Tour de Alpské průsmyky

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Aziz (17) napsal 16.06.2017 v 16:18

No, nevím... ale možná bys mohl s tímhle stylem cestování navštívit spíše východní části Evropy... třeba Bosnu bych doporučil
Pro všechny - mnoho šťastných a spokojených km

Rubi (45) napsal 17.03.2017 v 19:27

Krásné fotky a každý ať si cestuje po svém jak mu vyhovuje.

majky72 (131) napsal 14.02.2017 v 22:11-1+5

fuuuu ...tak toto tu je verejná poprava , popritom nechápem čo že Vám všetkým tak strašne prekáža? No jasné isť 900 km pritom zaspávať to je trochu mimo riskovať svoj aj cudzí život ale otvorene koľký tu mali ďaleko horšie cestopisy, koľký tu písali ako spali niekde v zákaze, na benzínkách, na odpočívadlách pre kamióny na pochcanej zemi a nikoho ste takto neodsudzovali, že sa chalanisko spýtal či môže prespať za domom ? no a, ved písal že sa necítil bezpečne že tam bol samý prisťahovalec a čo. XY krát niekto tak spal, sám som sa niekoľko krát spýtal na spanie spal som v dome po nebohom otcovi manželov v Srbsku, v maringotke, v dome z posledným ožratým čo vyšiel z krčmy a necítim sa nejak previnilo jasne dal som mu na pivo ale večer sme stiahli fľašku vína a ráno mi dal svoje posledné sardinky v konzerve ale aj to bol skoro urazený že mu to dávam, koľko ludi chodí po svete a prespáva u ludi ktorých nikdy predtým nepoznali a to ich teraz treba za to odsúdiť zatratiť možno sú to väčší cestovatelia ako kopec tu z Vás ktorý sa tu rozčuľujete, nieje problém isť niekam z troma trenkami a kreditkou k tučnému účtu práve umenie je obísť svet za kačku, zazneli tu hlasy že kritizoval jedlo, treba riadne čítať napísal že dostal cestoviny na ktorých si pochutnal tak isto aj iné jedlo ktoré ale nežobral bol to dar od niekoho komu to očividne neprišlo vôbec divné ...možno naopak tomu človeku sa zdajú divný a cudzí namyslený motorkári ktorý okolo neho preletia bez mrknutia oka a ubytujú sa luxusnom hotely nepozdravia nekývnu neusmejú sa na miestnych možno práve to je pre tých ľudí divné že sa cítia ponížene nemyslíte. niekto tu písal ako zdemoloval hotelovú izbu rozrezal prikrývku aj keď mali zo sebou ako super adventure cestovatelia spácaky ktoré nevytiahli pochcali recepciu to je v norme ale že ukáže jeden fuck ...každý z nás ma slabú chvíľku a niečo ho riadne vytočí neverím že ste to každý jeden z Vás neukázali, to je hanba pre českých motorkárov ale to že v každom druhom cestopise čítam ako sa niekto zastavil na jedno dve pivka nedaj boh poldecák a sadol na motorku a pokračoval to je v pohode to nerobí hanbu v cudzine hmmm to sa Vám zdá normálne ale to že si ľahne do zástavky keď prší a nieje sa kam schovať ...a že sa ozval obhájil no neviem ktorý z Vás keby ho takto niekto zotrel by držal hubu skákali by ste tu dva metre desať ...OK tak asi v skratke všetko a teraz ma môžete ukameňovať spolu z libcou

feryv (1) napsal 11.02.2017 v 15:39+1

Vůbec nechápu, co se komu co na tomto cestopisu nelíbí. Já jsem si ho přečetl rozhodně raději, než vyprávění několika snobů na GS o tom, co měli k jídlu a jak se každý večer ožrali. Libca popisuje pravé cestování bez předem zajištěného ubytování. Mnoho lidí takto cestuje rádo. Hlavně mladších a méně majetných. V žádném případě mě tento cestopis nepohoršoval a libca ani nikomu tento způsob cestování nevnucuje. Přijde mi, že chytlavé jsou tady spíše jiné komentáře.
PS: ne na každém GS jezdí snob, obráceně je to skoro pravidlem.

Eso_Rimmer (383) napsal 09.02.2017 v 15:29

posledni dva komenty vice nez vystizne... vyorne, panove

Tančouz (20) napsal 08.02.2017 v 23:53+2

Ve tvém způsobu cestování jsem nenašel nic z čeho bych měl potřebu si vzít inspiraci. To jestli si jel nebo nejel s posranou prdelí, jestli zvoníš na lidi ohledně spánku, jestli spíš v budce u silnice, atd. je jenom tvoje věc. Ale co mě zaráží je tvoje reakce na komenty lidí, kteří s tímto způsobem cestování nesouhlasí. Podle toho soudím, že také patříš do té skupiny (a teď tě cituji) "těch chytráků, co jakmile není po jeho, tak se vzteká jak malý kluk, když jen tvá pravda je správně". A nebo jsi snad čekal, že si z tvého počínání všichni sednou na prdel ?

