Maďarky a Motorky

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

bkris (0) napsal 22.01.2016 v 06:16

Pekne napísané...Madarky sú fakt pekné,skoro ako slovenky či češky Letos aj ja by som tam chcel pozriet s ladvinkou určite je to tam super. Jaj a to madarské pivo sa volá Borsodi (Boršodi) abych to napísal spávne Skorú jar!!!

JerryTheRay (75) napsal 19.07.2015 v 19:09

teda žádný motorkářky sem si nevšiml... starý a hnusný se nepočítaj...

gresini (4397) napsal 19.07.2015 v 13:59

K maďarkám patří nejvíc guláš a čabajka

hobr (14) napsal 18.07.2015 v 16:02

Díky za odpověď ) . Mně se zatím daří ujet větší vzdálenost vcelku v pohodě (i díky tomu, že jezdím sám ).

miko (12) napsal 16.07.2015 v 21:13

Taky mi ta kára nebyla jasná, leč manželky a nejen ony, mnohé změní

zzpol (211) napsal 16.07.2015 v 19:52

Rád odpovím. Motorku jsem vezl na káře protože už na ní neujedu více než 400 km denně. Obzvlášť když z původně plánovaného výletu na více dní s přespáním u Novomlýnských nádrží při cestě tam a zpět se stala víkendová akce. Cestou na Balaton bych toho s výjezdem na motorce ve ČT odpoledne a předpokládaným návratem do půlnoci v NE + 2 dni Festu měl docela dost a paní by se mnou určitě jet nechtěla a o to mi šlo především. Na chlubení to moc není ale věřím že se ještě někam podívám. S pozdravem Míra

hobr (14) napsal 16.07.2015 v 18:36

Jaksi jsi zapomněl říci, proč jsi vezl moto na "káře". Znovu se ptám, proč?

zzpol (211) napsal 16.07.2015 v 17:47

Děkuji za každou Vaši otázku která v sobě skrývá námět pro x dalších odpovědí. Bohužel žijeme v hodně uspěchané době, ve které se každý snažíme stihnout co nejvíce zážitků. Hluboce smekám před Těmi kdo dají za 8 dní 5.000km a více nebo kdo to má v ruce a dokáže jet kudlu i za běžného provozu. Kdysi jsem v zahraničí ale slyšel že šťastný chlap ten kdo má svoji loď, ženskou a peníze. Snažím se již delší dobu o něco podobného i v našich podmínkách ale jde to jen velmi velmi pomalu. Takže i když bylo vše připraveno vyjelo se o 2 H později, z Blavi dokonce v 10:30, holky v Maďarsku jsou v pohodě a dokážou jet na všem a to i v žabkách. Některé jsou při tom hodně sexy, obzvlášě ty co byli loni v Praze. Na dané téma by se toho dalo napsat mnoho ale bude mnohem lepší když se každý přesvědčí osobně o tom že 17.Open Road Fest za to opravdu stojí navštívit. S pozdravem Míra

fidlimydli (319) napsal 16.07.2015 v 15:16+2

Trochu mne irituje fake nadpis ala Blesk. Marně jsem celou dobu hledal ty Maďarky. V článku ani slovo a na fotkách jedna rozhodně se ne bavící na customu.
Ale vše je k něčemu dobré. Letos jedu na Balkán a už mám název cestopisu. "Sex na Balkáně" a možná tam i zmíním, že jsem si to ve stanu udělal.

hobr (14) napsal 16.07.2015 v 13:11+1

Trochu mně zarazilo: "z časových důvodů jsem odvezl motorku na káře po D1 do Bratislavy" - to Ti to jede pomaleji jak auto, nebo Tvůj stroj nedojede víc jak "pár desítek" km?
Jinak dobrý, hlavně, že jste si to užili a to je to hlavní .