Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
koblizek.jan: chapu,masiny jsou drahe a za prvni republiky taky nemel auto kazdej.jinak elektromotor a jeho charakteristika nema chybu-kdyz dokaze hnat lokomotivu proc by neutahl motorku.Akumulatory verim (a doufam) ze zlevni-techologie se furt zlepsuje.Frantisek Krizik by mel radost.Jestli budu met prachy urcite prijdu Quantye vyzkouset!Diky Vam se o elektromotorkach dozvidame a za to vam patri velke diky. Hodne stesti a uspechu!
Myslim, ze tohle je nejlepsi ceste jak naucit lidi zit s elektropohonem v podvedomi.Malokdo do techto veci skoci po hlave,at uz se jedna o auto, nebo motorku, moznost vyzkouset si na plno moznosti techto stroju formou pujceni, je naprosto sqela.Zadara vas nikdo limity stroje nikdo vyzkouset nenecha,tak tech par stovek vam to umozni.Jen tak dal a ve vsech oborech.
Nejvíce je tu zmiňovaná vysoká cena. Bohužel je výrobcem daná doporučená cena a v jejím prostoru se pohybujeme. Na českou kupní sílu je to ranec a mně to zužuje počet potenciálních zákazníků. Pokud je Quantya postavená z evropských, anglických a amerických komponentů, které jsou na špičkové úrovni a mají kvalitu potvrzenou evropskými zkušebnami, tak cena bude nějak vypadat. Vývoj moderních a pokrokových technologií vždy podporovali bohatí lidé a firmy, když za tyto první stroje obětovali své peníze. V minulém století si první automobily kupovali továrníci, právníci a lidé z těchto vrstev. Díky nim máme auta v každé rodině. Quantya cz se snaží přiblížit zákazníkovi aspoň cestou zapůjčení motocyklu za úplatu. Nebudu dělat rozbor, proč je cena za minutu taková. Je důležité, jestli zájemce přijede "ochutnat Quantyi", jestli těch 20 minut za ty 4 stovky stálo. Nic víc a nic míň.
Jinak bych chtěl poděkovat všem respondentům, kteří se připojili s komentáři, ať s kladnými, tak se zápornými pohledy. Jan Koblížek Quantya cz
Je to super věcička a je dobře že se takových věciček chopily i solidnější firmy, doufám že ceny pudou časem rapidně dolů a baterie vydrží 100 km, pak bych si taky jednu pořídil, na homologaci kašlat, používal bych to jako kolo (po asfaltu to bude asi trápení oproti motorce)pěkně naložit do aute zajet pod hory a plny na cyklostezky a podobně
s projizdkama bych radsi chvilu pockal az to nebude tak zhava novinka a pak to slevni.asi nejdrazsi je akumulator ale to se furt zlepsuje.pred 10 lety byly lithiove baterky uplna novinka a ted jsou v kazde lepsi akuvratcce a ceny leti dolu.taky se tesim az nekdy zkusim tuhle masinu
Tak já si myslím, že to budoucnost určitě má. Mít na to, tak si jednu domů pořídím. Ta cena je vysoká, ale člověk musí pochopit, že vývoj stojí opravdu hodně moc peněz. Nejde jen o stovky a stovky hodin, ale také spoustu peněz stojí homologace, testování celého kompletu v různých klimatických podmínkách a režimech, únavové zkoušky atd. atd. Je toho opravdu hrozně moc při samotném vývoji a tak se není co divit. S narůstajícím prodejem půjde cena časem rok od roku postupně dolů, ale nemůžete chtít, aby to stálo 60tis. od začátku, to je nesmysl...
A srovnávat s tím čínské křusky nemá opravdu žádný smysl, to je naprosto něco jiného...
nejde jen o tu baterku,ale spis rizeni motoru a taky napad. trosku vidim do hodin práce nad KTM 125 s kapacitory pro silnicni zavody. jsou to stovky hodin a mraky materialu. ale kdo nevidel neuveri
nejde jen o tu baterku,ale spis rizeni motoru a taky napad. trosku vidim do hodin práce nad KTM 125 s kapacitory pro silnicni zavody. jsou to stovky hodin a mraky materialu. ale kdo nevidel neuveri
Také mi napadla možnost dojíždění do práce. Už před lety a autem. Nakonec na dohled v Ejpovicích vyvíjeli elektro Betu. Tedy měl jsem od kamarádů "z první ruky" jak jde vývoj, jaké problémy ad..
