raceczech_spain

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

kuzmič
kuzmič (11) napsal 3.9.2019

Pěkně popsané, a s tím pivem by mě nas.r.ali tak, že bych asi neusnul...

Milan1963
Milan1963 (34) napsal 28.8.2019

Pěkně napsáno. A ty fotky - parádní. V Litvě ( a dál , severněji ) jsem taky byl, je vidět pokrok i tam.

V4
V4 (-8) napsal 23.8.2019

Informace, že pro nás je (bude) vjezd do Kaliningradské oblasti bez víz ke mně dorazila až po návratu. Zatím jsem po tom nepátral, ale už se těším

majky72
majky72 (97) napsal 21.8.2019

Inak neviem ako v Čechách ale Slováci údajne môžu cez net od 1 júna zažiadat o akési povolenie na prejazd alebo vjazd do Kaliningradskej oblasti a nepotrebujú ruské víza a je to cca do dvoch dní vybavené aspoň tak som sa dozvedel na Rusko Estónskej hranici ale presnejšie som to ešte nezistoval

Čítam tvoj cestopis zo zaujatím zatiaľ som pri jazierku z lekninmi pred dvoma týždňami som sa vrátil od ladožskeho jazera a áno je to tam v noci zaujímavé do pol noci sa šetrí a od polnoci rozvidnieva náhodou som sa tam dostal na motorkarsky zraz a bola to paráda akcia celú noc akurát ráno o piatej keď som išiel spať slniečko si to už veselo štrádalo po oblohe k tej štrkovej ceste takých je tam kopec tiež má prekvapili pri mojej prvej ceste pobaltim v 2017tom, vtedy ešte na Naháči moto guzzi breva a ten mlyn na Poľsko Litovskéj hranici vtedy ešte bol úplná rujna a ja s si hovoril že to je veľká škoda

volkswagen
volkswagen (4) napsal 16.8.2019

Byli jsme tam v roce 2007 a mámě některé skoro identické fotky. Jsem úplně zděšený z toho, jak vypadá ten střed Evropy nyní. Skoro si až říkám, jestli jsme snad nebyli jinde.
A u fotek jsem dostal tak silnou chuť na cepelíny, že si tam snad na ně zajedu

Mulis_75
Mulis_75 (6) napsal 16.8.2019

Pěkný cestopis mám jen drobnou výtku u hory křížů: ruský systém se nesnažil potlačit náboženství, ten s náboženstvím problém nemá. Šlo o sovětský systém. Možná se to zdá jako blbost, ale jak by se líbilo, kdyby se všude psalo, že český režim zavíral do krimu piloty bojující v Británii, legionáře, ...

nepirum
nepirum (1) napsal 16.8.2019+1

Díky za cestopis. Trochu mě zmátl název - Kurská kosa. Z ruské strany je to Kuršká kosa.

Targus
Targus (170) napsal 16.8.2019+1

Doplněk k cesťáku

Abych tady řádně zaprudil, opět dávám link k vyřízení elektronického víza do Kaliningradské oblasti.
Prý rychle a levně.
anebo

A ještě Polsko
V Polsku jsou VŠECHNY suproše otevřeny POUZE POSLEDNÍ NEDĚLI V KALENDÁŘNÍM MĚSÍCI!!!
Jinak je zavřeno!!!
Soudruzi v parlamentech jsou kousci k pohledání, ať to je Brusel, Praha, anebo Warszawa.

Diefly
Diefly napsal 15.8.2019

Chystáme se na Pobaltí přespříští rok. Cíl bude Finsko ale tam si to chceme cestou zpátky taky projet. Pěkné čtení a díky za tipy

Jirka_CV
Jirka_CV (1) napsal 15.8.2019

Pobaltí... už dvakrát jsem to odložil a jel jinam. Příští dovolenou určitě pojedu tam. Chci tedy až do Estonska.
Cestopis je pěkný. Líbil se mi a bavil mě.