Balaton 2015

1. sraz FB skupiny Bobber&Chopper.cz

Zdarec všem..
..tak naše první motodovolená je za námi.. Vydali jsme se s mou ženou Vendulkou na akci Bobber&Chopper.cz  k té maďarské lóži zvané Balaton ;-)  Předvoj "bobberchopperů" jel už ve čtvrtek odpoledne.. ale další skupinky dojely v pátek, což byl svátek… Předali jsme děti babičkám a v rámci „svátku osvobození“ jsme vyrazili směr Hungary… Haryka (H-D Dyna SuperGlide 2003) jsem nabalil už večer před tím, nainstaloval jsem plexi a 12V zásuvku, do helem interkomy a do brašen nepromoky.. jinak jsme podstatnou část výbavy předali kamarádům co jeli autem, kvůli zranění ruky jezdce..  ale ti vyrazili sami až později..
9.30h V Rajhradu u Brna jsme se potkali s Laďou a Andrejkou „Pospecama“ a Borisem a Petrem na „trajku“ s motorem VW  1800ccm.. Laďa vlastní taky H-D a to Dynu StreetBoba.. po seznámení jsme se vydali pro další členy směr Lanžhot, kde na nás v 10:40h čekali borci z Rohatce u Hodonína – Slávek a Tom Bžoňkovi,  každý na své H-D Dyně SuperGlide… takže jsme komplet 4x Haryk a 1 tříkolka ;-)  můžeme vyrazit…Cesta probíhala v klidu..  ujal jsem se vedení, což k mému silnému orientačnímu nesmyslu nebylo úplně to pravé ořechové, ale nakonec díky vytištěným mapkám, co jsem měl v tankvaku, navigaci v telefonu a Petrovou mapou jsme se zamotali jen asi 2x až 3x…. Cesta po Slovensku je rovná a nezáživná až do Bratislavy, kde jsem poprvé zazmatkoval.. potřebujeme přejet Dunaj… nakonec se nám to na druhý pokus povedlo :-D a hurá na Maďary… v Györu jsem zase špatně odbočil nebo tu silnici zrušili (vyberte si;-))  ale pokračovalo se dál.. Zhruba vždy po hodince jsme nechali holky vyčůrat ;-) a chlapci si mohli smlsnout na šniclech (řízky pro nemoraváky) a cigaretce… benzín bereme průběžně…  jedeme v rámci rychlostních limitů, takže spotřeba je víc než dobrá.. Cestovní rychlost mimo obce se ustálila na 80-90km/h… Čas utíká a naše kochací tempo začíná den natahovat.. Holky už mají otlačený prdelky a tak zastavujeme častěji.. asi 40 km před Balatonem míjíme skupinku motorkářů, kteří zvedají havarovaný stroj jednoho z nich… Mávl jsem jestli jsou v pořádku, ukazovali že ano.. (následně jsme se dozvěděli, že to byla skupinka z Hodonína mířící na stejnou akci..) no zřejmě nezkušenost, rychlost a kluzké čáry zapříčinili nehodu.. motorka vylétla ze silnice, ale motorkář se naštěstí pustil a byl oblečen, tak se mu nic vážného nestalo.. počkali na dodávku z Hodonína, naložili bourané moto a jeli zase domů… Holt i to se stává..
   Zato my jsme se kochali.. cesta z Vezprém k Balatonu byla parádní… a když jsme konečně dostali do campu Europa bylo něco po 16.30h.. v rukách cca 320km ale všichni jsme se usmívali… ubytování v Mobilhomech, kde už na nás čekali Adam s Evičkou (podpora v autě) a chlazená Plzeň nám úsměvy roztáhly jak nohy na gyndě..

