White Arrow Tour 2020

-Jury- (0) napsal 04.09.2022 v 16:06

Obdivuhodný výkon Já bych to svojem Vitu nezvládl

jelda-f (10) napsal 27.01.2021 v 07:02

Povedený cestopis. Fakt skvělé zážitky a tom to je užívej a jdi do všeho naplno!!! Ať z toho vyždímeš co nejvíc

S-fogy (8) napsal 27.09.2020 v 21:36

Skvěle napsáno. TO je přesně to, co tu chceme vidět a číst. Mnoho kilometrů bez nehod a díky za super cestopis

Hnilda (36) napsal 26.09.2020 v 20:38

Ahoj,no tak moc hezky jsi to napsal a tak jsi mi připoměl mojí první cestu před 12 lety na vysněné moto taky jsem neuměl žbleptnout to ostatně neumím dodnes ale chtěl jsem to všechno vidět GG a ostatní tak jsem prostě vyrazil taky sám domlouval jsem se rukama nohama ale viděl jsem to a zážitek nádhernej od té chvíle jezdím ven neustále a myslím že budeš dělat to samé je tam prostě nádherně zajeď do Dolomit super jezero Lago di Garda měl jsem hubu otevřenou Korsika a jiné rozhodl jses dobře kluci toho vždy nakecaj a potom nic tak to je a nakonec jedeš sám jinak po zkušenostech jezdím zásadně v červnu všude ještě klid ale na to všechno příjdeš sám díky za krásné čtení a jen tak dál a zase něco písni moc mě to bavilo jo a v Halstatu jsem byl letos 12.6. a skoro sám parkování zadarmo a bez problému až to půjde vrať se tam to městečko je nádherný opravdu to stojí za to

Honzus75 (124) napsal 23.09.2020 v 14:58+1

Tak taky obvykle cestopisy nedočtu, ale tentle Tvůj jsem spolknul jako pilulku jedním dechem. Shodou okolností jsme letos jeli ve čtyřech taky poprvé na GG (7. září) a dali jsme ještě Passo Stalle a Timmelsjoch/Passo Rombo. Ty pocity na motorce v horách popisuješ naprosto přesně a obávám se, že je to něco jako droga, vzniká na tom velmi rychle fyzická závislost. Co jsem zaznamenal, tak všichni během cesty často pekelně zmoknou a uvědomuju si, že my jsme měli totální štěstí na počasí, za čtyři dny nám sprchlo jen první den trochu před koncem a poslední den kolem Šumavy, ale nepromok nebyl potřeba. Jinak sluníčko a sucho a 4 dny trvající motoorgasmus. Ještě k té poznámce o BMW a KTM ano, taky jsem si toho všiml, vypadalo to jako dealerské dny těchto dvou značek a bylo jich tolik, že už většinou žádné BMW ani KTM nezdravili. Já na jiné motorce jsem si tam připadal jako exot a ani jsem neměl takovou kliku, že bych narazil na stejný stroj jako mám já. Nejblíž bylo jedno Tuono Factory a jedna RSV4 Factory. Hned bych jel znovu a doufám, že příští rok to zase vyjde. Tak kolama dolů a hodně šklebu do helmy

Martyp (75) napsal 22.09.2020 v 12:19

Dlouho jsem žádnej cestopis nečetl, natož nekomentoval, nicméně tady si teda jeden koment dám.
Na začátku mě poměrně bavil tvůj slovník /kterej je podobnej tomu mýmu/ a byla z toho cejtit ta vypruzelost, ze který jsi odjížděl.
Postupem cestopisu je vidět, jak tě nasranost i přes občasnou nepřízeň počasí opouštěla a začal sis užívat a jak sám píšeš, žít...
Tak to má bejt, je třeba užívat i těch horších zkušeností, počasí, všeho, to prostě k ježdění na motorce taky patří a není to vždycky jen med..
Důležitej je celkovej dojem a ten dopadl evidentně na výbornou.
Stejně jako ostatním mi tenhle tvůj vejlet připomněl můj první trip do Rakouska, Itálie s cílem na Stelviu před sedmi lety, na motorce, která pro mě taky byla vysněná a navíc jsem jí koupil den před odjezdem.
Jak se prostě řiká, "vo tom to kurva je"!

Kucni (2) napsal 21.09.2020 v 12:12+2

Gratuluju k prvni velky ceste!
Uplne stejne jsem vymok v Chorvatsku. Patri to k tomu a je na co vzpominat. Clovek se diky tomu nauci spoustu veci a obcas dokoupi i nejakej chybejici material na pristi cesty.

lantra (2) napsal 14.09.2020 v 21:28+2

Skvěle napsáno a radost z cesty je hooodně cítt. Tak ať se daří při dalším výletování .
P.S. Hallstadt jsem navštívil letos v poslední červnový týden a lidi bych spočítal na prstech obou rukou. Spal jsem i přímo v kempu v Hallstatu - 4 stany a asi 8 karavanů - naprostá paráda.

ladyss (12) napsal 13.09.2020 v 12:49+1

Díky za počtení, je z něj cítit vášeň k ježdění a o to jde

Martin1042 (7) napsal 12.09.2020 v 08:45+1

Krásné Moc jsem se pobavil.

bisop (13) napsal 09.09.2020 v 21:06+2

...a víš že to dobrý ? podobně jsem se cítil sám poprvé na GG před 15 lety

VlastiMatty (4) napsal 09.09.2020 v 19:06+1

jako dost dobrý!
Fajn trip a ještě lepší cestopis!
Palec nahoru!
Díky za něj, fajn čtení!

Duranga (132) napsal 09.09.2020 v 14:47+1

Nejlepší je přerod z "fuj déšť, nikam nejedu, ušpinil bych si motorku" na "meh, prší jenom středně, jedu dál", to znám

Tomasino2010 (3) napsal 08.09.2020 v 10:11+3

Napsáno tak pěkně, že jsem dočetl až do konce a to se mi často nestává

Koudy01 (181) napsal 08.09.2020 v 07:40+4

A pak, že z tisíckrát projetých Alp a hlavně Grossglockneru nejde napsat pěknej cestopis. Supr počtení Moje první cesta byla hodně podobná. Taky sám, taky pět dní v Alpách s Grossglocknerem na trase a taky spousta emocí. Takže dost dobře vím, jak sis to užil

Šíďa4 (2) napsal 07.09.2020 v 23:06+1

Normálně komentáře k cestopisům nepíšu, ale ten tvůj mě jaksi donutil. Cítím z něj totiž docela živě tvoje pocity a vzpomínám přitom na svůj vlastní výlet na Grossglockner, pár let zpátky. Zkušenosti žádné, na krku 19 let, a pod sebou motorku, která má těch křížků ještě o čtyřicet víc než já Ale to na věci nic neměnilo a těšil jsem se jako malý dítě na Vánoce. A zažil (nebo spíš zažili, jeli jsme totiž tři kamarádi) to samé co ty. Chvíle kdy jsme si připadali jako bozi a chvíle kdy nám nebylo úplně do zpěvu a nevěděli jsme co dál. Cestovat ve skupině má jednu velkou výhodu, člověk na to není sám, když se daří a především, když se nedaří, protože, jak se říká, sdílená bolest je poloviční (a je jedno jakého druhu ta bolest je). Ale když člověk jede sám, má absolutní volnost. Nemusí se nikoho ptát na to, kdy se zastaví na jídlo, nemusí čekat na druhého až se dojde vyčůrat, nemusí čekat, až se kamarád pecivál vyvalí z postele, nebo na to až dokouří cigaretu, ale dělá si všechno přesně tak jak chce on sám. To je skutečná volnost! Tuhle stránku cestování neznám a na jednu stranu ti ji závidím, přestože bych své kolegy cestovatele za nic na světě nevyměnil.
Přeju ti spoustu šťastně najetých kilometrů a doufám, že někdy zase na podobný výlet vyrazíš. Protože, jak si sám krásně napsal, tohle jsou chvíle, kdy ČLOVĚK SKUTEČNĚ ŽIJE!

Miklasek (21) napsal 07.09.2020 v 22:07+1

Ahoj, dobre sa to čítalo a parádne fotky! Pripomenulo mi to môj prvý väčší trip spred dvoch rokov (tiež cez GG), kedy som rovnako podcenil zopár vecí (nepremok, navigáciu...), ale bol som z neho neskutočne vymiaty, i keď som brutálne (ale fakt že BRUTÁLNE) zmokol.

hrouda13 (150) napsal 07.09.2020 v 12:06+1

GG klasika kam se i já rad vracím. A skvělá je i ta cesta z Wildalpenu do Mariazel taky si vždy rikam ze jsou to nejlepší dny v roce a teď už se zas jen cely rok těšit

berry78 (145) napsal 07.09.2020 v 09:53+8

Vím o čem píšeš .. užívej si to dokud jsi mladej a dokud můžeš. Já se vždy celý rok těším a plánuju ale sotva vyjedu tak tak je ta radost ze svobody a jízdy na moto trochu zakalená tím, že ty co nejvíc miluju jsem nechal doma .