Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
No to jo, čtu prakticky všechno co vychází ( skoro) ale tady mluvím o Supermotu, právě proto že mám srovnání. Nejlépe ze všeho mi vychází Motohouse a Motoráj, byť má každý jiný styl. A to je dobře.
Supermoto mám předplacené, ale v poslední době silně uvažuji, že ho už předplácet nebudu. Články jsou vesměs skutečně neslané nemastné a jak trefně někdo kdysi poznamenal, vypadá to, že si je platí Honda za reklamu. Na druhou stranu se samozřejmě pár zajímavých článků najde, tak pořád nevím. Nějak to není moje parketa. Ale bývala.
S4R: JJ, to byla přesně ta. V4, 8 ventilů na válec, oválný písty, nějakejch 15000 otáček (začátek 90.let!) a neskutečná cena - tehdy a teď ještě větší. U nás je jedinej kousek.
Tomas: pokud jsi nějaký NONAME ze Supermota, tak to na tebe myšlené bylo... Když se nepodepíšeš, ani nemáš aktivní profil a reaguješ na něco, co ti třeba možná ani nepatří, tak těžko posoudím kdo jsi zač... <br />
Nejsem ten encyklopedista jako ty, abych veděl, kolik má která motorka koní, a pokud jsem se spletl o cca 19 mixérových poníků, tak je to na hrubý odhad velmi dobrý výsledek... Pro mě je důležitá jízda na motocyklu, ne vyžívání se v papírových hodnotách... <br />
<br />
Sice děláš chytrého, ale když to nejde, tak to nejde... Monster má DVA válce a DVA ventily na válec... Celkem čtyři ventily... Desmoquattro motor má ČTYŘI ventily na válec - celkem tedy OSM... Rozdíl = 4 ventily... Pokud jsi narážel na to, že Hornet a FZ6 mají 16 ventilů, takže Monster ztrácí více, tak jsi nepochopil můj příspěvěk, a až si dáš patentovat instalaci 8 ventilů na válec, tak se ozvi - budeš průkopník...
Droppi: něco musí být na posledním místě a Monster se k tomu krásně hodí... Taky nepochopím, jak někdo může srovnávat motorky o 120 koních s ani ne 80 koňovým Montym, který má sice výhodu objemu, ale 95 kubíků čtyři chybějící ventily nenahradí...<br />
<br />
A zase tam určitě bude napsáno, že při prudším brždění v zatáčce má Monster snahu narovnávat se a podvozek, že není nalaďěný zrovna na komfort... To už je taková klasika...
Naprostý souhlas s s4r <br />
A ještě ke všemu vůbec nechápu proč v článku "Souboj myšlenek" srovnávají Motorku s kuchyňskym mixérem a vysavačem Ne, soráč, ale přijde mi to trochu divné. Hornet vs. FZ6 je v poho, ale jak k tomu pasuje dvouventilovej dvouvál.....?!
Já bych si to Supermoto i koupil, ale vzhledem k tomu, že jejich stylu psaní absolutně nehovím a jakýkoliv test, který mě zajímá, působí spíše směšně , tak se budu těšit z ušetřených 69 Korun...
No to jo, čtu prakticky všechno co vychází ( skoro) ale tady mluvím o Supermotu, právě proto že mám srovnání. Nejlépe ze všeho mi vychází Motohouse a Motoráj, byť má každý jiný styl. A to je dobře.
Supermoto mám předplacené, ale v poslední době silně uvažuji, že ho už předplácet nebudu. Články jsou vesměs skutečně neslané nemastné a jak trefně někdo kdysi poznamenal, vypadá to, že si je platí Honda za reklamu. Na druhou stranu se samozřejmě pár zajímavých článků najde, tak pořád nevím. Nějak to není moje parketa. Ale bývala.
S4R: JJ, to byla přesně ta. V4, 8 ventilů na válec, oválný písty, nějakejch 15000 otáček (začátek 90.let!) a neskutečná cena - tehdy a teď ještě větší. U nás je jedinej kousek.
tak není to úplně nejhorší plátek, ale není to ono...není tam žádná zábava..je to takové přihlouplé...já mám nejradši MOTORÁJ
NRG: vykulenej smajlík... To vůbec ani nevím - to byla ta V4 s oválnými písty??? Nevěděl jsem, že měla 32 ventilů...
S4R - průkopník nebude, 8 ventilů na válec měla už Honda NR 750 Jinak souhlas.
Tomas: pokud jsi nějaký NONAME ze Supermota, tak to na tebe myšlené bylo... Když se nepodepíšeš, ani nemáš aktivní profil a reaguješ na něco, co ti třeba možná ani nepatří, tak těžko posoudím kdo jsi zač... <br />
Nejsem ten encyklopedista jako ty, abych veděl, kolik má která motorka koní, a pokud jsem se spletl o cca 19 mixérových poníků, tak je to na hrubý odhad velmi dobrý výsledek... Pro mě je důležitá jízda na motocyklu, ne vyžívání se v papírových hodnotách... <br />
<br />
Sice děláš chytrého, ale když to nejde, tak to nejde... Monster má DVA válce a DVA ventily na válec... Celkem čtyři ventily... Desmoquattro motor má ČTYŘI ventily na válec - celkem tedy OSM... Rozdíl = 4 ventily... Pokud jsi narážel na to, že Hornet a FZ6 mají 16 ventilů, takže Monster ztrácí více, tak jsi nepochopil můj příspěvěk, a až si dáš patentovat instalaci 8 ventilů na válec, tak se ozvi - budeš průkopník...
to pool: Také jsem měl předplaceno. Nikdy více! Nejde o cool češtinu....jde o cool obsah.
Docela mě zklamal test těch šestistovek.<br />
Člověk se z toho skoro nic nedozvěděl.
Droppi: něco musí být na posledním místě a Monster se k tomu krásně hodí... Taky nepochopím, jak někdo může srovnávat motorky o 120 koních s ani ne 80 koňovým Montym, který má sice výhodu objemu, ale 95 kubíků čtyři chybějící ventily nenahradí...<br />
<br />
A zase tam určitě bude napsáno, že při prudším brždění v zatáčce má Monster snahu narovnávat se a podvozek, že není nalaďěný zrovna na komfort... To už je taková klasika...
Naprostý souhlas s s4r <br />
A ještě ke všemu vůbec nechápu proč v článku "Souboj myšlenek" srovnávají Motorku s kuchyňskym mixérem a vysavačem Ne, soráč, ale přijde mi to trochu divné. Hornet vs. FZ6 je v poho, ale jak k tomu pasuje dvouventilovej dvouvál.....?!
Já bych si to Supermoto i koupil, ale vzhledem k tomu, že jejich stylu psaní absolutně nehovím a jakýkoliv test, který mě zajímá, působí spíše směšně , tak se budu těšit z ušetřených 69 Korun...