Slavný Grossglockner - vážně stojí za to

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Řanda (-7) napsal 31.08.2015 v 17:03

Ahoj,

Máš tam asi špatňe km. 13000 km, asi chyby desetinné čarky.

Zdravi Č.Krupa

Nerezik (3) napsal 25.08.2015 v 20:03

Pěkně vám to vyšlo chlapci!

ZdeněkS (18) napsal 19.08.2015 v 13:06

pepa1> Moc děkuji za tipy. Velmi prospěšné :) Paráda

pepa1 (11) napsal 19.08.2015 v 11:22+2

Máš ode mne pochvalu , vyjeli jste na svou první cestu a ještě jsi se podělil o zážitky a kultivovaně napsal cestopis . dávám pochopitelně 1. GG je prostě nejblíž a nepochybně tam směřují skoro všichni, kdož přejedou hranice. Byl jsem tam mnohokrát a když jedu poblíž, stejně většinou neodolám. Má první cesta vedla také tam (pravda že lístek stál snad pod 20 a ještě tuším předloni platil 24 hodin), letos jsem tam jel s dcerou, jela svou první zahraniční cestu (Sůza GS500). A měla podobné pocity jako ty; a právě kvůli tomu jsme tam jeli!!! Při opakovaných cestách zjistíš, že počasí není na GG vždy krásné a proto je SUPER, že váš první zážitek je plný slunce, krásných zatáček a pocitově jiného svezení . Já to měl také tak. Takže je jasné, že nejdéle za rok jedete další a delší trip.
Když se budeš vracet do těchto končin, dovolím si malý tip, ubytování řeš na místě. Nejlevněji ubytovávají je na každém statku v okolí, a případně jiných "Zimmer frei" je plno. Po svezení na GG (nebo objetí přes Felbertauern) můžeš pokračovat do Dolomit ( dle mého nekrásnější okolí Sella Ronda a Marmolady ) nebo přes Cles a Male na passo Stelvio a třeba St. Moritz, nebo do Slovinska na Triglav / Vršič. je to prostě dobrá křižovatka I v okolí Zell am See je plno atrakcí, které jsem objevoval postupně, Krimmel+Gerlosstrase+Zillertal, přehrady na Kaprunu, lanovka na Kitzsteinhorn... plno dalších. Na motorkářích najdeš inspirace plno. Vypni v navigaci dálnice a jeď. .
Přeju plno šťastných kilometrů a prima zážitků. A zase něco napiš.

Canalmen (0) napsal 15.08.2015 v 03:00

A co to vzít kluci takhle na kole? Já mám "glósglokner hóchalpnštráse" vyjetý na horským kole a to je žrádlo. . . nahoru čtyři hoďky a dolů jen chvilka. Ale taťka si tam udělal rekord na kole 93km / hod,
já o něco méně. Já vím, je to tady web o motorkách. :) Ale jen, kdybyste si to chtěli zkusit. . . :D

DyDy84 (2) napsal 14.08.2015 v 15:13

Tý jo, takový krásný počasí vám vyšlo.. my ho měli stejný k té první vyhlídce, co máš na fotce.. pak už nic moc a dolů skoro celou dobu v dešti..
Ale zážitek úžasný

alexa7 (101) napsal 13.08.2015 v 14:39

Bol som tam 2 x vždy pekné počasie. Ale viac krát nepôjdem, 24,50 za motorku je z princípu moc
Ped 2mi rokmi to bolo myslím 14.
Za den som dal Maltu za 10 /tam sa neoplati ísť/ + 10 Nockalm, 44,50 éčok za den
Stačilo

karf (54) napsal 12.08.2015 v 23:11

Neřešit a jet platí do puntíku. Je úplně jedno kam pojedeš. Stačí otevřít mapu, přiblížit, najít ty největší kudrdlinky a máš docela rychle naplánováno
btw: připomínám, že gg je mekka, protože Hochalpenstrasse je první rize vyhlídková silnice v alpách a protože Grossglockner je nejvyšší hora rakouska. Jinak by tam beztak nikdo nejezdil

Tech (43) napsal 12.08.2015 v 17:28

Úplně rozumím tomu "nováčkovskému" nadšení z GG, taky jsem si tím prošel, byl to můj první alpský průsmyk, krásné počasí všechno...nicméně ještě tu samou dovolenou jsem zjistil, že 100km od GG jsou kopečky bez provozu, zadarmo, do větších výšek, pravda ne všude s tak krásným asfaltem jako v Rakousku. Jinak letos jsem jel Maltu a ta za těch 10e stojí, vyhlídka je super . Ještě víc se mi líbilo na ÖTZTALER GLETSCHERSTRASS (jen 5,5e). Motorkou se tam dá zajet(po šotolině) doslova až k ledovci do výšky 3000 m.n.m.

