Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ahojte, jen mi to nedá a musím opravit název vesnice na Poschiavo;) Jinak Passo del Bernina a Julier Pass jsou jedny z mých nejoblíbenějších cest . Cestopis s trasou co jsi napsal, si myslím, že nemá chybu a kdo tam nebyl nemá ponětí o ráji pro motorkáře! Co se týče dojezdu z Passo di Resia do Merana, nejde jinak než opět ti dát za pravdu - já se tam vysekal o německého turistu hned druhý den dovolené. Ale musím souhlasit s archie1702, že cesta na Stelvio mě spíš ničí, než bych si ji užíval. Za to na Apricu z Villa di Tirano po SS550, nebo i po SS39 z Tresenda až do Ponte di Legno po SS42 si dávám s radostí ;)
Díky chlapi za pozitivní ohlasy.
-> devill63: Díky za tip. Na RDGA se taky chystám a tak si ten Valáškův cestopis musím přečíst.
-> rudirt: Koukal jsem do Tvého deníku a těch shodných bodů je tam vážně hodně. Ale celkově toho máš projetýho o poznání víc
-> RTourer: Tak předně jsem rád, že s tímhle problémem nejsem sám . Vím, že silnice se projektují s příčným sklonem asi 3% z důvodu odtoku vody, ale říkal jsem si, že to je moc málo na vysvětlení nestejnoměrného opotřebení pneu. U mě je největší rozdíl na pneumatice pod úhlem cca 30°. Ale možná s tou vzdáleností v zatáčkách to může být příčina. Každopádně dobrý tip - až potkám nějakého motorkáře z Anglie, tak se ho zeptám
Všem hodně šťastných kilometrů a návratů.
Profláknutá místa, kam se pořád všichni rádi vracíme Hezky napsáno.
K tomu nestejnoměrnému sjíždění přední pneu: taky jsem nad tím bádal, proč to tak je, a možné vysvětlení je takové, že v našem pravostranném provozu najedeme víc km v levotočivých zatáčkách v náklonu doleva než v pravotočivých - levotočivé jezdíme po vnějšku zatáčky, kde je ta trajektorie delší, než u pravotočivých jetých po vnitřní straně. Poměr levých a pravých zatáček na silnicích bude asi tak 50/50... V zemích s levostranným provozem to bude naopak, více se bude ojíždět pravá strana přední pneu.
Je to jen hypotéza - pokud mi to někdo potvrdí nebo vyvrátí, budu rád...
Moc pěkný cestopis. Taky jsem začal Stelviem, i když jsem ho původně vůbec neměl v plánu,
ale shodou okolností jsem byl takřka " hozen do vody" v tomto případě veden na Stelvio...
Velice podobná trasa, viz. můj deník.
Hodně podobně krásných km a VŽDY ŠŤASTNÝ NÁVRAT!!!
pánové, krása ,super
Ahojte, jen mi to nedá a musím opravit název vesnice na Poschiavo;) Jinak Passo del Bernina a Julier Pass jsou jedny z mých nejoblíbenějších cest . Cestopis s trasou co jsi napsal, si myslím, že nemá chybu a kdo tam nebyl nemá ponětí o ráji pro motorkáře! Co se týče dojezdu z Passo di Resia do Merana, nejde jinak než opět ti dát za pravdu - já se tam vysekal o německého turistu hned druhý den dovolené. Ale musím souhlasit s archie1702, že cesta na Stelvio mě spíš ničí, než bych si ji užíval. Za to na Apricu z Villa di Tirano po SS550, nebo i po SS39 z Tresenda až do Ponte di Legno po SS42 si dávám s radostí ;)
Hezký akorát že nás na rozdíl od Tebe Stelvio moc neuchvátilo, zato Aprica jsme dali na hulváta pod plným plynem s ůsměvem od ucha k uchu...
Ahoj pěkná cesta . Na Franz Joseph Hohe to může vypadat i takhle
Moc hezky napsany cestopis
Díky chlapi za pozitivní ohlasy.
-> devill63: Díky za tip. Na RDGA se taky chystám a tak si ten Valáškův cestopis musím přečíst.
-> rudirt: Koukal jsem do Tvého deníku a těch shodných bodů je tam vážně hodně. Ale celkově toho máš projetýho o poznání víc
-> RTourer: Tak předně jsem rád, že s tímhle problémem nejsem sám . Vím, že silnice se projektují s příčným sklonem asi 3% z důvodu odtoku vody, ale říkal jsem si, že to je moc málo na vysvětlení nestejnoměrného opotřebení pneu. U mě je největší rozdíl na pneumatice pod úhlem cca 30°. Ale možná s tou vzdáleností v zatáčkách to může být příčina. Každopádně dobrý tip - až potkám nějakého motorkáře z Anglie, tak se ho zeptám
Všem hodně šťastných kilometrů a návratů.
V Alpách jsem nikdy nebyl, ale tvůj cestopis se mi líbí. A tak tam možná i tvojí zásluhou někdy vyrazím...
Profláknutá místa, kam se pořád všichni rádi vracíme Hezky napsáno.
K tomu nestejnoměrnému sjíždění přední pneu: taky jsem nad tím bádal, proč to tak je, a možné vysvětlení je takové, že v našem pravostranném provozu najedeme víc km v levotočivých zatáčkách v náklonu doleva než v pravotočivých - levotočivé jezdíme po vnějšku zatáčky, kde je ta trajektorie delší, než u pravotočivých jetých po vnitřní straně. Poměr levých a pravých zatáček na silnicích bude asi tak 50/50... V zemích s levostranným provozem to bude naopak, více se bude ojíždět pravá strana přední pneu.
Je to jen hypotéza - pokud mi to někdo potvrdí nebo vyvrátí, budu rád...
Výborný a díky taky za konkrétní ubytování
Super cestopis.
Moc pěkný cestopis. Taky jsem začal Stelviem, i když jsem ho původně vůbec neměl v plánu,
ale shodou okolností jsem byl takřka " hozen do vody" v tomto případě veden na Stelvio...
Velice podobná trasa, viz. můj deník.
Hodně podobně krásných km a VŽDY ŠŤASTNÝ NÁVRAT!!!
chválim...po Valáškovom Route des Grandes Alpes vynikajúci popis s možnosťou čerpať inšpiráciu do novej sezóny...
Pěkné!
Pěknej cestopis.