Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Paráda :) a tá rampa na turecko gréckom prechode kde by si roxor bez problémov strihol je super . Pekné čitanie ... píš viac . Budeme čitat viac ... Pekny vecer
Moc pěkně napsáno, a klobouk dolů před opravou. Málem mě odradila zmínka o tom Iron Butt, říkal jsem si, že to bude zase jeden s cestopisů typu "jedu hlavně kilometry a okolí mne nezajímá" ale zmýlil jsem se, naštěstí Ukázalo se, že cestopis je velmi čtivý, nakonec jsem přečetl jedním dechem
vyborny cestopis, bravurne si zvladol tu opravu, klobuk dole. Tie kilometre su neuveritelne. Ja som len par krat v zivote zajazdil cez 1000km/den a snazim sa tomu vyhybat ako cert krizu, rovnako tak aj dialniciam, takze ten 1000 milovy klub ma teda nijako nepritahuje ani neohuruje. Ale aj naprik tomu je to pozoruhodny vykon.
To máš jedno, motka jako motka, hlavně, že má vrtuli.
Já na latexy přejít nemůžu, páč bych je musel vozit v přívěsném vozíku!
A vačkami mě "neohúriš", jak říkají bratia Slováci, já ještě nepokročil od rozvodu pístem!!!
A prozatím to nemíním nijak zásadně měnit. Na to, kolik mám na motku času, to úplně stačí.
Solvinu nevozím, u nářadí mám několik párů latexových rukavic. Je to rychlejší než umývání, nemusíš hledat vodu a dloubat šmír z pod nehtů
Je pro přesnost, moje moto je RS. Motor je skoro shodný, jen jinak naladěný na průběh kroutícího momentu a špičku výkonu jinými vačkami a mapami v DME.
Dvě poznámky k Rumunsku:
- z Fagetu do Devy ještě dálnice není hotová a to, po čem se jezdí, je "rehabilitovaná evropská silnice" jak se to správně jmenuje (nedělám si prdel). Tedy žádné okresky a objížďky, nýbrž suprová rumunská "jednička".
- Dotaz Rumuna, jestli nejedeš do Azerbajdžánu mi vůbec nepřipadá divný. Když kupuju tzv. RO-vinietu na pumpě, zásadně čtou z malého techničáku Ká Zet, namísto Cé Zet, jako zbytek světa. A vzápětí se mě zeptají, jak to, že umím rumunsky, když jsem z Kazachstánu. Na to jim odpovím, že rumunsky umím asi tak dvacet slov a zkratka se čte Čé Zet, což je pro ně nepochopitelné, protože Rumuni čtou "C" jako "K" se dvěma výjimkami. Když po tomto písmenu následuje "E" nebo "i", čtou ´ho jako naše "Č".
Jo. Dobrý výlet a dobrý cesťák.
Bylo vzrůšo, byly opravy. Žádná nuda. I když let domů pro díly do motoru je celkem finanční darda, to tam fakt být nemuselo. Mně by úplně stačilo to utržené lanko.
Zásadní pozitivum tohoto cestopisu. Už si nebudu připadat jak idiot, až budu někde na trase zpojízdňovat svůj máslostroj české výroby.
A budu se moct posmívat Gé eSákům, že se dají najít na každém kilometru s vyhrnutými rukávy a rukama zabořenýma až po lokty v motoru.
Anebo jim budu říkat, že se mi zdálo v noci o Gé eSu a ráno jsem hned pílil do koupelny pro solvinovou pomoc.
A kámošovi, co má motku s vrtulí budu ode dneška říkat "Solvík"
Z prvu trpké zdá se".Po shlédnutí fotek a přečtení pár řádků jsem si říkal,to asi číst nebudu.Potom jsem se ale začetl a hltal řádky. Velké dobrodružství,krásně čtivě popsáno,moc pěkný cestopis,za mě
Je třeba nějak asociaci IronButt dokázat, že jsi skutečně jel, že to bylo na moto a ne autem, … Proto několikanásobné ověření:
1) svědek na začátku a na konci
2) fotky účtenek za palivo s datumem společně s počítadlem ujeté vzdálenosti
3) app v telefonu ukládající online data o poloze
Splnit certifikát Iron Butt má asi tak stejný význam jako vylézt na Matterhorn. Velký pro toho, kdo to zkusí, uspěje a dostane se mu uznání od podobně postižených jedinců, nepatrný až žádný pro drtivou většinu populace
Rozhodně zajímavá zkušenost a zajímavý vyřešení problému. Svět je malej.
Co jsem ale nepochopil je viz první odstavec:
certifikaci Iron Butt Association, a to SaddleSore 1000 aneb ujet 1000 mil v sedle motocyklu za 1 den = za 24 hodin, tomuto bylo podřízeno vše ostatní .
Tohle přece s cestováním nemá nic společnýho, tak k čemu je to dobrý? Bát se někde si dát kafe nebo se zdržet na Fagaraši kvůli tomu abych ujel 1000 mil. Jen bych tomu rád přišel na kloub
Ahoj
Teď jsem to dočetl a super.
No za tvych podminek bych to asi taky tak řešil za me
Klobouk dolů. Když projet, tak pořádně a když zážitek, tak silnej.
Letadlo na otočku mne dostalo, takže za mne
Čtivé a ta oprava obdivuhodná !
