Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tenkrát to na mě zapůsobilo jako slátanina”co dům dal”.Ale s odstupem let to svoje kouzlo má.Styling byl nadčasový a ani dneska by jeden neřekl,že to užje dvacet roků co to vyběhlo.
Zkousel jsem Strykera (1500 ccm) a motor se mi vubec nelibil. Jako by nemel kroutak, stale se to muselo tocit. Sel jsem tedy do Raidera (1900 ccm) a tam je to vyrazne lepsi. Ale nejlepe se stejne jezdi na HD, tam staci 1700 rpm a jede to krasne.
"... a při troše odvahy z vás byl král semaforů. Brzy jsme přišli na to, že stačí mít zařazeno, na oranžovou nechat motor najít omezovač, na zelenou pustit spojku a ostatní XV zařídí za vás. Černých čar jsme po sobě nechali požehnaně a kromě jednoho redakčního posery jsme se podobně vyventilovali snad všichni ..."
Taky jsem znal jednoho "krále semaforů". Ten ale zapomněl, že když jsou safory blízko za sebou, je možné, že na tom následujícím semaforu někdy padne červená a auta zastaví. Což se jednou stalo a tak dokraloval, protože si zlomil obě kolena. Ale ten měl - pokud jde o točivý moment a hmotnost - ještě větší kalibr - Raketu III od Triumpha.
Zkoumal jsem víc parametry, ten velký nárůst krouťáku (na 135Nm) je oproti XV1600 (132Nm), takže 3Nm?
Článek pěkný, stroj také, ale proč tomuhle přístroji říkáte "čopr", to mi nějak nedocvaklo.
Jeste vice se mi libi MT-01 - je strasna skoda, ze se to uz nevyrabi.
Nejsem sice vůbec cílovka, ale musím uznat, že koule to má. A pořádné.
Tohle je motorka, kterou už nám dlouho vyhlídkou na starý kolena.
Já bych rád věděl kdo je ten posera?
Alebo Midnight Star 1,9.
Kamoš ho má. Ja som mal CBF 1000, ťahali sme v Hungárii na Balatón a on ma pri 200 km/h začal predbiehať...
7 reakcí
Pěkné čtení Díky
Tenkrát to na mě zapůsobilo jako slátanina”co dům dal”.Ale s odstupem let to svoje kouzlo má.Styling byl nadčasový a ani dneska by jeden neřekl,že to užje dvacet roků co to vyběhlo.
1 reakce
a co pak jeho dalsi verze motoru,a vznikla MT 01
Zkousel jsem Strykera (1500 ccm) a motor se mi vubec nelibil. Jako by nemel kroutak, stale se to muselo tocit. Sel jsem tedy do Raidera (1900 ccm) a tam je to vyrazne lepsi. Ale nejlepe se stejne jezdi na HD, tam staci 1700 rpm a jede to krasne.
Jel sem. Zazitek! Super cteni
"... a při troše odvahy z vás byl král semaforů. Brzy jsme přišli na to, že stačí mít zařazeno, na oranžovou nechat motor najít omezovač, na zelenou pustit spojku a ostatní XV zařídí za vás. Černých čar jsme po sobě nechali požehnaně a kromě jednoho redakčního posery jsme se podobně vyventilovali snad všichni ..."
Taky jsem znal jednoho "krále semaforů". Ten ale zapomněl, že když jsou safory blízko za sebou, je možné, že na tom následujícím semaforu někdy padne červená a auta zastaví. Což se jednou stalo a tak dokraloval, protože si zlomil obě kolena. Ale ten měl - pokud jde o točivý moment a hmotnost - ještě větší kalibr - Raketu III od Triumpha.
1 reakce
Romane, opět super čtení
Masakr! Nejsem sice cílovka, ale na víkend bych si to rád půjčil ... a k padesátce koupil :)
1 reakce