Limitované edice – Marketing nebo prestiž?
Text: Marek Janoušek | Text: Marek Janoušek | Foto: Archiv autora | Zveřejněno: 14.9.2020 | Zobrazeno: 9 995x
Text: Marek Janoušek | Text: Marek Janoušek | Foto: Archiv autora | Zveřejněno: 14.9.2020 | Zobrazeno: 9 995x
* Někdo holky - druhej vdolky*
**********************************
Byla boží, měl jsem ji moc rád a navždy pod kůží...
Byla boží, měl jsem ji moc rád a navždy pod kůží... (y )viz výše
Inak kategorický nesúhlasím, že motorkári chcú mašinu, ktorou sa odlíšia. BLBOSŤ.
Každý 10 možno áno, ale to som prehnal.
Ľudia chcú motorky lacné. 100% ceny Triumphu? To dám radšej 93% a mám hondu, že?
A o čom sníva každý čoprak? O takom istom Harley ako všetci ostatní. NIKTO nekúpil Triumph Thunderbird. Lepší bike, staršia značka, spoľahlivejši stroj. Všetko naj a cena rovnaká ako haryk.
Dôvod prečo sa nepredával je JEDEN-chýbala stadovitost.
V Itálii marketing - třeba u MV. Víc limitovaných edic, než klasiky. Tam už to trošku ztrácí význam.
3 reakce
Ta moto A' la Ferari je naprosto hrozná a vůbec se nedivím že s ním vyrazily dveře.
MV brutale jsem vlastnil a od té doby(nezaviněná nehoda) stále hledám cestu k jiné . Nemusí být LIMITOVANÁ, každá je jedinečná, s japoncem nesrovnatelná . No dnešní majitel MV to pochopil a nechá si za exkluzivitu zaplatit. Teď mám jinou bývalou EXKLUZIVITU -TRIUMPH
Možná by stálo aby autor článku udělal i nějakou analýzu trhu například kolik motorka stála nová a za kolik se prodává dnes ? Na AutoScoutu byla nedávno úplně nová Ducati Desmosedici RR s nulovým najezdem za 150.000€ což je skoro trojnásobek co stála nová??
2 reakce
Souhlasim s tim, ze je fajn se necim odlisovat od ostatnich. Tuctovku bych nechtel.
Ta motka Ferrari je odpuzující - šereda...Jinak některé limitky stojí za to a neškodilo by je vlastnit Taliáni ví jak nejlíp vydělávat a u aut je to stejný - Ferrari,Lambo,Bugatti,Alfa!!
2 reakce
Ta "Ferrari" byla kdysi v časopisu Motocykl včetně rozhovoru s fousatým Mr. Kayem v montérkách a bekovce a už tehdy to byla taková garážová stavba mimo aktuální čas a spíš počin důchodce postavit si své staré známé konstrukční řešení (OK, ve verzi i.e.) jen mírně nově. Jinak koncepčně to není jen Agusta, ale prakticky koncept většiny (italských) řadových závodních 4válcových motorek 50./60.let. A pak ten design kol á la Hesketh raných 80.let, plexi přes přední světlo jako 24h Le Mans ze 70.let, atd. Co do potřeby přináležitosti ke značce s koněm tedy rozhodně jistá forma pošetilosti. Tím neříkám, že si není třeba počinu vážit, ale s obrandováním mi to připadlo zbytečné. Ale příběh s motorkou na konci to je, ne že ne..
1 reakce
Všechny ty ikonický bajky, co psaly historii, bezvýhradně miluju, ALE
stačí jediný pohled na titulní fotografii a prostě musím mít výhrady :
jak mohli ti superprofi-dizajnéři "nevidět", že délka nástavce sedla je
doslova hrůza a délka nádrže je snad větší, než měly GP MV Agusty
v jejich slavných 70. letech, což činí posaz na tomto stroji extrémní
a těžko říci, zda vůbec přijatelný ... Tento stroj není určen k jízdě, ale
pouze do indoor expozice ?
P.S. I když jsou jediným označením *vzepjatí mustangové*, nikdo
nemůže popřít původ koncepce motoru - MV agusta *jak vyšitá*