gbox_leden



Grossglockner vs Jawa 250 + sidecar + Pav 40 + spolujezdec

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
zizour (12) napsal 10.06.2016 v 20:39

Přečet jsem to ráno jedním dechem, fakt dobré a gratuluji ke šťastnému návratu i když asi s velkým štěstím.
S odstupem pár hodin to hodnotím už trochu přísněji. Je otázka, kde je hranice mezi odvahou, dobrodružstvím a lehkomyslností či dokonce hazardem. Osobně bych asi nejel se strojem 8kW a 400kg zátěže s klepající klikou nebo sjetou pneumatikou. Rozhodně bych před takovým výkonem prošel celou mašinu od pneumatik až po vidličky řazení. Vyměnil preventivně raději víc než jen nejnutnější.
Asi jsem jiná nátura, ale technika je jen technika a potřebuje svoje. Když to má, tak funguje a když to nemá tak se prostě porouchá. Mnohdy je škoda násobně vyšší než drobnost, která tu závadu způsobila.
Je to věc každého jak vyrazí, ale já osobně raději 2x kontroluju a pak jedu. Zatím se mi to vždy vyplatilo.

6S310DR (14) napsal 28.12.2015 v 23:12

Jo motorkar srdcar.
A to nejsem Jawista.
Kopec je to vyzivnej,s beznou technikou dnesni doby nebo nedavno minule,to az tak neprijde. Jsem fanda starsich a starych stroju,takze mas muj obdiv. A stroj taky

Jirka_CV (5) napsal 26.12.2015 v 23:56

Pěkný příběh a pěkná souprava. Gratuluji ke zdolání GG a šťastnému návratu.

urna (1) napsal 21.12.2015 v 21:20

jsi opravdu borec a dobrodruh jak se patri palec nahoru tobe i Jawce

johnny.cml (0) napsal 21.12.2015 v 20:47

Jsi borec a máš můj velký obdiv . Já dojel pouze na Jawáč a zpět na vleku .

Hnilda (36) napsal 21.12.2015 v 20:22

Chlape supeeeer davam palec nahoru jses frajer

PEPA55 (11) napsal 20.12.2015 v 21:08

Jawa je téměř nezničitelný stroj,klobouk dolů vice se už naložit nedala a ještě táhla páva .Vim jak se jezdí se sajdou mám krom 2Jaw ještě Dněpra se sajdou ale jawa je srdečni zaležitost letos jsem ji prověřil do Slovinska dala to bez zaváhání zajimá mě kde se dá sehnat měnič 6V na 12V přeju hodně kilometrů bez poruch a hezké svátky

Jeňula (20) napsal 18.12.2015 v 07:49

Zdravím a skládám hlubokou poklonu jezdci, stroji, kuráži i věrnosti značce. Skoro třicet let sedlám čízu 175, ale už s ní na silnicích tak trošku brzdím provoz. Příští rok kupuju něco silnějšího. Volba je jasná: beru novou Jawu640, ač bych si za šedesát kilo mohl pořídit třeba orajtovanou "rejži". Jawa je nenáročný pracant a tenhle článek je toho dalším důkazem. Díky za něj.

mira592 (35) napsal 14.12.2015 v 20:48

Výsledek je takový,ze se proverilo extrémní zatížení, 2lidi ne zrovna lehci,pav,side,náhradní díly hafo.pokud tedy je někdo lehci,pojede sám na J559, poveze jen sám svoje věci,bez pav,tak tam musí vyjet v poho.odhaduju výpravu na 450 kg, jeden 80k jezdec 250 nepřesáhne, tudíž úleva 200kg,což je obrovský rozdíl.váha sestavy cestovatele by mě fakt v součtu zajímala.

Olďas59 (5) napsal 14.12.2015 v 16:27

Přečetl jsem to jedním dechem.Na GG jsem byl s tou mojí(profil),tak si představuji,jak se ti asi nahoru,ale i dolů jelo.A taky jedním dechem:fuj ta zadní guma,že by jí glokáč tak rychle sežral? Hezké fotky,díky.

Milan1963 (271) napsal 14.12.2015 v 11:30

Paráda, poklona tobě a hlavně Jawě. Se side to opravdu není sranda.

zoller (8) napsal 14.12.2015 v 11:10+1

nádherný stroj, supr cesta, hezký článek...Jawku i přídávné vehikly závidím ( i Karlovi TL1000R - taky krása). Ta textilní střecha na sidecar je originál, nebo šitá dle origináli, nebo "samadoma" ??

