husqvarna_svartpilen_801_2




Oblíbenec celého světa: Yamaha XT 500

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Heki (401) napsal 02.03.2022 v 14:29

Legendární kladivo. Kdysi jsem našel webovky od nějakého borce (akorát si už nepamatuju, jestli to byl švýcar, němec nebo holanďan), co na starém XT 600 objel snad celou afriku a nalítal přes 200 000 km (jasně - co cca 50 000 km výbrus, ale i tak). Bohužel už ty stránky neumím najít.

HashishSRX (0) napsal 28.02.2022 v 06:22

Jak můžete napsat takovou blbost, že základem XT 500 byl 1-válec převzatý s pár úpravami z cestovní SR 500, když SR 500 "vznikla" až o 2 až 3 roky později než XT 500... To naopak SR 500 převzala agregát z XT s pár úpravami, jako např. jiný průměr ventilů, elektronické zapalováni nebo třeba motor v "přírodní" barvě, narozdíl od černých XT 500 motorů...

deluxa (347) napsal 27.02.2022 v 20:19

pre mna nezabudnutelna a neprekonatelna 1V legenda .... "V principu byla XT 500 zamýšlená a udělaná tak, že s ní člověk znalý údržby, což byli tehdy všichni, dojel s trochou štěstí na konec světa a zpátky.“...heh o skoro 50 rokov neskor...pri natankovani prvej 80 oktanovej brecky a prvej banalnej poruche mozete dnesne svetove super high-tech moderne "terenne adventure" (aj to vo velkych uvodzovkach) moto tak akurat vytlacit a zhodit zo skaly. Skvely "pokrok",,,,

Hofix (34) napsal 27.02.2022 v 18:06+1

Parádní mašina
Jdu si utřít sliny.

LAJWEC (380) napsal 27.02.2022 v 13:33+5

Tato motorka je prostě kultovka jako DRko.

ivano (499) napsal 27.02.2022 v 10:50+1

Toto já prostě můžu . Díííííky

zzpol (212) napsal 27.02.2022 v 10:44+5

Moc hezká motocrossová mašinka ... jen malé doplnění. V roce 1977 jel na čtyřtaktní Yamaze XT500, pod označením TT500, vyrobené ve spolupráci s bývalými mistry světa Torstenem Hallmanem a Stenem Lundinem Bengt Aberg. Vyhrál MXGP Lucemburska třídy 500cc. V roce 1977 zakončil sezónu na 9. místě v konečném hodnocení mistrovství světa. Celkový titul v MXGP 500 na vysokootáčkovém čtyřtaktu od Yamahy YZ426F pak získal až Andrea Bartolini v roce 1999 (po dvouletém vývoji motoru 400ccm ).

gresini (4458) napsal 27.02.2022 v 10:34+2

obrázek úplně nahoře - čistá krása

Siki (28) napsal 27.02.2022 v 09:37+3

Jsou narodove, kteri uzivaji zivota, chteji se bavit a maji napady jak te srandy dosahnout. A pak jsou zapotrebi jini narodove, kteri maji trpelivost jim to vyrobit :D
Pecka kdyz se dokazi domluvit a vyjde z toho treba toto XT.
Opet vynikajici clanek, dekuji

Komik64 (3039) napsal 27.02.2022 v 08:50+1




TOPlist