gbox_leden



Wales 2022

Kapitoly článku

Máme za sebou 1131,5 kilometru, 57,2 litrů propálenýho benzínu s průměrnou spotřebou 5L/100km.

Vybalit, rozdat suvenýry, do sprchy... Dovolená je minulostí, ale ještě to pro mne nekončí. Ze všeho nejdříve koukám na komplet nepromokavé oblečení, kalhoty, bunda, rukavice i návleky na boty. Tohle byla hodně velká, vysloveně začátečnická chyba. Sice to byla má první moto dovolená v životě a jen na čtyři dny, ale sakra jsem v anglii. Co jsem asi tak čekal? S tím jsem mohl počítat. Mít bundu a rukavice, všechno by bylo uplně jinak. Nebo alespoň tu bundu. Zbytek by se možná nějak zvládl, kdyby bylo teplo na tělo. Holt chybama se člověk učí a příště už budu chytřejší.

Začínám přemýšlet kam se vydat příští rok. Východní pobřeží? Nebo že by jih Anglie? Když tu nebude Martin tak Skotsko? Zůstává to otevřené...

Otázkou je, jel bych tenhle trip znovu? Po ochladnutí emocí, kdy jsem naštvaný na celý Wales kvuli počasí, říkám jednoznačně ano. Jen by tu bylo několik "kdyby" a podle toho by se odvíjeli varianty cesty.

První varianta je, že by pro mne byla cesta cíl a jel bych sám. V tom případě bych vyrazil první den do Cardiffu, kde bych přespal. Druhý den bych vynechal Berry a Freshwater beach, čímž bych ušetřil nějaký čas. Ten by se dal případně využít k dojezdu až do Aberyswyth a ušetřit tak něco z třetího dne.  A třetí den spojit s cestou až domů, což by nebylo nereálné.

Druhá možnost je, jet naprosto stejnou trasu. Pouze by bylo vhodné natáhnout výlet jako takový na tři dny a nebýt tolik hnán časem. Navíc by se daly případně přidat nějaké zastávky, co jsme byli nuceni vynechat.

 A do třetice poslední a dle mého naprosto ideální varianta. Ta by ovšem platila za předpokladu, že by člověk nijak extra neřešil finance. První den bych vyrazil brzo ráno do Cardiffu. Brzo ráno proto, abych měl nějaký čas projít si město. Navíc bych ušetřil zhruba hodinu do druhého dne. Druhý den bych vyrazil opět nejdéle v 8am (stejně jako jakýkoliv jiný den) nehledě na počasí. Opět bych vynechal Berry, už jsem tam byl, znovu mě neláká a znamená to další ušetřená půl hodinka. Zároveň bych tenhle den zakončil už v Tenby. Tam se mi vážně líbilo a stálo by za to, strávit tam více času. Třetí den bych nejel na Freshwater beach, ale rovnou do Pembroke a přes St. Davids do Fishguard, kde bych se chvíli zdržel, než bych se přesunul na nocleh do Aberyswyth. Čtvrtý den bych nabral směr na Machynlleth a po pobřeží se dostal do Dolgellau. Následně po pobřeží, jak jsem měl původně v plánu, do Harlech a dál do Portmeirion. Dál buď napřímo nebo přes Nefyn (to by záleželo na aktuální časové situaci) do města Caernarfon do nějakého hotelu. Pátý den bych jel po jižním pobřeží ostrovu Anglesey do Holyhead a následně po jeho severním pobřeží do Conwy, kde bych přespal. Šestý den bych po dálnici zamířil do Manchesteru, kde bych se stočil na A628, silnici vedoucí okrajem Peak Distict a dojel bych po ní do Barnsley a následně posledních 16 mil po dálnici domů.

PS: Záznam z trasy v aplikaci relive je pro případný zájem

Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (3x):


TOPlist