Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
deep-sk: k fotkám: Nechci dělat chytrýho, ale fotky vypadají dle mého nepřirozeně proto, že jsou mohutně upraveny v PC. Třeba fotka se skákajícím jezdcem z poloprofilu je divná, protože je focena proti slunci, ale jezdec sám je perfektně prokreslenej, přitom bych čekal, že z motorky a jezdce bude jen silueta. Že by nějaké pseudo HDR? První fotka má zase hodně malou hloubku ostrosti (neostré pozadí). Ale to jen na okraj, v týhle diskusi je to trochu off topic. Kecám tu o fotkách a v profilu mám sám fotky z mobilu
Jak na to video koukám víc a víc, tak se mi ta motorka začíná líbit, přitom první dojem byl nic moc. Chtěl bych se svézt.
NXram: Rumunsko jde dát bez problémů jen po asfaltu, i když před pár roky tam ten asfalt byl občas ve stavu, že jsem byl rád, že mám 21tku na předku. Teď mám varana a asi bych si nedovolil jet některé úseky tak ostře. Ne, že by ale nešlo se tam rozumně svézt. Na klasické silnici bych si to ale asi neužil, proto mají tyhle silničně laděná cendura smysl. No, problém je pak s borci, co si koupí GS a myslí si, že mají ostré enduro
Seděl jsem na Multistradě,je to parádní kousek,ale současně obluda a na mý ježdění nevyhovující.Naopak,když jsem si sednul na novou Afriku,věděl jsem hned,že to je ono.Možná se opravdu povedlo udělat univerzální motorku na blbnutí v lese okolo baráku i na dlouhý přesuny.Jezdím teď na Yamaha WR250 R,taky se s tím dá objet celá Evropa,ale loni na Ukrajině jsem si uvědomil,že už potřebuju něco pohodlnějšího,co má plexi a vyhřívaný hefty a prdel není na sračky...
Motorka vypadá fakt pěkně Jen nevím jestli bych s tím chtěl vyrazit někam do terénu a doufat, že se mi na tom nic nepo ... A když ano, tak kolik to bude stát. Mám dva kamarády, co byli s GS1200 nezávisle na sobě v Rumunsku a ani jeden už tam znovu na motorce za párset tisíc nejel. Jeden koupil KTM 450 a druhý tam jezdí každý rok na staré XT600.
Nejsem tak dobrý abych mohl hodnotit tyhle obludy v terénu, ale neznám moc lidí co si to opravdu užijí a nebudou se tam spíše trápit ...
Nechapem co sa tu furt riesi 90% ludi co si kupuju take mastodonty do poriadneho terenu ani zdaleka nepachnu, nie je to enduro ani nikdy nebude lebo to vazi pol tony nech sa tam nahazdu komponenty ake chcu. Kto chce jazdit cestou, necestou a ist tam kam ho napadne si kupi jednoduchy, lahky jednovalec co vydrzi vsetko. Vahu a fyziku nejde oklamat a univerzalna motorka neexistuje. Ale musim uznat je krasna ale len na cesty a tak max na polnacku presne ako GSka od bmw a podobne tazke bludy...
Multa vyzera paradne, o tom ziadna, ale neviem kto fotil tie fotky v terene... vyzeraju ako fotomontaz
bohu prisaham ako keby tam tu motorku niekto na to pozadie prilepil photoshopom...
Pusťte si tohle video v čase 1:30
https://www.youtube.com/watch?v=DK57wPwGcKE
Je tam zpomalenej záběr s ktmkou 1190 a je tam vidět, že se plasty kolem nádrže proti padákům taky hýbou. Míň, než ve videu s Duc, ale taky to byl menší skok.
To zatřepání vidlice u Duc ale vypadá divně...
Myslím si, že tahle motorka je určená prioritně "do Alp" na asfaltky či max. šotolinky. Přestože podle videa zvládla dost, je opravdu na tohle řádění stavěná? Vydržela by takové zacházení delší dobu? Domnívám se, že ne. A právě v tom je rozdíl mezi endurem (kategorií) a Endurem (nápisem v katalogu nebo na nádrži).
Seikos: Jistě. Dovybavit se dá ledasco. Tobě ty blinkry v blasterech a plasty po stranách nádrže přijdou v pořádku? Vždyť je to na ráně při každém pádu!!???
