globalmoto_duben_nolan




Nové číslo EasyRiders 3/2018 právě v prodeji!

Ve třetím letošním čísle se můžete podívat na akci Custom Chrome Europe v rámci veronské Bike Show, připomenout si historii parních motocyklů Roper ale hlavně se seznámit s dalšími custom klenoty. Mezi ně patří například nízký bobber z Bavorska, bagger s rozřezanými kufry a spoustou repráků a třeba taky parádní bagger z českých luhů a hájů. Je toho standardně ale mnohem víc...

THE SILVER BOBBER

Michael L., fanoušek Harleyů z Bavorska, sháněl hodně dlouho perfektní bobber. Nebyl ochoten přistoupit na žádné kompromisy, i kdyby se měly týkat jenom laku na motocyklu. Chtěl jedině něco v klasické černé a stříbrné. Jeho nový Harley měl taky nízko sedět a měl mít agresivní vzhled. A pak objevil tenhle klenot. Michael ho objevil v garáži dobrého přítele, který na něm vylepšoval detaily spoustu let...

APACHE BAGGER – INDIAN CHIEF VINTAGE

U Zbyška to vždycky zavánělo Amerikou, ta se poslední dobou v Ústí rozrůstá jak podhoubí. Tenhle obrovskej bílej negr si po otevření Moto Garage Clubu a Motoaudia, prodejů Indian a servisu na US moto ještě založil Club.

Vrcholem současný tvorby je tenhle luxusní Indian, indianský manýry přišly do Ústí už před nějakou dobou a samozřejmě, kdo by nechtěl postavit Baggera, kterýho svět neviděl, kdo by nechtěl poprat se s něčím naprosto novým, neokoukaným, neotřelým a čistokrevně americkým....

 CCE/MOTOR BIKE EXPO VERONA BIKE SHOW 2018

Letošní ročník přilákal nejlepší italské a evropské motocykly, byl mezinárodní mnohem více než kdy předtím. Akce se zúčastnilo více než 600 upravených motocyklů a přišlo kolem 160 000 návštěvníků! Z těchto 600 motocyklů bylo do soutěže nominováno 68 motocyklů. Custom Chrome Europe je tradičně od roku 2012 spolupořadatelem celé akce a poskytl vítězům nákupní šeky v hodnotě 10 000 Eur.

HOT ROD CUSTOM SHOW 2017 Yokohama 2. díl - autorský článek Franty Ziky

A máme tu dokončení z předchozího čísla Easyriders. Těžko vyjmenovat kolem mašin všechny osobnosti, co zde byly, ale snad ještě za mě a mé favority mezi HD choppery musím zmínit taktéž kalifornské Cycle Zombies...

NEW TRACKER

Adam Karns nám řekl: „Když chcete něco vytvořit, udělejte něco, z čeho budete cítit vášeň.“ A Adamova vášeň se soustředila na Sportstery. Když byste byl stavitelem motocyklů, který by měl takové štěstí, že by měl Ironhead Sportster ze 70. let, se kterým byste si mohl dělat, co byste chtěl, co byste s ním udělal? Podívejte se na to, jak tuto otázku vyřešili Karns Kustoms z Delmaru v Marylandu.

THE SWEEPER

Joey Hensley z Back Yard Baggers nám řekl: „Majitel tohohle baggeru, Mitchell Anderson ze Severní Karoliny, za mnou přišel, že chce nejradikálnější motocykl se zvláštním vzhledem, který jsem kdy postavil. Chtěl jsem s ním ohromit na výstavách.“ Zvláštností motocyklu je, že je vidět skrz sedlové kufry. Jsou proříznuté z každé strany, kde můžete vidět kolo, rotory, třmeny. Skrz zadní blatník můžete vidět zadní pneumatiku...

GLORY DAYS        

Jestli někdo ví, jak postavit customy ve West Coast stylu, který moderním před půlstoletím, není to nikdo jiný než Mondo, majitel a šéf dílny Denver´s Choppers v Reno v Nevadě. Je to proto, že Denver´s Choppers byli jednou z prvních – ne-li úplně první – customovou dílnou v jižní Kalifornii. Takže když přišlo na rozhodnutí postavit tenhle krásný knucklehead 1945, jeho majitel, Fred Sala, přesně věděl, kdo bude tím pravým...

PARNÍ MOTOCYKL ROPER

Americký vynálezce Sylvester Howard Roper postavil možná první motocykl na světě, ovšem jeho výtvor s parním strojem se mu nakonec stal osudným.

Někteří velcí vynálezci vstoupí do dějin jako slavné osobnosti již za svého života, zatímco jiní se dočkají uznání až dlouho po smrti. Najdou se i tací, kteří jsou dosud známí převážně jenom expertům a fandům příslušného oboru, ačkoli by si ve skutečnosti zasloužili široké uznání. do posledně jmenované skupiny patří i Sylvester Roper, bez jakékoli nadsázky geniální americký vynálezce, jenž stavěl dopravní prostředky s parním pohonem a je též jedním z adeptů na post toho, kdo zhotovil i vůbec první motorku v historii...

ROAD TRIP

Andrew Potash, majitel tohoto motocyklu Indian Chief Roadmaster 1948, jezdí víc než 10 let a jeho prvním motocyklem byla Yamaha SR500 1981, která pořád perfektně jezdí. Ale tenhle Indian je jeho opravdová láska...

  • Nové číslo Easyriders 3/2018
  • V prodeji od středy 9. 5. 2018
  • Cena časopisu 129,- Kč
  • Roční předplatné 774,- Kč

K ročnímu předplatnému Easyriders získáte dárek: sadu přípravků na údržbu kůže Renapur v hodnotě 698,- Kč

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (2x):



TOPlist