Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Chtelo by opravit nekolik chyb. Predne prvni kyvka to opravdu nabyla, mezi prvnima byl Indian, NSU, na konci 20 let Moto Guzzi. Vse byli v zasade kyvky, sama Velocette udelala kyvku na TT v toce 28 pro Aleca Benetta, ale jel jen jedno treninkovy kolo. Ale prvni motorka, kde to fakt fungovalo byla Moto Guzzi na zavodakach a nekterejch cestovnich modelech. MkVIII byla prvni motorka kde byla kyvka moderniho strihu, ktera se pouziva dodnes.
Model KTT prisel v roce 29 /predstaven 28), ale nebyl oznacoval MkI, pouze KTT. MkI bylo pozdejsi oznaceni pro odliseni jednotlivych modelu. MkII a II neexistuji (ac se nekdy milne takto nektere stroje oznacuji). Oficialne byl az model KTT MkIV (4 stupnova prevodovka). MkVI byly defacto asi 3 tovarni kusy dodane vybranym soukromnikum. Kyvka na fabrickych modelech prisla uz v roce 36, byli na fabrickejch modelech s DOHC hlavou. Obecne fabriky pred valkou byli vetsinou mimo cislovani MkVII; VIII a pod., byli to proste fabriky.
Pullitr byl pouze fabriskej stroj v par kusech. Sice se pak prodali vybranym soukromnikum, ale nikdy to nebyl prodejni kus.
Fredie Firth v roce 49 pouzival dvouvacku i jednovacku, dle okruhu.
KTT MkVIII nema obe kola 21",predni ano ,zadni 20".
To ze i po valce pouzivali vahadlove Webbky neni dusledek zastaralosti, jak se nekde pise, prvni teleskopy byli casto nedokonale a potrebovali jiny uhel. Velocette meli proste osvedceny vahadla a bez problemu porazeli Nortonske roadholdery.
Skvele clanky, jen nekdy to chce pecliveji studovat dostupne materialy. U znacky Velocette doporucuju knihu Ivana Rhodese, Jeffa Clewa a Titche Allena.
Chtelo by opravit nekolik chyb. Predne prvni kyvka to opravdu nabyla, mezi prvnima byl Indian, NSU, na konci 20 let Moto Guzzi. Vse byli v zasade kyvky, sama Velocette udelala kyvku na TT v toce 28 pro Aleca Benetta, ale jel jen jedno treninkovy kolo. Ale prvni motorka, kde to fakt fungovalo byla Moto Guzzi na zavodakach a nekterejch cestovnich modelech. MkVIII byla prvni motorka kde byla kyvka moderniho strihu, ktera se pouziva dodnes.
Model KTT prisel v roce 29 /predstaven 28), ale nebyl oznacoval MkI, pouze KTT. MkI bylo pozdejsi oznaceni pro odliseni jednotlivych modelu. MkII a II neexistuji (ac se nekdy milne takto nektere stroje oznacuji). Oficialne byl az model KTT MkIV (4 stupnova prevodovka). MkVI byly defacto asi 3 tovarni kusy dodane vybranym soukromnikum. Kyvka na fabrickych modelech prisla uz v roce 36, byli na fabrickejch modelech s DOHC hlavou. Obecne fabriky pred valkou byli vetsinou mimo cislovani MkVII; VIII a pod., byli to proste fabriky.
Pullitr byl pouze fabriskej stroj v par kusech. Sice se pak prodali vybranym soukromnikum, ale nikdy to nebyl prodejni kus.
Fredie Firth v roce 49 pouzival dvouvacku i jednovacku, dle okruhu.
KTT MkVIII nema obe kola 21",predni ano ,zadni 20".
To ze i po valce pouzivali vahadlove Webbky neni dusledek zastaralosti, jak se nekde pise, prvni teleskopy byli casto nedokonale a potrebovali jiny uhel. Velocette meli proste osvedceny vahadla a bez problemu porazeli Nortonske roadholdery.
Skvele clanky, jen nekdy to chce pecliveji studovat dostupne materialy. U znacky Velocette doporucuju knihu Ivana Rhodese, Jeffa Clewa a Titche Allena.
Skvely článek, krasny kus historie!
190 kmh musel byt na tehle motorce a hlavne silnicich velky zazitek...
Zajímaý´vý článek!
Supr článek.
Ještě bych autorovi přál možnosti, jako má Alan, aby mohl připojit i osobní názor z jízdy
Krásný starý závoďák,moc pěkná motorka a fotky č.2,č5, co dodat jen to slyšet.
Hezký článek.
Jedna MK VIII z roku 1946 stojí v Hořickém CRR Museu.
Krásný čtení. Díky za něj!