Tohle můžeš vyhodit i z letadla:
//www.vhu.cz/wp-content/uploads/2013/01/2-vysadek-ram-kyvacka.jpg
Terén, jaký většina lidí jezdí, tato Multina projede s prstem v nose . Už se těším, až ji na jaro vyzkouším Jako konkurence pro BMW je to vymyšleno dobře.
Dnes znamená enduro cokoliv. Dřív to byl DRžák do terénu na kolech 21/18. Dnes to znamená sračka co jí Každý Týden v Motoru upadne píst až po 1/4tunový SUV na dvou kolech s "taky drapákem".
Pro mě je z hlediska designu, techniky a produkce DUCATI takové FERRARI na dvou kolech A od toho se to všechno odvíjí. Až pojede Ferrari Dakar, třeba to změní i můj pohled na věc
Je super, že Ducati nyní dává na výběr mezi verzí s 19kou nebo 17kou předním kolem. Model s menším předním kolem omezoval okruh zájemců.Ať si každý vybere, podle toho, po čem jezdí nejraději. Dobrý marketingový tah. Pochvala. Čím více typu motorek, tím lépe. Odsuzovat ani chválit to nebudu, dokud jsem na tom aspoň nejel. Jinak absolutní souhlas s JirkaS2.
Zdar pánové a dámy, taky bych rád reagoval. Můj pohled je sice zaujatý, jezdím na standardní MS a jsem s ní velmi spokojený, však jsem také novou moto vybíral několik let, než jsem se rozhoupal a vybral. A věřte, že jsem se snažil všechny kandidáty z řady cendur porovnat opravdu důkladně, nejsem žádnej mladej střelec, co vybere za týden podle fotek. Měl jsem to štěstí, že jsem mohl vybírat i v této kategorii, myslím jak objemové, tak cenové, i když rozhodnout se dát takový balík za moto bylo těžké rozhodnutí, takový "závodář" zase nejsem a naštěstí mám i tolerantní ženu (jezdí se mnou často jako batůžek).
Moc nechápu a nerozumím některým zdejším komentům. Rozumím, když někdo napíše líbí/nelíbí, ale házet tuto motorku někam do oblasti nepoužitelných a nelogických, to je blbost. To video proboha berte jako extrém, jako důkaz, že s dobrým jezdcem i toto zvládne a ne že je do takového terénu určená. Kdyby tam bylo video, jak jezdí po asfaltu, zase by zde někteří pomlouvali, že proč staví motorku s adventure vzhledem a výbavou a pak s ní jezdí po silnici . Kdo jezdí těžší terén, ten si sakra najde motorku jinou a bude tam určitě fungovat lépe. Od toho jich je takový výběr, aby si každý našel tu svoji, ale nemusí nutně pomlouvat jiné.
Bude o MS ENDURO zájem? Bude, myslím. Je to koníček a vybíráme přece očima. Nemusí nutně znamenat, že když mám takovou motorku, že s ní musím do terénu. Prostě jde o ten pocit, že sedím na té, která se mi líbí a že případně mám tu možnost projet i polňačku, lesňačku, kdyby bylo třeba. Proto si ty motorky vybíráme a kupujeme, pro ty emoce, jak tu níže někdo už psal. A navíc myslím, že ty úpravy oproti standardní verzi, které v DUC provedli, jsou celkem rozsáhlé a změní ji výrazně směrem pro ten účel, co jsem psal. A že bude na asfaltu malinko horší než standard? Asi bude, nevím, uvidí se, ale pokud to tak bude, ne každý jezdí na hranici možností motorky a ona i tak bude ku.va rychlá a většině lidí co ji koupí bude postačovat. A bohatě.
Hlavně by si měli nechat komentáře o výkonech a schopnostech té které motorky ti, co na ní v životě nejeli, dělají ze sebe pak jenom bl.ce. Vím o čem mluvím, byl jsem za svůj motoživot několikrát velmi překvapen po zkušební jízdě. Ale hlavně každý jsme jiný, co vyhovuje jednomu, nemusí nutně sedět jinému. Komu se líbí a má to štěstí, že za ní může ten balík dát, ať si ji projede a pokud bude vyhovovat, ať do ní jde a nedbá na některé zdejší komentáře. Bude to výborná motorka - k účelu, k jakému byla postavena. Snad jsem se některých nedotkl, pokud ano, omluvte mne, myslím to v dobrém . JirkaS
Ano určitě bude téměř dokonalá ale rozdíl cca 600tis v plný palbě vs 329tis za holou (Afrika) hovoří pro 99procent lidí jasně. Za ten rozdíl jde už stranou i image, srdce...nebo jak někteří nazívají, to že na to mají... . Taky se mi líbí Subaru Impreza WRX Sti, bohužel mám Astru...
