Grossglockner

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

chipman (6) napsal 12.05.2020 v 22:09

Parádně napsany a popsaný!?Dekuji za pěkny počteni.

kubrt2 (1) napsal 03.03.2017 v 13:42

Super článek. Už se těším až se tam letos vydám. Ještě jednou díky.

AliFZS1000 (21) napsal 06.11.2016 v 12:21+2

Já bych chtěl autorce a motorkářce poděkovat. Velmi pěkně sepsané jak ze strany prožitků (proto to taky zřejmě děláme, ačkoliv může každý svobodně hledat ten svůj druh), tak i z pohledu průvodce. Na čem tam a nebo i jinam, jede, je každého věc. Já mám pod zadkem 150 koní a taky to není kvůli tomu, abych měl pořád na tachometru dvěstěpade. Komu se líbí GS, ať si ho koupí a užije, stejně tak ten, co jezdí nadšeně rejži. I letos jsem po Xté projížděl GG, bylo to v krásném počasí a všichni jsme si to užili. Stejně jako další chronicky známá krásná místa. Nenechte si to znechutit hlupáky, kteří mají od všeho 20 klíčů a protože vyjeli o nějaký pátek dřív, mají dojem, že je to patent na určování všeho toho, co je správné. Díky za fajn čtení a mnoho šťastných kilometrů na jékoliv mašině bez rodílu všem.

femal (8) napsal 30.10.2016 v 20:10

ja jel letos GG v totalni mlze, prumernou rychlosti tak 10km/h mam aspon tu nalepku... asi bych tam mel jet, az bude nekdy hezky no...

_Lišák (14) napsal 30.10.2016 v 19:02+1

Zase důkaz že i v rodině (motorkářské) se sem tam najde pořádný kok.t jako je ten magorův sekáč !
Jinak - za mě dobrý!
ps - xmaxík, nenech si to zhnusit...
ps - sekáčmagor, vzhledem ke svému věku bys už mohl být více tolerantní...

MARTlN (54) napsal 29.10.2016 v 20:56

Sekacmagor : na to kolik ti je, se chovas jako totalni hlupak. Ale asi ti to mema cenu rikat, protoze nejspis vidis na tom hodnoceni toho tvyho buranskyho komentare.

Žorž. (21) napsal 29.10.2016 v 10:58

Pekne, vzdy je to jednou poprve a ten zazitek je fakt silny ...osobne mam GG velmi rad, narozdil od prilis utazeneho Stelvia..a kazdy rok si to rad zopaknu..at uz cilene nebo jen jako prujezd...krome brzke ranni hodiny doporucuji odpoledni cas cca 16.h, to uz vyletnici, kolari a busy zmizi a je prostor si skutecne zablbnout ...

Mig_35 (345) napsal 28.10.2016 v 19:07+1

Tuhle jsem zastavil někde napůl cesty mezi Náchodem a Brnem na benzínce. Přijel tam starší pán na nahatým Suzuki, dal se se mnou do řeči, pokecali jsme a jeli každý svojí cestou. Jestli je to pohádka Seikosi nevím, ale mně se to fakt líbilo.
Btw. géeso na Grossglockneru je stejné klišé jako Stelvio na servise:)

Mig_35 (345) napsal 28.10.2016 v 19:01

Karolínko ty musíš být účetní. Každou položku zapsanou a zdokumentovanou:) Snad jsi stačila taky vnímat krásy přírody, po cestě:)

dopaa (1) napsal 28.10.2016 v 00:18

Letos jsem také navštívil GG byl to super zážitek a přemýšlel jak o tom napsat cestopis,musím říct Karolínko že Tobě se to povedlo skvěle hlavně popis pro další zájemce o návštěvu GG je super včetně takových detailů jako kanály uprostřed jízdního pruhu které jsou fakt opruz možná bych doplnil že je dobré vyrazit od mýtné brány už v 9:00 provoz je tou dobou ještě minimální No a reakce na kritiku?Jezdím třetí sezonu projel jsem Skotsko,Rumunsko,Slovensko a s tím spojené tranzitní státy (cca 30000km) a nemám pocit že bych měl potřebu se povyšovat nad jiné kolegy.Myslím že není důležitý kam jedu ale to že prožiji dobrodružství a mám radost ať jedu po ČR nebo třeba Asii.PS:Oni ti endůro borci si totiž hrajou na hardcore borce a přitom jsou to né moc chytří jedinci(ostatní chytří a pohodový endůráci jistě prominou) vím o čem mluvím a rádi kolem sebe vytváří pocit vyjímečnosti a nezdravé soutěživosti... Takže se těším na další vaše cestopisy jste super pár co si to užívá tak to má být

Obycejny_clovek (323) napsal 27.10.2016 v 12:35+2

Karolíno, Martine,

Děkuji za pěkný článek, cestujte kam se vám zlíbí a věřím, že nebudu sám, kdo si rád další cestopisy přečte. Podstatné je, že jste vyrazili. Jedno kam, je jedno na čem a kdy, ale vyjeli jste poznávat nové. V tom je ta radost.

