Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Skvělý článek. Měl jsem dvě gt250ky a lítaly ke 160ti.. jen mic nebrzdily. Taková japonská třiapůla co měla navíc bezkontakt, kotoučovku, šestikvalt a dva karburatory. Před časem jsem koketoval s myšlenkou podobného článku k těmhle dvoutaktům. Ještě mám v záložkách linky na zdroje informací jako je suzukicycles.org ... atd. Teď už vím, že nemusím.
Taky jsem, Papi , prožil období, kdy jsem kupoval prakticky všechny
motoristický časopisy, co tenkrát vycházely, "zachránil" z nich skutečně
jen to nejcennější a všechno už bylo dávno "recyklováno"
Ta GT750J, kterou jsi sem dal jako první, je úplně nejvzácnější "kus" ze
všech tříválců GT - s orig. lakem, čtyřklíčovou před. brzdou (model K už
měl disky !) a původními výfuky, dnes stojí neuvěřitelné peníze, pokud ale
vůbec nějaká nabízena je . Docela vzácné a tím pádem i cenově vysoko
jsou starší ročníky GT550, kterých se vyrobilo nejméně a naopak nejvíce
bylo GT380, které se vyráběly ještě dlouho poté, co 550 i 750 skončily .
Nejaké 2t Suzuki sa podarilo aj mne vyhrabať, aj keď prvá várka časákov, čo išli do zberu, vážila presne 765 kg a kamošova Nisa ťahala výfuck po asfalte.
765 kg, to je cifra, čo sa nedá zabudnúť.
Druhá várka, keď som sa ženil, bola podobná. Svét motorů, Auto-moto, Automobil, Stop, Motoristická současnosť, VTM, Udelej si sám ... Plakal som ...
Pri nakladaní som vtedy niektoré "minisalóny" povystrihoval, tak teraz som si spomenul na starú zásuvku v pivnici.
Ivan2t, vidím, že ty si podobne postihnutý ...
Teda som nejaké 2t Suzuki teraz friško prefotil, pridám aj GT 750 ako dal Ivan, ale vo farbe, no a ten posledný kúsok neni síce dvojtakt, ale zase ani štvortakt to není...
Tříválce GT 380 / 550 750 udivily motocyklovou veřejnost už jejich unikátním uvedením na trh v USA, kde na důkaz jejich spolehlivosti projely legendárním
Údolím smrti Death Valley v Kalifornii .
Dovozce Suzuki GB volil typicky britský přístup a se 12 členy Suzuki Owners Clubu GB jako piloty těchto nových strojů, zorganizoval vytrvalostní jízdu 3x
kolem GB silnicemi pobřeží, od 23.11.1974 trvající téměř tři týdny. Při NON
STOP jízdě se střídaly 4 tříčlenné týmy
řidičů po čtyřech hodinách jízdy, když jeden tým odpočíval v doprovodných
vozech RangeRover. Z fotografií je zřejmé, že el. vyhřívané kombinézy byly
potřeba. Všechny tři GT ujely kolem 10.500 mil (cca 17tis.km), samozřej-
mě bez poruch a servisem pro nové motocykly, pod dozorem komisařů
AutoCycleUnion. Suzuki GB pak byla desítky let držitelem jedné z nej-
cennějších trofejí britského motocykl. sportu. Maudes Trophy převzala od
britského dovozce BMW, který ji získal za obdobnou vytrvalostní jízdu sedm
dní a sedm nocí po okruhu TT na ostrově Man .
Cítím se "povinován" sdílet se zdejšími příznivci DVOUTAKTŮ Suzuki
nějaké okrajové informace a začnu "představením" GT750 v československém
týdeníku Svět Motorů, který si někteří z nás možná ještě pamatují z té doby č/b foto-
grafie Papiboy-e
Dik za dalsi ze serie paranich clanku . 2T SNAD nezmizej v propadlisti dejin, sam mam v garazi ctyri a ekoteroristum navzdory krasne prdej, smrdej, kourej a tece jim olej z vejfukuuu!
Krásný článek, děkuji. Takové články bych zde uvítal co možná nejčastěji! Třeba ta T20 mi taky připomíná Čzetu, je krásná... U nás se asi sehnat nedá, ale třeba v Německu nejsou ceny až tak vysoké, např. 60 tisíc za vcelku zachovanou T20! kdybych měl tu příležitost, tak bych do toho šel, akorát je otázka, jak by to bylo s dostupnosti náhradních dílu?