První a největší problém jsou akumulátory ve vztahu k jejich životnosti. U té Bety to vycházelo na cca 50-60 000,-Kč/rok. Další problém byla nutnost používat "C"-čkové pneumatiky a vlastní vývoj podvozku+související vyztužování rámu+nedodatečné brzdy. Doba ještě nedospěla, ale jezdit do práce za "babku" s tím, že přes noc dobiješ akumulátory nákladem cca 20kč a druhý den jezdíš osobákem 50 km po městě nebo 80km mimo by nebylo od věci od věci.
Tedy i tady by prvotní investice nebyla tak strašná, kdyby výdrž akumulátorů byla 5-10 let. Každopádně elektromotor jde nádherně od spodu = "durchzug".
Za bolšánů jsme do motokáry implantovali dynamo ze Spartaka a přidali 2x baterku z auta = ta potvora vydržela jezdit celé odpoledne.
GSX-Roll - Nejsem žádný konstruktér nebo projektant a neznám ceny vývoje nového stroje (které jsou jistě vysoké), ale tady bych to viděl spíše na dobrý nápad než na složitý vývoj. Je to něco mezi pitbikem a horským kolem a technologicky náročný vývoj vidím jen v tom akumulátoru, a ten předpokládám dodává firma specializující se na tento sortiment zboží. A na kolik tu cenu motorky dělá jen ten akumulátor nevím... Zbytek vidím ve skládance komponet (tlumiče, brzdy, kola, atd...) Rám musí samozřejmě vytvořit sami... a že by to vše bylo 250 000.--??? Až jim pár zbohatlíků zaplatí vývoj, tak si to za 60 000,-- koupím.
Segway ze zacatku stal dveste tisic a spousta zbohatliku si tuhle blbost koupila a tuhle vec si taky par lidi koupi a zaplati tak pocatky vyroby a do peti let cena klesne na polovinu. myslim ze nas ceka skvela ticha elektricka budoucnost
prekvapuje me,kolik lid preferuje Cinu a povazuje ji aspon jako vhodny nastroj snizovani ceny.pokud se něco vyviji tak to stoji peníze,tyto pak chce investor zpet.Cina nemá vyvoj tak nemá prvotni investici a ma levnou pracovni silu=>nizka cena.jenze co bude za par let kopirovat kdyz to schopny firmy zruinuje? kde mohla byt třeba Blata nebyt Ciny.
projizdka není zadarmo a kdo si motorku poridi za 250tis a bude ji pujcovat za 20hal/min tak se mu nikdy nezaplati.Kolik stoji napr. motokary?150Kc/10min?
Myslím si že je v tom budoucnost. Pokud člověk vezme že to nepotřebuje ýádný olej, žádné svíčky filtry tak si myslím že na hobby ježdění bez závodních ambicí je to super stroj. Dovedu si to představit doma, ale bohužel na to nemám. Být ta cena kolem 100tis tak bych si to možná koupil i s ohledem na dojíždění do práce
měl jsem v létě možnost se na tom svézt(za darmo) a jsem rád že jsem to skusil.až mi došla baterka.nemá to chybu(až na tu cenu).kdyby stála polovinu tak bych do ní šel.jede to 90 na asfaltu 55 v oračce,lehký tichý, až máte pocit že jedete na horskym kole.
švýcarský číňan teda když vidím ten rám tak to ve mě vyvolává vzpomínky na TOP kvalitný výlisky z číny jen bacha až budete vařit rámy musíte prvně vyndat baterku
Já taky myslím, že jsou to parádní hračky. Opravdu škoda jen té ceny. Jak jsem v článku narazil na to, že to někde půjčujou, už jsem chtěl volat kámošům, že jedem. Ale pak jsem se dostal k ceně- 20Kč/min. to je fakt dost.
Už se těším na konkurenci z Číny - typuju to tak za 30000,--, no a potom si Quantyi za 60000,-- klidně koupím. Děkujme Číně, že i kvalitní značky musí slevnit.
koblizek.jan: chapu,masiny jsou drahe a za prvni republiky taky nemel auto kazdej.jinak elektromotor a jeho charakteristika nema chybu-kdyz dokaze hnat lokomotivu proc by neutahl motorku.Akumulatory verim (a doufam) ze zlevni-techologie se furt zlepsuje.Frantisek Krizik by mel radost.Jestli budu met prachy urcite prijdu Quantye vyzkouset!Diky Vam se o elektromotorkach dozvidame a za to vam patri velke diky. Hodne stesti a uspechu!
Jinak ta MOTARDOVA verze je super...