Jarabáček (0) napsal 12.08.2015 v 14:45

Zdravím.Byl jsem letos na GGčku taky,ale už v červenci.Fakt paráda.Po kilometru a půl od mýta jsem vlítl do mraků.Rozhled asi 10 metrů na všechny světové strany A to po mne chtěli na zpáteční cestě ještě 10 éček za tunel před Mittersalem. Jinak ta samá zkušenost.Nic zamykat nemusíte.Pokud mohu doporučit.Jeďte tam znovu.Já teda budu muset.Ty vodopády v Krimmlu a kolem nich do Zell am Ziller je taky paráda.Jestli budete mít více času,tak sjeďte ještě níž..Ledovec v Kanertalu a v Itálii Passo dello Stelvio jsou boží.

535xv (27) napsal 12.08.2015 v 00:04

asi každý začínal s GGčkem,já tam jezdím každý rok na víkend ,teď se vrhněte na Dolomity,tam se dá šmejdit pár dní a až na vyjímky ( např. 3 zuby) zadara

ZdeněkS (18) napsal 11.08.2015 v 22:51

Navrc.WR-F>Tam bylo takových motorek, včetně lidí z čr, že věřím, že jsme na sebe třeba i mávali:) Počasí fakt vyšlo, jen odpoledne pak sprchlo. Kapky jako tenisáky, to jsem nikde neviděl:)

Jinak pravda, kousek od Grossu je i Zell am Ziller a Zillertaler Höhenstraße, jsou tam i ty Krimmelské vodopády. Pak je i na dosah Slovinsko, Itálie, o tom žádná, ale my měli jen 3 dny na to, víc nám to nevyšlo kvůli dovolené a popravdě, měli jsme toho za ty tři dny plný kecky:)

Navrc.WR-F (34) napsal 11.08.2015 v 22:43

jenom malá poznámka. Teď jsem se dival na detaily cestopisu a byli jsme tam taky 11.7., takže jsme se tam dost možná aji někde minuli
Ale jinak souhlasím, že je lepší to projet na Dolomity a tam je to pecka. Projel jsem si to tam v roce 2012 a příští rok tam chci znova

Bohunka (13) napsal 11.08.2015 v 20:08+1

Ahoj Zdenku, před 2 týdny jsem byli na obou cestách, na které se chystáš - Nockalmstrasse a přehrada Malta. Za obojí jsme zaplatili 10éček a nelitovali jsme. Zvlášť za skleněná vyhlídka na přehradní hrázi je luxusní. Neměli jsme nejúžasnější počasí, ale i tak to stálo za to!!!

saky (33) napsal 11.08.2015 v 19:43

A za tím krásným zpoplatněným kopcem, jsou už moje milované Dolomiti, kde takových míst je tucet a ani za jednu se neplatí Je pravda, že na glock je luxusní asfalt, který se v Italii jen těžko hledá, ale na srdíčko je to tam podle mého gusta o hodně lepší Glock je super, ale příště si dejte o den víc a popojeďte až do srdce Dolomit

ZdeněkS (18) napsal 11.08.2015 v 19:19+1

JInak příště bych to viděl na Nockalmstrasse a Maltu u toho (ta přehrada), Teď se mi ji kvůli vedrům nepodařilo dát, ale vypadá to také skvělě a je to ještě blíž.

Hledal jsem si Švýcarské a Italské průmysky a luxus také, ale je to dál.

Rozhodně doporučuji stránky
//www.cestynamotorce.cz/

ZdeněkS (18) napsal 11.08.2015 v 19:17

Ahoj, díky za fajn komentáře. Je jasné, že když už jste na nějaké horské silnici byli, asi to taková pecka není. Veřím, že se toho dá najít hodně, v Itálii, v Rakousku, ve Švýcarsku, mraky krásných cest, které jsou jistě neplacené nebo placené výrazně méně.
Když ale jedete poprvé, tak je GG taková mekka. Je to vše jiné, pěkné a když vyjde počasí,tak je to prostě zážitek:)

Rnx (16) napsal 11.08.2015 v 17:40

Nazdar, sorry, necital som cestopis, ja len ze som pred par dnami absolvoval GG a 3 dni na to i Bormio a vravim si, za co k***a chceli po mne 22€?! Nutne podotknut, ze pocasie som nemal bohvieake, ale i tak, wtf? Sorry vsetkym motonadsencom, ja som z tohto nezazitku tazko rozcarovany.

