yamaha_demo_tour




Motocykl 1+2/2016

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
pagliaorba (64) napsal 12.12.2015 v 09:44

A tím bych asi tuto nesmyslnou hádku ukončil, protože se oba nedokážeme písemně správně vyjádřit. Ahoj.

pagliaorba (64) napsal 12.12.2015 v 09:32

1100Virago - 1 - Stačí si přečíst tyto dva odkazy, je v tom nějaký problém ??? A znova opakuji, zapomeň na trubkový rám. O něm řeč není.

https://www.motomatters.com/analysis/2011/08/08/the_trouble_with_the_ducati_desmosedici_.html

//www.rmsothebys.com/lots/lot.cfm?lot_id=1049333

2 - //www.motogp.com/en/news/2010/11/09/rossi-completes-first-laps-on-ducati/154606

3 - S Ducati, na kterou Rossi přestoupil, jeho předchůdce Stoner poslední závody sezóny vyhrával a končil na bedně. Rossi se takovým výsledkům nebyl během dvou sezón schopný přiblížit ani vzdáleně.

GP11 byla prostě evolucí modelu GP10 - toho modelu, se kterým se nakonec Stoner naučil vítězit. A kde je Stoner? Momentálně je u Ducati velice žádaným zbožím.

Stačí si přečíst oba odkazy v bodě jedna a sám zjistíš, že tomu tak prostě není. Pokud považuješ za evoluci to, že je ta motorka o rok mladší, tak to máš samozřejmě pravdu. Nicméně z technického hlediska je to naprosto vyloučené.

1100Virago (3052) napsal 11.12.2015 v 23:36

Odpověz mi prosím, na tři otázky:

Kdy použila Ducati poprvé v MotoGP hliníkový rám a kdy se k němu vrátila?

Na jakém modelu testovali Rossi a Hayden ve Valencii 2010?

Kde píšu, že Stoner vítězil na stejné Ducati jako Rossi?

Jen aby nedocházelo ke slovíčkaření a k matení pojmů. Mám totiž pocit, že si některá má slova úmyslně vykládáš jinak než byla zamýšlena, a to i přes pokusy vysvětlit skutečný smysl, protože přiznávám, že formulace nebyla pokaždé vhodně zvolená a jednoznačná.

klukfuk (-128) napsal 11.12.2015 v 22:00+1

pagliaorba

Dobře tomu chytrolínovi dáváš...

A k tomu MM a lámání rekordů ? Protekční spratek pro kterého Dorna upravila pravidla a který i letos měl jasně získat titul namísto válení se v kačírku se může taky v budoucnu dostat do pěkného průseru tím že se zmrzačí pokud bude takhle pokračovat, ono stokrát to může vyjít, ale jednou spadneš a ...

Navíc rekordy v jakémkoli motorsportu nejsou objektivní když jich jezdci dosahovali v jiné době a v jiných podmínkách...

pagliaorba (64) napsal 11.12.2015 v 19:39+1

1100Virago - Aha, takže pán vůbec netuší o čem je řeč...

Úplně nejlepší ovšem je, ten příhradový rám z ocelových trubek (o tomto rámu opravdu debata není) . Tím jsi to naprosto zazdil. Hele, opravdu nemám čas tě vyučovat o konstrukci Ducati. Ty vůbec nevíš o čem je řeč, ale víš naprosto přesně, že Stoner na stejné Ducati vítězil, kdežto Rossi ne. Takže si nejdříve nastuduj o čem je řeč a pak můžeme v debatě pokračovat. Nicméně, co se týče karbonu a hliníku u Ducati pro rok 2011 -

//www.rmsothebys.com/lots/lot.cfm?lot_id=1049333

https://www.motomatters.com/analysis/2011/08/08/the_trouble_with_the_ducati_desmosedici_.html

Hlavně si všimni konstrukce zavěšení kola, na jaké straně je kolo u první motorky, následně na jaké je u druhé zkoušené varianty motocyklu, na jakém stroji jezdí Hayden atd. A to vše v jednom roce, v jedné sezoně !!! To je přesně to o čem mluvím.

A kde beru informace kdo na čem jezdil ???

//herikusminto.blogspot.cz/2011/03/ducati-gp11-promise-overcome-problems.html

//www.motorelax.cz/clanky-MotoGP-Ducati_slibila_vyresit_problem_s_motocyklem_GP11-id-3-kat-3-pl-27718.htm

Snad to bude stačit ...

No a co se Marqueze týče, to že má dnes ve stejném věku víc úspěchů než Rossi vůbec neznamená, že je bude mít i za rok, tři či pět. Znáš tu povídačku o kalhotách a brodu, co je ještě hodně daleko ???

A pan Stoner ??? To že je o něj zájem u Ducati vůbec nic nedokazuje. To že se mu fantasticky povedla jedna sezona z něho mistra nedělá. Navíc, když už je tato povedená sezona hodně vousatá. Ty dvě sousední sezony měl naprosto nevyrovnané výkony, asi jako den a noc. Jasná fakta přináší pouze výsledky. A v jeho případě je na tom ještě podstatně hůř, než výši zmíněný Marquez.

1100Virago (3052) napsal 11.12.2015 v 17:39

pagliaorba: Jsem přesvědčený, že na prvních posezónních testech ve Valencii jeli Rossi i Hayden model GP10. Odkud bereš informaci, že jeli GP11 už na prvním testování?

Stejně tak se nemohli u Ducati po pár závodech "vrátit k hliníku", protože karbonové šasi používali už od modelu GP9 a hlavně nikdy předtím hliník nepoužívali. Starší modely měly příhradový rám z ocelových trubek.

GP11 byla prostě evolucí modelu GP10 - toho modelu, se kterým se nakonec Stoner naučil vítězit. A kde je Stoner? Momentálně je u Ducati velice žádaným zbožím.

Ano, Marquezovi do Rossiho 5 titulů schází. Dalo by se říct jen pět titulů, protože je mu dvaadvacet. V těch letech měl Rossi svůj teprve třetí titul a mnohem méně vítězství.

pagliaorba (64) napsal 11.12.2015 v 13:46

1100Varago - Tak to asi těžko, pochopil jsem to správně, protože ty jsi to tak napsal - S Ducati, na kterou Rossi přestoupil, jeho předchůdce Stoner poslední závody sezóny vyhrával a končil na bedně. Rossi se takovým výsledkům nebyl během dvou sezón schopný přiblížit ani vzdáleně.

Každopádně, Ducati GP11 byla úplně jiná, než Ducati GP10. Model GP11 dostali oba jezdci Ducati už na prvním testování a při něm Hayden zajížděl na kolo o vteřinu horší časy než na modelu GP10. Od samého začátku byl model GP11 špatný, což dokládá ta čirá zoufalost, když se po pár závodech značka vrátila k rámu z hliníku !!! A to bylo nejen přání Rossiho, ale i Haydena a celého týmu.
Takže rozdíl mezi Rossim a Stonerem nebyl v tom, že by se Stoner dokázal přizpůsobit motorce a Rossi ne. Modelu GP11 se nepřizpůsobil nikdo. Ani Rossi, ani Hayden. Stejně tak, by na tomto modelu nic nezajel ani Stoner.
Rossi za těch 15 let jasně dokázal, že prostě jezdit umí. Kde je dnes Stoner, když se na rozdíl od Rossiho umí přizpůsobit motorce ??? Rossi to podle tebe neumí, přesto byl letos druhý. Kolikátý byl Stoner ???

No a co se týče Marqueze, tak mu pořád ještě 5 titulů mistra světa do Rossiho schází. Tím pádem nemůže být o mazání Rossiho úspěchů ani řeč. Ještě není ani v půlce. To je prostá matematika.

BOBANR1 (17) napsal 11.12.2015 v 12:50

Ted trochu odbočím od přestřelek 46 vs 93 vs 99. Kouknul jsem na Wikipedii na rekordy MM a musel se zasmát při rekordu nejvyšší rychlost pri které boural jezdec Moto GP 336 km/h

1100Virago (3052) napsal 11.12.2015 v 11:14

pagliaorba: Špatně jsi mě pochopil - netvrdil jsem, že měl Rossi stejnou motorku. To asi udělalo slovní spojení "s Ducati, na kterou Rossi přestoupil". Měl jsem napsat "s Ducati, ke které Rossi přestoupil".

Ty změny u GP11 ale byly na Rossiho přání! Rozdíl mezi Stonerem a Rossim byl ten, že Rossi si přizpůsoboval motorku, Stoner se přizpůsoboval motorce. I proto dokázal jezdit bedny na stroji, se kterým pak byl Rossi v posezónních testech o sekundu pomalejší.

A co se týče Marquezových rekordů, tak jich má na dvaadvacetiletého kluka dost:
https://en.wikipedia.org/wiki/Marc_Márquez#Records

pagliaorba (64) napsal 11.12.2015 v 09:46

1100Virago - Diskutovat se dá pouze na základě faktů, nikoli demagogie či domněnek. Proto je celkem úsměvné, že svůj koment začínáš tím, že připomínáš fakta. Bohužel, žádná fakta jsi nepřipomenul.

Argumentovat tím, že měl Rossi první sezonu u Ducati stejnou motorku, jako měl rok předtím Stoner, snad nemá ani cenu komentovat. Tak může argumentovat jen někdo, kdo nerozezná kolo od vrtulníku.

Ducati GP11 byla v této sezoně celkem 3x kompletně přestavěná a de facto se jednalo o tři naprosto rozdílné motorky. V tomto roce Ducati několikrát změnila materiál. Nejdříve to byl rám z karbonu, pak se vrátili k hliníku, pak opět karbon, ale tvrdší ... Stoner rok zpět, žádné takové kolotoče na své motorce neměl. Tudíž je tvé prohlášení, že Stoner na stejné motorce vítězil a končil na bedně, naprosto mimo realitu. Ono úplně stačí, když se porovnají časy, které zajížděl Hayden na GP10 a rok poté na GP11. To mluví za vše. Nehledě na fakt, když ještě prohlásil, že GP11 je naprosto nezvladatelná a že konstrukce motorky dosáhla své hranice, která znamená její kompletní přestavbu. A to chce čas.

No a co se týče Marqueze, tak ten má k Rossiho rekordům, ještě hodně daleko, natož aby je mazal jako na běžícím pásu.

1100Virago (3052) napsal 11.12.2015 v 09:09

zmulin: Stoner v poslední sezóně u Ducati získal tři první vítězství, dvě druhá místa a tři třetí místa, čili osm pódií. Co by za takové "trápení" dal u Ducati Rossi, který tohle nezvládnul ani za dva roky svého působení! Přitom mu šla Ducati na ruku daleko více než Caseymu.

Stonerův "útěk" měl úplně jiné příčiny. On sám chtěl původně u Ducati zůstat, ale Ducati za jeho zády nabídla Lorenzovi mnohem větší gáži, přitom Stonerovi tvrdili, že peníze nemají. To, a jak se k němu zachovali když měl zdravotní problémy (poslali ho k psychiatrovi!) byly hlavní důvody. A tehdy ani u Ducati netušili o jaký poklad přicházejí. To jim ujasnilo až Rossiho neúspěšné angažmá.

BOBANR1 (17) napsal 11.12.2015 v 05:44

Chlapci, chlapci. Přečtete si Viraguv třetí odstavec

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 10.12.2015 v 23:48

zmulin: byl sem rychlejsi

zmulin (371) napsal 10.12.2015 v 23:46

Bobane,kdyby jeli všichni podle toho na co maj,tak maj Hondy double a za nima Lorenzo a čtvrtej Rossi přesně jak píšeš.Titul si vypočítej sám...

virago:Stonner se poslední sezonu na Ducati trápil a spíš válel po zemi a radil tak dobře při vývoji,že nakonec utek z nekonkurenceschopný stáje se dá taky napsat...

