Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tedy ten srovnávák starších sbk od engliš redakce, to je ale snůška nesmyslů od uvedení nesmyslnejch tech. údajů až po popis rozdílů chování motorů podvozků, skoro všeho
Našim Carlosovi a spol. ti šašci nesahají ani po kotníky
P.S.: Je dobře, že jste solidární a když teď "světský" nemůžou jezdit po poutích, fotíte je alespoň do časopisu (viz 72. strana nahoře). Vona motorka je vlastně taky kolo-toč, tak je to blízko.
Máte dobrá srdce.
Tohle číslo se vyznačuje krásnejma kozama.
Jak těma z Mandella na 22. - 24. a 106. - 116. straně, tak těma, co trčí pod jiným úhlem než 90 stupňů. Obzvláště na 81. straně je to čirá nádhera.
aky je tam vlozeny plagat ?
Tedy ten srovnávák starších sbk od engliš redakce, to je ale snůška nesmyslů od uvedení nesmyslnejch tech. údajů až po popis rozdílů chování motorů podvozků, skoro všeho
Našim Carlosovi a spol. ti šašci nesahají ani po kotníky
Dobrý jako vtipný, nevím proč tam skočil otazník
1 reakce
K167 ,strana 72 ,fakt dobrý ??
1 reakce
P.S.: Je dobře, že jste solidární a když teď "světský" nemůžou jezdit po poutích, fotíte je alespoň do časopisu (viz 72. strana nahoře). Vona motorka je vlastně taky kolo-toč, tak je to blízko.
Máte dobrá srdce.
2 reakce
Tohle číslo se vyznačuje krásnejma kozama.
Jak těma z Mandella na 22. - 24. a 106. - 116. straně, tak těma, co trčí pod jiným úhlem než 90 stupňů. Obzvláště na 81. straně je to čirá nádhera.
Super.Zase bude hezké počteníčko,ať je už ve schránce.