Navrc.WR-F (34) napsal 11.08.2015 v 17:14

Měli jste štěstí na počasí. Byl jsem tam 2x a jednou bylo hnusně, podrujé polohnusně. Až letos napotřetí se podařilo krásny počasí, ale bohužel už to nebyl zážitek jak napoprvé. Navíc pěkně podražili...
Někdy bych si to ale taky rád zkusil nalehko. Zatim pokaždé jsem to jel v plné posádce a s plnou bagáží

Tech (43) napsal 10.08.2015 v 22:23

GG je na můj vkus až příliš drahý. Proč jsou všude jinde Alpy zadarmo a v Rakousku je každý kopeček zpoplatněn. Resp. ty ceny jsou hodně vysoké. Kdyby stál 10e tak ok, ale 25e je už přestřelené.

Vlnič (199) napsal 10.08.2015 v 21:34

jak píšeš, jet a neřešit a jet kamkoliv, já tam byl 2x a je to pěkný, taková klasika, ale když to vemeš dolů na druhou stranu a pokračuješ na Ita a Slo a protáhneš si to o 2-3 dni je to mnohem lepší než spěchat domů .. já byl třeba letos poprvý na Vršiči - skvělej jeďte Tropolach, Ponteba, Sella Nevea, Log, Vršič, dá se to stihnout během dne se startem pod GG a večerem v Bohinjské Bystrici a večer u piva je GG ten nejslabší zážitek další večer krásně Lipno.

Edudant (2) napsal 10.08.2015 v 21:22+1

Byl tomoc pěkný výlet. I s mou postarší vránou jsme to zvládli až na bolení zadku excelentně

Uch (22) napsal 10.08.2015 v 17:53

Je to moc pekne popsane, fotky paradni a tak se do toho Rakouska, ac me vubec nelaka prave tou svoji nalajnovanou poradkumilnosti asi letos taky jeste vypravim... Dik za tip na kratky trip.

mara.k (0) napsal 10.08.2015 v 17:37

Pěkněj nápad na prodlouženej víkend. Já tam totiž taky ještě nebyl

Radek_S (11) napsal 10.08.2015 v 16:42

Byl jsem tam už asi 4x a jel bych klidně znova. Ale ten ledovec byl při mém prvním výjezdu před cca 23 lety mnohem, mnohem hezčí. Je už opravdu špinavý a malý.

biosák (69) napsal 10.08.2015 v 16:09

Ty zatáčky jsou opravdu supr a když chytneš pěkný počasí krásně si zajezdíš že máš pneu ojeté až na hranu

Luuca89 (1) napsal 10.08.2015 v 15:03

Taky jsme se odtamtud ted vratili a jsem nadsena jeste ted :) Az na to, ze nam v jedne motorce umrela baterka, kterou jsme nakonec nastesti sehnali, to byla naprosta bomba... A holt jsme to nevydrzeli a vratili se tam jeste jednou, poradne si ty zatacky uzit

crazy_doctor (8) napsal 10.08.2015 v 13:39+1

Hlavně si všici foťce ledovec, ať víme jak hezky mizí před očima. Z fotek z cestopisů, tady na motorkářích, na GG by šla udělat pěkná Slide Show o mizejícím ledovci pod GG.

Olďas59 (5) napsal 10.08.2015 v 13:24

Vážení chlapci,úplně se ztotožňuji s Mikni.Za 1+

Tuji (29) napsal 10.08.2015 v 11:24

Napsáno za 1!

Minulej rok jsem tak byl po 6 a vůbec se mi tam nechtělo. Neměli jsme moc na výběr, jak se dostat do části dolomit, kde jsme chtěli začít svůj výlet na pár dní a přišlo nám to nakonec lepší alternativa než dálnicí nebo vlakem přes tunel. Vyjeli jsme ráno, takže málo lidí, bylo pěkné počasi a v zatáčkách jsem si řval radostí do helmy. Fakt to stojí za to, když se podmínky povedou!