yamaha_demo_tour




217 odstínů zábavy: Aprilia RSV4 1100 Factory

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
deluxa (347) napsal 29.03.2019 v 14:38

Neviem co mate s tym vykonom furt, ked to nikto z nas amaterov v zivote a nikdy nikde nevyuzije. Zjavne "papierove" cisla ovplyvnuju naivnych ludi pri rozhodovani inak by to takto fabriky neprezentovali. Pridete s tym na okruh a tam vam nalozi na sutaznej 300ke profik tak ze si budete mysliet ze stojite :D napriklad Lorenzo ma furt v Brne rekord 2:02,299 na 250ke. Potreboval k tomu 217 koni?

riky75 (0) napsal 29.03.2019 v 08:48

Hmm, a co ten název na těch fotkách- Facotry

mischa638 (5) napsal 29.03.2019 v 08:18

Mě jen zaráží jedna věc. Pamatuje na legendární reklamu na GSXR1000 K1? V ní tehdá uváděli zrychlení z 0 na 200km/h za 7,2s. A dnes skoro o 20let pozděj, motorka která má skoro o 60koní víc je pomalejší a z 0 na 200 to dá za 7,5?

JollyJoker (1004) napsal 28.03.2019 v 19:06

Jiné barvy a je to super nářadí na okruh i cestování. Ale s Panigale V4S se to nedá srovnat,tedy hlavně cenou ,takže za mně

z.a.j.o.c.h (80) napsal 28.03.2019 v 13:01

Omlouvám se za dezinformaci a sypu si popel na hlavu. Na Panigale R jsem úplně zapomněl
Jako polehčující okolnost připomínám, že to vlastně není úplně konkurence, protože za cenu jedné Panigale R můžete mít skoro dvě RSV Factory

ProchyTom (190) napsal 28.03.2019 v 12:40

H2R neni superbike. Kdyz uz tak supercharged supersport

vessmir (1) napsal 28.03.2019 v 12:12

No nejvýkonnější těžko když Kawasaki H2R má 310 PS

FiZzeR (362) napsal 28.03.2019 v 11:30

Jacob82: Čéče já FZR měl a jezdit v klidu se na něm dalo mnohem líp než na současnejch. Karbec je karbec

Jacob82 (142) napsal 28.03.2019 v 09:37

PSanec: No aspoň se s těma novejma superhyperbejkama dá jezdit i v městskejch rychlostech, na pohodu, pomalu a na nízký otáčky.. A jsou i takový borci, co s tim klidně pojedou na pořádnou dovolenou, nebo kolem světa.. Takže to zas tak zlý asi nebude Pamatuju když sem kdysi jel na kámošový FZR1000R EXUP, s tim prostě fakt nešlo jet pomalu

Romanko (1206) napsal 28.03.2019 v 08:26

Jste to vůbec někteří nepochopili. Tato Aprilka není současný SBK, ale budoucí. Ano, SBK budou mít 1100 ccm. Má je už Dukna i Aprilka a to by bylo, aby se to neprosadilo. A než se v Japonsku a Bavorsku vzpamatují, poputují tituly do Itálie bez problémů.

Mig_35 (345) napsal 28.03.2019 v 07:45

Ta tabulka s cenama je zábavná. BMW je v téhle oblasti téměř nejlevnější

zdenyrr (732) napsal 27.03.2019 v 22:29

Proč za každou cenu měnit něco co perfektně funguje.. stačila by jiná barevná kombinace a je to top úžasný nářadí..
Neřešte která motorka má o 5 koní víc nebo míň.. (tohle se s nějakou úpravou dostane okolo 230ps)

ProchyTom (190) napsal 27.03.2019 v 21:58

On ne, ale na netu si najdi pravidla pro zavody superbiku, omezeni objemu typu motoru, max otacek atd pro jednotlivy motory

Farage (277) napsal 27.03.2019 v 21:32

Orgovany: a ty pravidla, co patri a nepatri do kategorie superbike jsi urcil ty??