Jinak se s temi cendury fakt protrhl pytel a sám bych pořádně nevěděl kteoru si vybrat...Bmw adventure, ktm 1290, Afrika, Multi enduro...atd. Všechny jsou fakt náááádherny
Ještě musím reagovat na ty kontrolovače slow motion záběrů v propagačním videu. Najděte si chlapci stejně natočená videa s vašimi dvoukolovými kráskami a dobře se podívejte jak se věci mají. Mě osobně velmi překvapilo k jak malým kmitům u plastových částí dochází. Asi nebude, ale představte si kdyby to opravdu bylo nejlepší enduro na světě, to by asi popraskaly cévky v hlavách spoustě zdejších odpůrců italské techniky
Já fakt nechápu co se vám nelíbí na pomocných systémech, v něčem můžou trochu omezit, ale pozitivním přínos rozhodně převyšuje. Nebuďme škarohlídi , kteří pomlouvají, protože na novou motku nemáme. Já se nechci vrátit k 350ce , nebo jezdit jenom na kole.
je to uplne top stroj, komenty k tomu že silné a že to nepatrí do terénu,kazivá elektronika ...
racionálne sa rozhodujem, ked kupujem auto do firmy...
ale TOTO by chcel mať doma
deep-sk: k fotkám: Nechci dělat chytrýho, ale fotky vypadají dle mého nepřirozeně proto, že jsou mohutně upraveny v PC. Třeba fotka se skákajícím jezdcem z poloprofilu je divná, protože je focena proti slunci, ale jezdec sám je perfektně prokreslenej, přitom bych čekal, že z motorky a jezdce bude jen silueta. Že by nějaké pseudo HDR? První fotka má zase hodně malou hloubku ostrosti (neostré pozadí). Ale to jen na okraj, v týhle diskusi je to trochu off topic. Kecám tu o fotkách a v profilu mám sám fotky z mobilu
Jak na to video koukám víc a víc, tak se mi ta motorka začíná líbit, přitom první dojem byl nic moc. Chtěl bych se svézt.
NXram: Rumunsko jde dát bez problémů jen po asfaltu, i když před pár roky tam ten asfalt byl občas ve stavu, že jsem byl rád, že mám 21tku na předku. Teď mám varana a asi bych si nedovolil jet některé úseky tak ostře. Ne, že by ale nešlo se tam rozumně svézt. Na klasické silnici bych si to ale asi neužil, proto mají tyhle silničně laděná cendura smysl. No, problém je pak s borci, co si koupí GS a myslí si, že mají ostré enduro
Seděl jsem na Multistradě,je to parádní kousek,ale současně obluda a na mý ježdění nevyhovující.Naopak,když jsem si sednul na novou Afriku,věděl jsem hned,že to je ono.Možná se opravdu povedlo udělat univerzální motorku na blbnutí v lese okolo baráku i na dlouhý přesuny.Jezdím teď na Yamaha WR250 R,taky se s tím dá objet celá Evropa,ale loni na Ukrajině jsem si uvědomil,že už potřebuju něco pohodlnějšího,co má plexi a vyhřívaný hefty a prdel není na sračky...
Motorka vypadá fakt pěkně Jen nevím jestli bych s tím chtěl vyrazit někam do terénu a doufat, že se mi na tom nic nepo ... A když ano, tak kolik to bude stát. Mám dva kamarády, co byli s GS1200 nezávisle na sobě v Rumunsku a ani jeden už tam znovu na motorce za párset tisíc nejel. Jeden koupil KTM 450 a druhý tam jezdí každý rok na staré XT600.
Nejsem tak dobrý abych mohl hodnotit tyhle obludy v terénu, ale neznám moc lidí co si to opravdu užijí a nebudou se tam spíše trápit ...
