Taliánsko 2012

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Finč (89) napsal 13.01.2016 v 23:06

Nový cestopis se svižnějším tempem čekuj zde:
//www.motorkari...uji-super-32742.html

Finč (89) napsal 05.11.2012 v 13:57

Díky všem Volného času je málo-proto jsme to vzali tak "hopem". Příště vyrazíme nejspíš severovýchodně... Poslko-Slovensko a snad se mi podaří zařídit delší dovolenou

XDRBB100 (3) napsal 20.10.2012 v 15:10+2

Hezký cestopis, zajímavá inspirace

kmetp (9) napsal 19.10.2012 v 17:52+1

Musím potvrdiť , že Taliansko je veľmi pekná a rozmanitá krajina. Ja osobne tam veľmi rád chodím. Dobrá dopravná infraštruktúra, pamiatky ,pekné hory ,rozmanité pobrežie atd. Je aj pravda , že na určité zvyky my niesme zvyknutý ale patrí to k národu ,ktorý tam žije. Nikdy som sa nestretol, že by ludia nechceli pomôcť.
A cestopis samozrejme zase iny pohľad na niečo čo poznáme. Ale o tom sú cestopisy.

Hnilda (36) napsal 19.10.2012 v 17:06+1

Stručný ale pěkný stihl jsi toho docela dost za těch pár dní část tvé cesty už mám taky projeto a na jih jezdím zásadně v červnu teplo je taky ale hlavně levnějc neberou to ještě jako sezonu tu cestu zpátky bych tak nehrotil ale každého věc jinak super

barmax (3) napsal 19.10.2012 v 12:21+2

Pěkný článek. Já jsem Ital žijící v ČR. Jsem spokojen s údaji uvedenými v tomto článku. Itálie je krásná. Krásné jsou obrázky. Rozhodně zajímavé prázdniny. Ale v Itálii je mnohem více vidět. Máte-li zájem požádat o informace. V Itálii existuje mnoho malých krásných míst, že jen málo lidí ví.
Zdravíme všechny motorkáře
Max (Itálie)

Nice article. I am an Italian living in cz. I am satisfied with the indications given in the article. Italy is beautiful. Beautiful are the pictures. Definitely an interesting vacation. But in Italy there is much more to see. If interested ask for information. In Italy there are many small beautiful places that few people know.
Greetings to all motorcyclists
Max (Italy)

Bell'articolo. Sono un italiano che vive in cz. Sono soddisfatto di quanto riportato nell'articolo. L'italia è bella. Belle sono le foto. Sicuramente una vacanza interessante. Ma in Italia c'è molto di più da vedere. Se interessati richiedete informazioni. In italia ci sono tanti piccoli luoghi bellissimi che pochi conoscono.
saluti a tutti i motociclisti

2Vmoto (2) napsal 19.10.2012 v 10:57+1

Pěknej vejlet Díky za osvěžení paměti. Vzali jste to letem světem, jen co je pravda. Vida co vše se dá stihnout za 6 dní !!! Fajn cestopis.