Orgovany (796) napsal 27.03.2019 v 19:02

Nejvýkonnější superbike současnosti je Ducati Panigale V4R. Tato aprilka díky objemu nespadá do kategorie superbike ... Ale určitě ych ji moc bral ... v jiný barvě než v tý hnusný černý

ZKM30 (224) napsal 27.03.2019 v 17:12

Panigale V4R je výkonem a vzhledem daleko lepší.

Majki (672) napsal 27.03.2019 v 16:01

deep-sk: přesně. O jízdních kvalitách není pochyb, ale design se za deset let prakticky nezměnil. Chtělo by to změnu.

deep-sk (474) napsal 27.03.2019 v 15:49+1

neviem preco, ale kazdy superbike od Aprilie mi pripada v momente predstavenia ako 10 rokov stara motorka... neviem cim to je... nemam pre to racionalne vysvetlenie a je mi jasne ze ziadna motorka 10 rokov dozadu nemala hentaku prdel ani nic podobne, ale neviem si proste pomoct... ked kuknem na novu Ducnu, Hondu, Kawu, cokolvek, srsi z toho na kilometer: "NOVA MASINA!!!"
Ked vidim fotku novej Aprilie, mam pocit ze si pozeram ponuku z bazaru... divne...

PIT-BULL (27) napsal 27.03.2019 v 15:42

Motorka v pohode ale Ducna je Ducna.Dulezite je ze ji na videu predstavuje ten nejlepsi jezdec a legenda,co kdy na motorce jezdil.

SILENEJ MAX

radi5 (73) napsal 27.03.2019 v 15:41

Motorka je to skvělá. Ale pro okruhového jezdce nepoužitelná, protože na každý náhradní díl se dle vyjádření autorizovaného servisu čeká měsíc. To znamená, že lehké sklouznutí nebo banální závada = konec sezóny.

drippera (32) napsal 27.03.2019 v 15:05-1+1

Jak nejvýkonější superbike na trhu? Co to kecáte. Panigale V4S má koní víc a jak psal Majki, eRko, mimochodem taky se dá normálně koupit v krámě, lze dostat na magických 234HP! Takže prvenství "nám" tahle aprilka určitě nesebere. A co se krásy týče? Kdepak, na Boloňské krásky nemá ani náhodou..

Majki (672) napsal 27.03.2019 v 15:03+2

Já ale mluvím o výkonu. V textu se vytrubuje do světa nejvýkonnější superbike což není úplně pravda.

Tifone (147) napsal 27.03.2019 v 14:25

Majki a co takhle cena ?

Majki (672) napsal 27.03.2019 v 14:22+4

Ducati panigale V4R 225 koní a s akrapem dokonce 234 tak o co jde

Frankie (731) napsal 27.03.2019 v 14:20

Křidýlka jsou fakt ošklivý a ten náfuk na brzdy taky.

blackblues (1507) napsal 27.03.2019 v 13:21-1+1

Jsou i taci,kteri ten vykon vyuziji reci o nevyuziti vykonu...si strcte za klobouk.
Jinak pekna masina takova drsna,tohle bude vyzva !

Farage (277) napsal 27.03.2019 v 13:19

H2 zase tak uplne mezi tyhle stroje nepatri...

kawassak (127) napsal 27.03.2019 v 13:15+1

Když už teda čísla... H2/2019, 231...

BlackSabbath (434) napsal 27.03.2019 v 12:59+4

Já bych ho do třídy superbike neřadil, protože tam díky svému zvýšenému objemu nespadá. Pokud by každý výrobce takto zvýšil objem motoru, toto číslo by nebylo vůbec zajímavé a tohoto, ne-li vyššího výkonu by dosahoval každý.

PSanec (130) napsal 27.03.2019 v 12:48+2

Motorky moc pěkný a výkonný pro běžného motorkáře úplně na hovno, možná tak pro Sršně na okruhu.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist