Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Hodnocení desingu bude vždycky otázkou vkusu a priorit , mně osobně se Jawa docela líbí. Můj zásadní důvod proč nekoupit by byl motor, který, jak píšete, v malých otáčkách cuká a nemá sílu a ve větších nepříjemně vibruje. To určitě nechci, když je navíc na trhu- ve stejné cenové skupině- tolik skvělých a vychytaných strojů. To nedělá ani můj Péráček 250, kterému bude letos rovných 70
Shark660 - za 180 tis. si fakt doma v garáži nechcu dopasovávat plasty, natož u exkluzivní malosérie
elvis 78 - na Mondial jsem koukal na výstavě v Letňanech a tahle Jawa mu zpracováním nesahá ani po nehet na palci u nohy...
Jakožto majitel Sportarda musím souhlasit s oběma testy. Tahle Jawka dokáže během jedné jízdy nabažit hřejivým pocitem z brumlajícího, pěkně táhnoucího motoru, funkčních brzd, dobrého pohodlí a v momentě nasrat zjištěním, že někde zase něco drnčí... Ale ve výsledku jsem za ni rád, technika funguje a třeba drnčení ne vždy přesně pasujících plastů, jde doladit doma v dílně. S tím se musí počítat... Je to sice v dnešní době trochu úlet, koupit si novou motorku a hned ji doma doupravovat, ale to už k Jawě hold patří... Když ji miluješ...
Ja bych ten design jakž takž skousnul i když ten chladic je tam dost na raně, ale ten jednohrnek mi k tomu nesedi...asi proto, ze jsem začínal na třinde, tak bych si tam predstavoval dvouhrnek řádovej , s presazenim na klice neco jak tdm nebo trx aby sel pěkně odspodu...
Dík za super článek ! Nejvyváženější recenze, jaké se kdy nové Jawě dostane ;) Doufám, že někdo někdy odpoví, na otázku Petra, proč vlastně vyráběli Sortardr a ne hned tohle...Uvidíme kolik Vintage bude v DB motorkářů za rok
Já se budu jen opakovat
Do lonského roku jsem Jawě držel palce, ted už je mi u ...e co tam vytvoři,
páč je to paskvil za paskvilem a designově a tech zpracovánim
PRIZNEJME SI TO
vyrábíme nejhorši motorky na světe!
Na tom neni co pochválit, leda že vedle tyhle motorky nebude existovat vubec žadná. Počinaje Classicem (tušim rok 2000 ? ) je vše prostě odporný a Ural či Enfield jsou tech. detaily daleko daleko před Jawama "new age"
Už mi z toho ani neni nanic... je mi to prostě volný...
Číňani se občas už naučili udělat i hezký věci, ale z tohohle ta "čínskost" opravdu kouká ve všech směrech. Bohužel. Tady to nepasuje, tak to trošku přiohneme, tááák a hele šroubek je tam, a pak že to nejde...
Škoda.
Nie je jedno ci su "netradicne riesenia" pouzite zamerne, aby sa podtrhol nejaky charakter, alebo z nich iba zufalo krici "lepsie to nevieme". Jedinu sancu to podla mna ma v pripade, ze sa na to bude niekto pozerat ako filatelista na chybu v tlaci
Preji vsem hezky den, to zpracovani "nove" motorky je doopravdy hrozny. Znacka s takovou historii predstavi TOTO svym fanouskum a konkurenci. Vlastne Jawa konkurenci nema, tomuhle se konkurovat fakt neda. A fandove, tak tech po vydani techto novinek uz Jawa taky dost ztratila.
Zaverem, za me .
Jawa - nejhorší Moto v mem životě. I za 50 by byla pro me drahá. Tohle si koupi opravdu jen zarytý Jawař. A pochybuju ze od Číňanů by to bylo něco kvalitnejsiho než dříve.
Kraťomír: mě je nová Jawa u prdele, nebavilo mě furt opravovat ani tu starou... Takže chyby nehledám. Ale ten pohled zezadu na "zarovnání" stupaček, blatníku, sedla, světla... to je snad vtip nebo fotomontáž. To už je rám zkroucený rovnou z výroby?
A ten indickej HD mě naživo naopak překvapil zpracováním v některých směrech lepším než řada Dyna nebo Touring...
Tohle je vcelku povedená a oku lahodící motorka - samozřejmě kdo na ní chce za každou cenu hledat chyby, tomu jistě nejeden nemalý detail neunikne, ale jako celek je moc pěkná a pokud bude i dobře fungovat, pak by to mohl být skvělý a velmi univerzální stroj - stejně tak, jako jím dříve byla i Jawa 350, která však sázela především na jednoduchost a cenu. S dobře nasazenou cenovkou by se ale mohla slušně prodávat i na západě, byť je asi pravdou, že většina motorkářů tam už na jméno "Jawa" dávno zapomněla a někteří z nich ho ani nikdy neslyšeli...
Nicméně za 170 tisíc to nebude mít lehké, protože já osobně by za tuto cenu asi raději zvolil ten nový malý indický Harley - Davidson (kvalita zpracování bude nejspíš podobná ) a nebo / kdybych se řídil logikou /, tak tu Kawasaki Z650, která je po všech stránkách někde úplně jinde. Je to teď tedy asi opět spíše stroj pro srdcaře a sběratele toužící po netradičních strojích za rozumnou cenu, kteří dokáží přivřít oko nad nějakou tou chybkou - i přesto bych ale značce s tímto modelem přál úspěch...
Hodnocení desingu bude vždycky otázkou vkusu a priorit , mně osobně se Jawa docela líbí. Můj zásadní důvod proč nekoupit by byl motor, který, jak píšete, v malých otáčkách cuká a nemá sílu a ve větších nepříjemně vibruje. To určitě nechci, když je navíc na trhu- ve stejné cenové skupině- tolik skvělých a vychytaných strojů. To nedělá ani můj Péráček 250, kterému bude letos rovných 70
Nešpekulujte, rýchlo kupujte, lebo za chvíľu vám ostane len toto:
Nevím nevím
Shark660 - za 180 tis. si fakt doma v garáži nechcu dopasovávat plasty, natož u exkluzivní malosérie
elvis 78 - na Mondial jsem koukal na výstavě v Letňanech a tahle Jawa mu zpracováním nesahá ani po nehet na palci u nohy...
super , sportard konci , tak to uz asi bude na trhu misto pro toho litra, co maj v garazi :D...uz asi 5 let ...
Tak ti nevim Karle, když si to prohlídnu, přečtu recenzi, tak je mi potom tak nějak šoufl.
Radko: a co Modial ?
Jakožto majitel Sportarda musím souhlasit s oběma testy. Tahle Jawka dokáže během jedné jízdy nabažit hřejivým pocitem z brumlajícího, pěkně táhnoucího motoru, funkčních brzd, dobrého pohodlí a v momentě nasrat zjištěním, že někde zase něco drnčí... Ale ve výsledku jsem za ni rád, technika funguje a třeba drnčení ne vždy přesně pasujících plastů, jde doladit doma v dílně. S tím se musí počítat... Je to sice v dnešní době trochu úlet, koupit si novou motorku a hned ji doma doupravovat, ale to už k Jawě hold patří... Když ji miluješ...
Ja bych ten design jakž takž skousnul i když ten chladic je tam dost na raně, ale ten jednohrnek mi k tomu nesedi...asi proto, ze jsem začínal na třinde, tak bych si tam predstavoval dvouhrnek řádovej , s presazenim na klice neco jak tdm nebo trx aby sel pěkně odspodu...
Tak tohle je asi jediná Retro motorka na světě, co nemá na válci ani náznak žeber
Možná v roce 1990 ,ale dnes,hrůza.
