Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Neviem co mate s tym vykonom furt, ked to nikto z nas amaterov v zivote a nikdy nikde nevyuzije. Zjavne "papierove" cisla ovplyvnuju naivnych ludi pri rozhodovani inak by to takto fabriky neprezentovali. Pridete s tym na okruh a tam vam nalozi na sutaznej 300ke profik tak ze si budete mysliet ze stojite :D napriklad Lorenzo ma furt v Brne rekord 2:02,299 na 250ke. Potreboval k tomu 217 koni?
Mě jen zaráží jedna věc. Pamatuje na legendární reklamu na GSXR1000 K1? V ní tehdá uváděli zrychlení z 0 na 200km/h za 7,2s. A dnes skoro o 20let pozděj, motorka která má skoro o 60koní víc je pomalejší a z 0 na 200 to dá za 7,5?
Omlouvám se za dezinformaci a sypu si popel na hlavu. Na Panigale R jsem úplně zapomněl
Jako polehčující okolnost připomínám, že to vlastně není úplně konkurence, protože za cenu jedné Panigale R můžete mít skoro dvě RSV Factory
PSanec: No aspoň se s těma novejma superhyperbejkama dá jezdit i v městskejch rychlostech, na pohodu, pomalu a na nízký otáčky.. A jsou i takový borci, co s tim klidně pojedou na pořádnou dovolenou, nebo kolem světa.. Takže to zas tak zlý asi nebude Pamatuju když sem kdysi jel na kámošový FZR1000R EXUP, s tim prostě fakt nešlo jet pomalu
Jste to vůbec někteří nepochopili. Tato Aprilka není současný SBK, ale budoucí. Ano, SBK budou mít 1100 ccm. Má je už Dukna i Aprilka a to by bylo, aby se to neprosadilo. A než se v Japonsku a Bavorsku vzpamatují, poputují tituly do Itálie bez problémů.
Proč za každou cenu měnit něco co perfektně funguje.. stačila by jiná barevná kombinace a je to top úžasný nářadí..
Neřešte která motorka má o 5 koní víc nebo míň.. (tohle se s nějakou úpravou dostane okolo 230ps)
Nejvýkonnější superbike současnosti je Ducati Panigale V4R. Tato aprilka díky objemu nespadá do kategorie superbike ... Ale určitě ych ji moc bral ... v jiný barvě než v tý hnusný černý
neviem preco, ale kazdy superbike od Aprilie mi pripada v momente predstavenia ako 10 rokov stara motorka... neviem cim to je... nemam pre to racionalne vysvetlenie a je mi jasne ze ziadna motorka 10 rokov dozadu nemala hentaku prdel ani nic podobne, ale neviem si proste pomoct... ked kuknem na novu Ducnu, Hondu, Kawu, cokolvek, srsi z toho na kilometer: "NOVA MASINA!!!"
Ked vidim fotku novej Aprilie, mam pocit ze si pozeram ponuku z bazaru... divne...
Motorka je to skvělá. Ale pro okruhového jezdce nepoužitelná, protože na každý náhradní díl se dle vyjádření autorizovaného servisu čeká měsíc. To znamená, že lehké sklouznutí nebo banální závada = konec sezóny.
Jak nejvýkonější superbike na trhu? Co to kecáte. Panigale V4S má koní víc a jak psal Majki, eRko, mimochodem taky se dá normálně koupit v krámě, lze dostat na magických 234HP! Takže prvenství "nám" tahle aprilka určitě nesebere. A co se krásy týče? Kdepak, na Boloňské krásky nemá ani náhodou..
Já bych ho do třídy superbike neřadil, protože tam díky svému zvýšenému objemu nespadá. Pokud by každý výrobce takto zvýšil objem motoru, toto číslo by nebylo vůbec zajímavé a tohoto, ne-li vyššího výkonu by dosahoval každý.
Neviem co mate s tym vykonom furt, ked to nikto z nas amaterov v zivote a nikdy nikde nevyuzije. Zjavne "papierove" cisla ovplyvnuju naivnych ludi pri rozhodovani inak by to takto fabriky neprezentovali. Pridete s tym na okruh a tam vam nalozi na sutaznej 300ke profik tak ze si budete mysliet ze stojite :D napriklad Lorenzo ma furt v Brne rekord 2:02,299 na 250ke. Potreboval k tomu 217 koni?
Hmm, a co ten název na těch fotkách- Facotry
Mě jen zaráží jedna věc. Pamatuje na legendární reklamu na GSXR1000 K1? V ní tehdá uváděli zrychlení z 0 na 200km/h za 7,2s. A dnes skoro o 20let pozděj, motorka která má skoro o 60koní víc je pomalejší a z 0 na 200 to dá za 7,5?
Jiné barvy a je to super nářadí na okruh i cestování. Ale s Panigale V4S se to nedá srovnat,tedy hlavně cenou ,takže za mně
Omlouvám se za dezinformaci a sypu si popel na hlavu. Na Panigale R jsem úplně zapomněl
Jako polehčující okolnost připomínám, že to vlastně není úplně konkurence, protože za cenu jedné Panigale R můžete mít skoro dvě RSV Factory
H2R neni superbike. Kdyz uz tak supercharged supersport
No nejvýkonnější těžko když Kawasaki H2R má 310 PS
Jacob82: Čéče já FZR měl a jezdit v klidu se na něm dalo mnohem líp než na současnejch. Karbec je karbec
PSanec: No aspoň se s těma novejma superhyperbejkama dá jezdit i v městskejch rychlostech, na pohodu, pomalu a na nízký otáčky.. A jsou i takový borci, co s tim klidně pojedou na pořádnou dovolenou, nebo kolem světa.. Takže to zas tak zlý asi nebude Pamatuju když sem kdysi jel na kámošový FZR1000R EXUP, s tim prostě fakt nešlo jet pomalu
Jste to vůbec někteří nepochopili. Tato Aprilka není současný SBK, ale budoucí. Ano, SBK budou mít 1100 ccm. Má je už Dukna i Aprilka a to by bylo, aby se to neprosadilo. A než se v Japonsku a Bavorsku vzpamatují, poputují tituly do Itálie bez problémů.
Ta tabulka s cenama je zábavná. BMW je v téhle oblasti téměř nejlevnější
Proč za každou cenu měnit něco co perfektně funguje.. stačila by jiná barevná kombinace a je to top úžasný nářadí..
Neřešte která motorka má o 5 koní víc nebo míň.. (tohle se s nějakou úpravou dostane okolo 230ps)
On ne, ale na netu si najdi pravidla pro zavody superbiku, omezeni objemu typu motoru, max otacek atd pro jednotlivy motory
Orgovany: a ty pravidla, co patri a nepatri do kategorie superbike jsi urcil ty??
Nejvýkonnější superbike současnosti je Ducati Panigale V4R. Tato aprilka díky objemu nespadá do kategorie superbike ... Ale určitě ych ji moc bral ... v jiný barvě než v tý hnusný černý
Panigale V4R je výkonem a vzhledem daleko lepší.
deep-sk: přesně. O jízdních kvalitách není pochyb, ale design se za deset let prakticky nezměnil. Chtělo by to změnu.
neviem preco, ale kazdy superbike od Aprilie mi pripada v momente predstavenia ako 10 rokov stara motorka... neviem cim to je... nemam pre to racionalne vysvetlenie a je mi jasne ze ziadna motorka 10 rokov dozadu nemala hentaku prdel ani nic podobne, ale neviem si proste pomoct... ked kuknem na novu Ducnu, Hondu, Kawu, cokolvek, srsi z toho na kilometer: "NOVA MASINA!!!"
Ked vidim fotku novej Aprilie, mam pocit ze si pozeram ponuku z bazaru... divne...
Motorka v pohode ale Ducna je Ducna.Dulezite je ze ji na videu predstavuje ten nejlepsi jezdec a legenda,co kdy na motorce jezdil.
SILENEJ MAX
Motorka je to skvělá. Ale pro okruhového jezdce nepoužitelná, protože na každý náhradní díl se dle vyjádření autorizovaného servisu čeká měsíc. To znamená, že lehké sklouznutí nebo banální závada = konec sezóny.
Jak nejvýkonější superbike na trhu? Co to kecáte. Panigale V4S má koní víc a jak psal Majki, eRko, mimochodem taky se dá normálně koupit v krámě, lze dostat na magických 234HP! Takže prvenství "nám" tahle aprilka určitě nesebere. A co se krásy týče? Kdepak, na Boloňské krásky nemá ani náhodou..
Já ale mluvím o výkonu. V textu se vytrubuje do světa nejvýkonnější superbike což není úplně pravda.
Majki a co takhle cena ?
Ducati panigale V4R 225 koní a s akrapem dokonce 234 tak o co jde
Křidýlka jsou fakt ošklivý a ten náfuk na brzdy taky.
Jsou i taci,kteri ten vykon vyuziji reci o nevyuziti vykonu...si strcte za klobouk.
Jinak pekna masina takova drsna,tohle bude vyzva !
H2 zase tak uplne mezi tyhle stroje nepatri...
Když už teda čísla... H2/2019, 231...
Já bych ho do třídy superbike neřadil, protože tam díky svému zvýšenému objemu nespadá. Pokud by každý výrobce takto zvýšil objem motoru, toto číslo by nebylo vůbec zajímavé a tohoto, ne-li vyššího výkonu by dosahoval každý.
Motorky moc pěkný a výkonný pro běžného motorkáře úplně na hovno, možná tak pro Sršně na okruhu.