husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Warthog (8) napsal 24.04.2007 v 18:13

No to jo, čtu prakticky všechno co vychází ( skoro) ale tady mluvím o Supermotu, právě proto že mám srovnání. Nejlépe ze všeho mi vychází Motohouse a Motoráj, byť má každý jiný styl. A to je dobře.

Warthog (8) napsal 23.04.2007 v 14:15

Supermoto mám předplacené, ale v poslední době silně uvažuji, že ho už předplácet nebudu. Články jsou vesměs skutečně neslané nemastné a jak trefně někdo kdysi poznamenal, vypadá to, že si je platí Honda za reklamu. Na druhou stranu se samozřejmě pár zajímavých článků najde, tak pořád nevím. Nějak to není moje parketa. Ale bývala.

Energy (0) napsal 20.04.2007 v 07:38

S4R: JJ, to byla přesně ta. V4, 8 ventilů na válec, oválný písty, nějakejch 15000 otáček (začátek 90.let!) a neskutečná cena - tehdy a teď ještě větší. U nás je jedinej kousek.

Ashitaka (1) napsal 19.04.2007 v 18:57

tak není to úplně nejhorší plátek, ale není to ono...není tam žádná zábava..je to takové přihlouplé...já mám nejradši MOTORÁJ

s4r (52) napsal 19.04.2007 v 15:35

NRG: vykulenej smajlík... To vůbec ani nevím - to byla ta V4 s oválnými písty??? Nevěděl jsem, že měla 32 ventilů...

Energy (0) napsal 19.04.2007 v 15:14

S4R - průkopník nebude, 8 ventilů na válec měla už Honda NR 750 Jinak souhlas.

s4r (52) napsal 19.04.2007 v 15:08

Tomas: pokud jsi nějaký NONAME ze Supermota, tak to na tebe myšlené bylo... Když se nepodepíšeš, ani nemáš aktivní profil a reaguješ na něco, co ti třeba možná ani nepatří, tak těžko posoudím kdo jsi zač... <br />
Nejsem ten encyklopedista jako ty, abych veděl, kolik má která motorka koní, a pokud jsem se spletl o cca 19 mixérových poníků, tak je to na hrubý odhad velmi dobrý výsledek... Pro mě je důležitá jízda na motocyklu, ne vyžívání se v papírových hodnotách... <br />
<br />
Sice děláš chytrého, ale když to nejde, tak to nejde... Monster má DVA válce a DVA ventily na válec... Celkem čtyři ventily... Desmoquattro motor má ČTYŘI ventily na válec - celkem tedy OSM... Rozdíl = 4 ventily... Pokud jsi narážel na to, že Hornet a FZ6 mají 16 ventilů, takže Monster ztrácí více, tak jsi nepochopil můj příspěvěk, a až si dáš patentovat instalaci 8 ventilů na válec, tak se ozvi - budeš průkopník...

smazany42951 (0) napsal 19.04.2007 v 11:28

to pool: Také jsem měl předplaceno. Nikdy více! Nejde o cool češtinu....jde o cool obsah.

carka-carka (0) napsal 19.04.2007 v 10:18

Docela mě zklamal test těch šestistovek.<br />
Člověk se z toho skoro nic nedozvěděl.

s4r (52) napsal 18.04.2007 v 19:19

Droppi: něco musí být na posledním místě a Monster se k tomu krásně hodí... Taky nepochopím, jak někdo může srovnávat motorky o 120 koních s ani ne 80 koňovým Montym, který má sice výhodu objemu, ale 95 kubíků čtyři chybějící ventily nenahradí...<br />
<br />
A zase tam určitě bude napsáno, že při prudším brždění v zatáčce má Monster snahu narovnávat se a podvozek, že není nalaďěný zrovna na komfort... To už je taková klasika...

Droppi (3) napsal 18.04.2007 v 18:50

Naprostý souhlas s s4r <br />
A ještě ke všemu vůbec nechápu proč v článku &quot;Souboj myšlenek&quot; srovnávají Motorku s kuchyňskym mixérem a vysavačem Ne, soráč, ale přijde mi to trochu divné. Hornet vs. FZ6 je v poho, ale jak k tomu pasuje dvouventilovej dvouvál.....?!

s4r (52) napsal 18.04.2007 v 18:36

Já bych si to Supermoto i koupil, ale vzhledem k tomu, že jejich stylu psaní absolutně nehovím a jakýkoliv test, který mě zajímá, působí spíše směšně , tak se budu těšit z ušetřených 69 Korun...




TOPlist