globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Anička71 (4) napsal 11.04.2017 v 22:59

Jéé, mě se to líbí Na podobné jsem v sedmnácti dělala autoškolu

Steve-CZ (259) napsal 11.04.2017 v 22:52+3

Pomiňme všechny zde napsané výhrady /některé jistě sedí/. Vzhledově je to ale pěkný a přívětivý stroj na rozdíl od ostatní arogantní, nazlobené produkce dnešní doby, prostě motorka, ze které nečiší hněv, zuřivost a nenávist na první pohled jako u jiných zde vychvalovaných strojů. Kromě toho už je to dnes stejně všechno hromada hnusných oplastovaných neopravitelných sra.ek s časovanou životností jako vše ostatní. Takže ta Jawa nakonec může být ještě dobrá volba.

Kybergreg (88) napsal 11.04.2017 v 22:07

Mě se celkem líbí, ale fotky často klamou, chtělo by to vidět na vlastní oči a hlavně se na tom projet. Vadí mi, že to není dvouválec, i kdyby Jawa neudělala svůj, určitě by se našlo dost jinejch vhodnejch. Tenhle jednobuch se do toho moc nehodí. Ještě tak do toho Adenia nebo 650 Dakar, když to mají být jako endura, ale i tam bych radši viděl dvouvál. Taky to víčko na chladiči jako by někdo čmajznul ze stodvacítky... Nicméně charakteristika vidlice i zadního tlumiče se dá bezpochyby upravit, aby víc odpovídala scrambleru, v tom bych problém neviděl. A ze všeho nejvíc jde stejně vždycky o to, jak se na tom jezdí, jak to člověka baví nebo jak se na tom cestuje (podle toho, co je pro koho priorita), ale chápu, že pro metrosexuály na kafáčích tohle prostě nebude splňovat designérský požadavky... Jo a samozřejmě škoda té ceny, kdyby to bylo do 120-130ti, tak by to byla jiná písnička, ale možná že kalkulujou s tím, že je to sběratelská rarita už rovnou z výroby...

MartinXL650V (172) napsal 11.04.2017 v 21:03

V první řadě děkuji redaktorům za pěkně a zajímavě napsaný redakční test Motorku hodnotit nechci, neviděl jsem jí, nejel na ní a ani mě to neláká. Osobně se mi nelíbí a cenou je myslím naprosto mimo mísu. Nejsem a nikdy jsem nebyl fanoušek Jawy, ale myslím si, že by značka měla s nějakou klasikou šanci. Nesměly by to ale být přebarvené čínské stroje s 20 let starou nádrží a nepadnoucími kaslíky nebo splácaniny bez budoucnosti typu 660 Vintage složené na poslední chvíli ze všech možných součástek (zato však se sebevědomou japonskou cenou).

kikin18 (47) napsal 11.04.2017 v 19:32

Když vymetu garáž /po 40 letech/, postavím to samý...

lenkochal (26) napsal 11.04.2017 v 13:10

Myslim ze to motorka tak pre hornych 10 tisic mozno iba 5. Zdaleka nie kazdy nasinec si moze dovolit dat 180k za takuto "vec".

Zipák (8) napsal 11.04.2017 v 10:13

Hm.Ale úplně bych to nezatracoval Každopádně jiný motor...A pak! Jak je to postavené a celkové zpracování aniž bych se svezl očekával bych trochu svéhlavý stroj hrubého ražení.Jawa by se měla přestat cpát mezi Japonskou konkurenci a jít vlastní cestou.A od toho odvíjet i cenu.

Radim100 (0) napsal 11.04.2017 v 10:13-1+1

Za 180 tis.? Vzhledem k tomu, že lze nyní koupit za 172 tis. HD Street 750? Při té kvalitě provedení co je vidět na snímcích bych to za ty peníze opravdu nechtěl.

PepaBobr (11) napsal 11.04.2017 v 10:07

Chudak JAWA. Padesat let je mrtva a porad po ni vsichni krepci...

