Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
to čo? tak super čislo ako som sa tešil čo všetko tam bude, kupim si ho a chyba tam ako spravne sedet, najnepohodlnejsie motorky, staviame zavodaka.. slovenska verzia je o to ochudobnena? a preco? radsej si priplatim par korun ale nech je tam všetko
ChenziiR1: dik na zpravu. No chlape, cely se to ma tak, ze na 1198S je TC koncipovana i na silnicni pouziti. 1098R to mela jenom na okruh, jak jsem to popsal v clanku.
Realny pouziti vidim vsude. Dava to totiz ohromnou sebeduveru, ze se "nemuze nic stat". Jednoduse receno to eleminuje pad pres zadni kolo, highsidera. Jezdil jsem uz i Fireblada s C-ABS (clanek bude v MH 3/2009) a to se podle me hodi na silnici jeste vic. Fakt to funguje a do rizeni to zbytecne "nekeca". Otazka do diskuze je, jestli s temahle vychytavkama budou lidi jeste vubec nekdy umet poradne jezdit.
Podle sebe vim, ze jsem si na to zvyknul hrozne rychle. Hlavne na TC :
2Carlos:Celkem rád bych debatu o TC na sériový motorce.Píšete že je to pecka,tak mě zajímá jestli a jaké to bude mít do budoucna uplatnění v provozu na běžné silnici.
Možná že jste v tomto čísle o TC na civilní motorce napsali vše co se zatím dá.pravděpodobně to ale bude chtít čas a nějaký ty km na takhle vybavených strojích.Zdraví Honza
Tak hej... sluší se tady všem poděkovat za reakce ... Je pravda, že jsme nějaké změny udělali, ale podstatnější vlna ještě příjde, tak uvidíme
zatím dík, a všem hezký den
PS: Jen ten kalendář mě nějak nenapadá, jak udělat jinak. Takže, dobrá rada na příští rok pomůže, díky
Mě potěšil test pneu. Dlouho jsem na něco použitelného čekal. Pro mě je jenom škoda, že se testovaly na litru,ale i tak mě překvapily Conti sport attack a jejich katastrofální výsledek. Já jsem spokojený.
to čo? tak super čislo ako som sa tešil čo všetko tam bude, kupim si ho a chyba tam ako spravne sedet, najnepohodlnejsie motorky, staviame zavodaka.. slovenska verzia je o to ochudobnena? a preco? radsej si priplatim par korun ale nech je tam všetko
Jojo na silnici to patří,ale na okruh NÉ! Závodník má být závodník a né cvičená opička.
ChenziiR1: dik na zpravu. No chlape, cely se to ma tak, ze na 1198S je TC koncipovana i na silnicni pouziti. 1098R to mela jenom na okruh, jak jsem to popsal v clanku.
Realny pouziti vidim vsude. Dava to totiz ohromnou sebeduveru, ze se "nemuze nic stat". Jednoduse receno to eleminuje pad pres zadni kolo, highsidera. Jezdil jsem uz i Fireblada s C-ABS (clanek bude v MH 3/2009) a to se podle me hodi na silnici jeste vic. Fakt to funguje a do rizeni to zbytecne "nekeca". Otazka do diskuze je, jestli s temahle vychytavkama budou lidi jeste vubec nekdy umet poradne jezdit.
Podle sebe vim, ze jsem si na to zvyknul hrozne rychle. Hlavne na TC :
2Carlos:Celkem rád bych debatu o TC na sériový motorce.Píšete že je to pecka,tak mě zajímá jestli a jaké to bude mít do budoucna uplatnění v provozu na běžné silnici.
Možná že jste v tomto čísle o TC na civilní motorce napsali vše co se zatím dá.pravděpodobně to ale bude chtít čas a nějaký ty km na takhle vybavených strojích.Zdraví Honza
Šimonka: Velmi silně věřím, že ve mnou předplaceném MH se nic podobného nezjeví
luxusni čislo,pěkné slečny,ale nemohlo by se něco podobného udělat i pro dámské osazenstvo se sličnými pány?
slušně nadupadný číslo díkec, borci
teda akorát ten kalendář si asi nikam nepověsím
kalendář jsem dnes pověsil otci v kanceláři,tak sám jsem zvědavý jak dlouho si ho tam nechá...bude to takový ukazatel směru.
Tak hej... sluší se tady všem poděkovat za reakce ... Je pravda, že jsme nějaké změny udělali, ale podstatnější vlna ještě příjde, tak uvidíme
zatím dík, a všem hezký den
PS: Jen ten kalendář mě nějak nenapadá, jak udělat jinak. Takže, dobrá rada na příští rok pomůže, díky
Mě potěšil test pneu. Dlouho jsem na něco použitelného čekal. Pro mě je jenom škoda, že se testovaly na litru,ale i tak mě překvapily Conti sport attack a jejich katastrofální výsledek. Já jsem spokojený.
Hiffson:Souhlas
Podle mě nejlepší číslo všech dob. A ono asi i všech českých motočasáků.
super cislo.
Hodně povedený číslo
ty voe Pornostar zase na scéně. Teda Kačko :)
Tak tohle vypadá velmi našláple
GSX-R 1000 Doufam ze ostatnim vypali rybnik!!!
Kde je test Husabergu ??
Ten kalendář je určitě v půlce překládací a sešitej co...?
super číslo