Skvělý, Papi
Já když jsem tento dokument registrace pro provoz na britských
veřejných komunikacích viděl poprvé, nechápal jsem
Bez chladící kapaliny/chladiče a s dalšími úsporami váhy to
je asi docela hazard na tomto jezdit s jakýmci rámem z BSA
Bantam ...
Nazval jsi to, Martine, propadlištěm dějin, ale ony jsou to spíš sbírky "vatínků"
v bohatých zemích, odkud už ty 2T - klenoty nikdy na silnici nevyjedou a ty
pozdější ročníky "tak nějak zmizely" do závodů klasiků. V současnosti, pokud
se vůbec něco ze 70.let na "trhu" objeví, jsou to většinou pěkně restaurované
kusy za "nepěkný" ceny ...
Dlouhý leč pěkný článek 1 . Osobně Suzuky není moje značka ale do té 305ky jsem se zamiloval -nádherná klasika.
V 80tých letech jsem sice vlastnil jen kolo pionýr ale i tak proti mojí pozdější čz 476 125ccm raketa.
Ivane, byla to paráda, ale jakmile na tom jel člověk ve dvou, tak to bylo fakt k neuživení. Na 2. stranu v osmdesátých letech jsem různě leštil a ladil Jawy 350, a podařilo se mi jednu tak vyladit, že sice nejezdila 150, ale zato při normální jízdě jí stačily 3-3,5 l/100km. Což se o Suzuce říct nedalo. Jenže u ní nebyla potřeba jí nějak ladit. GT750 musí bejt jiná píseň. A je pravda, že takovej Wartburg sice hodně žral, ale to byly veškerý náklady.
Ale já osobně bych dneska už na dvoutaktu nerad jezdil, to přiznávám. I když uznávám, že na některých něco je. Je, ale fajn, že máme tu možnost volby, že tomu se líbí to a jinýmu ono a každý si může vybrat. To v osmdesátých letech nebylo. Dnes však dvoutakty mizí tak nějak samovolně v propadlišti dějin.
Nikdy jsme, Alexo, neměli Wartburga ani Trabanta, ale pokud by byl
dnes k mání novej, neváhal bych S dnešními 2T-oleji a tím mini-
výkonem (tuším, že Trabi 26PS a Wartka 50PS) by ten motor jezdil
snad navěky ... Když jsem začal v r.1984 jezdit na GT750, často
se u benz. pump řidiči aut "podivovali", že je to "takovej Wartburg na
dvou kolech" - tříválec a vodou chlazený . Docela mně tehdy těšilo
"vysvětlit", že ano, ale W353 / 1000ccm má 50 PS a 750GT 70PS ...
MartineNTV, ty dvouválcový "maloobjemy" T / GT 250+350 byly fakt
draci a jezdilo se na nich "v přilbě s hubou od ucha k uchu" , když
těch 25 / 30HP na dvěpade a 39HP na třindě "šlapalo" na krásně
poskládaných šesti(!) kvaltech Člověk "točil a řadil furt" a na
benzin vždycky "nějak bylo" ...
Byly to krásný stroje. Jezdil jsem GT 250. S Jawou se to nedalo srovnat, tedy dalo, ale nebylo to lichotivé srovnání. Jelo to jako drak. Nicméně, žralo to jak trojhlavej drak - tady bylo evidentní, že dvoutaktní koně se musej nakrmit.
Ale dnes je to překonaný. Do pořádný motorky patří pořádnej čtyřdobej motor!
Fajn článen, doufám, že se tu dlouho nebude psát o přestavbách. Byl by faj článek či rozhovor s člověkem (lidmi), který servisuje motorky. Pohled do zákulisí servisu, nešvary uživatelů motorek a td. Hezký den všem
Nemá někdo díly, nebo celou motorku ? GT 250?
Krásnej článek
//www.moto.it/news/il-museo-suzuki-di-hamamatsu.html
Moc pěkný dvoutaktíky, chtěl bych nějakej z nich mít doma
Skvělý článek. Měl jsem dvě gt250ky a lítaly ke 160ti.. jen mic nebrzdily. Taková japonská třiapůla co měla navíc bezkontakt, kotoučovku, šestikvalt a dva karburatory. Před časem jsem koketoval s myšlenkou podobného článku k těmhle dvoutaktům. Ještě mám v záložkách linky na zdroje informací jako je suzukicycles.org ... atd. Teď už vím, že nemusím.