Nechapem co sa tu furt riesi 90% ludi co si kupuju take mastodonty do poriadneho terenu ani zdaleka nepachnu, nie je to enduro ani nikdy nebude lebo to vazi pol tony nech sa tam nahazdu komponenty ake chcu. Kto chce jazdit cestou, necestou a ist tam kam ho napadne si kupi jednoduchy, lahky jednovalec co vydrzi vsetko. Vahu a fyziku nejde oklamat a univerzalna motorka neexistuje. Ale musim uznat je krasna ale len na cesty a tak max na polnacku presne ako GSka od bmw a podobne tazke bludy...
Multa vyzera paradne, o tom ziadna, ale neviem kto fotil tie fotky v terene... vyzeraju ako fotomontaz
bohu prisaham ako keby tam tu motorku niekto na to pozadie prilepil photoshopom...
parádní video motorka samozřejmě super
karf: Já v tom videu teda nevidím nic.
Pusťte si tohle video v čase 1:30
https://www.youtube.com/watch?v=DK57wPwGcKE
Je tam zpomalenej záběr s ktmkou 1190 a je tam vidět, že se plasty kolem nádrže proti padákům taky hýbou. Míň, než ve videu s Duc, ale taky to byl menší skok.
To zatřepání vidlice u Duc ale vypadá divně...
Myslím si, že tahle motorka je určená prioritně "do Alp" na asfaltky či max. šotolinky. Přestože podle videa zvládla dost, je opravdu na tohle řádění stavěná? Vydržela by takové zacházení delší dobu? Domnívám se, že ne. A právě v tom je rozdíl mezi endurem (kategorií) a Endurem (nápisem v katalogu nebo na nádrži).
Seikos: Jistě. Dovybavit se dá ledasco. Tobě ty blinkry v blasterech a plasty po stranách nádrže přijdou v pořádku? Vždyť je to na ráně při každém pádu!!???
Tohle můžeš vyhodit i z letadla:
//www.vhu.cz/wp-content/uploads/2013/01/2-vysadek-ram-kyvacka.jpg
Bude to vynikající motorka,o tom jsem přesvědčen!
Terén, jaký většina lidí jezdí, tato Multina projede s prstem v nose . Už se těším, až ji na jaro vyzkouším Jako konkurence pro BMW je to vymyšleno dobře.
Pro všechny, kteří nezbytně potřebují v terénu více jak 100 HP
Krásný a určitě super stroj a komenty tipu Afrika je lepší v terénu mě fakt rozesmáli Hoši srovnáváte hrušky s jabkama
to už je 1. dubna?
No na HONDU afrika twin to nemá ani náhodou
Dnes znamená enduro cokoliv. Dřív to byl DRžák do terénu na kolech 21/18. Dnes to znamená sračka co jí Každý Týden v Motoru upadne píst až po 1/4tunový SUV na dvou kolech s "taky drapákem".
Pro mě je z hlediska designu, techniky a produkce DUCATI takové FERRARI na dvou kolech A od toho se to všechno odvíjí. Až pojede Ferrari Dakar, třeba to změní i můj pohled na věc
Je super, že Ducati nyní dává na výběr mezi verzí s 19kou nebo 17kou předním kolem. Model s menším předním kolem omezoval okruh zájemců.Ať si každý vybere, podle toho, po čem jezdí nejraději. Dobrý marketingový tah. Pochvala. Čím více typu motorek, tím lépe. Odsuzovat ani chválit to nebudu, dokud jsem na tom aspoň nejel. Jinak absolutní souhlas s JirkaS2.
Zdar pánové a dámy, taky bych rád reagoval. Můj pohled je sice zaujatý, jezdím na standardní MS a jsem s ní velmi spokojený, však jsem také novou moto vybíral několik let, než jsem se rozhoupal a vybral. A věřte, že jsem se snažil všechny kandidáty z řady cendur porovnat opravdu důkladně, nejsem žádnej mladej střelec, co vybere za týden podle fotek. Měl jsem to štěstí, že jsem mohl vybírat i v této kategorii, myslím jak objemové, tak cenové, i když rozhodnout se dát takový balík za moto bylo těžké rozhodnutí, takový "závodář" zase nejsem a naštěstí mám i tolerantní ženu (jezdí se mnou často jako batůžek).