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 10.12.2015 v 23:46+1

BOBANR1: mylis se, chlapce. i kdyby mel Vale pouze na ctvrte misto, tak Lorenzo mel na misto treti, kdyby Marquez nezblokoval Pedrosu a predjel normalne Lorenza, na coz uplne v klidu mel a mel na to i Pedrosa. cely to Marquez zablokoval a proto dojel Lorenzo prvni a ne treti. v ten moment by VR byl mistrem. Motohouse to popletl stejne jako mnozi dalsi, mozna je VR psychospoustec, ale rozhodne nemuze za to, ze MM spadne a pak dostane VR trestny body ZA NIC, ty 'zaslepeny blbce'.

1100Virago (3052) napsal 10.12.2015 v 23:04

Pár faktů pro připomenutí:

Yamaha, kterou dostal Rossi po svém přestupu, neměla s tou z předchozího roku společného skoro nic. A i Valentino sám o ní prohlásil "tento motocykl je nejlepší na světě". Na začátku sezóny ještě ztrácela výkonově, ale to se během roku srovnalo.

S Ducati, na kterou Rossi přestoupil, jeho předchůdce Stoner poslední závody sezóny vyhrával a končil na bedně. Rossi se takovým výsledkům nebyl během dvou sezón schopný přiblížit ani vzdáleně.

Marquez Lorenozvi nijak nepomohl. Naopak ho obral o 5 bodů v Austrálii a ve Valencii ho většinu závodu ohrožoval jízdou za zadním kolem, čímž ho nutil jet defenzívně a případně chybovat. Kdyby mu chtěl krýt záda, nechá ho bezpečně ujet a bude zdržovat ty za sebou.

A za 100 let bude Marquez pravděpodobně větší hvězdou než Rossi, protože maže jeho rekordy jako na běžícím pásu. A vsadím se, že ani Lorenzo zapomenutý nebude, stejně jako Stoner který dokázal Rossiho překonávat navzdory zákulisním pletichám.

BOBANR1 (17) napsal 10.12.2015 v 21:36

Jinak co se týče AKRA, tak v tu dobu Yamaha nevyhrála závod kurevsky dlouho. Byl to mistr Rossi co to dokázal a na ten závod , kdy líbal motorku si pamatuji. UŽASNÝ. Ale ted už není nejrychlejší, ale konzistentní. Všichni, co tento sport pozorujeme, víme, že rychlíci jsou nenáviděný Marc a Jorge. Jde jen o strategii. Dojížděč, nebo beru vše nebo nic.

BOBANR1 (17) napsal 10.12.2015 v 21:03

Chlapci podívejte se na časy které jezdil Vale ve Valencii a pochopíte, že by titul bral stejně Lorenzo. Vale měl pouze na čtvrté místo, takže tyhle kecy kdyby coby jsou úplně mimo mísu a ten co to i nadále bude obhajovat je omlouvám se ale "zaslepený blbec".
Přečtěte si článek z Motohousu , kde je to dost dobře a hlavně reálně popsáno,kdo je hlavní psychopspouštěč celého problému, akorát teď mu to nevyšlo, tak jako mnohokrát.

zmulin (371) napsal 10.12.2015 v 08:10

Akro,ty musíš bejt nasazenej virtuál,páč neni snad ani možný,aby byl někdo takovej mimoň

Wildaja (44) napsal 10.12.2015 v 07:10

Ať tu nejsem za hlupáka. Souhlas s AKRO beru zpět , protože nemám čas a kolikrát ani chuť pročítat profily u všech, co píší komentáře a hledat v písmu "ironii" . Valentino je třída a to mu nikdo blbýma kecama stejně nesebere. Dokazuje to léta a je to opravdu úhel pohledu a jak vidět, tak i znaleckých zkušeností.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 10.12.2015 v 01:59

AKRO: Valentino nemohl nikoho zkopnout z motorky, kdyz jen odtlacil Mrkveze az kdyz prvni Mrqvez narazil do Valentina a kdy navic Valentino koukal dopredu. Zkopnout z motorky slo jen ve hre Road Rash a to bylo treba pouzit i bejsbolovou palku nebo retez. Marquez spadnul sam a i po padu se nerozciloval, protoze to vedel. Jen proto ze byl zmetek, tak si vylhal a vybrecel trest pro Valentina. Ovsem nejvetsi placka byl Lorenzo, ktery chtel aby byl Valentino nejlip ukrizovan a rozctvrcen. Skutecne ferovy souboj od spanelu, az srdce zaplesa. To, ze MM nebojoval korektne a jen VR-ho schvalne zdrzoval, je vsem jasny, jen tobe ne.

pagliaorba (64) napsal 10.12.2015 v 00:42

AKRO - ty motorkám asi moc nerozumíš, že ne ???