HonzaSuchy (14) napsal 08.02.2017 v 23:49-1+4

For Libča... jseš nějakej chytlavej. Pokud Ti na zdejším mírumilovném fóru více lidí sděluje, že asi ne vše se jim zdá košer, tak začni u sebe.
...Západní Evropa, civilizace 21. století, vysokou společenskou hodnotou je ctění osobního soukromí. Pro veřejnost jsou tu otevřené kempy, hotely a pro ty odvážnější a skromnější i širé lesy a louky. A tu sedmdesát let po světové válce přijede konzervativní Švýcar z práce a před domem ho čeká někdo odněkud z Marsu, že si jde k němu lehnout na zahradu... Ty tomu možná říkáš komunikativní seznamování s novými přáteli. Taky to tak lze. Pro nás účastníku sjezdu nechápající Tvé chování prosím udělej to, že si příště alespoň zakryj CZ na značce.

libca. (2) napsal 08.02.2017 v 19:16

Vidím ale, že tu je i pár lidí, co to brali s nadhledem a s úsměvem, tak to má být. Tak cestování zdar

libca. (2) napsal 08.02.2017 v 19:14-1

Gio9: Jde vidět, že máš asi problém s pochopením psaného slova . Nikde jsem s posranou prdelí nejel. Jsi asi opět jeden z těch chytráků, co jakmile není po jeho, tak se vzteká jak malý kluk, když jen tvá pravda je správně. Chtělo by to nechat na každém, kolik Km ujede a kde a co jí. Ale pokud tě to teda baví, jsem rád, to byl záměr celého článku. Užij si svoji další super drahou dovču, já raději budu jezdit stejně a poznávat nové super lidi
Honza Suchy: v pohodě, tohle by mohlo sloužit jako sociologický výzkum, jak někdo udělá závěr z něčeho jen kvůli toho, že jsem to tam nepsal. Jak víš, že jsem se jinde nemyl? To se nemusíš bát, já jogurty rád, tím to nebylo . Ale jsem rád za tvůj názor .
Eso_Rimmer: Hluk v kempu zmíněný nebyl, asi si četl něco jiného . A pokud jsi ani ty z textu nepochopil, proč jsem tam zakotvil, je to tu nějaký sjezd lidí nechápajících psaný text. Zadek jsem si nakonec neutíral, opět to chápání textu.. Ale já proti vám kluci nic nemám, každý je nějaký

Novis (4) napsal 07.02.2017 v 20:21+2

S ohledem na to, že jsem si dříve, než tento cestopis přečetl "Alpské jezírkování 2, aneb punkovej průlet švýcarskými průsmyky!", neudělal bych chybu, kdybych tento vynechal. Ale jak se říká, proti gustu žádný dišpután. Bohužel netuším co bych si měl z tohoto cestopisu vzít, inspiraci jsem žádnou nenašel.

Lazaruss (-1) napsal 07.02.2017 v 16:27-1

Eso_Rimmer (383) napsal 07.02.2017 v 12:49

jezdeni na divoko u me rozhodne neni spani nekde na autobusove zastavce ale venku v prirode. kdyz si clovek stezuje na hluk kempu a pod., nechapu, proc pak zakotvi u silnice cist o tom, kdo si jak utira zadek taky nemusim, ale to je vec kazdeho soudruha, ze. ostatni nekomentuju...

HonzaSuchy (14) napsal 07.02.2017 v 09:48+1

for libča... sorry jako, mě z toho vychází, že jsi až moc kolenovrt. Dovoluji si ač jako technik malou výživovou radu: na to poblití Ti u té hodné paní bylo nejspíš z toho, že jsi konečně jedl něco jiného než levné jogurty. Kdybys jel někdy na Plzeň, stav se, sprchu máme.

Finč (89) napsal 07.02.2017 v 07:49

Mně se to líbí, jezdíme taky nadivoko Fotky super

gio9 (30) napsal 07.02.2017 v 06:21+1

libca...no jo máš svoji pravdu...pokroucenou teda
...jen zareaguju na tvý soudy - nájezd za rok mám 15k+ takže 900km ti nezávidím...spíš mě baví představa ,že se vyspíš v zastávce a s posranou prdelí jedeš 900km dom abys dojel vytuhlej na krev.
Jsi holt tvrďák

Kuba6 (13) napsal 06.02.2017 v 23:07

Oprav si data, jinak bezva výlet .
Začátek cesty 18.08.2016
Konec cesty 26.01.2017

twinrider (3) napsal 06.02.2017 v 21:12

marcus46 (4) napsal 06.02.2017 v 20:22

Moc jsem se pobavil za mě super !!!

