reline_unor



Do pekla, do nebe na čtyry dny - aneb jak pekelnej inženýr udělal z konce začátek.

Rosice u Brna, Mariazell, skoro Wildalpen, Vídeň, Attersee, Bad Reichenhall, Konigsee, Zell am see, Hochalpenstrasse.

Kapitoly článku

                Nečtěte prosím Vy, co Vám ohnutá čeština dělá nevolno až blbě. Hovorová slova byla vložena úmyslně z důvodu autentičnosti. 
                Omlouvám se za případné pravopisné chyby. Z časové tísně píši v zaměstnání pod stolem.


Přátelé, kamarádi, příznivci jedné stopy.
       Grossglockner Hochalpenstrasse si projel snad každý motorkář kromě nás. 
Tak když byla možnost výhodného ubytování v Bad Reichenhall a tím pádem spojení s Orlím hnízdem a jezery kolem, nešlo uhnout.
        Utrhli jsme se od rodiny a z procesu jen na čtyři dny,  abychom nenarušili chod domácnosti na moc dlouho. Jak říká kolega z práce: ,,Šklebáci potřebují tatínky". 
Zatímco my tři mladící máme doma princezny a skřítka co se skoro učí chodit, Zdenáluj teenager už pronajímá byt kamarádům a asijským školačkám. 
Pro zahlazení stop po sucích na sedačce se snaží vytopit byt skrz střešní okno. Zdeny, kdyby chtěl synátor taky z GóPra něco střihnout, dej klidně vědět!
       Jedeme čtyři, každý s jiným typem motoru v mašině a s jiným cílem,  avšak v harmonii s tím, že všichni jsme si chtěli odpočinout od všedních starostí, 
pěkně se povozit a zasmát se s kamarády u večerního piva.
       V Daitoně 675 má Roman 3 vál řadu a v hlavě kópačku snad v každým zéčku kolem kterýho pojedem. Řaďák 4 Fazer 1000 funguje asi jen v dešti, a proto ho sedlá 
náš Dušan Olaf z ledového království, který si vždy vozí svůj vlastní mrak. 
Jeho tunelové vidění mělo na konci pouze Edelweißspitze a Kaiser Franz Josefs Höhe. 
       V2 v Suze TL1000S už burácel od roku 97 a bylo to znát při každém startu, když jen Zdena věděl že nakonec naskočí. Jeho výraz německého herce 
z filmů pro dospělé se změnil v úsměv Grinče při průjezdu mítnicí na GG. Jeho TL cestovalo skrz červí díru s Morganem Freemanem 
až na Edelweißspitze. 
       Jak říká moje maminka je nutné si dávat reálné cíle. Proto bych chtěl na Nordkapp, St.Tropez a Corsiku. Na kole. 
S vizáží kupce, sedláka a řezníka v jedné osobě bohužel na kole nejezdím a milovanou maminku vidím bohužel jen tehdy když jdu poprosit o zapálení svíce a motlidbu za lepší počasí 
než předpovídá google a Olafův mrak. 
Místo kola jsem pořídil VFR 800 s V4 na které jsou motocíle reálnější. 
        Když mám chvilku, vezmu tablet, pivko a žváro, zasednu na zahradu nebo balkon a pročítám cestopisy na motorkářích. 
Hlavně si vybírám kruťárny stylu na fechtlech do Itálie, Chorvatsko na 50 a naposledy mne rozsekalo ,,Na Číně za ferratami,,
Tímto zdravím týpka motoferaťáka a určitě doporučuji přečíst.
        Na letošním výletě mně bude mrzet právě ten adrenalin, kdy si do kufrů nebereme z důvodu jawení, jak kluci na pinďourech, ložiska do kol, náhradní drátky, přední a 
zadní brzdy a prkotiny jako písty a kusy převodovky. Jelikož su borec od Brna VFR problémů kovaný, provedu předvýletový servis všeho čehož si holka žádá.
Červíček pochybností při VFR s nájezdem 50 tis. hlodá v regulátoru a alternátoru. Maminka měla zapálit o svíčku víc. Teď už to vím.
   
        Cílem cesty je Bad Reichenhall v Německu. Místo kde máme ubytování od čtvrtka do neděle za zum bei spiel škopek kamarádovi. 
Odtud vyšleme naše stroje směr Königsee kde zgómnem kér Ády, resp. toho co po něm zbylo. Posléze Zell am See kde musí proběhnót kópačka v zéčku 
s výhledem na pahorkatinu třítisícovek. Nejde uhnout. Hochalpenstrasse projedem pokud počasí ukáže svou příznivou tváž navzdory brutální předpovědi čtyřdenního deště.
Krom Dušana navyklého na svůj mrak se ostatní nechcou brodit vodou a sněhem. Je rozhodnuto jej případně nechat brodit samotného a my si půjdeme do zéčka smočit ohambí zvlášť. 
Bohužel jsme posléze zjistili že nemáme na koupání burkyny nebo co to je, tak máme smůlu. Byli jsme v nevýhodě 4:400. Kdyby to bylo na jaře roku 480 př. n. l u Thermopyl,
byla by to jiná hra. Takhle se jen okusila voda prostředníčkem a jeli jsme dál.

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (29x):
Motokatalog.cz


TOPlist