Dukla 2020

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Ktodas (0) napsal 18.08.2020 v 12:47

Mě se to líbilo, pár dní co jsem jel něco podobného na silnici a jak říkám já: "nikdy se nezavděčíš každému". Někdo hledá pěknou cestu,jinej zajímavá místa a někdo zase zážitky. Pro mě super a přeju další šťastné návraty

Sečus (10) napsal 13.08.2020 v 07:29

Díky za spoustu užitečných informací. My měli podobný cíl naplánovaný na květen, covid to zrušil ale i díky Tvému článku se těším na zářijovou cestu. J

Dickee (9) napsal 12.08.2020 v 23:49+4

Dovolím si jen poupravit. Ty ukrajinské nápisy nejsou ukrajinské, ale rusínské (je to trochu něco jiného). A zmiňovat, že čím více na východ by mohlo být nebezpečné může být informace tak akorát pro někoho, kdo se vydá max. někam okolo komína. Lidé čím více na východě jsou daleko pohostinější a přátelštější než lidé na západě. Jen to nechce poslouchat a věřit hloupým proklamacím a stupidním médiím, kteří se nás tak akorát snaží přesvědčit o tom, že jen na západ od nás je vśe v pořádku a nejlépe za oceánem. Bohužel to už dávno není pravda.
Jinak článek fajn.

Agony (18) napsal 11.08.2020 v 09:04

Tu cestu znam, jel sem ji nekolikrat ruzne a pokazdy si ji uzil vic nez vy. Skoda i tech fotek, desne prepaleny HDR :-/

zoller (8) napsal 10.08.2020 v 23:11+1

Ahoj, dík za článek. Já si to dal před pár lety, přes Spiš na Duklu, Medzilaborce s muzeem AW a pak jsem pokračoval k Zemplínu. Pořád pršelo, povodně přišly, ale rád vzpomínám - hlavně Údolí smrti v dešti a mlze hodně zapůsobilo. Fakt skvělá destinace na motovýlet!!

buchtik (19) napsal 10.08.2020 v 19:55-1+4

Kdo to plánoval ? Časové rezervy nula. Snaha o dodržení špatného plánu, krizový dojezd do hotelu ... a těch 15 minut u Varhola je pěkná ostuda, styďte se chvátalové. Hlavní cíl cesty dopadl na prd, muzeum jste jen proklusali ... hlavně, že máte čárku

Juraj22 (169) napsal 10.08.2020 v 17:30

Krásně napsaný, jen tiše závidím