H-D Night Train Adventure

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Hedwik (1) napsal 01.08.2014 v 10:58

Díky za text. Také by mě zajímalo proč jsi nejel na motorce rovnou, ale je to každého věc jak cestuje a jak celou cestu pojme, stejně tak jak pojme svůj text. Mě rozhodně nepohoršil. Ještě jednou díky.

guzziowl (6) napsal 27.07.2014 v 07:24

Děkuji za příjemné počtení a fotečky. Je vidět, že jste si to užili.

bobrvan (2) napsal 25.07.2014 v 20:33

Je to netradiční pojetí cestopisu,ale každý to vidíme jinak - takže,proč ne !
Jen mne na tom zaráží jediné,proč jsi tam nejel na mašině rovnou ? Tolik věcí snad sebou mít nemůžeš,že by se to nevešlo na jednu mašinu...
Ale to je zase jen a jen můj názor - jak píšu,každý to máme jinak.
Hlavní je,že se Ti tam líbilo a v pořádku jsi se vrátil. To je to nejdůležitější.
Zdar

Stajny95 (31) napsal 25.07.2014 v 14:32

No a me se ten cesopis libil. Jsem shodou okolnosti taky majitelem Night Traina a prohnal jsem ho v Evrope leckde. Navíc je kazdyho věc, jak si napise text a jake prida fotky. Je to o svezeni a cestovani, ne o tom, byt literarne a umelecky nadanej. Z tohohle clanku je prece jasne poznat nadseni a chut cestovatele k jezdeni a poznavani. A vovovovotom to je. Hlavne ze se autor vratil v poradku a jeho masina taky. Ostatní jsou jen kecy.

Hondasl (107) napsal 25.07.2014 v 08:34+1

netradičně pojatý cestopis, ale gut

Mylda (0) napsal 25.07.2014 v 08:26

Míro pěknej cestopis a dobrý rady

zzpol (211) napsal 24.07.2014 v 14:00+3

Děkuji za připomínky které jsou oprávněné. Momentky ze dvou foťáků velikosti cigaretové krabičky slouží hlavně k zaznamenání okamžiků z cest které jsou leckdy neopakovatelné a ani následná komprese jim na kvalitě nepřidá. Cestopis jsem psal hlavně pro ty kdo o podobné cestě přemýšlí a jakákoli info. přímo z místa se jim může hodit tak jako tomu bylo u mě. Omlouvám se všem kdo od uvedeného cestopisu očekává něco jiného. S pozdravem

TroyLee (0) napsal 24.07.2014 v 13:36-1

No to je zase cestopis. Pokud bys trosku probral ty fotky jak pise Kov, tak je jich tam par zajímavých s tematikou F1. Jinak nevim proc je to na webu o motorkach. Prijde me to stejny, jak kdybych psal cetopis o vylete s babickou na vanocni trhy do Norimberka v roce 1991...

Kov (23) napsal 24.07.2014 v 10:20-2+1

Proletěl jsem na začátek fotky a je to děs a hrůza. Neobtěžoval ses je ani probrat a vyházet ty rozmazané. Ani se mi nechce do čtení...