Mileek (330) napsal 11.04.2017 v 10:00-2+1

sered - ja na tech fichtlech, cizach atd. taky vyrostl, ale tohle bych si nekoupil ani kdyby to stalo jednu prumernou mzdu. Uz tehda bylo vsechno nejawacke (simson, MZ) proste lepsi...

soccer (480) napsal 11.04.2017 v 09:53

Z některých úhlů se na to koukat dá, ale za 180 tis. krejcarů je více než mnoho lepších (i hezčích a kvalitnějších) možností jak spokojeně motorkařit...

laďa-prášil (73) napsal 11.04.2017 v 09:51

Trochu mi přijde, že by si to zasloužilo lepší dílenské zpracování. I když to nevypadá (dobře nafocené ) úplně zle, působí to známým dojmem slátaniny. A koukneš na to zespod - a ona to slátanina je. A taková motorka na ježdění, ano, takový typ do autoškoly. Ale zážitková kuchyně je o jiném masu.

Radek2107 (53) napsal 11.04.2017 v 09:38+1

Nekamenujte mne,vím, že se svým názorem budu v menšině, ale mě se to svým způsobem líbí. Pokud pominu zpracování ála Čína, tak snad bych měl výhrady k výfukům, no a samozřejmě k ceně. Ta je hodně nadsazená. Souhlasím s těmi, kteří se zmiňovali o větší vhodnosti dvouválce. Třebas ten, co mám v KLE...

Stadakk11 (277) napsal 11.04.2017 v 09:14+1

TRAGÉDIE!!! Tomu nepomůže ani photoshop.
Praskliny na bočních kastlících tomu dodají tu pravou autentičnost...Za cenu 180 tisíc ji může koupit jen magor.

sered (113) napsal 11.04.2017 v 09:11-1+1

Vsem nadavacum: na cem jste chlapci vyrostli? Ze by taticek v sestnacti koupil dvacu KTMko a potom rovnou nadlitra? . Nam co jsme se probojovavali od pareza k trinde to zase az tak minusove nepripada!

olha (4) napsal 11.04.2017 v 08:40

To je fakt,...JAWA . Ale dobrý , žádný paskvil to není.

callowsick (463) napsal 11.04.2017 v 07:48

za mě dobrý

a na cenu bych nenadával v době, kdy ceny Kejvaček a Panelek jdou přes 50 litrů docela běžně...

sirr (55) napsal 11.04.2017 v 06:56

Jeden z nejodpornějších strojů všech dob je Sportard brr !, Vintage je na tom min. vizuelně o krok líp ... až na tu cenu, škoda

petr1000001 (207) napsal 11.04.2017 v 01:08+3

Po zhlédnutí článku a fotek jsem si říkal,furt je to moderní jawa,která je ztracená,ale JE TO krok správným směrem...ale podotýkám,že v debatě jsem tu nadšeně plusoval komentář,že úspěch to může mít jen na bázi filatelisty a nepovedeného "tlače" a tím pádem exkluzivity zmetku...
Myslím,že jediná možná cesta ven je pro jawu retro a zase retro no a držet se ho...
Že je na karteru motoru nápis jawa je fajn,ale on tam nemá co dělat...
1) vlastní motor - retro žebro vzhledu bez nároků na výkon...
2) jednoduchost
3) zpracování
Jak někdo další poznamenal Ural a Entfield jsou mnohem dál,ale podle mně,jsou to jediný běžci v peletonu,který může doběhnout aspoň na dohled...což by jejím zákazníkům jistě stačilo.
Pouštět se do nakedu s tím že třeba někdy vypotí něco jako monster...
Zkoušet enduro který je i na asfaltu k prdu a je nemožné si ho proto jako enduro pořídit protože není a nebude...
Choper je teda hnusnej i od Uralu ale to je v Týnci neomlouvá- těžký omyl...
No a co že to zbývá za kategorii - silniční? :
cestovní ?? jo na 350 jsem se nacestoval v 18ti po čechách dost a vzpomínek je na to mraky ,
ale jsou spíš o tom co se sralo a tak podobně , přesto jsou fajn a úsměvné ale důvod k pořízení cestovní jawy taky nebudou...
takže ještě jednou , proboha,retro je hozená rukavice a další už nebude...
jednoduchou ale propracovanou s vlastním motorem,na kterém bude moct být nápis JAWA a nedokurvit to prasečí kompletací a "skvělejma" hi-tech nápadama...
Děkuji
Petr

VIZI (1419) napsal 11.04.2017 v 00:17

Strašně dlouhý a utahaný jako by se jednalo o perlu mombračemu...

