Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ivan: Myslím, že jsi nepochopil důvod vzniku téhle hračky. Ta nemá za úkol nahánět sporty po okreskách, natož po okruhu. Má to být pocitovka. Můj Raptík taky není zrovna ortodoxní závoďák.
Já teda NE, Marexi! Podle mýho názoru je to stroj pro exhibici"vatínků", ale co se týká jízdních výkonů(zase jen
podle mýho názoru),tak ve sprintu tomu obludně těžkýmu 6V
"nandá" nejen B-King a "třináctky i dvanáctky(ne pivo!)",ale
i všechny supersporty 1000ccm a na zatáčkovité silnici
i všechny "šestky"...
Měli by "tam" (do firmy FGR)naši moto-novináři zajet pro
aktuální informace - mě by fakt zajímalo, kolik kusů je
objednáno, kolik už případně ve výrobě / vyrobeno
Pro připomínku: na projektu šestiválec si"vylámala zuby"(i)
firma Blata - ta však "to její MotoGP" nedotáhla ani do fáze
funkčního vzorku/prototypuúprostě něčeho,na čem by už šlo
jet. Nebo se (opět) mýlím ?
IvanDvoutakťák> Ta doba, kdy Japončíci kradli v Československu patenty a kopírovali Jawu a "Zetku" už je bohužel dávno pryč a těžko se dnes někdo jen tak vrátí zpět na výslunní... Tím spíše určitě ne se strojem jako je FGR! Za tu cenu si pořídím všechny motorky, o kterých sním a ještě mi zbude několik let na benzín... Ale přiznám se, do financování tohoto projektu nevidím a ten stroj mi vlastně ani nic neříká... Z mého pohledu je to vlastně jen taková "demonstrace síly" bez naděje na budoucnost! Ale kdo ví, třeba z toho ještě nakonec bude komerční trhák! Já jim to přeju!
Souhlasím. Pan Felgr("& Co.")to je český PAN MOTOCYKL Uskutečnit TAKOVÝ projekt,jako je FGR Midalu, si zasluhuje
obdiv, ocenění i úctu. Nedokážu si však představit,že tento
projekt bude I KOMERČNĚ úspěšný, že tedy bude mít dostatečně
početnou klientelu . Možná se v ČR najdou solventní obdivo-
vatelé stroje takovéto kategorie, ale těžko jich bude, podle
mého názoru, dost na to,aby výroba mohla začít byť s malou
sérií. A zahraniční zájemci by asi očekávali v jejich zemi
běžnou úroveň servisu - těžko by asi technici firmy FGR mohli na tento servis k zákazníkům zajíždět individuálně
a mít k tomu raky odpovídající prostor s vybavením .
Přál bych si samozřejmě, aby toto DÍLO pana Felgra mohlo
reprezentovat ČESKĚ strojírenství, ale opravdu mám velké
pochybnosti, zda je to, zvlášť v současném světě možné .
IvanDvoutakťák> FGR mně osobně tedy nic moc neříká - ta technika sice má něco do sebe , ale design má jak Ducati křížená s Moto-Guzzi a cena za to celé je ještě navíc naprosto nepřiměřená! Každopádně vše, co dnes alespoň trochu vybočuje z nudné šedi té masové a spotřební Japonské (či už obecně Asijské) produkce / které je teď všude plno a všechna je na jedno brdo / se musí značně ocenit! A to ať už se to někomu líbí a nebo ne!
RBK: kolik DALŠÍCH tuzemců, mimo Tebe, si už
FGR Midalu koupilo? To je krása"mít ho doma" !!
"Počítám"že už určitě dost,abyste založili klub,né!??
P.S.: A nebo se pletu a toto jsou komentáře"jen"k časopisu
a ne k této "vlajkové lodi českých motocyklů" ???
Ale jo! Kafáč, Jawáč, Midalu... možná i o tom Rossiho neštěstí si rád počtu. Jako třešničku si dám Kardův popisek k XJR, pže už ten název sedí jako prdel na hrnci.
Radikální Marex
Nazdar, aj po tych rokoch skusim (sanca miziva, ale co ak nahodou)... nevala sa nahodou niekomu toto cislo doma v supliku ? ochotne rad zaplatim ?
Ivan: Myslím, že jsi nepochopil důvod vzniku téhle hračky. Ta nemá za úkol nahánět sporty po okreskách, natož po okruhu. Má to být pocitovka. Můj Raptík taky není zrovna ortodoxní závoďák.