TL1000R-Karel (0) napsal 13.12.2015 v 14:06

Ahoj, vlastním stejnej stroj - viz. můj profil a dlouho plánuji podobnou trasu se stejným cílem - GG. Tvůj cestopis mi ukázal, že to jde Takže léto 2016 to jistí

kuchta50 (90) napsal 13.12.2015 v 09:52

Jsi frajer a máš jedničku za odvahu,krásně jsem při Tvém článku zavzpomínal na mládí,držím palce,ať ti Jawinka ještě dlouho poslouží.Máš můj respekt

mira592 (35) napsal 12.12.2015 v 20:59

Promiň,nahoru to je o neshoreni motoru a dolů o neshoreni brzd, ještě ze tam je vlastně relativně chladněji,jinak si dovolím,ze by to shořelo oboje.taky se tomu nekdy říká zprdeleklika

Animals21 (47) napsal 12.12.2015 v 20:31

Miky, supr napsaný a ještě jednou smekam, jsi prostě frajer!!!

Euro (0) napsal 12.12.2015 v 20:09

Moc hezké počteníčko. Smekám před tvou odvahou pustit se na GG se strojem na kterém jezdili naši dědové, pak naši fotrové a ještě jsme je jako mladí paličaci prohánějí i my.

mira592 (35) napsal 12.12.2015 v 11:22

Dobr.článek,je to Mazec s J250 a side!!! Je ta guma musela být v takovým stavu,já sem mekkjejs,asi bych se tam nevydal.starý zapalko je trochu loterie,a ladit předstih po trase no tak to smekám,ale furt snadnější než u350.starý mašiny na tohle dimenzovaný nejsou,ale perak ten je neznicitelny, J250 potlesk za výkon.

kehaj (19) napsal 12.12.2015 v 10:19

Well-Being (7) napsal 12.12.2015 v 00:20

Pěkné čtení. Děkuji.

saky (33) napsal 11.12.2015 v 23:01

Respect

k2j89 (25) napsal 11.12.2015 v 22:02

mě se to četlo skvěle a bez přestávek, žádné dlouhé nezáživné pasáže, tedy že jsi jel na sjeté gumě mě tedy překvapilo, asi špatná kontrola před cestou , ale i to se stane, hlavně že to dobře dopadlo a taky mě zarazilo, ne nadarmo se říká, že něco špatného je k něčemu dobré a pak napíšeš, že jsi prodřel gumu a musel jsi ji shánět , ještě že se ti to nestalo na GG, ale jinak klobouk dolů před tebou a Jawou

Šulínek. (0) napsal 11.12.2015 v 20:17

Byl jsem na Grossglockneru se svou Yamahou, takže vím co je to za kopec a před Jawičkou smekám.

viňák (0) napsal 11.12.2015 v 19:04

Rabjav (2) napsal 11.12.2015 v 16:14

přečetl jsem pomalu na jeden nádech

Jiri_V (8) napsal 11.12.2015 v 15:46

Pěkný článek o dobrodružství se starou Jawou, který jsem přečetl jedním dechem. Taky jsem takovou měl, ale přestříkanou na bílou.
Zkrátka byla to "bílá Jawa 250", jak to později zhudebnila paní Špinarová...

Sema (20) napsal 11.12.2015 v 12:42+1

No, musel to být v kopcích s touhle soupravou masakr, ale Jawa jede! Btw, není ten bílý Rapid spíš Octavia combi?

devill63 (8) napsal 11.12.2015 v 10:32-2+1

nechápem...polovicu rozobratej motorky ako náhradné diely si človek pribalí a nemá tušenia o tom v akom stave má pneumatiky? no čo už...ale som sa tiež pobavil, cestovné náklady 17 000 českých kaček ale na ničom som nešetril...a čo tie buřty a vejce...ale na druhej strane čo sme chceli sme si kúpili a čo sme nechceli sme si nekúpili...

wsbk (8) napsal 11.12.2015 v 09:23

jets (521) napsal 11.12.2015 v 08:17

po dlouhé době jsem si přečetl celý cestopis bez vynechání jediného písmena
měnění sjeté pneu na cestách je tady skoro standardní věc

Předchozí
1 2
Následující


TOPlist