husqvarna_svartpilen_801_2




Dvojité X: Honda CBR1100XX Super Blackbird

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JanciXX (2) napsal 19.05.2022 v 20:24

Krásna motorka a premňa srdcová záležitosť.

MaraSeby (0) napsal 27.04.2022 v 14:41

Krásná i dnes. Měl jsem jí pár let

hondaman1 (15) napsal 21.04.2022 v 03:50

K bezpečnosti za všech situací přispíval duální brzdový systém, který byl poprvé představen u cestovního ST1100 Pan-European

toto neni pravda prvy krat bolo dual cbs predstavene v 93 na CBR 1000 F
na pan europeane az v 96

https://cs.wikipedia.org/wiki/Honda_CBR1000F

dokonca predchodca tohto systemu bol pouzity uz na Gold wing 1100
Prvním silničním motocyklem Honda s kombinovaným brzdovým systémem (tehdy nazývaným Unified Braking) byl model GL1100 z roku 1983. Tento systém byl odvozen z motocyklu RCB1000 pro světové vytrvalostní závody ze 70. let.Honda vyrobila několik variant systému LBS s různou úrovní složitosti a integrace.Honda CBR1000F a CBR1100XX a VFR800 byly vybaveny systémem, který Honda nazývala LBS II (nyní Dual CBS)
https://en.wikipedia.org/wiki/Combined_braking_system

SkaldaXX (7) napsal 19.04.2022 v 21:39+2

XX sedlám od roku 2000 doposud, nyní již pátý kousek, na všech dohromady najeto prozatím cca 210000 km.
Co víc dodat...

petr13 (16) napsal 19.04.2022 v 21:13

Je to ikonická motorka mého mladí. Svezl sem se na ní jako spolujezdec, když jsem měl papíry na pincka. Jeli jsme přes dvě stě,byl to pro mě zážitek na dlouhou dobu.

pk14 (175) napsal 19.04.2022 v 14:15

Vyvážená motka. Jen ty udávané koně tam nikdy nebyli, ať karbec nebo inj. Zzr 11 tomu na sprintech skoro vždy ujela. A s příchodem busy a zx12 to pak u hondy vzdali úplně....

FJR_SVK (0) napsal 19.04.2022 v 14:06

Všetkých jednostopych zanietencov pozdravujem zo Slovenska. Mám jedného krásne modrého Blacka z roku 2001 v garáži. Poloval som po ňom, až kým som minulý rok nenašiel. Jednoducho som ho chcel a hľadal asi 4 roky. Vyzerá, ako keby zišiel akurát z pásu. Teším sa z tejto motorky. Aj mám iné motorky (K1600GT a Exup), dávam mu prednosť. Je to neskutočná motorka. Všetko presne zapadá a ide hladko. Motor má úžasný ťah a len tak si poradie aj keď ho pritlačíš. Aj napriek viac ako slušnému výkonu je veľmi pohodlný aj pri mojej výške (189 cm). Japonskí soudruzi odviedli v jeho prípade nadprácu. Už len aby sa u nás trocha polepšilo počasie a bude v permanencii.

kopv (46) napsal 19.04.2022 v 12:15

XX vlastním, ještě karbec, a stále nadchne. Prostě vzhled je jedinečný.

Páčkalíny (24) napsal 18.04.2022 v 22:21

Hmmm, tahle motorka mi dělala v hlavě error. Zachránil jsem si řidičák tím, že jsem ji prodal. Taková škoda

Kozička750 (8) napsal 18.04.2022 v 21:22+1

Super článek ! Blekouš byl fakt ve své době jako zjevení, jako z jiného světa. Je to pro mě dodnes nádherná motorka !!!

Valentino (0) napsal 18.04.2022 v 21:19

Dual CBS fungoval poněkud sofistikovaněji, něž je tu opsáno z dobových materiálů. A čidla detonací jsem zatím na žádném XX neviděl...

martjan_1098 (283) napsal 18.04.2022 v 19:30

V roce 2002 jsem si ho půjčil jako předváděčku na Masarykově okruhu v Brně. Tehdy jsem byl majitelem XJ600. Nikdy na ten zátah na cílové rovince nezapomenu. Tenkrát to bylo jako z jiného světa. Něco jako dneska Panigale V4.

H1956 (20) napsal 18.04.2022 v 13:00+1

Moje první motorka. Začínal jsem v 45 letech a tak nějak nebyl čas začínat se slabšími kubaturami a propracovat se k těmto hyperstrojům. Po třech letech a 20 000 km jsem ji rozbil. Špatně najetá zatáčka, brzy na apex a byl jsem dlouhej na výjezdu. Asi 70 km/h, proti auto a to řídila moje žena, které jsem jel naproti. Rána jako prase, zlomená ruka, dost blbě, ale díky Dr. Kebrlemu (Vysoké nad Jizerou, borec) jsem bez problémů. Ženu jsem sundal ze silnice, letěla z meze asi 2m vysoko a dopadla na kola, jela ze svahu dole se zastavila. Naštěstí bez zranění jen po tom dopadu zhmožděná krční páteř. Motorku jsem slušně prodal na součástky. Další byla Hayabusa, ta mi přišla ještě lepší. Jsem rád že jsem to nějak přežil.

