Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Legendární kladivo. Kdysi jsem našel webovky od nějakého borce (akorát si už nepamatuju, jestli to byl švýcar, němec nebo holanďan), co na starém XT 600 objel snad celou afriku a nalítal přes 200 000 km (jasně - co cca 50 000 km výbrus, ale i tak). Bohužel už ty stránky neumím najít.
Jak můžete napsat takovou blbost, že základem XT 500 byl 1-válec převzatý s pár úpravami z cestovní SR 500, když SR 500 "vznikla" až o 2 až 3 roky později než XT 500... To naopak SR 500 převzala agregát z XT s pár úpravami, jako např. jiný průměr ventilů, elektronické zapalováni nebo třeba motor v "přírodní" barvě, narozdíl od černých XT 500 motorů...
pre mna nezabudnutelna a neprekonatelna 1V legenda .... "V principu byla XT 500 zamýšlená a udělaná tak, že s ní člověk znalý údržby, což byli tehdy všichni, dojel s trochou štěstí na konec světa a zpátky.“...heh o skoro 50 rokov neskor...pri natankovani prvej 80 oktanovej brecky a prvej banalnej poruche mozete dnesne svetove super high-tech moderne "terenne adventure" (aj to vo velkych uvodzovkach) moto tak akurat vytlacit a zhodit zo skaly. Skvely "pokrok",,,,
Moc hezká motocrossová mašinka ... jen malé doplnění. V roce 1977 jel na čtyřtaktní Yamaze XT500, pod označením TT500, vyrobené ve spolupráci s bývalými mistry světa Torstenem Hallmanem a Stenem Lundinem Bengt Aberg. Vyhrál MXGP Lucemburska třídy 500cc. V roce 1977 zakončil sezónu na 9. místě v konečném hodnocení mistrovství světa. Celkový titul v MXGP 500 na vysokootáčkovém čtyřtaktu od Yamahy YZ426F pak získal až Andrea Bartolini v roce 1999 (po dvouletém vývoji motoru 400ccm ).
Jsou narodove, kteri uzivaji zivota, chteji se bavit a maji napady jak te srandy dosahnout. A pak jsou zapotrebi jini narodove, kteri maji trpelivost jim to vyrobit :D
Pecka kdyz se dokazi domluvit a vyjde z toho treba toto XT.
Opet vynikajici clanek, dekuji
Legendární kladivo. Kdysi jsem našel webovky od nějakého borce (akorát si už nepamatuju, jestli to byl švýcar, němec nebo holanďan), co na starém XT 600 objel snad celou afriku a nalítal přes 200 000 km (jasně - co cca 50 000 km výbrus, ale i tak). Bohužel už ty stránky neumím najít.
Jak můžete napsat takovou blbost, že základem XT 500 byl 1-válec převzatý s pár úpravami z cestovní SR 500, když SR 500 "vznikla" až o 2 až 3 roky později než XT 500... To naopak SR 500 převzala agregát z XT s pár úpravami, jako např. jiný průměr ventilů, elektronické zapalováni nebo třeba motor v "přírodní" barvě, narozdíl od černých XT 500 motorů...
pre mna nezabudnutelna a neprekonatelna 1V legenda .... "V principu byla XT 500 zamýšlená a udělaná tak, že s ní člověk znalý údržby, což byli tehdy všichni, dojel s trochou štěstí na konec světa a zpátky.“...heh o skoro 50 rokov neskor...pri natankovani prvej 80 oktanovej brecky a prvej banalnej poruche mozete dnesne svetove super high-tech moderne "terenne adventure" (aj to vo velkych uvodzovkach) moto tak akurat vytlacit a zhodit zo skaly. Skvely "pokrok",,,,
7 reakcí
Parádní mašina
Jdu si utřít sliny.
Tato motorka je prostě kultovka jako DRko.
Toto já prostě můžu . Díííííky
Moc hezká motocrossová mašinka ... jen malé doplnění. V roce 1977 jel na čtyřtaktní Yamaze XT500, pod označením TT500, vyrobené ve spolupráci s bývalými mistry světa Torstenem Hallmanem a Stenem Lundinem Bengt Aberg. Vyhrál MXGP Lucemburska třídy 500cc. V roce 1977 zakončil sezónu na 9. místě v konečném hodnocení mistrovství světa. Celkový titul v MXGP 500 na vysokootáčkovém čtyřtaktu od Yamahy YZ426F pak získal až Andrea Bartolini v roce 1999 (po dvouletém vývoji motoru 400ccm ).
2 reakce
obrázek úplně nahoře - čistá krása
Jsou narodove, kteri uzivaji zivota, chteji se bavit a maji napady jak te srandy dosahnout. A pak jsou zapotrebi jini narodove, kteri maji trpelivost jim to vyrobit :D
Pecka kdyz se dokazi domluvit a vyjde z toho treba toto XT.
Opet vynikajici clanek, dekuji