Když jsem již hodně dávno chodil do školy, tak nás učitelka nutila vést si „cestovatelský deníček“, abychom si zapisovali detaily míst, které navštívíme jak u nás, tak v zahraničí. Tehdy jsem nad tím ohrnoval nos a říkal jsem si „co to mele, jakej deníček“.
Dnes si jej také vedu, sice v elektronické podobě, ale myšlenka stále stejná. A lituji období, kdy jsem to nedělal, protože mi některá místa připomíná pár fotek, v lepším případě…Chybí mi spoustu detailů, které jsem již zapomněl, škoda... A zrovna třeba první cesta na GG je tou, kde mi právě ty drobnosti chybí…

Díky za připomenutí, hodně šťastných kilometrů a návratů.

Petr_V (4) napsal 27.10.2016 v 10:42+2

Je parádní, jak se vyloupne vždycky pár dementů, co věří tomu, že jejich příspěvky jsou „jen“ kritikou, a mají na svůj buranský názor právo. Přitom si honí triko. Normální a zdravý sebevědomý člověk nic takového nemá zapotřebí.

Za prvé vůbec nevím, proč tolik nenávisti autorce příspěvku. Pokud vím, schvaluje to redakce. Já, pokud bych chtěl něco vytýkat, tak možná absenci více fotek (všude je jen motorka a nic jiného) a lepší odstupňování odstavců (ztrácím se v textu). Ty vole, ale navážet se do někoho, kdo si splnil sen a jede si na GG a třeba na GS?

Morální nuly si tady hrají na arbitry a vysmívají se. Naštěstí takoví se v životě nikdy moc neuplatní a budou si sem tam plivat tu svoji špínu na motorkářích. Což je naštěstí jejich maximum.

31081 (670) napsal 27.10.2016 v 09:48

changes1 (30) napsal 27.10.2016 v 08:01

Já jsem byl na GG jen jednou v životě, asi před čtyřmi lety a chci se tam podívat zas. Někteří známí už by tam v životě nejeli protože tam byli tolikrát, že je to až nudí. Prostě to přepálili.
Řeknu: jedeme do Alp, pojedeme kolem, moli bysme si to sjet.
Nééé jenom Grossglockner né. Tam už jsem byl snad desetkrát, kamkoliv jinam ale na GG už nejedu.
Ano je to profláklé. Někdy to tam vypadá jako sraz BMW GS ale aspoň jednou by se tam měl podívat každý.

Dněprák (16) napsal 27.10.2016 v 07:01

Na GG jsem ještě nebyl, ale chystám se tam příští rok. A proto si rád přečtu informace a zážitky od těch, co tam již byli. No jo, teď abych se pomalu styděl říct někomu a nedej bože potom něco o tom zatraceným motorkářským kýči napsat. Škoda, že někteří cestovatelé zapomněli, že tam někdy byli také poprvé.

rostislavhorky (0) napsal 26.10.2016 v 21:32

Za mě super , jedna z mých prvních větších cest byla taky na GG. A kdo tam ještě nebyl, což není žádná ostuda, tak ať se tam někdy vydá. Když jsem to jel poprvé, tak jsem taky koukal jak puk. Na negativní komentáře se vys... Rozhodně je lepší vytvořit takovýto cestopis, než jen kritizovat ostatní. A příště napište zase i kdyby to byla cesta jen po ČR, rád si zase něco přečtu. Přeji Vám a všem motorkářům jak začínajícím tak i zkušeným jak na BMW tak i na ostaních značkách hodně podobných výletů a kilometrů bez nehody a poruch.

titus (42) napsal 26.10.2016 v 20:50+4

Kurva, ještě že nepíšu cestopisy, bych se z některých lidí posral.

Malp (11) napsal 26.10.2016 v 20:47+1

Pěkně a čtivě napsané .Pro každého (některé ) byl GG jednou poprvé a jako takový na něj rád vzpomínám a nejednou jsem si to projel znova . - Nejlíp hned , jakmile jej v květnu otevřou a projíždí se mezi sněhovýma bariérama .
Podle mě jste zveřejněním cesty udělali líp než my ostatní ( někteří ) ,co máme sice Evropu sjetou ale na psaní jsme líní (nebo nemáme potřebu se o to s někým podělit ). Dobrý , jen tak dál .

Bonaqua (14) napsal 26.10.2016 v 19:48

Z první návštěvy GG jsem byl také paf,ale zvyšující se mýtné mě odrazuje od dalších cest.Také vysoký počet ručníkářů mě od jízd do Alp zrazuje.Xmaxík končí sezóna,proto ty podrážděné reakce.

mardock (73) napsal 26.10.2016 v 19:33+1

No jó GG a ještě k tomu na BMW GS to je pro hodně lidí jak červenej hadr na býka

Bohunka (13) napsal 26.10.2016 v 19:25

Chlapi, buďte rádi, že nemám spisovatelské sklony!! Možná byste tuhle sekci už fakt nechali zrušit.