Moc nechápu a nerozumím některým zdejším komentům. Rozumím, když někdo napíše líbí/nelíbí, ale házet tuto motorku někam do oblasti nepoužitelných a nelogických, to je blbost. To video proboha berte jako extrém, jako důkaz, že s dobrým jezdcem i toto zvládne a ne že je do takového terénu určená. Kdyby tam bylo video, jak jezdí po asfaltu, zase by zde někteří pomlouvali, že proč staví motorku s adventure vzhledem a výbavou a pak s ní jezdí po silnici . Kdo jezdí těžší terén, ten si sakra najde motorku jinou a bude tam určitě fungovat lépe. Od toho jich je takový výběr, aby si každý našel tu svoji, ale nemusí nutně pomlouvat jiné.
Bude o MS ENDURO zájem? Bude, myslím. Je to koníček a vybíráme přece očima. Nemusí nutně znamenat, že když mám takovou motorku, že s ní musím do terénu. Prostě jde o ten pocit, že sedím na té, která se mi líbí a že případně mám tu možnost projet i polňačku, lesňačku, kdyby bylo třeba. Proto si ty motorky vybíráme a kupujeme, pro ty emoce, jak tu níže někdo už psal. A navíc myslím, že ty úpravy oproti standardní verzi, které v DUC provedli, jsou celkem rozsáhlé a změní ji výrazně směrem pro ten účel, co jsem psal. A že bude na asfaltu malinko horší než standard? Asi bude, nevím, uvidí se, ale pokud to tak bude, ne každý jezdí na hranici možností motorky a ona i tak bude ku.va rychlá a většině lidí co ji koupí bude postačovat. A bohatě.
Hlavně by si měli nechat komentáře o výkonech a schopnostech té které motorky ti, co na ní v životě nejeli, dělají ze sebe pak jenom bl.ce. Vím o čem mluvím, byl jsem za svůj motoživot několikrát velmi překvapen po zkušební jízdě. Ale hlavně každý jsme jiný, co vyhovuje jednomu, nemusí nutně sedět jinému. Komu se líbí a má to štěstí, že za ní může ten balík dát, ať si ji projede a pokud bude vyhovovat, ať do ní jde a nedbá na některé zdejší komentáře. Bude to výborná motorka - k účelu, k jakému byla postavena. Snad jsem se některých nedotkl, pokud ano, omluvte mne, myslím to v dobrém . JirkaS
Ano určitě bude téměř dokonalá ale rozdíl cca 600tis v plný palbě vs 329tis za holou (Afrika) hovoří pro 99procent lidí jasně. Za ten rozdíl jde už stranou i image, srdce...nebo jak někteří nazívají, to že na to mají... . Taky se mi líbí Subaru Impreza WRX Sti, bohužel mám Astru...
Jinak se s temi cendury fakt protrhl pytel a sám bych pořádně nevěděl kteoru si vybrat...Bmw adventure, ktm 1290, Afrika, Multi enduro...atd. Všechny jsou fakt náááádherny
vždycky se mi líbila a ta terénní verze vypadá moc hezky
Ještě musím reagovat na ty kontrolovače slow motion záběrů v propagačním videu. Najděte si chlapci stejně natočená videa s vašimi dvoukolovými kráskami a dobře se podívejte jak se věci mají. Mě osobně velmi překvapilo k jak malým kmitům u plastových částí dochází. Asi nebude, ale představte si kdyby to opravdu bylo nejlepší enduro na světě, to by asi popraskaly cévky v hlavách spoustě zdejších odpůrců italské techniky
Mimochodem, ty padaky a ostatní věci jsou ve spolupraci prave s Touratechem...
to seikos: určitě máš v něčem pravdu.. .
Ciur: nadrž je fakt proti nomalni multime velka. kolena cly schovany Když na ni sednes, uvidíš obrovsky rozdil. Ma 30 l.
a nebo je to jiná kyvka než na finální motorce asi aby naložený nepadaly na zada při full gas.
na videu 1:17 se podívejte na zadní kyvku ,bych řekl že ty skoky nedala a už je svařená
Já fakt nechápu co se vám nelíbí na pomocných systémech, v něčem můžou trochu omezit, ale pozitivním přínos rozhodně převyšuje. Nebuďme škarohlídi , kteří pomlouvají, protože na novou motku nemáme. Já se nechci vrátit k 350ce , nebo jezdit jenom na kole.
je to uplne top stroj, komenty k tomu že silné a že to nepatrí do terénu,kazivá elektronika ...
racionálne sa rozhodujem, ked kupujem auto do firmy...
ale TOTO by chcel mať doma