Tak "trochu" extrém - doubled TZ 750 Yamaha dragster ...
https://www.youtube.com/watch?v=r9OirwZ3Uro
Někdo s "dvoutaktem" projel Afriku a Jižní Ameriku , jiní zase
ani v současnosti "nedají pokoj" s "dvoutakty" v rallye ...
https://www.youtube.com/watch?v=lf77O3Wm-gY
Taky jsem, Papi , prožil období, kdy jsem kupoval prakticky všechny
motoristický časopisy, co tenkrát vycházely, "zachránil" z nich skutečně
jen to nejcennější a všechno už bylo dávno "recyklováno"
Ta GT750J, kterou jsi sem dal jako první, je úplně nejvzácnější "kus" ze
všech tříválců GT - s orig. lakem, čtyřklíčovou před. brzdou (model K už
měl disky !) a původními výfuky, dnes stojí neuvěřitelné peníze, pokud ale
vůbec nějaká nabízena je . Docela vzácné a tím pádem i cenově vysoko
jsou starší ročníky GT550, kterých se vyrobilo nejméně a naopak nejvíce
bylo GT380, které se vyráběly ještě dlouho poté, co 550 i 750 skončily .
Nejaké 2t Suzuki sa podarilo aj mne vyhrabať, aj keď prvá várka časákov, čo išli do zberu, vážila presne 765 kg a kamošova Nisa ťahala výfuck po asfalte.
765 kg, to je cifra, čo sa nedá zabudnúť.
Druhá várka, keď som sa ženil, bola podobná. Svét motorů, Auto-moto, Automobil, Stop, Motoristická současnosť, VTM, Udelej si sám ... Plakal som ...
Pri nakladaní som vtedy niektoré "minisalóny" povystrihoval, tak teraz som si spomenul na starú zásuvku v pivnici.
Ivan2t, vidím, že ty si podobne postihnutý ...
Teda som nejaké 2t Suzuki teraz friško prefotil, pridám aj GT 750 ako dal Ivan, ale vo farbe, no a ten posledný kúsok neni síce dvojtakt, ale zase ani štvortakt to není...
A když čs. Svět Motorů v roce 1970 představil T350, šel jsem do kolen ...
Tříválce GT 380 / 550 750 udivily motocyklovou veřejnost už jejich unikátním uvedením na trh v USA, kde na důkaz jejich spolehlivosti projely legendárním
Údolím smrti Death Valley v Kalifornii .
Dovozce Suzuki GB volil typicky britský přístup a se 12 členy Suzuki Owners Clubu GB jako piloty těchto nových strojů, zorganizoval vytrvalostní jízdu 3x
kolem GB silnicemi pobřeží, od 23.11.1974 trvající téměř tři týdny. Při NON
STOP jízdě se střídaly 4 tříčlenné týmy
řidičů po čtyřech hodinách jízdy, když jeden tým odpočíval v doprovodných
vozech RangeRover. Z fotografií je zřejmé, že el. vyhřívané kombinézy byly
potřeba. Všechny tři GT ujely kolem 10.500 mil (cca 17tis.km), samozřej-
mě bez poruch a servisem pro nové motocykly, pod dozorem komisařů
AutoCycleUnion. Suzuki GB pak byla desítky let držitelem jedné z nej-
cennějších trofejí britského motocykl. sportu. Maudes Trophy převzala od
britského dovozce BMW, který ji získal za obdobnou vytrvalostní jízdu sedm
dní a sedm nocí po okruhu TT na ostrově Man .
Cítím se "povinován" sdílet se zdejšími příznivci DVOUTAKTŮ Suzuki
nějaké okrajové informace a začnu "představením" GT750 v československém
týdeníku Svět Motorů, který si někteří z nás možná ještě pamatují z té doby č/b foto-
grafie Papiboy-e
Dik za dalsi ze serie paranich clanku . 2T SNAD nezmizej v propadlisti dejin, sam mam v garazi ctyri a ekoteroristum navzdory krasne prdej, smrdej, kourej a tece jim olej z vejfukuuu!
Krásný článek, děkuji. Takové články bych zde uvítal co možná nejčastěji! Třeba ta T20 mi taky připomíná Čzetu, je krásná... U nás se asi sehnat nedá, ale třeba v Německu nejsou ceny až tak vysoké, např. 60 tisíc za vcelku zachovanou T20! kdybych měl tu příležitost, tak bych do toho šel, akorát je otázka, jak by to bylo s dostupnosti náhradních dílu?
Skvělý, Papi
Já když jsem tento dokument registrace pro provoz na britských
veřejných komunikacích viděl poprvé, nechápal jsem
Bez chladící kapaliny/chladiče a s dalšími úsporami váhy to
je asi docela hazard na tomto jezdit s jakýmci rámem z BSA
Bantam ...
