Takhle by mohla vypadat nová Jawa Bizon. Dočkáme se jí v sériové podobě?
Text: Jan Rameš , TZ | Foto: OTTL s.r.o., archiv | Zveřejněno: 3.5.2021 | Zobrazeno: 45 718x
Text: Jan Rameš , TZ | Foto: OTTL s.r.o., archiv | Zveřejněno: 3.5.2021 | Zobrazeno: 45 718x
Tak tohle mě fakt pobavilo
Tvl už zase....... Takže další model do portfolia úspěšného pokrokového výrobce z Týnce...? Po Jawě 350, 650 750,900, nové Jawě 1000 teď přichází nejnovější Bizon.... Jako malůvka a plány OTTL dobrý, ale proč do toho furt taháte soudruhy z Jawy? Zatím dokázali za miliony dotací vyplodit akorát červenej držák na světlo na ten čínskej shit....
1 reakce
Nebudu vyjmenovávat, co všechno bylo na Bizonu špatně. Rozhodně to nebyla žádná ikona. To co ho dělalo "svým způsobem" zajímavým, byl trochu lepší výkonový poměr proti 634ce. Tenkrát...
Tenkrát jsme byli mladí kluci a každý koník byl dobrý.
Dneska je situace výrazně o něčem jiném. IMHO byl Bizon hnusný už tehdy, a ani na té malůvce se to moc nezměnilo...
1 reakce
Třeba mě kamenujte, ale mě se ten koncept líbí, a to jsem ortodoxní Čezeťák.
1 reakce
bez ohledu na značku je ta myšlenka konstrukce z plechů a komor přinejmenším zajímavá
Prosím, už dost....
No nevím. Indická Jawa jede, zato ta česká už asi bude jen dalším příběhem ve Starých pověstech českých..... "kdy rytíři z Týnce osedlali bájné litry a za mohutného hřmotu gumovali ku Praze"...
Fandím firmě OTTL s.r.o., ideálně aby se sami dali na vývoj a výrobu motocyklů, ale bez značky JAWA. Mělo by to pak větší šanci na výrobu
Koukam,že jablko nepadlo daleko od stromu - je stejně hnusnej jako ten původní Bizon
no, kdysi v pravěku jsem měl Bizona 350, tenkrát skvělá motorka .... Snad se povede trh i s NEW BIZON
Ja uz od Jawy nic nečekám...
Vše co říká p. Ottl dává vcelku smysl, má to hlavu i patu, je za tím evidentně dost práce, a koncept dle mého oka dost povedený
Hlavní otazník však visí nad tím, co s tímto na první pohled velmi slibným počátkem udělají potentáti v Týnci. Kdyby to mělo mít úspěch, musí se to TEĎ uchopit a do podzimu mít testovací flotilu a na příští jaro startovací edici... Jenže, to se asi nestane...
Z dálky mi to evokuje dva stroje, Svartpilen/Vitpilen a pak MSX od Hondy...
To bude vystrihovací papírový model, jednotlivé listy budú postupne predávané ako zadná strana detských časopisov.
Poprosím ešte Californiana, pre pokročilých...
Ale v popise sú aj zaujímavé technické riešenia.
Jawa by to nezvládla, ale pre Čínu by to bola lahôdka.
Jako hezká ukázka, jak nadšenci po odpoledních dokáží vyvinout a třeba taky i vyrobit /Čechie například/ a za menší peníze víc, než Jawa za dlouhé roky a za desítky milijónů. Ten bájný litr myslím...
V Jawě měli zrovna jediný funkční motor, tak ho tam vrzli.
To nejde udělat v 21. století kalkulace bez funkčního vzorku? Nebo je to tah na dotace jako bájný litr?
.........a další bude co? Reinkarnovaný Velorex? To bude co,..do Fabie se do střechy vyřežou díry a obalí se to nepromokem a dá se indický nebo čínský motor 350/400ccm?? Nebo to je zatím v řadě v sérii ihned za tím litrem, dvanáctikilem, chopperem a dalšíma Jawama co svět neviděl..... :D
Jinak OK. Papír snese všechno a nikdo Ti nedá tolik, kolik Jawa slíbí! Chybí flexibilita a tah na branku, tedy zákazníka. Nicméně chápu, že komu to prodávat v této konkurenci a cenách.
tak nejvhodnější motor už mají...oni spíš nemaj jinej...na tyhle lidi z Jawy nemaj ani komunisti...
Par Jawinek mam, ale ať v Tynci udelaji neco sveho a nebo radeji mlci Reci kolem reinkarnaci Jawy bylo az moc
Krátká odpověď: Ne
Dlouhá odpověď: Jste se pos... v kině?! Ani náhodou, ale jakožto projekt pro rýžování dotací MPO dobrý.
Drazí bývalí soudruzi!Oprašte staré matrice(určitě se vám tam ještě někde povalují) a začněte znova tlouct toho srarého (Bisona).Vyděláte majlant.Já si jednoho určitě z recese koupím.Ten na té Pixar malůvce je pěkný jak to enduro od Harleje Dejvitsna.
Nechápu,proč stále chtějí dělat něco ,co už tu bylo.A za mě toto byla asi nejhnusněší Jawa
2 reakce
Nemíním Jawu jakkoliv napadat, protože prostě do zákulisí jejich podnikání nevidím. Jestli přeprodej čínských motorek povede časem k vlastnímu vývoji, tak jim spíš držím palce. Bizona měl táta a ta vizualizace je tomu hodně podobná a s moderním střihem ala Vitpilen, takže proč ne! Dvouvál 400, za mě fajn volba, kolik takových motorů je dneska u nás v nabídce? Otázkou je hmotnost mašiny. Ale až čas ukáže jestli to neni jen výkřik do tmy!
1 reakce
No tak rendery ... erhmm je to dalsi dotacni cviceni?