husqvarna_svartpilen_801_2




Macbor - vše pro mladé motocyklisty

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
papiboy (1260) napsal 16.02.2019 v 01:20

Keď som čítal prvý príspevok IvanaDvoutakťáka, napadlo mi, že nie len španielský bajking je na úrovni, ale aj taliansky.

Že to sem nepatrí?

Ale patrí, Vale má dnes narodeniny, rovných 40. Aj to je niečo, nie?

Medvidek1 (24) napsal 15.02.2019 v 05:58

Targus
Ta palička mě zarazila hned v úvodu videa právě ve spojitosti s písty.
Píst třeba do Š120 (#72mm) jde zmáčknout dvouma prsty o 0,02mm.
Klepnutím ze vnitř nebo z venku pláště u pístu z traktoru Z25,Z35 (#105mm),Z Krystal(#110mm) se zešišatil o 0,05~0,1mm/nebo praskl.
A klepáním do centráže směrem k hlavě pístu se tělo zdeformuje na “soudeček” a může skřípnout i kroužky.
Takže otázka zní proč?!!!

To že písty nejsou grafitovaný, nebo jestli maj ocelovou výztuhu v oblasti čepu jako třeba Mercedes, nebo kovaný Wiseco je už jinej level.

Targus (429) napsal 14.02.2019 v 22:14

Medvídek1

Když na montáž motorů berou gumovou paličku, asi vyrábějí díly v obráběcích centrech s přesností na tisíciny, není-liž pravda.

PBM2 (114) napsal 14.02.2019 v 21:20+1

Jak už bylo zmíněno dole, stále více firem, značek a modelů se od sebe liší jenom nálepkou a firmou, která hrdě tvrdí, že je to výsledek jejího dlouhého vývoje a testování a čínská je pouze samotná výroba, samozřejmě pod bedlivým dohledem mateřské továrny. Nevadí mi, když je to "jedno a totéž", nevadí mi, že to vyrábí v Číně (pokud to má rozumnou kvalitu a koncovou cenu). Co mi ale vadí, jak se všechny tyto firmy chvástají cizím peřím, vývojem nejlépe v Itálii a spoluprací s nějakou světovou značkou na vývoji, přičemž jejich je maximálně jméno na nádrži a peníze, které zaplatili u výrobce. Smutné. Vedle toho je JAWA z Indie jako zázrak .

Yukish (0) napsal 14.02.2019 v 12:40

ten Macbor Master mi náhodou dost připomíná moji Hondu cb 125f... a koukám celkově jsou si všechny "moderní" dvácy takový dost podobný

Whisky (9) napsal 14.02.2019 v 12:39

Pro mladé a na fotkách drsní staří motorkáři :D :D

Medvidek1 (24) napsal 14.02.2019 v 11:52

Omlouvam se, tamto

Medvidek1 (24) napsal 14.02.2019 v 11:50

Odkaz na video montáže motorů SUZUSK

První co použijí je gumová 1kg palička

https://scontent-dus1-1.xx.fbcdn.net/v/t15.5256-10/cp0/e15/q65/p160x160/27600884_1968996776750132_7505037569701183488_n.jpg?_nc_cat=111&efg=eyJpIjoibyJ9&_nc_ad=z-m&_nc_cid=1097&_nc_zor=9&_nc_ht=scontent-dus1-1.xx&oh=3ffec9428332339cf905df9d7696d937&oe=5CDB11BD

callowsick (463) napsal 14.02.2019 v 11:21+3

vyhlásil bych soutěž o čínskou motorku s největším počtem různejch samolepek, který se jí lepí na nádrž

AJS, Kreidler, Masai, M!nsk, Romet, UM, F.B.Mondial, Benelli, Keeway, MASH, KSR, Rieju...a furt to jsou ty samý bajky

Paulo (2561) napsal 14.02.2019 v 10:43

Fakt povedený

IvanDvoutakťák (5070) napsal 14.02.2019 v 08:34+1

Pak se divme, jak na tom španělskej "bajking" je . . .




TOPlist