sumoto_leden

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Guga (70) napsal 06.12.2012 v 16:17

Opět velká paráda
Už se těším na příští rok

Jardas444 (10) napsal 04.12.2012 v 23:31

Musala to být parádní dovča.Je i hezky popsaná .Já osobně rád jezdím po Čechách ale příští rok v létě plánujeme s klukama něco podobného.Jen chceme Slovensko vice projet a mrknout se i do Maďarska k Balatonu.Přeji hodně dalších parádních kilometrů na dalších cestách.Máte to za 1.

Atikmarny (1) napsal 27.11.2012 v 09:07+1

Vážení přispěvatelé.
Děkujeme za vaše veskrze pozitivní ohlasy. Třebaže výběr trasy byl trochu kritizován v době jeho zrodu (popsáno i v cestopise), opravdu jsme si to užili. Východ Polska i Slovenska je krásný kus země a nejhezčí na tom je, že to tam není zničené přílišnou industrializací a je tam panenská příroda.
Všichni kdo jsme cestu absolvovali jsme také Čechoslováci, někteří narozeni v Čechách a druzí zase na Slovensku.
Protože máme rádi i ten Balkán a dorozumíme se tam, příští rok je v plánu Bosna, okolí Jajce s hvězdicovými výlety a pak přejezd do Černé Hory. Cestu opět vypíšeme i zde na motorkářích.

GSXJarda (274) napsal 16.11.2012 v 16:44

Moc hezký počtení

hruso25 (40) napsal 16.11.2012 v 09:54+3

Československo je prekrásna krajina.
Všetci z nás máme rodinu v Čechách alebo na Slovensku a samozrejme dievčatá máme v republikách najkrajšie. Nemám rád slová ako:naši východní sousedé, naši západný susedia.Jaký susedia, veď my sme rodina. Susedia sú poliaci,nemci,maďari.
Ten vyberač dani z parkovania v Levoči je veľký srandista,motorista,veteranista a motorkár.Pri ňom ešte žiaden motorkár neplatil za státie na námesti v LE.Dúfam že to nečíta levočský primátor a jeho spolok darmožráčov.
Krásny cestopis,pri jeho čítani som si predstavoval miesta ktorími ste prechádzali, aj s tými vilovými getami.
Už sa teším na Ďalšie vaše motorkárske dovolenky.
Narodil som sa ako Čechoslovák a skapem ako Čechoslovák.
Snažil som sa býť čo najstrúčnejší.

PetrIII (-1) napsal 15.11.2012 v 16:36

Dobře vymyšlený a určitě pěkný.Bosna s Montenegro taky nemá chybu,již jsem absolvoval a máme znova chutě.