Dukla 2009

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Guga (71) napsal 04.01.2011 v 14:06

Dobře napsané Electrarno
S nadhledem sobě vlastním podané informace z příjemného tripu
Jak píše RM272, nemá cenu diskutovat nad národní mentalitou

Petryxe (0) napsal 07.03.2010 v 04:24

dobrej cestopis jen my chybí nakonci souhrn -kilometry,utracený prachy atp ale jinak super

electrarna (0) napsal 23.11.2009 v 17:09

no bylo to spíš o trávení volnýho času, kde se občas taky chlastalo -osobně neznám jedinýho motorkáře, kterej se na takovým výletě trochu nevyhodí do vzduchu...ale úplně na hadry, to sem (mluvím jen za sebe) byl jen jednou a to ten poslední večer...takž krajinky a tak sem si stíhal užívat až až...

banditt (77) napsal 12.11.2009 v 12:40

Tak nevím jestli to bylo o chlastu nebo o cestování na motorce :

Malp (11) napsal 05.11.2009 v 11:28

Po dlouhý době zas jeden dobře se čtoucí cestopis. Osobně nemám rád cestopisy v nic neříkajícím jalovém "dějepisozeměpisovém stylu"u kterého se musí člověk lechtat,aby neusnul.Tady podáno s troškou nadsázky a rýpavosti(holt autor je cajzlík),ale s humorem,takže dobrý.P.S.po tom skorokaždovečerním chlastu se ti muselo "krásně cestovat a vnímat krajinu"-ale to je tvůj problém.

praporčík (0) napsal 04.11.2009 v 21:08

Článek v pohodě co se týká peněz ubytování a jiných věcí okolo to je věc názoru.100 lidí 100 názorů je tedy fakt,že co Slovácí mají Ečka... Ale nebojte,až je zavedou tady...budeme se všichní divit. A co se týká Slovenska na východě je to fakticky trošku divočejší nebo jak to nazvat,ale to je jen o lidech.Jo a na tu Duklu se taky chystám,jenže nějak to pomalu upadá...je to tam trošku jako na 1 máje na václaváku ...spíš bych bral něco míň komerčního.

cudry (0) napsal 04.11.2009 v 12:56

super taky bych chtěl něco takovyho někdy zažít?příští sezonu to snad výjde ale vydím to že pojedu sám .super čtení

Dady (3) napsal 03.11.2009 v 18:43

Hezký čtení

RM272 (1) napsal 02.11.2009 v 23:04

pre Pivka, nechcem to tu nejak zamotavat ani zamorovat prispevkami od temy, ale este raz odpoviem...uz neviem ako som sa ja vyfarbil, ked som popisal demografiu a pohyby vekovej skupiny od 20 do 30rokov z vychodneho slovenska. Uznavam (aj som to uz napisal)ze ceny mame strasne, a sluzby mnohokrat horsie ako za komancov, ked uz spominas tie alpy napriklad, tak lyzoval som v garmischi za menej ako v lomnici, a to uz asi nepotrebuje ani komentar...to ze se snazia tych "spravnych" zakaznikov oskubat ako pises, je konstatovanie nestastneho faktu, nie ze by som to schvaloval alebo ospravedlnoval ich konanie, ale ako som pisal "na slovensku je to tak" totiz ti co zostali tak dostavaju minimalnu mzdu a asi preto odovzdavaju minimalne nasadenie. Ja som sa skor snazil poukazat na rozlicny pristup turistov rozlicnych narodnosti, a mnohokrat aj inak slusny aj prijemny personal zmeni pristup po vypocuti komentarov ktore som spominal, niekedy plati ake pozicas take vratim, a kedze maju minimalnu mzdu a cakaju na prvu moznost zdrhnut je im uplne jedno ako to vyzera a ako to vplyva na biznis...Inak poslednych 5 rokov robim v roznych oblastiach customer service tu v Anglicku (nie sice v restauracnych alebo hotelovych sluzbach ale v biznise, ale je to podobne) a veru ze sa pozera kto prisiel a ako sa sprava, kazdy to robi a podla toho si nastavi ocakavania, otazka je ze aky pristup navolia obe strany aby sa ocakavania naplnili...Priklad: videl som v praxi ako sa zmeni pristup velmi mileho personalu ked zakaznik naznaci neprijemny komentar voci Britanii, kralovnej, anglickemu pivu, nedajboze futbalu a podobne, nema to daleko od nevrlych slovakov, dokonca aj tvrdsi su - rovno ta vykazu z baru von, len tolko o "zapadnom zmyslani nas zakaznik nas pan"