No nevím, u mě to vyvolává emoce asi jako když se sousedovic cikánka sklání s cigárem v koutku nad dětským kočárkem
Prosím nepoužívat označení Jawa, ale CE, děkuji
Dík za super článek ! Nejvyváženější recenze, jaké se kdy nové Jawě dostane ;) Doufám, že někdo někdy odpoví, na otázku Petra, proč vlastně vyráběli Sortardr a ne hned tohle...Uvidíme kolik Vintage bude v DB motorkářů za rok
Klasický Jawácký slepenec
Já se budu jen opakovat
Do lonského roku jsem Jawě držel palce, ted už je mi u ...e co tam vytvoři,
páč je to paskvil za paskvilem a designově a tech zpracovánim
PRIZNEJME SI TO
vyrábíme nejhorši motorky na světe!
Na tom neni co pochválit, leda že vedle tyhle motorky nebude existovat vubec žadná. Počinaje Classicem (tušim rok 2000 ? ) je vše prostě odporný a Ural či Enfield jsou tech. detaily daleko daleko před Jawama "new age"
Už mi z toho ani neni nanic... je mi to prostě volný...
Číňani se občas už naučili udělat i hezký věci, ale z tohohle ta "čínskost" opravdu kouká ve všech směrech. Bohužel. Tady to nepasuje, tak to trošku přiohneme, tááák a hele šroubek je tam, a pak že to nejde...
Škoda.
Za tohle Jawě . Jen měla přijít o ty 2 až 3 roky dříve, jak píše redaktor. To už bych ji měl doma.
A co ze je na tom vlastne made in jawa?
Nie je jedno ci su "netradicne riesenia" pouzite zamerne, aby sa podtrhol nejaky charakter, alebo z nich iba zufalo krici "lepsie to nevieme". Jedinu sancu to podla mna ma v pripade, ze sa na to bude niekto pozerat ako filatelista na chybu v tlaci
Preji vsem hezky den, to zpracovani "nove" motorky je doopravdy hrozny. Znacka s takovou historii predstavi TOTO svym fanouskum a konkurenci. Vlastne Jawa konkurenci nema, tomuhle se konkurovat fakt neda. A fandove, tak tech po vydani techto novinek uz Jawa taky dost ztratila.
Zaverem, za me .
...hnusný, zpracování peklo
Jawa - nejhorší Moto v mem životě. I za 50 by byla pro me drahá. Tohle si koupi opravdu jen zarytý Jawař. A pochybuju ze od Číňanů by to bylo něco kvalitnejsiho než dříve.
Kraťomír: mě je nová Jawa u prdele, nebavilo mě furt opravovat ani tu starou... Takže chyby nehledám. Ale ten pohled zezadu na "zarovnání" stupaček, blatníku, sedla, světla... to je snad vtip nebo fotomontáž. To už je rám zkroucený rovnou z výroby?
A ten indickej HD mě naživo naopak překvapil zpracováním v některých směrech lepším než řada Dyna nebo Touring...
Začít prodávat nový stroj o kterém se už ví, že z technických důvodů je jeho výroba vlastně u konce, na to maj koule jen v Jawě
Jako tradicne to vypada jako slepenec vseho moznyho + to strasny zpracovani..
Tohle je vcelku povedená a oku lahodící motorka - samozřejmě kdo na ní chce za každou cenu hledat chyby, tomu jistě nejeden nemalý detail neunikne, ale jako celek je moc pěkná a pokud bude i dobře fungovat, pak by to mohl být skvělý a velmi univerzální stroj - stejně tak, jako jím dříve byla i Jawa 350, která však sázela především na jednoduchost a cenu. S dobře nasazenou cenovkou by se ale mohla slušně prodávat i na západě, byť je asi pravdou, že většina motorkářů tam už na jméno "Jawa" dávno zapomněla a někteří z nich ho ani nikdy neslyšeli...
Nicméně za 170 tisíc to nebude mít lehké, protože já osobně by za tuto cenu asi raději zvolil ten nový malý indický Harley - Davidson (kvalita zpracování bude nejspíš podobná ) a nebo / kdybych se řídil logikou /, tak tu Kawasaki Z650, která je po všech stránkách někde úplně jinde. Je to teď tedy asi opět spíše stroj pro srdcaře a sběratele toužící po netradičních strojích za rozumnou cenu, kteří dokáží přivřít oko nad nějakou tou chybkou - i přesto bych ale značce s tímto modelem přál úspěch...