Anti (391) napsal 10.04.2017 v 22:06-1+1

Plivete statečně,ale vede umělec2.Pohoršovat se nad dvěma kotouči,to už chce kuráž
Za mně proč ne.Není to "bohvěčo",ale jako vyložený průser mi to nepřipadne.

Zedsdead (293) napsal 10.04.2017 v 22:06

Retro, retro. To je hezké, ale kdo ho kupuje? 2% lidí?
Já vidím všude samého nakeda, supersporta a cenduro.
Jawa spí.

Rady (9) napsal 10.04.2017 v 20:17

Lidi pochopte, ze toto (ani nevim jak to slusne nazvat) nema s JAWOU vubec ale vubec nic spolecneho. Umístit znak JAWA na tento kram povazuji za odpornou drzost a znevazeni/zneuziti teto znacky.
Na Jawach a Cezetach jsem vyrostl a kdyz vidim jak je tato znacka zneuzivana, tak bych brecel. Kdyz budu chtit Jawu, tak si sezenu radeji veterana u ktereho kazdym rokem roste hodnota.

Quiker (13) napsal 10.04.2017 v 20:17

Ještě že se toho táta nedožil...
Byl by smutnej, hodně smutnej...

Romanko (1206) napsal 10.04.2017 v 20:16

Bez komentáře. Už tu bylo vše řečeno těmi se zdravým rozumem.

SuperSic58 (1307) napsal 10.04.2017 v 20:04

v Týnci už ztratili i poslední zbytky soudnosti, hodně smutný pohled

Frankie (731) napsal 10.04.2017 v 19:28

Motor není spatnej, mel jsem ho ve dvou XTckach, ale myslím že k charakteru motorky se nehodí, je prostě do endura. Idealni by byl vzduchac půllitr dvouvalec, např.ze Suzuki GS500. Krasnej jednoduchej a přitom to jede a nevibruje. Akorát by to těžce neskously trapný euronorny
Chápu ale za Jawa pracuje s tím co má zrovna v regále, takze Minarelli.
Nebral bych to proto jako nový model, ale spis jako lehkou úpravu Sportarda, kterej mimochodem vypadá fakt strašně.
A cena ? Bohužel maloseriova výroba nemůže konkurovat cenou, měla by exkluzivitou a zpracováním, což ale tady nehrozí. Takze jediný důvod ke koupi je asi uz jen ta značka...

umělec2 (10) napsal 10.04.2017 v 19:09

Uvedl jsem, že to vypadá strašně a málem bych zapomenul, že i zpracování je odpudivé. Elektroinstalace, stupačky, ohnuté trubky, dva kotouče vepředu na 49 koní atd. Calif byl poslední pěkná motorka. Ale i on měl hrůzu much co se mu daly odpustit - problematické olejové čerpadlo, rosení oleje, malý výkon světla, chvění, stojan, špatné chlazení ve městě, vadné zapalování. Vše se mu dalo odpustit protože byl pěkný a nic jiného na trhu v tu dobu nebylo. Dnes jsou narvané krámy a bazary vším možným. Ale toto?

umělec2 (10) napsal 10.04.2017 v 18:59

Vypadá to strašně, bohužel. No a o kvalitě si rovněž nedělám pražádné iluze. Vědí v Jawě, že se píše rok 2017?

Sluzebnik (0) napsal 10.04.2017 v 18:41

Zaseknutí v roce 81. Je to hrůza.




TOPlist