SJ90 (6) napsal 02.11.2009 v 13:36

Jo, jo dobrý článeček, zavzpomínl jsem si, taky jsem tam letos všude byl.

Milan-11 (12) napsal 02.11.2009 v 08:54

Dukla je super a na slovensku je krásně a pokaždé jsem tam potkal super lidi.Každá cesta na motorce, která nevede do předem domluveného apartmá s našetřenýma hrachama, je dobrodružstvím a v v v votom to kurňa je No a když někam dofrčím a je tam všechno za hodně hrachů, tak tam nelezu a vlezu jinam Třeba do stanu a otevřu si moravské bravčové..nebo jak se tomu říká Osobně mámraději dobrodružství a překvapení, samozřejmě aby to vždy skončilo ve zdraví a pohodě No a na moravě, nejenom bacha na vidle ale taky na hnůj máme ho dosť že máme aj na export do Práglu Tož motorkářům zdar ať ste otkáť chcete

Pivko (85) napsal 01.11.2009 v 22:27

RM272 ,ty ses nam tu vybarvil.Jak pišeš mladí schopni jsou na zapadě ,meně už v čechách a zustali tam ti ...? No a tvůj nazor že kolik peněz tolik usměvu od personalu.Právě to je ta chyba ,než se naučíte že každý zakazník je pán a stači když kape ,nemusí se jen lejt.Ve vyspělých statech nekoukaj jestli přijel rumun ,rus,atd. a jestli nahodou mu netřeba vlist do prdele a oškubat ho .Ceny mate diky Euru vysoké ale kvalita zustala jak za komančů.Než do Bešeňové,tak raději doma ve vaně.

MajoKE (51) napsal 01.11.2009 v 16:57

Nechapem, preco sa niekto ubytuje tam, kde je nevludny personal a potom narieka. Pritom nejestvuje jazykova bariera. Na vych. SR sa da ubytovat za par EUR. Napr. Bardejov je mesto ocenene Unescom, kludne si mohol byvat v centre Stareho mesta s neuveritelnym vyhladom na stredoveke namestie.

No a co sa tyka kvality ciest, da sa o tom polemizovat...Siel som motorkou do Minska, Kyjeva, Prahy, Aten,Vilnusu, co myslis do ktoreho mesta som siel po "panelovke".

Osobne na Cesko nedam dopustit a rad tam chodim.

vtr78 (12) napsal 01.11.2009 v 10:26

Tak vám nevím chlapci níže píšící. Asi nejsem patriot, Také na "zaprděné" česko - slovensko není moc být na co hrdý, bo do civilizované evropy máme dosti daleko. Tenhle cestopis je náhodou skvělý. Konečně tady zase někdo psal vtipně, s inteligencí a nadhledem - bravo.

electrarna (0) napsal 31.10.2009 v 19:47

no...tak koukám že někteří si vzali moje psaní nějak moc osobně...nemám nic proti moravákům ani v nejmenším a pokud je např. dedaj tak přecitlivělý k nějaké formě nadsázky, pak asi bujuje sám s něčím jiným, ale to není moje věc... respektuju ale, že co člověk to názor a nebudu mu ho vymlouvat...výlet to byl suprovej a tím to hasně...

hemy (0) napsal 31.10.2009 v 16:45

Pěknej výlet dobrý počteníčko a k příspěvku podemnou každej má svuj názor

dedaj (21) napsal 31.10.2009 v 16:30

Autor má zřejmě nějaký komplex z Moravy. Když se ti ta Morava tak nelíbí, tak jezdi přes Polsko ty chytrolíne. Alespoň tě nikdo nevezme vidlama, a že bys to potřeboval.