Šli jsme se s mou Vendulkou osvěžit do Balatonu a i když měl jen 18°C nebylo to nejhorší.. na sluníčku bylo tuty okolo 30°C, tak jsme se rychle ohřáli.. ale sprchu jsme pak dali teplou ;-) Až se všichni ubytovali, tak každý donesl „tu svoju“ kořalku k nám na terasu a za 2 hodinky bylo veselo :-D Když jsme se rozhodli konečně se jít přivítat s organizátory a hlavní skupinou.. bylo pro některé už pozdě..  několik piv a několik kořalek udělalo své a mám to trochu v mlze.. Stihl jsem se pozdravit s Bicmanem a Lenkou, Bentleym s Luckou… A pak už chudák Tom musel poslouchat mé tradiční chytrosti :-D  sorry ještě jednou Tome..  Po půlnoci jsem byl odveden „na vysílačku“ manželkou do mobilhomu a ačkoliv jsme s Adamem chtěli ještě rozhodně k vodě.. nebyli jsme prozřetelně puštěni a tak ……….. bylo ráno….. :-D   o půl osmé už jsem to nevydržel a šel se projít podél vody a vyvětrat se.. cestou zpátky jsem zaslechl hvizd Pospeca a tak jsme probrali včerejší historky a šli probudit „tříkolkáře“ Borisa a Petra..  zasmáli jsme se obzvláště Petrově hlášce: „ ..šak já su sexuálně přitažlivé – vypadám jak pi.a…!“  :-D :-D :-D
Po tradičním opileckém pozdravení zbývajících členů jsme se domluvili na společném focení před branami kempu a pak hurá společná vyjížďka do Budapešti k místnímu H-D dealerství…

Skupina asi 25ti jezdců, rychlost kol 120km/h v ZIP formaci přesun značně urychlila. U místního dealera jsme se jen otočili a vyrazili za Adamem s Evičkou do Györu, kde jsme měli v plnáu „vzít lázeň“.  Haryka odmašlit do auta (plexi, brašny apod) zámek a modlení, aby na to nikdo nesahal - nerad nechávám motocykl bez dozoru.  A hurá do teplé vody… na recepci jsme se hodně nasmáli.. Adam (známý to vtipálek) přišel s myšlenkou, že k těm slečnám na recepci bude mluvit čistě jen česky, páč Maďaři na nás taky všude spustili jen tu svou hatmatilku ( navíc píšó pozpátku jak poznamenal vtipně Bicman).
Takže to znělo asi takhle: „ Takže dobrý den, my bysme rádi tady do těch lázní – jsme z Brna teda jsem přijeli a .. že bysme se tady ty 3 hoďky vykópali a dva studentský teda – toto je Evička…..“
Ten zděšený výraz v očich obou slečen na recepci v lázních bych Vám přál vidět… to je nepřenosný :-D počkali jsem až polknou a pak se anglicky jakžtakž domluvili co chceme :-D  no prdel…
Lázně už jsou sice staršího data, ale vařili výborně, voda byla teplá a čistá, sluníčko peklo.. no prostě pohoda.. po 3 hodinách jsme se opět vydali ke strojům.. Popravdě jsem myslel, že moje Vendulka bude chtít jet už v autě - přece jen nás čekali dobře 2 hodiny jízdy domů po dálnici – ale překvapila mě a řekla, že jela se mnou na motocyklu, tak dojede až domů.. že mě v tom nenechá.. Dobře jsem si vybral ;-)
Cesta zpět ve vzduchovým pytli za Adamovou eRSou při rychlosti kol 120km/h utekla rychle..

Chvíli to vypadalo, že nakonec i zmokneme, ale až na 4 kapky jsme tomu ujeli a suší a šťastní jsme dojeli domů za dětmi..
Bylo to super, člověk poznal pár nových přátel, odreagoval se od starostí všedních dnů a i když to bylo v podstatě jen na 2 dny.. vydrží mi energie nabytá z tohoto výletu aspoň na měsíc.. ;-)

Tak keep the rubber down a see U on the road, bro´s & sista´s