reline_unor



VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Kuzin (10) napsal 15.06.2010 v 17:51

//www.motorkari...-v-alpach-14980.html

Kuzin (10) napsal 15.06.2010 v 17:50

//www.motorkari...-priprava-14206.html

Kuzin (10) napsal 04.09.2009 v 14:08

Zdravim,

to Meli: :) Mohu te uklidnit, ze z toho bude vice nez prvni vecerni dychanek a onanie s odstrojenym strojem pred cestu.

to antony 2507 - ano kamaradovo Pegaso Strada
Gross. prejezd prvniho massivu byl vyjmecne vydareny a pocasi snad lepsi byt na Edelweissspitze nemohlo. Finalni cestu na ledovec jsme vynechali a jeli jsme vzhledem k k dalsimu programu za prvnim masivem tentokrat rovnou dal smerem na Liez a na Cortinu.

to hnilda: moznosti na kufry je samozrejme mnoho a zrejme i levnejsi. Ja vzhledem k tomu, ze jsem mel sebou soukromy na tento system, jsem dovybavil stroj o Givi. Na tuto cestu mi stacil topcase. Vice nez znacka me zajimalo tentokrat technicke reseni a moznosti uchyceni konstrukce vs Kawa, nez test a vzajemne porovnani s konkurenci.
Koneckoncu to plati i pro bagl na nadrz, ktery je zde zrejme hlavne diky cene trnem v oku vicero ctenarum.

Samozrejme jsem mohl vzit ze skrine svuj otriskanej mmagneticky na Bandita a tento nechat treba na samostatny test s konkurenci.Na druhou stranu me toto uchyceni docela zajimalo, jak si to na Kawe povede a jestli s tim nebude nejaka potiz, kdyz jde o nahace nebo prave pri montazi apod.

Tos vse co k tomu asi dodat.
Kazdopadne diky za reakce.

Meli (195) napsal 04.09.2009 v 08:49

horsi uz byl jen clanek jak prisel balicek s navigaci a co v te krabicce vsecno bylo

P.S.: sem zvedav jestli z toho nakonec bude test nebo cestopis a nebo uz je to vse

Hnilda (36) napsal 03.09.2009 v 21:05

Mám taky ER6N a tankvak mám na magnety za 1.000 kč a jsem spokojenej.Drží na mašině perfektně i při rychlosti 190 km mám ale štítek.Jinak má vše co má mít pláštěnku atd.Doufám že napíšeš jak jsi byl s mašinou spokojenej.Taky jsem jel letos Alpy mám ale i kufry tak jsem místo neřešil.Uchycení na kufry jsem koupil v Německu v louisu mají lepší systém uchycení i jednoduší a jsem taky spokojenej.Je pravda že ty prachy za tankvak bych taky nedal.Zdá se mi že na magnety je to asi nejlepší a opravdu to drží.

antony_2507 (5) napsal 02.09.2009 v 21:23

1. fotografie v 5. řadě odspodu. Jééé tam sme byli asi před týdnem Asi 20-30 km je Grossglockner Tam jste si měli vyjet, je to tam supr, i když za průjezd se platí.. Vydím dobře, že bylo s vámi i jedno Pegaso Strada?

MajoKE (51) napsal 02.09.2009 v 19:58

Neuveritelne biedny clanok.

megacruiser (38) napsal 02.09.2009 v 14:25

Tento "test" vypadá spíš jako mnohonásobná reklama na objednávku. Prvně zviditelnění ER6N, což bylo asi součástí dohody vzhledem ke slevě kterou redakce dostala. Potom propagace nehorázně předraženého tankvaku...
Mnohem lepší by bylo sehnat víc podobných motorek, víc kusů různé výbavy a udělat něco jako test vhodnosti motorek této cenové kategorie pro podobnou cestu. Kawasaki je moje značka, ale tento typ nicneříkající zaplacené propagace bez srovnání s konkurencí mi nepřipadá fér...

LuděkCBF (14) napsal 02.09.2009 v 13:39

Jsem zvědav, kolik takových tankvaků za 5 litrů na silnicích uvidím. Jsou mnohem lepší možnosti jak investovat do svého mazlíka! Za tu nehoráznou cenu bych tomu reklamu rozhodně nedělal! Mám podobný system od Motodetailu prodávaný Polu. Tankvak za 1250,- + drátěný nerez rámeček na hrdlo nádrže 350,-. Tankvak je sice o něco menší a též max.na 2kg, ale mám 3 kufry a tak mi slouží pouze na doklady, foťák a mobil.

Rico (0) napsal 02.09.2009 v 12:08

To jo, sice je to asi pohodlné jen nacvakávat, ale zas omezená hmotost na 2kg..to si raději kurtuju svůj a pořádně ho nacpu

ST4Marc (31) napsal 02.09.2009 v 11:04

5 tis. Kč za tankvak to je síla



TOPlist