gbox_leden



Není sixtysix jako sixtysix

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Roman27395 (13) napsal 04.09.2019 v 16:59

Tak to jste borci, ale varoval jsem vás

BenyM (0) napsal 04.09.2019 v 15:48

Ahoj, tak jsme si 66 A dali před dvěma týdny s manželkou jako baťůžkem na plně naložením varanu taky. Akorát jsme to jeli obráceně, z Petrosani. Naštěstí jsme měli sucho, jinak nevím, Přiznám se, že jsme nevěděli, do čeho jdeme, ale dali jsme to a jsme nadšení. Dokonce nás čekal nocleh v divočině. Prostě paráda.

Drakosaurus (0) napsal 24.07.2019 v 17:02

Pěkně, stručně a zábavně napsáno
Je to měsíc co jsme se vrátili z Rumunska,tak jsem díky Tobě rád zavzpomínal
Děkuji

Roman27395 (13) napsal 27.09.2018 v 09:34

Smekam, jste borci.My tam byli po deštích,tak 66 byla výživná..jo a medvědy jsme také viděli,ale bylo jim nás líto,tak nás nechali

Havrom (0) napsal 18.07.2018 v 13:35

A66 nas minulej tyden taky trochu prekvapila, plně naloženej Varan a Stromek se spolujezdci a taky jsme projeli. I když nikde nikdo, zadny signál, sem tam medvěd... Ale prej se dají krmit z ruky, radsi jsme to nezkoušeli

KALUP (32) napsal 30.03.2018 v 00:39

vím o čem píšete , já byl ve sv.Heleně 2x a užil jsem si to jako Vy .

ladinhlad (21) napsal 29.03.2018 v 07:01

Pěkný výlet, dobré postřehy.

Basset (4) napsal 28.03.2018 v 11:08

Přečteno jedním dechem, super cesta. Díky za inspiraci!

31081 (666) napsal 28.03.2018 v 08:30

Hezky napsáno ,kratší,málo fotek ale aspoň něco.Díky

Targus (430) napsal 28.03.2018 v 07:17

Roman:

Vůbec jsi nepochopil, že lidi nechtěj číst trapný cesťák o blbém Rumunsku, nýbrž podrobnou zprávu o sérii neštěstí, která vás na cestě potkala, protože nic nepotěší lidskou duši tak, jako zpráva o cizím neštěstí.
Pročež jsi totálně prošvihl možnost sepsat vysoce ohodnocenou tlustou encyklopedii o opravě kufru a rovnání zcela zbytečných hovadin, které dnes na motce PROSTĚ MUSEJ BEJT!!! Nejeden Jawista a Čezeťák by ti pak záviděl a lísal se k vám na další výpravu s vidinou, že bude moci vybalit svou pojízdnou dílnu a předvést své opravárenské kousky a vychytávky.
A tys to tak pos***!!!
A ještě koment k vašim opravám. Je jasné, že vůbec nic neumíte, páč složit motku tak, že na asfaltu nic nezbyde, to není umění. Umění je, když motka po opravě možná i trochu jede, ale hlavně ti zbyde pořádný základ pro stavbu kafáče.
Nicméně pokud se to neodhodláš přepsat, věřím, že se poučíš z chyb a další cesťák náležitě vyšperkuješ nehodami a opravami, ztrátam a krádežemi, a tak všelijak podobně.

A teď vážně.
Stran oprav silnic v Rumunsku
Vzhledem k absenci tzv. kufru v rumunských silnicích (to je slangový výraz pro jakýsi zhutněný základ vozovky), je potřeba jej v podstatě znova vytvořit. To obnáší vybagrování cca 1 m do hloubky a vytvoření rovnoměrně zhutněného náspu podle technologie jistého pana McAdama. Z toho pochází slovo "makadam". Následně se pak provede obsypání tohoto náspu a pak asfaltový nebo betonový kryt, a máme vozovku, která by podle kvality a provozního zatížení vydrží okolo 20 let bez zásadní opravy. Jelikož v Rumunsku tento "kufr" chyběl na téměř všech silnicích, je nutné tyto opravy z časového hlediska provádět tak, jak to dělají. Jinak by se toho nedočkali ani naši vnukové. Druhá věc je, že by nemuseli dělat vždy jednu páteřní silnici naráz, ale "rozdělat více silnic. Plusem ovšem je, že pokud víš, kde taková zásadní oprava probíhá, jedeš prostě jinudy.



TOPlist