Moje první velká motodovolená byla na GG a byla jsem z ní úplně vedle .Vlastně z každého výletu a kdybych to uměla, klidně bych to tu sepsala. Jsem křehká duše a tak bych nad vašimi výlevy určitě plakala , hrubiáni jedni!

xmaxik> jen piš dál!

tazmanskyčert (8) napsal 26.10.2016 v 19:23

Už když jsem četl nadpis a viděl GSo, jsem věděl koho v komentech najdu a s čím.

Beník_Roník (1) napsal 26.10.2016 v 19:05

Za mě

tazmanskyčert (8) napsal 26.10.2016 v 19:05-1

Pamatuji se, jak kdysi byla cesta na GG moje PRVNÍ velká cesta do zahraníčí na motce. Dnes už bych tam nejel si ani zajezdit, ale to nemění nic na názoru že tady někoho splivu, zesměšním a budu si na něm léčit svoje mindráky. Pro někoho to může být super námět na svou možná jednu z prvních cest. No a Sejkos a BMW, to je bez komentáře. Tak už si ho konečně kup a nezáviď.

Komorerth (60) napsal 26.10.2016 v 19:00

Cestopis na GG som pisal tiez. Ale slapol som si tam na bicykli. Citat o expedicii na GS do tohto proflakleho cielu ma tiez uz trochu nudi. Tych ciest je tu tak 200 hmm? :)

crxjet (258) napsal 26.10.2016 v 16:42+2

jets:
jinak nechápu, že člověk s takovým moto přehledem jako má seikos, může být takovej vocas...

jets (522) napsal 26.10.2016 v 15:20+8

seikos: možná su idealista, ale já se podle toho chováma věřím, že většina ostatních taky. To, že si motorkáři na benzince prohodí pár slov, pomůžou si i když z toho neplyne žádný zisk, sdílejí svoje zážitky atd. to je to, čím se liší od většiny lidí co se přesunují po silnicích sem a tam. Líbí se mi, když klečím u motorky na benzince, jen mažu řetěz a motorkář, který jede okolo tak se otočí a jede se zeptat jestli jsem ok. Takových příhod mám hodně a je to fajn, aspoň teda pro mě. Jak to tady ale čtu tak máš pravdu, měl jsem napsat místo - jsme - měli bychom být. Celkem smutné

seikos (975) napsal 26.10.2016 v 14:47

jets: ještě nám řekni tu o motorodině prosím Když už jsi nám řekl tu pohádku o tom "že všichni motorkáři jsme kámoši"

FrogySkoky (132) napsal 26.10.2016 v 14:15+1

sekáčmagor

Až napíšeš nějaký cestopis tak si ho rád přečtu...mrknul jsem na tvůj profil a žádný cestopis od tebe...
To se to kritizuje, i když téma GG je ohrané nemusíš nikoho takhle stírat, Valachu.

jets (522) napsal 26.10.2016 v 12:21+4

hmm, vypadá to že GG tady bude rozbuška k výbušné diskuzi čím dál častějc . Upřímně, stačil název a nečetl jsem to, protože nic nového mě to asi nepřinese. Ale zase na druhou stránku takto sejmout někoho, kdo si dá tu práci, napíše zážitky z dovolené ze které byl nadšený a jen chtěl to nadšení přenést dál, mi přijde jako podpásovka. Představa, že sepíšu cestopis a potom si přečtu první reakce co tady jsou je pro mě celkem děsivá a byl to největší důvod proč jsem váhal jestli mám cestopis napsat nebo ne. Nakonec jsem to udělal a naštěstí komenty pod ním byly pozitivní. Kdybych ale četl to co je tady, tak by to byl můj první a poslední cestopis. Do řiti nejsme náhodou všichni motorkáři kámoši když se zdravíme a tykáme si? Tohle si kámoši nedělají. Neříkám že se nemá kritizovat a mělo by se jen chválit, ale i kritika se dá napsat tak, aby toho druhého neponížila. Jenže za klávesnicí je hrdina skoro každý že jo? Je mi z toho smutno.
Taky dnes už oproti minulosti hodně cestopisů nečtu, ale to přece není důvod urážet autora. Je to moje dobrovolná volba. Tenhle jsem fakt nečetl, takže názor na něj nemám.
xmaxik - ber to prosím s rezervou, pokud jsi to napsal aspoň trochu tak že to má hlavu a patu, bez chyb a dal sis práci s fotkama, tak klidně příště napiš další. Jen pamatuj na to, že pokud to bude často navštěvované a popisované místo, musí v tom cestopise být něco navíc aby byl důvod to číst.