Poslední, ale nejlepší: Kawasaki GPz 750 Turbo
Text: Roman Kostelecký | Foto: archiv autora | Zveřejněno: 3.8.2024 | Zobrazeno: 3 922x
V osmdesátých letech se japonské továrny pokusily odemknout další vývojovou komnatu a pohonem superbiků budoucnosti se měly stát přeplňované motory. Na začátku i konci etapy stály stroje Kawasaki a i když oturbené mašiny očekávaný úspěch nezaznamenaly, z pohledu technické zajímavosti šlo o éru, která nesmí upadnout v zapomnění.
Tento obsah patří do Premium služeb
PREMIUM
Tento obsah / tento článek je přístupný jen prémiovým účtům.
Chtete-li si prémiový obsah přečíst, je potřeba si službu objednat. Dostanete tak nejen přístup k prémiovým kapitolám a článkům, ale rovněž i spoustu dalších výhod na portálu Motorkáři.cz
Koupit Premium účet
Koupit Premium článek
Více informací o prémiových účtech a o výhodách které přináší, se dozvíte zde: Prémiové účty na Motorkáři.cz
Koupit Premium článek
Více informací o prémiových účtech a o výhodách které přináší, se dozvíte zde: Prémiové účty na Motorkáři.cz