Ducati bez desma, s velkým servisem po 60 000 kilometrech a výkonem 170 koní, taková bude Multistrada V4
Text: Honza Zajíček | Foto: Ducati | Zveřejněno: 15.10.2020 | Zobrazeno: 18 612x
Text: Honza Zajíček | Foto: Ducati | Zveřejněno: 15.10.2020 | Zobrazeno: 18 612x
Jako u škodovky ?
Zbytečně prémiové motorky?
Hybaj konkurovat japoncům....
Technika zdá se úžasná, ovšem cena bude (dá se tušit) hrubě přes 30.000 EUR ...
Už se na to jednostopé Iveco těším
Dnešní Ducati už nemá žádný kouzlo...ač je třeba Street a panigale fakt dokonalá, tak značka jako taková...
Pro mě 1098 poslední Ducati.
No....nevím...fungovat to určitě bude dobře...ale...svět se v prdel obraca...
Podle mne stejne ta prava Italie skoncila nastupem mokre spojky. To bylo vzdycky pozdvizeni na Dube, kdyz prijela ta rachotici a dunici dukna.
Goes:by mě zajímalo, co máš na mysli tím, že "Volswagen umí" to co vypotili za posledních pár let zpět stojí za h...o a to, že desmo "nefunguje a otravuje", tak je další nesmysl a vůbec nevíš co komentuješ ! Je mě 45 a Ducati mám od 22 a nikdy jsem neměl s ničím problém, ono to je většinou o tom, kdo na tom sedí .
2 reakce
Ducati bez desmo a řemenů ? Proč ne, když to bude fungovat a bude to levnější na provoz. Stejně už je Ducati dávno mainstream a nic pro ortodoxní fans a běžným uživatelům je úplně fuk co mají v motoru...
Servisní intervaly jsou podobně přetažený jako u aut, bude to chtít trochu používat rozum.
Pojede to určitě parádně a spolehlivost se ukáže časem...
Hm, to bych měl strach, jestli po těch 60 000 kilometrech nepůjdou ven svíčky i se závitem. Ovšem může mi to být jedno, přotože nákup tohoto stroje nemám v plánu.
Ale technika je to krásná a čím větší různorodost, tím líp.
3 reakce
Docela by mě zajímalo, jak chtějí dosáhnout toho servisního intervalu 60k pro ventilový vůle.
5 reakcí
Volkswagen proste umi. Neboji se zahodit to, co realne nefunguje a jen otravuje a proste umi prinest to, co zakaznici chteji. Takze za mne dobry krok kupredu.
7 reakcí