Supersportovní výlet přes evropu na Suzuki GSX-R 600

V neděli hned z rána se naše skupina rozpadá. Martin na Hondě 954 RR si chce jet vlastní tempo a vyvarovat se Foresta, proto jede cestu zpět sám. Druhá skupinka jede chvíli na to po stejné cestě, kterou jsme přijeli. Díky bohu za to, že se sešli podobně smýšlející lidé jako jsem já a vytvořila se třetí skupinka, která se rozhodla jet do rakouska na obrosvske přírodní jezero Neusiedler am See. Těsně po odpolední vyrazíme tedy směr Gyor a pak rakousko. Počasí nám docela přeje - proto když přijíždíme na místo jsme ohromení nádhernou lokalitou a čistotou místa.

Jediné co nás sklamalo je fakt, že na některých plážích se musí platit.....Cestovní spirit ani po koupání neupadá a proto vyrazíme směr Vídeň na noční projížďku. Do Vídně dorazíme kolem 9 hodiny a rozhodujeme se, že budeme pokračovat dál na Nové Mlýny kde se budeme snažit najít ubytování.

Hranice na českou stranu přejíždíme kolem 00:00 a pořád s dobrou náladou hledáme na benzínce s wifi kemp kde bychom se mohli ubytovat. Konečné k naší radosti se do jednoho kempu dovoláme a domluvíme si ubytování.....bohužel ale místo dlouho hledáme a na místě jsme až 01:30. Po cestě na místo jsme svědky dopravní nehody rusky mluvících pánů kteří nabourají auto, přesedají dál a ujíždí v jiném. 02:00 konečně uléháme mrtví do postele.

Ráno se jdeme podívat na vodu, která je bohužel docela zelená. V cestě pak pokračujeme na Brno kde se naše cesty opět rozchází a kamarád se Suzuki GSX 1400 pokračuje na Frýdek Místek po zadních cestách a my s kamarádem na Honda 929 RR pokračujeme po dálnici až na Ostravu.

Shrnutí: úžasný výlet - úžasná místa, opakoval bych hned ale v kombinaci s dalšími státy jako je Rumunsko a Chorvatsko:-)