V roce2004 Yamaha neměla nejlepší motorku ani náhodou a už vůbec ne podvozek.

Stačí navštívit třeba youtube - https://www.youtube.com/watch?v=WT8AOaWr1h0 - Žlutá motorka je Honda Maxe, modrá Valeho !!! Ne naopak. Zatímco žlutá motorka Maxe jezdí jak po kolejích, modrá Valeho plave, jak na divoké vodě.

Nebo zde - https://www.youtube.com/watch?v=JyK9BcgGS64

No a co se týče toho přestupu, tak pokud najdeš jediný odkaz, který říká, že pro sezonu 2004 přestupoval z Hondy do Yamahy díky tomu, že měla Yamaha lepší techniku, tak jsi mistr světa. Takový článek či odkaz nikdy nenajdeš. Ve všech se píše, že přestupuje ze špičkového týmu do nekonkurenceschopné stáje a že jsou jeho šance na titul minimální.

Takže třeba zde - //motogpsport.autorevue.cz/valentino-rossi

zde - //darca98.wz.cz/page1.html

a tak můžu pokračovat do nekonečna.

takže nyní je řada na tobě. A prosím o jasná fakta, nikoli domněnky...

AKRO (-498) napsal 09.12.2015 v 23:33-1

Pagliaorba - Plovoucí Yamaha? Ta byla sice nepatrně pomalejší, než Maxova Honda, ale seděla tak, že Vale jezdil jako po kolejích a hlavně proto s ní získal Vale titul! Podvozkově byla Yamaha o třídu lepší, než ostatní motorky! S tou Ducati to Valemu nevyšlo, on i Burgess mysleli, že jdou na bezkonkurenční motorku a Burgess dokonce hlásil, že Vale vyhraje všechny závody a Mistrovství světa rozhodne už po polovině závodů! Vale byl ovšem v podstatě pro srandu a neměl nárok i když Stoner na té Ducati dokázal rok před tím vyhrávat! Mimochodem, pokud Vale někam přestupoval, tak vždy za lepšími podmínkami a za většími penězi! Je totiž jako správný Ital hladový a nenažraný!

AKRO (-498) napsal 09.12.2015 v 23:23

Do jaké, že šel Vale podprůměrné Yamahy? Pokud na ni okamžitě získal titul, tak nebyla podprůměrná, ale vysoce nadprůměrná! Na podprůměrné motorce by si totiž ani neškrtnul a jezdil by někde okolo 15 místa! Bohatě by stačilo, pokud by ta Yamaha byla jen o 5% horší, než konkurence a byl bez nároku na to jezdit okolo 10 místa!
Jinak proč by se nějaký jezdec neměl míchat do boje o titul i když už sám na titul nemá šanci? Jaké nepsané pravidlo? To by jako měl těm dvěma jezdcům, co o titul bojují uhnout a jezdit za nimi? Proč by to dělal? Marques správně bojoval a nechal ty kecy, co o něm Valentino nablekotal novinářům Rossimu pořádně sežrat až ho psychicky zdeptaný Rossi nakonec skopnul z motorky a byl po zásluze potrestán a to ještě hodně mírně! Správně měl být vyloučen ze závodu a potrestán zákazem startu v posledním závodě! Jak píše Fullgas1, být to obráceně a kdyby musel Lorenzo jet z posledního místa, tak by Rossimu dělali Italové ochranku a místní Rossíci by radostí slintali blahem, jak to VALE A iTALOVÉ UDĚLALI SPRÁVNĚ A GENIÁLNĚ! Ono jde jen o úhel pohledu a o jakého jezdce jde! Že má Rossi protekci od začátku kariéry až do dnes je taky pravda!

pagliaorba (64) napsal 09.12.2015 v 20:56

Fullgas1 - Kdyby, kdyby, kdyby jsem se lépe učil, mohl jsem být prezident ... A klidně na to vlezu do ohně až po uši a nádavkem vyplatím 100 milionů Kč !!!