Zapoměl ´sem "čtrnáctky" ...
Já teda NE, Marexi! Podle mýho názoru je to stroj pro exhibici"vatínků", ale co se týká jízdních výkonů(zase jen
podle mýho názoru),tak ve sprintu tomu obludně těžkýmu 6V
"nandá" nejen B-King a "třináctky i dvanáctky(ne pivo!)",ale
i všechny supersporty 1000ccm a na zatáčkovité silnici
i všechny "šestky"...
Měli by "tam" (do firmy FGR)naši moto-novináři zajet pro
aktuální informace - mě by fakt zajímalo, kolik kusů je
objednáno, kolik už případně ve výrobě / vyrobeno
Pro připomínku: na projektu šestiválec si"vylámala zuby"(i)
firma Blata - ta však "to její MotoGP" nedotáhla ani do fáze
funkčního vzorku/prototypuúprostě něčeho,na čem by už šlo
jet. Nebo se (opět) mýlím ?
Ivan: Tak to nebude zase takový problém. Náhradní díl bude ale zřejmě levnější zadat na zakázku, než objednávat origo. Já bych si zandel svezl!
IvanDvoutakťák> Ta doba, kdy Japončíci kradli v Československu patenty a kopírovali Jawu a "Zetku" už je bohužel dávno pryč a těžko se dnes někdo jen tak vrátí zpět na výslunní... Tím spíše určitě ne se strojem jako je FGR! Za tu cenu si pořídím všechny motorky, o kterých sním a ještě mi zbude několik let na benzín... Ale přiznám se, do financování tohoto projektu nevidím a ten stroj mi vlastně ani nic neříká... Z mého pohledu je to vlastně jen taková "demonstrace síly" bez naděje na budoucnost! Ale kdo ví, třeba z toho ještě nakonec bude komerční trhák! Já jim to přeju!
Souhlasím. Pan Felgr("& Co.")to je český PAN MOTOCYKL Uskutečnit TAKOVÝ projekt,jako je FGR Midalu, si zasluhuje
obdiv, ocenění i úctu. Nedokážu si však představit,že tento
projekt bude I KOMERČNĚ úspěšný, že tedy bude mít dostatečně
početnou klientelu . Možná se v ČR najdou solventní obdivo-
vatelé stroje takovéto kategorie, ale těžko jich bude, podle
mého názoru, dost na to,aby výroba mohla začít byť s malou
sérií. A zahraniční zájemci by asi očekávali v jejich zemi
běžnou úroveň servisu - těžko by asi technici firmy FGR mohli na tento servis k zákazníkům zajíždět individuálně
a mít k tomu raky odpovídající prostor s vybavením .
Přál bych si samozřejmě, aby toto DÍLO pana Felgra mohlo
reprezentovat ČESKĚ strojírenství, ale opravdu mám velké
pochybnosti, zda je to, zvlášť v současném světě možné .
IvanDvoutakťák> FGR mně osobně tedy nic moc neříká - ta technika sice má něco do sebe , ale design má jak Ducati křížená s Moto-Guzzi a cena za to celé je ještě navíc naprosto nepřiměřená! Každopádně vše, co dnes alespoň trochu vybočuje z nudné šedi té masové a spotřební Japonské (či už obecně Asijské) produkce / které je teď všude plno a všechna je na jedno brdo / se musí značně ocenit! A to ať už se to někomu líbí a nebo ne!
RBK: kolik DALŠÍCH tuzemců, mimo Tebe, si už
FGR Midalu koupilo? To je krása"mít ho doma" !!
"Počítám"že už určitě dost,abyste založili klub,né!??
P.S.: A nebo se pletu a toto jsou komentáře"jen"k časopisu
a ne k této "vlajkové lodi českých motocyklů" ???
Tohle číslo vypadá slušně , asi si ho koupím!
už je dávno doma a nemá chybu, tak to má být = spokojenost
Ale jo! Kafáč, Jawáč, Midalu... možná i o tom Rossiho neštěstí si rád počtu. Jako třešničku si dám Kardův popisek k XJR, pže už ten název sedí jako prdel na hrnci.
Radikální Marex
hodně dobré číslo těším se až si ho tento týden přečtu
prodám nějaký předplatný . . je to v bazaru - literatura . . . .