Paráda :) a tá rampa na turecko gréckom prechode kde by si roxor bez problémov strihol je super . Pekné čitanie ... píš viac . Budeme čitat viac ... Pekny vecer
Moc pěkně napsáno, a klobouk dolů před opravou. Málem mě odradila zmínka o tom Iron Butt, říkal jsem si, že to bude zase jeden s cestopisů typu "jedu hlavně kilometry a okolí mne nezajímá" ale zmýlil jsem se, naštěstí Ukázalo se, že cestopis je velmi čtivý, nakonec jsem přečetl jedním dechem
vyborny cestopis, bravurne si zvladol tu opravu, klobuk dole. Tie kilometre su neuveritelne. Ja som len par krat v zivote zajazdil cez 1000km/den a snazim sa tomu vyhybat ako cert krizu, rovnako tak aj dialniciam, takze ten 1000 milovy klub ma teda nijako nepritahuje ani neohuruje. Ale aj naprik tomu je to pozoruhodny vykon.
FrancisR:
To máš jedno, motka jako motka, hlavně, že má vrtuli.
Já na latexy přejít nemůžu, páč bych je musel vozit v přívěsném vozíku!
A vačkami mě "neohúriš", jak říkají bratia Slováci, já ještě nepokročil od rozvodu pístem!!!
A prozatím to nemíním nijak zásadně měnit. Na to, kolik mám na motku času, to úplně stačí.
Solvinu nevozím, u nářadí mám několik párů latexových rukavic. Je to rychlejší než umývání, nemusíš hledat vodu a dloubat šmír z pod nehtů
Je pro přesnost, moje moto je RS. Motor je skoro shodný, jen jinak naladěný na průběh kroutícího momentu a špičku výkonu jinými vačkami a mapami v DME.
FrancisR:
Dvě poznámky k Rumunsku:
- z Fagetu do Devy ještě dálnice není hotová a to, po čem se jezdí, je "rehabilitovaná evropská silnice" jak se to správně jmenuje (nedělám si prdel). Tedy žádné okresky a objížďky, nýbrž suprová rumunská "jednička".
- Dotaz Rumuna, jestli nejedeš do Azerbajdžánu mi vůbec nepřipadá divný. Když kupuju tzv. RO-vinietu na pumpě, zásadně čtou z malého techničáku Ká Zet, namísto Cé Zet, jako zbytek světa. A vzápětí se mě zeptají, jak to, že umím rumunsky, když jsem z Kazachstánu. Na to jim odpovím, že rumunsky umím asi tak dvacet slov a zkratka se čte Čé Zet, což je pro ně nepochopitelné, protože Rumuni čtou "C" jako "K" se dvěma výjimkami. Když po tomto písmenu následuje "E" nebo "i", čtou ´ho jako naše "Č".
Jo. Dobrý výlet a dobrý cesťák.
Bylo vzrůšo, byly opravy. Žádná nuda. I když let domů pro díly do motoru je celkem finanční darda, to tam fakt být nemuselo. Mně by úplně stačilo to utržené lanko.
Zásadní pozitivum tohoto cestopisu. Už si nebudu připadat jak idiot, až budu někde na trase zpojízdňovat svůj máslostroj české výroby.
A budu se moct posmívat Gé eSákům, že se dají najít na každém kilometru s vyhrnutými rukávy a rukama zabořenýma až po lokty v motoru.
Anebo jim budu říkat, že se mi zdálo v noci o Gé eSu a ráno jsem hned pílil do koupelny pro solvinovou pomoc.
A kámošovi, co má motku s vrtulí budu ode dneška říkat "Solvík"
Tohle já prostě obdivuji... sám 6000km... ... klobouk.. ( a ten přelet pro díly už je jen tresinka )
schebeck: Zdravím též
Zdarec, zdraví tě ten s tím Podněsterským Rublem
respekt
Hodně dobrej challenge, takový nesmyslný výlety jsou přesně moje gusto :) Respekt za ten iron butt!
Z prvu trpké zdá se".Po shlédnutí fotek a přečtení pár řádků jsem si říkal,to asi číst nebudu.Potom jsem se ale začetl a hltal řádky. Velké dobrodružství,krásně čtivě popsáno,moc pěkný cestopis,za mě
Je třeba nějak asociaci IronButt dokázat, že jsi skutečně jel, že to bylo na moto a ne autem, … Proto několikanásobné ověření:
1) svědek na začátku a na konci
2) fotky účtenek za palivo s datumem společně s počítadlem ujeté vzdálenosti
3) app v telefonu ukládající online data o poloze
To si pak ty účtenky od pumpy s časem odjezdu ukazujete u piva? Asi to nepochopím, ale nic proti gustu
Splnit certifikát Iron Butt má asi tak stejný význam jako vylézt na Matterhorn. Velký pro toho, kdo to zkusí, uspěje a dostane se mu uznání od podobně postižených jedinců, nepatrný až žádný pro drtivou většinu populace
Rozhodně zajímavá zkušenost a zajímavý vyřešení problému. Svět je malej.
Co jsem ale nepochopil je viz první odstavec:
certifikaci Iron Butt Association, a to SaddleSore 1000 aneb ujet 1000 mil v sedle motocyklu za 1 den = za 24 hodin, tomuto bylo podřízeno vše ostatní .
Tohle přece s cestováním nemá nic společnýho, tak k čemu je to dobrý? Bát se někde si dát kafe nebo se zdržet na Fagaraši kvůli tomu abych ujel 1000 mil. Jen bych tomu rád přišel na kloub