Ivan2T, možno pomôžem
Nazval jsi to, Martine, propadlištěm dějin, ale ony jsou to spíš sbírky "vatínků"
v bohatých zemích, odkud už ty 2T - klenoty nikdy na silnici nevyjedou a ty
pozdější ročníky "tak nějak zmizely" do závodů klasiků. V současnosti, pokud
se vůbec něco ze 70.let na "trhu" objeví, jsou to většinou pěkně restaurované
kusy za "nepěkný" ceny ...
Dlouhý leč pěkný článek 1 . Osobně Suzuky není moje značka ale do té 305ky jsem se zamiloval -nádherná klasika.
V 80tých letech jsem sice vlastnil jen kolo pionýr ale i tak proti mojí pozdější čz 476 125ccm raketa.
Ivane, byla to paráda, ale jakmile na tom jel člověk ve dvou, tak to bylo fakt k neuživení. Na 2. stranu v osmdesátých letech jsem různě leštil a ladil Jawy 350, a podařilo se mi jednu tak vyladit, že sice nejezdila 150, ale zato při normální jízdě jí stačily 3-3,5 l/100km. Což se o Suzuce říct nedalo. Jenže u ní nebyla potřeba jí nějak ladit. GT750 musí bejt jiná píseň. A je pravda, že takovej Wartburg sice hodně žral, ale to byly veškerý náklady.
Ale já osobně bych dneska už na dvoutaktu nerad jezdil, to přiznávám. I když uznávám, že na některých něco je. Je, ale fajn, že máme tu možnost volby, že tomu se líbí to a jinýmu ono a každý si může vybrat. To v osmdesátých letech nebylo. Dnes však dvoutakty mizí tak nějak samovolně v propadlišti dějin.
Kdyby to tak někdo aspoň smazal ... ))-:
//www.youtube.com/watch?v=mJyNVHSejY4&nohtml5=FALSE
Tak ještě jeden pokus, napravit včerejšek 20:12 - 20:23
//www.youtube.com/watch?v=mJyNVHSejY4&feature=youtu.be
Nikdy jsme, Alexo, neměli Wartburga ani Trabanta, ale pokud by byl
dnes k mání novej, neváhal bych S dnešními 2T-oleji a tím mini-
výkonem (tuším, že Trabi 26PS a Wartka 50PS) by ten motor jezdil
snad navěky ... Když jsem začal v r.1984 jezdit na GT750, často
se u benz. pump řidiči aut "podivovali", že je to "takovej Wartburg na
dvou kolech" - tříválec a vodou chlazený . Docela mně tehdy těšilo
"vysvětlit", že ano, ale W353 / 1000ccm má 50 PS a 750GT 70PS ...
MartineNTV, ty dvouválcový "maloobjemy" T / GT 250+350 byly fakt
draci a jezdilo se na nich "v přilbě s hubou od ucha k uchu" , když
těch 25 / 30HP na dvěpade a 39HP na třindě "šlapalo" na krásně
poskládaných šesti(!) kvaltech Člověk "točil a řadil furt" a na
benzin vždycky "nějak bylo" ...
Byly to krásný stroje. Jezdil jsem GT 250. S Jawou se to nedalo srovnat, tedy dalo, ale nebylo to lichotivé srovnání. Jelo to jako drak. Nicméně, žralo to jak trojhlavej drak - tady bylo evidentní, že dvoutaktní koně se musej nakrmit.
Ale dnes je to překonaný. Do pořádný motorky patří pořádnej čtyřdobej motor!
Tyrel, to muselo byť k nasrání, keď v časopisoch človek videl, čo majú imperialisti a u nás sa dala kúpiť akurát blbá jawa s 22k motorom.
Fajn článen, doufám, že se tu dlouho nebude psát o přestavbách. Byl by faj článek či rozhovor s člověkem (lidmi), který servisuje motorky. Pohled do zákulisí servisu, nešvary uživatelů motorek a td. Hezký den všem
Výborný článek.vzpomínám na staré Světy Motorů,kde byly tyto motocykly detailně popisovány.Dodnes mi visí obrázky v dílně. Díky
Díky za další úžasný článek
Je to mnohem hodnotnější počtení než o přestavbách za mega,na kterých se nedá jezdit
Výborný článek a ještě lepší motocykly SUZUKI
Rád bych nějaký starší také pořídíl .
Super japonský stroje !!!