týpek (119) napsal 17.04.2022 v 23:12+1

Nedá mi to,také přispěji troškou poznání.Jel jsem za život řádově na stovkách motocyklů,ale vzpomínka na Blackbirda je trvalá a jedna z nejsilnějších.Bezvadně vyvážený a po všech stránkách příjemný motocykl,těžko hledat nějakou chybku.Pohodlný,rychlý,ovladatelný...pochvala konstruktérům na místě.

yoro (0) napsal 17.04.2022 v 22:38

jako je to dobrý, ale stále si zvykám na přechod z VTR F

RudanXj (1) napsal 17.04.2022 v 20:52

Radost pojezdit.
[mega]https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2022/15/596828_e847cbb03c9bcfb12f8025f7b2de88a3.jpg[/img]

Horus (0) napsal 17.04.2022 v 19:17

Black je přesně ta motorka, kterou jsem hledal, ikdyž jsem ji ani vlastně nehledal. Od 16ti let, co jsem začal jezdit jsem prahnul k naháčům. Ovšem pořad jsem měl nutkání jezdit i dál, takže první “velká” motorka byl FZS 600 a byl jsem rozhodnutý, že až půjdu na dospělou, koupím FZS 1000. Přesto, že byl Fazer super motorka, nebylo to ono to “seznamování” bylo takové….na sílu. Začal jsem tedy hledat jinde a volba padla na VFR800 98-01, jenže to bylo to samé jako Fazer…..fajn, ale na sílu. No a pak se objevil na inzerátu Black a ten si mě tak nějak vybral. Když jsem na něj sedl, tak i přes velký výkonový skok jsem se na něm cítil jistě. Sedl mi prakticky okamžitě, není na něm nic, co by mi vadilo, nebo nesedělo. Je to výborná motorka, splňuje do detailu to, co jsem chtěl.

Zelinář (292) napsal 17.04.2022 v 18:41

Mel jsem 3 blekose. Nejsametovejsi motor a pak hned XJR. Jsem rad, ze jsem konec techto casu mohl zažít

Vlada-XX (2) napsal 17.04.2022 v 18:40+1

Jsem z těch 80 % majitelů, kteří si ho koupili znovu . Najel jsem 50 000 bezproblémových km a moc rád na bleka vzpomínám. Zmínil bych ještě limitovanou edici CBR 1200 XX s o dost silnějším motorem.

chali01 (0) napsal 17.04.2022 v 18:10

jsem hrdy majitel nikdy bych ji neprodal

dajos (123) napsal 17.04.2022 v 15:58+1

Zrovna o těch brzdách by teď mohlo povídat mé levé zápěstí, v pátek jsem měnil kapalinu jak v brzdách (6 odvzdušňováků), tak i ve spojce...
Ještě mě čeká proplach chladicí soustavy, výměna svíček a vzduchového filtru a pro jistotu zkontroluju i vůli ventilů. No, abych letos vůbec vyjel...
Jinak je to motorka na pohodu. Na místě a v nulové rychlosti je to ingot, ale za jízdy se s ní cvičí celkem dobře. Na veterána dobré poježdění. No, když si vezmu, že se teď na aukci vydražil pařez za cenu přes 100 tis. Tak je tato motorka v současné době za směšné peníze. V tomto kontextu až urážlivě směšné....Ale časem půjdou 100% -ně nahoru. Už jen pro své nesmazatelné místo v motocyklové historii.
PS: Nic proti Jawě a jejím fanouškům (jednoho pařeza mám před renovací).

Mějte se a ať se daří. Díky za článek.
D.

Skrunch (1403) napsal 17.04.2022 v 15:54

Těmto motorkám se říká "speedbike". Vezl jsem se na něm a vše, co se o něm ve článku dočteme, je pravdou . Je zajímavé, jaký vývoj tento celek dostal a to se mi na tom líbí...že se to neodfláklo.
Užíval jsem roky menší sestřičku VFR800 r.v. 1998. Rozvody ozubenými koly, duální brzdy a samozřejmě PGM-F1. Fungovala dokonale a řekl bych, že takový univerzál jsem už dlouho neviděl

gresini (4459) napsal 17.04.2022 v 12:10

Když tahle motorka vyjela,tak jsem ji okamžitě chtěl,ale nakonec později zvítězil litr Yamaha R1 2008 Ale červeného Blackbirda si vylepila dcera na velkém plakátu ve svém pokoji a je tam dodnes! Pořád je to pěkná motorka a tady v té tmavozelené je taky hodně zajímavá!

djlukas (3) napsal 17.04.2022 v 11:57+3

Dokonalý stroj.

12012 (21) napsal 17.04.2022 v 09:58

Trochu mě děsí, že se dnes dá koupit za 100 tácků. I když bude stará 20 let, tak ty 3 kila pořád umí. Pro někoho, kdo začíná, může být cena a výkon rozhodujícím faktem.

bruttopyr (396) napsal 17.04.2022 v 09:15+1

Jak já ho tehdy chtěl, ale byl pro mne cenově nedosažitelný...
Dnes už je za pár peněz, přesto jsem se na něm ještě ani nesvezl.
Díky za článek a připomenutí téhle krásné motorky!




TOPlist