Turecko - Řecko - Albánie - Makedonie - Kosovo - Chorvatsko 10.2018

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

KlokanJack (6) napsal 25.12.2021 v 17:21

Mám v plánu jet do Makedonie a tranzitně přes Kosovo. Nějak jsem nepochopil to doporučení kdy neukazovat pas. Můžeš to nějak upřesnit. Díky

mates750 (0) napsal 24.12.2018 v 15:36

Na moj vkus moc rýchle...ja jazdim svižne a prvy a posledny deň idem dlhoooo ale len po Albanskych horach som spravil cez 1000km a to z polovičkou za chrbtom tak ze ziaden extra off...Take hltanie krajín a rychlo zber nálepiek na kufor.

ZVeriatko (0) napsal 09.12.2018 v 16:14

Podľa tvojho cestopisu a štýlu cestovania ti ak môžem doporučujem pre budúcoročnú cestu na základe osobných skúseností vynechať trajekt z Vaasa do Holmsund (Umea). Ten trajekt nás stál cca 100eur za motocykel. Za tie peniaze to radšej za tri dni absolvuj okolo celého zálivu cez Oulu, Kemi do Švédska a cez Lulea na juh. Ceny ubytovania a benzín vyjdú na 100eur, ale zážitok väčší ako hodinová nudná cesta trajektom.

liquik (0) napsal 03.12.2018 v 08:17

Hoj, k tvé příští cestě. Podobnou sme jeli před cca 4 roky. Nejlepší nám z toho přišla Litva a Lotyšsko a příště bych trávil víc času ve Finsku. Jinak doporučuji v Lotyšsku navštívit město Jūrmala! Pokud pojedeš z Dánska do Německa trajektem tak bud rezervace dopředu nebo pevné nervy, my měli ty nervy. Toz mnoho zdaru.

Ros (0) napsal 03.12.2018 v 06:37

Pěkná cesta, většina lidí by si na ni ani netroufla, ale pohanit to, to už zvládne kde kdo. Když jedu sám, jezdím podobným stylem, je to hlavně o jízdě na motorce. Odpadají hodinové zastávky na kafíčko na benzínce, takže se toho dá víc vidět i najet. Plán na další cestu je více než zajímavý, tak ať to klapne😉

6S310DR (14) napsal 01.12.2018 v 20:11

Pises hned na zacatku,ze pro ty kdo vic jezdi nez stoji. Prvni varianta urcite nejsem,nicmene jsem to precetl. Takovy sprint,pripadal bych si jak stvanec. Zadny den dva volno,pospat si,pohoda,nic. Prijel bych domu tuhej a nic z toho. Mi by stacilo na ty dny RO+1. Urcite ne muslimsky staty.
Ale kazdej jsme jina cloveci.
Litat furt po dalnicich,nee.

Pivko (85) napsal 30.11.2018 v 19:34+4

Takže jsi spálil hafo benzinu , ojel gumy do rovna a viděl jsi prd. Všechny tyto cesty v okolí jsi minul vše co se minout dalo.HGS 35E jsi platil zbytečně. Nemohu než dát -1. Takhle se necestuje.

Steve19 (2) napsal 29.11.2018 v 14:50

Ahoj, k tvému příštímu plánu, vyraž z Turku do Švédska přes Alandy. Je to tam boží,krásné silničky na hladině moře, nulový provoz. Fízlové jedině v Mariehamnu. Vždy přejedeš ostrůvek a loď tě popoveze na další. Start je v Kustavi. Pokud jsi ubytovaný alespoň na jednu noc na Alandech, neplatíš za převozy.

Finč (89) napsal 29.11.2018 v 10:57

Nemastný, neslaný Ale kilometrovej nájezd slušnej, chlape Jen si dovolím odporovat s těma albánskejma silnicema. Co my tam letos projeli, to bylo srovnatelný s našima polňačkama

Destroyer (237) napsal 29.11.2018 v 10:13

tomu hovorim technicky korentny cestopis. Cely cas som cakal kedy to pride, aspon jeden zazitok. Nebol, nevadi, trasa fajn. A kilometrovo celkom vykon.