RM272 (1) napsal 31.10.2009 v 12:05

Zdravim, vyzera to na dobru akciu...k tomu hodnoteniu slovenska, asi sa pripojim ku kolegovi "rrss" ... ako sa u nas hovori dokonca aj v TV relacii ze "Na Slovensku je to TAK ", tak je to tak...ja osobne uz zijem 6ty rok v Anglicku, presiel som skoro celu EU a tak nemam ziadne zakomplexovane zaslepene lokalpatrioticke idealy o Slovensku, zial servis je casto krat slaby, co velmi prekvapi hlavne v tych naj-turistickejsich regionoch, aj ked v zapadakove smer polska Dukla by som osobne vela necakal...ale neda mi nespomenut ze si zato mnohokrat mozte sami bratri Cesi, ked niekam vojda parta s pristup "asi sme uz v rumunsku", tak sa ku nim sprava personal ako k Rumunom, bohuzial...a ked si niekto nevie zapamatat meno jedneho z najznamejsich termalnych kupalisk na Slovensku (ktore aspon 10x videl na napisoch kedze tam stravil par dni) to tiez napoveda o pristupe vyprave, ergo o pristupe domorodcov k vyprave...ale mozno sa mylim...inak uznavam ze su velke medzery v servise, ale nebude to tym zeby sme nevedeli zapadne zit, 75% ludi medzi 20 a 30 rokov robi, alebo robila v zapadnej casti EU, 25% menej schopnych sa snazilo aspon v CZ, takze to nebude o nauceni sa "zapadne zit" kolego Pivko, ale o tom ze su nechutne vychcani a vedia ze s Ceskych turistov tringelt nepadne, tak ich ignoruju, lebo vsetci vieme ze kto hlada "hlavne lacino" nepusti típko, tak je potom ten pristup nechutny...skus chvilu pozorovat pristup personalu k ruskym turistom rozhadzujucim s usmevom dolarove bankovky po bare, a bez predsudkov sa zabavujich aj v obycajnych Tatrach aj ked vsetci vieme ze maju nato aby si uzili v St Moritzi, a potom to porovnaj s pristupom skupinky ktora uz vo dverach spusti: Jezismarja to je pajzl, céce tady je to nejaky drahy ne? ty vole co je to za chcanky to pivo tady...potom kedze su nespokojni nedaju tringelt, ale ocakavaju bleskovu obsluhu z usmevom...hmmm...mne to nejak neladi

Pivko (85) napsal 30.10.2009 v 20:31

Slovensko je hold volako nějak čudné,Jiný kraj jiny mrav a hlavně ludé su z východu ,potrvá to než se západně naučí žít.Raději proto volím misto tater, alpy. :

rrss (0) napsal 30.10.2009 v 15:59

Přišlo mi to hodně přitažené za vlasy - jel jsem to předloni na otočku a nemohu souhlasit s vaším "Jak jsme se dostávali dál na východ, tak jsme si místy opravdu nebyli jisti, že už nejsme v Rumunsku-občas to byl fakt masakr." Projel jsem celý průsmyk a jezdil i po vedlejších asfaltkách a sem tam jsem zajel po poli k tankům nebo letadlu. Cesty jako u nás v pohraničí. A ještě jedna výhoda, tenkrát - dnes už to neplatí - na Slovensku se v obci mohlo šedesát, každý jezdil osmdesát a cajti nikde. (Taky ještě neměli ten buzerační požadavek na "kartu prvej pomoci" - co zavedli 50 km/h a tohle, už do SR nepáchnu, není ani důvod)

vicmac (0) napsal 30.10.2009 v 14:55

Vypadá to na pěkný zážitek!"
Díky za cestopis, k odpolednímu pátečnímu kafi ideální čtení.