Myslim, ze tohle je nejlepsi ceste jak naucit lidi zit s elektropohonem v podvedomi.Malokdo do techto veci skoci po hlave,at uz se jedna o auto, nebo motorku, moznost vyzkouset si na plno moznosti techto stroju formou pujceni, je naprosto sqela.Zadara vas nikdo limity stroje nikdo vyzkouset nenecha,tak tech par stovek vam to umozni.Jen tak dal a ve vsech oborech.
Nejvíce je tu zmiňovaná vysoká cena. Bohužel je výrobcem daná doporučená cena a v jejím prostoru se pohybujeme. Na českou kupní sílu je to ranec a mně to zužuje počet potenciálních zákazníků. Pokud je Quantya postavená z evropských, anglických a amerických komponentů, které jsou na špičkové úrovni a mají kvalitu potvrzenou evropskými zkušebnami, tak cena bude nějak vypadat. Vývoj moderních a pokrokových technologií vždy podporovali bohatí lidé a firmy, když za tyto první stroje obětovali své peníze. V minulém století si první automobily kupovali továrníci, právníci a lidé z těchto vrstev. Díky nim máme auta v každé rodině. Quantya cz se snaží přiblížit zákazníkovi aspoň cestou zapůjčení motocyklu za úplatu. Nebudu dělat rozbor, proč je cena za minutu taková. Je důležité, jestli zájemce přijede "ochutnat Quantyi", jestli těch 20 minut za ty 4 stovky stálo. Nic víc a nic míň.
Jinak bych chtěl poděkovat všem respondentům, kteří se připojili s komentáři, ať s kladnými, tak se zápornými pohledy. Jan Koblížek Quantya cz
Je to super věcička a je dobře že se takových věciček chopily i solidnější firmy, doufám že ceny pudou časem rapidně dolů a baterie vydrží 100 km, pak bych si taky jednu pořídil, na homologaci kašlat, používal bych to jako kolo (po asfaltu to bude asi trápení oproti motorce)pěkně naložit do aute zajet pod hory a plny na cyklostezky a podobně
s projizdkama bych radsi chvilu pockal az to nebude tak zhava novinka a pak to slevni.asi nejdrazsi je akumulator ale to se furt zlepsuje.pred 10 lety byly lithiove baterky uplna novinka a ted jsou v kazde lepsi akuvratcce a ceny leti dolu.taky se tesim az nekdy zkusim tuhle masinu
Tak já si myslím, že to budoucnost určitě má. Mít na to, tak si jednu domů pořídím. Ta cena je vysoká, ale člověk musí pochopit, že vývoj stojí opravdu hodně moc peněz. Nejde jen o stovky a stovky hodin, ale také spoustu peněz stojí homologace, testování celého kompletu v různých klimatických podmínkách a režimech, únavové zkoušky atd. atd. Je toho opravdu hrozně moc při samotném vývoji a tak se není co divit. S narůstajícím prodejem půjde cena časem rok od roku postupně dolů, ale nemůžete chtít, aby to stálo 60tis. od začátku, to je nesmysl...
A srovnávat s tím čínské křusky nemá opravdu žádný smysl, to je naprosto něco jiného...
nejde jen o tu baterku,ale spis rizeni motoru a taky napad. trosku vidim do hodin práce nad KTM 125 s kapacitory pro silnicni zavody. jsou to stovky hodin a mraky materialu. ale kdo nevidel neuveri
nejde jen o tu baterku,ale spis rizeni motoru a taky napad. trosku vidim do hodin práce nad KTM 125 s kapacitory pro silnicni zavody. jsou to stovky hodin a mraky materialu. ale kdo nevidel neuveri
Když je konečně benzín za babku , tak budou motorky
na baterky .
Jinak je to hodně pěkný , ale ta cena už tolik ne .
Také mi napadla možnost dojíždění do práce. Už před lety a autem. Nakonec na dohled v Ejpovicích vyvíjeli elektro Betu. Tedy měl jsem od kamarádů "z první ruky" jak jde vývoj, jaké problémy ad..
První a největší problém jsou akumulátory ve vztahu k jejich životnosti. U té Bety to vycházelo na cca 50-60 000,-Kč/rok. Další problém byla nutnost používat "C"-čkové pneumatiky a vlastní vývoj podvozku+související vyztužování rámu+nedodatečné brzdy. Doba ještě nedospěla, ale jezdit do práce za "babku" s tím, že přes noc dobiješ akumulátory nákladem cca 20kč a druhý den jezdíš osobákem 50 km po městě nebo 80km mimo by nebylo od věci od věci.
Tedy i tady by prvotní investice nebyla tak strašná, kdyby výdrž akumulátorů byla 5-10 let. Každopádně elektromotor jde nádherně od spodu = "durchzug".
Za bolšánů jsme do motokáry implantovali dynamo ze Spartaka a přidali 2x baterku z auta = ta potvora vydržela jezdit celé odpoledne.
Markus - vidím vzácnou shodu našich názorů
GSX-Roll - Nejsem žádný konstruktér nebo projektant a neznám ceny vývoje nového stroje (které jsou jistě vysoké), ale tady bych to viděl spíše na dobrý nápad než na složitý vývoj. Je to něco mezi pitbikem a horským kolem a technologicky náročný vývoj vidím jen v tom akumulátoru, a ten předpokládám dodává firma specializující se na tento sortiment zboží. A na kolik tu cenu motorky dělá jen ten akumulátor nevím... Zbytek vidím ve skládance komponet (tlumiče, brzdy, kola, atd...) Rám musí samozřejmě vytvořit sami... a že by to vše bylo 250 000.--??? Až jim pár zbohatlíků zaplatí vývoj, tak si to za 60 000,-- koupím.
Segway ze zacatku stal dveste tisic a spousta zbohatliku si tuhle blbost koupila a tuhle vec si taky par lidi koupi a zaplati tak pocatky vyroby a do peti let cena klesne na polovinu. myslim ze nas ceka skvela ticha elektricka budoucnost
GSX-Roll Samozřejmě s tebou uplně souhlasim a neprosazuju Činu, ba naopak, ale už to vidim jak to dopadne
(přiště ty smajliky uberu )
prekvapuje me,kolik lid preferuje Cinu a povazuje ji aspon jako vhodny nastroj snizovani ceny.pokud se něco vyviji tak to stoji peníze,tyto pak chce investor zpet.Cina nemá vyvoj tak nemá prvotni investici a ma levnou pracovni silu=>nizka cena.jenze co bude za par let kopirovat kdyz to schopny firmy zruinuje? kde mohla byt třeba Blata nebyt Ciny.
projizdka není zadarmo a kdo si motorku poridi za 250tis a bude ji pujcovat za 20hal/min tak se mu nikdy nezaplati.Kolik stoji napr. motokary?150Kc/10min?
250 litru, to je velka vyzva pro Čiňany To je vyloženě hozena rukavice A oňi ji zvednou A pak to bude za 40
Myslím si že je v tom budoucnost. Pokud člověk vezme že to nepotřebuje ýádný olej, žádné svíčky filtry tak si myslím že na hobby ježdění bez závodních ambicí je to super stroj. Dovedu si to představit doma, ale bohužel na to nemám. Být ta cena kolem 100tis tak bych si to možná koupil i s ohledem na dojíždění do práce
250litrů lidi to si nikdo snad normální nekoupí.-) ale je to hezký škoda že tak drahý
230tis.kč stojí novej HUSAR 450
měl jsem v létě možnost se na tom svézt(za darmo) a jsem rád že jsem to skusil.až mi došla baterka.nemá to chybu(až na tu cenu).kdyby stála polovinu tak bych do ní šel.jede to 90 na asfaltu 55 v oračce,lehký tichý, až máte pocit že jedete na horskym kole.
švýcarský číňan teda když vidím ten rám tak to ve mě vyvolává vzpomínky na TOP kvalitný výlisky z číny jen bacha až budete vařit rámy musíte prvně vyndat baterku
za ty prachy to nestojí. Ale jinak bych se na tom rád svez
až na tu cenu určitě
Hračka je to pěkna, ale ta cena je trochu moc ne?
já bych to chtěl nebo se na tom určitě někdy projet...do města je to super hračka, do přírody taky...
Já taky myslím, že jsou to parádní hračky. Opravdu škoda jen té ceny. Jak jsem v článku narazil na to, že to někde půjčujou, už jsem chtěl volat kámošům, že jedem. Ale pak jsem se dostal k ceně- 20Kč/min. to je fakt dost.
až bude poloviční cena a dvojnásobná výdrž, bude to 4x lepší motorka a bude mi stát v garage (jestli ustojím finanční krizi )
Oprava: tipuju to za 30000,--
Už se těším na konkurenci z Číny - typuju to tak za 30000,--, no a potom si Quantyi za 60000,-- klidně koupím. Děkujme Číně, že i kvalitní značky musí slevnit.