Komorerth (60) napsal 06.02.2017 v 19:43+1

Miesta okay, ten sposob cestovania sa mi trochu ekluje. Nabuduce sa treba posunut este na vyssi level a rovno sockovat aj benzin, to spadnu naklady z rych 5700kc nas nulu. A pripadne zobranim mozes z ciest este dokonca doviezt aj nejake eurace

Clint. (76) napsal 06.02.2017 v 19:34

libca. ,Dobře ty

libca. (2) napsal 06.02.2017 v 18:55-4+2

Ale klucii, to je tady zase průjem . Za prvé, o ubytování jsem nesomroval, spát jsem chtěl vždy venku, požádal jsem vždy slušně a pokaždé jsem se s danými lidmi seznámil a další roky máme dohodnuté návštěvy. Co máte vy z kempů, kde si jako každý trouba zaplatíte jednoduše ubytko a nemusíte vynaložit žádnou námahu k zajištění spaní? O jídlo jsem nesomroval a ani nic dalšího, vše bylo nabídnuto spontánně. Tak si ušetřete ty rádoby výchovné kecy Sakalve, gio9 a TomasFZS .
Gio9: Cestovat jako král umí každý, na tom není nic, v čem by se musel člověk překonat a jestli závidíš ten denní nájezd (jinak si neumím představit důvod, proč ho kritizovat) tak prodej moto a raději seď na zadeli doma .
Roman27395 : On rozumněl moc dobře, za to, že je mrzký já nemůžu, vždy se snažím vyjít s lidmi slušně, i proto mám z těchto cest tolik přátel po cizině.
Čekal bych od zdejšího osazenstva víc nadhledu, ne chování jak paničky z velkoměsta.

Clint. (76) napsal 06.02.2017 v 18:30

Samotářské výlety obdivuji,takže i před tebou smekám trochu se bojím že bych nevydržel sám se sebou. Snad dostanu jednou odvahu a vyrazím,musí to být neskutečná pohoda ,super foto

Roman27395 (13) napsal 06.02.2017 v 15:03+1

Jj,fotky a mista pekny,jinak skoda prujmu nesouvisejicich informaci,kdyz pouziju autorovi blizke retoriky..

OndraF (38) napsal 06.02.2017 v 13:52

Preferuji cestopisy, co mají informační hodnotu pro ostatní, a ne že je to osobní exhibice na téma co JÁ (jak mi smrděj boty, jak jsem neměl WC papír, jak jsem vysomroval nudle...). Naopak fotky většinou hezký, to zase jo!

VladaM (141) napsal 06.02.2017 v 13:44

Tak příšerně bych to neviděl.
Vyrazil extra low-cost.
Nikomu neublížil, nic neponičil, o domluvu se pokoušel.
To už jsem tady viděl x cestopisů, kde vystupovali někteří jedinci a skupiny hůř, jako čuňata.
Např. poblité zařízení ubytování, vykonání potřeby do květináčů, ožíračky a řev, rozbitý inventář, skoky do bazénu v motohadrech, prostě po nás potopa.
Takže za mne lehce hraniční, ale celkem OK.

Roman27395 (13) napsal 06.02.2017 v 12:39

Souhlasim s kritikou,cesta,mista paradni,ale tve chovani radobymotorkare je misty pres caru,viz fakac na svycarskeho vyberciho myta jen proto,ze mu nerozumi!!! Proboha proc?! Kazdy at si udela o tvem chovani a inteligenci usudek sam.Podle meho to nema s motorkarenim pranic spolecneho. A jeste to napsat do cestopisu, stejne jako tvoje dalsi pachove a fekalni vyplody. Jinak preji vsem skutecnym motorkarum brzky zacatek sezony

jets (522) napsal 06.02.2017 v 11:45+2

fascinují mě čím dál víc dvě věci:
1. co všechno jsou lidi schopni do cestopisů napsat
2. že se najde vždycky dost lidí, kteří to ještě obhajují a podporují
Co člověk to originál a názor, to je to, co se v téhle sekci potvrzuje čím dál častějc.

chudelapipa (-161) napsal 06.02.2017 v 11:04

fotky pěkné,cestopis už pokulhává a podle popisu -doufám že s takovým přístupem se někde neumrtvíš

RafiR (0) napsal 06.02.2017 v 09:46

Hm, tak tady souhlasim s predchozi kritikou.

jaruš1974 (5) napsal 06.02.2017 v 09:19+2

Za mě dobrý. Hezky se to četlo, krasné fotky a proč hned kritizovat, že si někdo zvolí takový způsob svého moto cestování . Důležité jsou zážitky, užít si to a nesedět doma za pecí ...ať už přespat na louce pod širákem nebo v hotelu, je to každého věc a nevidím na tom nic špatného. V důchodu bude aspoň na co vzpomínat :) Je fajn plnit si své sny. Za mě velký obdiv, máš odvahu cestovat sólo, ikdyž já volím raději více pohodlí na cestách. Přeji ještě spoustu krásných zážitků na cestách,vždy se šťastným návratem domů.