yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Ozzy_ (1136) napsal 26.04.2022 v 18:50

Proste jen poklona a kloboucek

K167 (1470) napsal 21.04.2022 v 07:06

Borci.

Siki (28) napsal 20.04.2022 v 19:17

smekam

Honza-K (830) napsal 20.04.2022 v 11:59+3

Tak to je hodně velká frajeřina Jsem moc rád, že se v našich luzích a hájích pořád ještě vyskytují takový mazáci, jejichž nadšení, odhodlání a technická invence by vydala na celý výrobní závod...

CR500 (142) napsal 20.04.2022 v 11:12

Neskutecne ze neco takoveho jeste v dnesni dobe existuje. Obavam se ze s bateriovou degradaci nastupujici generace uz to bude jen horsi Supermono je fantasticka trida, kde kazda moto je original, to uz se skutecne jinde nevidi. Vlastni motor ahra to je teprv zazrak Cesi byval vzdy narod kutilu

Targus (430) napsal 20.04.2022 v 09:47+2

soccer

Pokud chceš uspět se start up-em, musíš být chytrý, mladý a krásný a navíc mít ty jedině správné názory.
A hlavně - musíš to prodat, jako PROUDŽEKT.
Jak je vidno "čeští dědkové" na proudžekty kálejí a místo toho raději makají s evidentními výsledky.
Smutná doba...
Pánům zasílám alespoň obdivný pohled

a přání pevného zdraví, jakož i dalších konstrukčních úspěchů. To, co dokázali, je dech beroucí.

Mates-R1 (0) napsal 19.04.2022 v 21:55

Velkej respekt, sou to borci.

Kamikadze-Ace (3370) napsal 19.04.2022 v 20:45

Codo (354) napsal 19.04.2022 v 20:42

Borci

VenaJH (9) napsal 19.04.2022 v 20:40

Díky za pěkný článek a poklona borcům

Jindra650 (35) napsal 19.04.2022 v 20:20+1

Je to s ohledem na jejich možnosti úžasný výsledek. Nad pojetim, konstrukcí se samozřejmě dá polemizovat, ale jsou to šikovný lidi, co z ničeho dokázali udělat takovéhle neortodoxní kladivo a hlavně měli tu kuráž do toho jít Jinak s tím počtem techniků ve fabrikách se trochu přehání. Podobný závodní jednoválec navrhují běžně i v továrně, kde se "kouří z komína" jen dva lidi, další řekněme 3 dělají šasi a na testování na brzdě stačí 2 lidi. Zbytek jsou mechanici. Podle mě je nejtěžší na takovém projektu najít čas a morální sílu po 8-10hodinách vymýšlení ještě sednout doma a urvat 3-4h na soukromý projekt a zorganizovat všechno ostatní, ušroubovat ten zbytek. Takže ať se jim daří i nadále, držím palce i když asi větší potenciál mají drobnější motorky jako jezdí Petr Najman.

bruttopyr (396) napsal 19.04.2022 v 20:14+2

Tohle byla radost číst!
Přeji teamu co nejlepší výsledek nejen v této sezoně!

Paulo (2561) napsal 19.04.2022 v 20:08+1

Neskutečný respekt těmto borcům Sem by měla putovat podpora.

Jaris998 (10) napsal 19.04.2022 v 19:54

Velký klobouček dolů o to větší mám radost, že je to z mého kraje. Supermona to je pro mě hlavní třída
v Hořicích

soccer (480) napsal 19.04.2022 v 19:28+6

Úžasné čtení o extra-šikovných lidech...

Kéž by si jich všiml někdo, kdo nalévá miliony do mnoha děravých cedníků, které se dnes s oblibou samonazývají
potenciálně perspektivním Startupem...

Tady má investor vše: nápad, nasazení, dlouhodobé výsledky a hlavně nezaplatitelný personální kapitál...

ivano (499) napsal 19.04.2022 v 19:22

Super článek. Smekám a velká poklona celému teamu . SoS je nejlepší třída..

txvs (22) napsal 19.04.2022 v 17:32

Borci největší

hluska (156) napsal 19.04.2022 v 17:26

Klobouk dolu

cechradovan (53) napsal 19.04.2022 v 16:36

Velkej mazec !!

exd14 (11) napsal 19.04.2022 v 15:17

Ten projekt znám hrozně dlouho, ale krom motoru se mohli pověnovat trochu i tomu jak to vypadá.... na těch detailních fotkách to nevypadá moc jako "závodní motorka" ale spiš jak smetenej ponk

Hydropes (46) napsal 19.04.2022 v 12:29+1

Smekám, tleskám a držím všechny palce ...!

Stana.k. (130) napsal 19.04.2022 v 12:25

wow, super. Klobouk dolů

gresini (4459) napsal 19.04.2022 v 12:10

Dobře si tyto motorky pamatuju hlavně v 70tých letech v nižších objemových třídách a jezdívaly dobře! Držím palce chlapi - ať se daří

Mann (1514) napsal 19.04.2022 v 12:00+4

Značku AHRA mám díky panu Havrdovi z české silnice v podvědomí, ale kdo a co za tím ve skutečnosti stojí jsem netušil. Úžasný příběh v poměrech dnešní doby téměř neuvěřitelný. Pro mě to není článek, ale přímo pohlazení po duši. A to tvůrčí prostředí... rýsovací prkno, ponk, odstrojený bike ... klasická poctivá strojařina

Saarinen (1440) napsal 19.04.2022 v 11:57

AHRA je legenda, 70.leta vrchol a báječná a hlavně úspěšná účast v MS . Díky za článek

wild38 (56) napsal 19.04.2022 v 11:55

super článek a info, jednobuchy mám rád, tka ať se pánům daří dál

ckp13 (82) napsal 19.04.2022 v 11:53+1

Taky bych chtěl něco takovýho umět až budu velkej

Slow (48) napsal 19.04.2022 v 11:52+1

Pěkný
průřez historií AHRA.. viz odkaz na knihu "Rychlá řidítka 2"

https://reader.alza.cz/preview/rychla-riditka-d470592.htm

HlavaXBR (36) napsal 19.04.2022 v 11:13

Krásné čtivo díky autorům článku a díky samozřejmě i aktérům z AHRy za skvělou práci. Jednobuchům zdar !

rogih (1000) napsal 19.04.2022 v 09:52+1

Pro mne historie zn Ahra končila na začátku devadesátých let. Díky za rozšíření obzorů a skvělý článek!

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist