yamaha_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Libor70
Libor70 (5) napsal 19.3.2019

Mě se líbí moooc jedním slovem nádhera

mari
mari (17) napsal 16.3.2019

líbí se mi to video, kde je vidět jak funguje variabilním časováním ventilů. Motorka je našláplá, otázkou je ,jak ten motor ještě po tom odlehčování bude držet...

Nori
Nori (22) napsal 16.3.2019

Ok.Souhlas.

Mig_35
Mig_35 (218) napsal 16.3.2019

Šlo jen o to, že argumentovat tím, jaký kdo zajede čas ve spojení s podvozkem nedává moc smysl.
To co jsem chtěl říct, že u BMW je naprosto obvyklé, že základní verze bývá často někde ošizená, aby kupec zaplatil za víc. U aut, u motorek, všude. To je celé. Kdo by kupoval M-paket, kdyby už základ byl dokonalý?

Nori
Nori (22) napsal 16.3.2019

Ok,opravím to tedy(máš pravdu),abych uvedl doslovnou citaci."Špičkový motor posazený na mizerném podvozku..."Snad jsi teď spokojen. i když je to celkem irelevantní. Nechápu nějak poslední větu.
Nemá cenu to dál rozebírat,ať to jezdí.

Mig_35
Mig_35 (218) napsal 16.3.2019

Nori,
v úvozovkách se "cituje". To znamená, doslovně opakuješ, to co napsal někdo jiný. Najdi mi prosím tě, kde tady někdo takové slovní spojení použil. Pak ti možná dojde, v čem jsi vedle.
kamarád zajel na sériové R1 Brno za 2:07 takže má logicky lepší podvozek

Nori
Nori (22) napsal 16.3.2019

"Mizerný sériový semiaktivní podvozek".Mohu se jen smát.Dominik Jůda s tím jel Brno 2:06 ,já jako naprosto amatérský hobík nízkých 2:10.Asi tak úplně mizerný nebude.
Každopádně nové RR vyzkouším v květnu a názor budu mít až pak.

Bubrak-ZX10R

pidlovoko uz bylo vycpely, dobre ze prisli s necim novym, ac to ted vypada spis jako krizeny s Hondou...

jinak spolehlivost prvnich RR byla tristni prave v porovnani s ninjou, ale mam pocit ze to po par letech vychytali. oxygenovi ulitla lambda sonda na dalnici a to to mel sotva zajety.

afro-r1
afro-r1 (173) napsal 15.3.2019

U Bremba nebo Öhlinsu dostane clovek to, co si zaplati. Od lowcostu po dobre veci.
Na druhou stranu si u R1 na trmeny od Advicsu take nikdo nestezuje...

Mig_35
Mig_35 (218) napsal 15.3.2019

Nicméně, máš samozřejmě pravdu, s okruhovým ježděním zkušenost nemám, popsal jsem to, co vidím u jiných motocyklů BMW.

Mig_35
Mig_35 (218) napsal 15.3.2019

A HP4 má tedy semiaktivní podvozek proč? Ta je do kavárny?

JohnnyS08

Vždycky mě pobaví lidi, kteří, soudě dle informací z profilu, s okruhy moc zkušeností nemají, ale podle loga výrobce dokážou neomylně poznat mizerný okruhový podvozek. Zejména si vzpomínám na Seikose, ten motorky s podvozkem Showa a brzdama Nissin rovnou házel na šroťák Ale zdá se, Migu, že ho budeš shopnej zdatně nahradit.

Já jsem rád, že BMW do RR netahá semiaktivní podvozek - superbike patří na okruh a tam IMHO stačí manuální nastavení. O tom, jak Marzocchi (ne)funguje, budu vynášet soudy, až se svezu.

Stejně tak sem rád, že BMW nenaskočilo na módu italskejch výrobců a nepřifouklo objem motoru nad 1000ccm - možná je to proto, že ví, že nezanedbatelná část kupců dělá s tou motorkou to, k čemu byla zrozená - závodí

Mig_35
Mig_35 (218) napsal 15.3.2019

Pokud konkurence za stejné nebo podobné peníze nabízí lepší komponenty, potom je to mizerný podvozek. Především v téhle třídě.
BMW se dlouhodobě předvádí, neservisovatelné tlumiče u velkého GS, které se prostě musí rovnou vyměnit, podvozky u malého GS, které jsou prostě napevno, bez možnosti nastavení /vepředu/ atd.

bruttopyr

MIGu, nevím, školy nemám..., ale jak je možné, že ten šofér na fotce č.33 je schopen na motorce "s mizerným podvozkem" dát loket na zem?
Mizerný podvozek má třeba moje Jawa 350 VB, u Bmw bych už si to ale netroufnul tvrdit.

Mig_35
Mig_35 (218) napsal 15.3.2019

MrBeranek: zdá se mi to, že to už je taková filozofie BMW. Špičkový motor posazený na mizerném podvozku a tady i brzdách.
Jinak se mi líbí, že se BMW vrací k tomu, v čem bylo vždycky dobré, v motorech.

dejf.
dejf. (1257) napsal 15.3.2019

je to peknej bajk, kor v ty cerveny. Ale nelibi se mi moc ta podsedlovka a chybi mi pekny svetlo vzadu, ale co do okruhovy prakticnosti super. A taky prikrejt ty kamna dole plastem by bylo fajn.
Fizzovi davam palec za vkml:D ale jinak nesouhlasim. To pidlovoko u prvniho modelu bylo tak krasne futuristicky, byt mi trvalo dlouho, nez sem si na nej zvyk. A taky sem mel rad "žábry" na bocich:)

Komarr123
Komarr123 (2) napsal 15.3.2019

nevím mě se to nelibý určitě to bude podávat excelentní výkony a je parádní stroj ale za mě starší model .

Radek_R
Radek_R (1) napsal 15.3.2019 +1

Já jsem spíš pro Klause jr., navíc u 2019 se mi moc nelíbí trubkovej podsedlák, ale jinak je cool a šel bych do ní Spolehlivost u starší generace je v cajku, za posledních 6let / 33tis km (silnice, občas okruhy) odešla jako jediná věc čidlo abs, jinak se řešila jen údržba podle servisního plánu - všechno v autorizáku.

Mrberanek

Určitě se nechám zlákat, protože na okruh a na okresku to bude vhodnější než moje stávající S 1000 R, ale tři věci "nechápu"

- podvozek - kde je elektronicky stavitelný Ohlins jako u Panigale nebo RSV4? Šetřilo se...
- brzdy - kde jsou monobloky od Bremba jako u Panigale nebo RSV4? Hayes? Vždyť tu značku nikdo nepoužívá. Tady se taky hodně šetřilo...
- váha ráfků - píšou, že standardní litá kola jsou lehčí o 1,6 kg; ta minulá vážila 10,6, takže teď ta kola váží 9 kilo; karbonové ráfky, co dávají do Mpaketu by měla vážit 4,8 kg (pokud jsou to ta z HP4 Race) a baterka další dvě kila, takže jaktože je mezi sérii a Mpaketem rozdíl jen 3,5 kg (197 kg vs. 193,5 kg), když jen kola by měla ušetřit přes 4 kila a baterka další dvě, tzn. mokrá váha v Mpaketu by měla být 190 kg?

Jinak paráda - v WSBK už je poladili a vypadají parádně - https://www.motorsport.com/wsbk/news/bmw-2019-superbike-sykes-reiterberger/4329824/

afro-r1
afro-r1 (173) napsal 15.3.2019

Tak jasne, synergicky efekt.
Na druhou stranu maji nahace lehce tupejsi vacku v serii a problem se slabym spodkem tam opravdu neni.
Jsem rad spis za jine veci. hodne symetricky motor (obe vody zleva), motor uzky u deklu spojky (volnobezka starteru nahore), ze se nakonec dalo vypinani spojky zprava, kanaly trubickami a ne odlite s blokem a podobne. Yamaha je architekturou opet trochu dale, ale celkove se to posunulo dobrym smerem.

JohnnyS08

afro-r1> Kapoty jsou možná na ústupu, ale naháče a crossovery ne a nepochybuju o tom, že novej motor si najde cestu i do R a XR. V tomhle světle jsou náklady na jeho vývoj daleko ospravedlnitelnější. Co se vačky týče, nechci soudit předčasně, ale z dyna novýho GS je vidět, že na "tupou" vačku má motor v nižších otáčkách vyšší výkon než na "ostrou" - takže její přínos není jenom v ekologii, ale i v zlepšení průběhu výkonu v nižších otáčkách. Vzhledem k tomu, jak jsou současný superbiky díky honbě za co nejvyšším max. výkonem dole poněkud ospalý, si myslim, že shift-cam může bejt pro RR pomyslnym esem v rukávu.

Jo, a po Klausovi se mi skutečně nestejská.

hluska
hluska (42) napsal 15.3.2019

Tak mně se ten šilhající předek líbil víc. V dnešní době "polokopií" originální a pro mě i hezký Jinak si myslim ze BMW všem zase vypálí rybník

Jacob82
Jacob82 (65) napsal 15.3.2019

Alicia1: Check the latest video by MCN on YT.. Great "first ride" review of the M model IMHO..

LuckyLoser

A s chlapama v Milwaukee to ani nehlo.

Johnny83

mně se to líbí moc, po Pani možná dokonce nejvíc, trochu mi tam z profilu vadí ten výstupek pod sedlem, ale tak pořád lepší než u Ducati motoGP ta asymetrie mi tam zatim nijak nechybí, ale těžko říct jestli se toho měli vzdávat, přecijen to bylo poznávací znamení a bylo to originální. Jinak Fízre s Klausem si pobavil

SLEEPER
SLEEPER (759) napsal 15.3.2019 +5

K te radoby popichujici hlasce o spolehlivosti.
Jsou kusy, co ciste v provozu najeli pres 80tis km a to bez jakekoliv repase mechaniky (motoru a prevodovky) a stale, spolehlive, jezdi dal.
S1000RR (krom Pani 1299r) vzdy byla to nej naradi na okruh a na okruhu vydrzi trebas zx10 v rukou Ondry Jezka 2,5tis km.
Jasne, kdo je asfaltomrdalek a jezdi jen na kaficko, pripadne na nejakej ten sraz, tomu vydrzi bajk nescetne km, ale pokud se vyuziva ciste jako okruhovy nastroj, je to v rukou hobika cca 11tis km, nez zacne byt motor vybydlenej.

Za me skoda designu, asymetrie byla unikatni a hodne se mi libila, ale rozhodne se tesim na zkusebni jizdu. Rozdil mezi 1. a 2. generaci pocitove neni zadny, ale tady uz to bude uplne jiny bajk.

afro-r1
afro-r1 (173) napsal 15.3.2019

deluxa: tak on novy motor nebyl dlouho jisty. Stary motor byl stale na spici a utratit spoustu penez, abyste meli neco stejneho v jinem baleni.. Navic v ustupujicim segmentu.
Rozhodla nejspis ekologie (tupa vacka) a snaha nebyt firmou jednoho motoru.
Jinak motor je architekturou paradni, jeden z mala delany interne. Zadny externe dodany hnus jako treba F850 a spol.

Jacob82
Jacob82 (65) napsal 15.3.2019 +1

Ty světla skutečně rozdělujou... Zajímalo by mě, co se Vám líbí víc? Symmetric X Asymmetric

Mě se to nikdy moc nelíbilo, ale teď mi to nějak chybí, aneb "Pravou lásku poznáš až teprve když ji ztratíš.."

FiZzeR
FiZzeR (121) napsal 15.3.2019 +4

No, konečně skončili s tím designem ala mladej Klaus.

BlackSabbath

Snad zamakali i na spolehlivosti...

deluxa

Celkom sa cudujem ze sa nasli peniaze u tych drzgrosov na vyvoj supersportu. Myslel som ze je to uz mrtve nadobro. Krasny a prepracovany bajk. Lenze ako idete okolo R1M potom okolo panigale V4 a potom pozriete na hen to...ehm. Proste z toho nejde ten vrazedny a agresivny pocit z ktoreho chytate zimomriavky a respekt zaroven. (predoslej generacii k tomu pomohol ten originalny look) Nemozem za to, proste na vystave som mal taky pocit prazdna a nicoho zaroven. Ale to nema nic spolocne s tym ako jazdi. Len si myslim ze ludia kupuju motorky aj na zaklade vizualnych pocitov ake z nej maju. Je to sice smiesne a nelogicke hlavne u supersportov ale je to tak...




TOPlist