Kdyby nemá cenu řešit, důležitá jsou fakta. Faktem je, že Lorenzo měl na celkové vítězství i bez té stupidní a do očí bijící podpory Markéze. Jenže si svůj titul šeredně pokazil, to je také fakt. Kromě Španělska, se všude v motoristickém světě píše o Španělském "podvodu". To je další fakt, který si můžeš osobně ověřit. Stačí navštívit motoristická fora, od USA přes Německo až po Austrálii a většina komentů je ve prospěch VR.
Už od samotných začátků těchto závodů, je nepsaným pravidlem, že se nikdo do souboje o titul neplete. A už vůbec ne, když nemá žádnou reálnou šanci na lepší, než třetí místo v celém seriálu. A Markéz tuto šanci neměl a přesto na Valeho najížděl, jak smyslů zbavený. To je také fakt, který žádným rozumným argumentem neobhájíš. Jemu nešlo ani o lepší umístnění, ani o lepší umístnění značky.

No a o tom to je, o ničem jiném.

A nic na tom nemění ani to "kdyby", že by Vale ten titul zřejmě stejně nezískal.

No a závěrem bys mohl konkrétně nastínit, jak měl Vale tu protekční kariéru. Na to jsem opravdu zvědav. Třeba když opustil Hondu, na které neměl roky konkurenci a přešel do podprůměrné Yamahy, kde okamžitě získal další titul. Hned první závod této sezony ukázal, jak je na tom Yamaha špatně a přesto Maxe na té své plavací rachotině porazil. Nebo když přestoupil z úspěšné Yamahy do Ducati, která na tom byla podobně, jako v případě jeho předchozího přestupu z Hondy do Yamahy.

Fullgas1 (746) napsal 09.12.2015 v 19:48-1

Dám ruku do ohňa a 100000€ ktomu, že keby to bolo otočené a titul získa Vale po tom ako by mu dvaja taliani robili ochranku, tak by boli ospevovaný a nosený na rukách aký že sú to fantastický jazdci , hrdý taliani - kamarádi. Rossi má protekčnú kariéru od začiatku až doteraz a ukázalo sa to v sepangu. Mal dostať zfleku čiernu vlajku a zákaz štartu v nasledujúcom závode.

pagliaorba (64) napsal 09.12.2015 v 18:01-1+1

Valentino bude i za 100 let hvězda první velikosti, kdežto po Španělské dvojici "takysportovců", ani pes neštěkne. A pokud náhodou štěkne, tak to bude jako upozornění toho, jaká to byla fair play dvojice.

Dopadnou úplně stejně, jako neméně povedená fair play dvojka z Itálie, kterou byl Lacedelli s Compagnonim. Jejichž všechny úspěchy jsou zapomenuty a v historii sportu jsou zapsáni černým písmem, jako memento nesportovního a zákeřného chování.

Naproti tomu je roky osočovaný a ústrky provázený Walter Bonnati, zmiňován na každé druhé přednášce a je všeobecně považován za nejlepšího horolezce všech dob. A to v době jejich incidentu nebyl internet a Bonnati musel čekat na spravedlnost přes 50 let !!!

Valentino nemusí, záběry na youtube jsou jasné...

technasia (1933) napsal 09.12.2015 v 17:11

Akro-toho morálního vítěze nemáš ze svojí hlavy.jinak Motocykl běžim koupit kvůli testu mx 250tek

Wildaja (44) napsal 09.12.2015 v 16:55

Souhlasím s AKRO . Titul Morálního vítěze se sice nedostává , ale po tolika opakování záběrů a záznamů jeho jízd nebo jízdy si ho prostě zaslouží .
A myslím, že od nás fandů ho prostě "MÁ" . Takže ten titulek je sice napsaný hezky , ale šel zformulovat i jinak - lepší .

AKRO (-498) napsal 09.12.2015 v 15:33-1+1

Mistr bez titulu? Jak to? Měl přece dostat titul Morálního vítěze!!!




TOPlist