raceczech_spain

ptakopysk->> děkujeme :)

ptakopysk
ptakopysk (18) napsal 29.8.2019

To je síla! Kluci se s námi chtěli podělit o své zážitky z jejich první velké cesty a hodně čtenářů je za to málem ukamenuje Třeba kluci nejsou na Sardošce naposledy a příště si projedou další zajímavá místa,která nenavštívili.
Kluci,nic si z negativních příspěvků nedělejte Budu se těšit na Váš další cestopis

miko
miko (12) napsal 21.8.2019+1

Taky jsme pojezdili na Sardinii

Dan66
Dan66 (18) napsal 20.8.2019

Díky za pěkný cestopis

Choseno
Choseno (1) napsal 20.8.2019

Pěkný. My tam byli 31.5 až 15.6 - vzali jsme to zpět přes Corsiku a Florencii

pepe1973
pepe1973 napsal 20.8.2019

Ahoj. Klobouk dolů, že vyrazíte na první motodovču až tak daleko, navíc na ne "úplně cestovních" strojích. Já bych si to netroufl. Ale rozsahem plánování to vidím stejně, takhle to myslím stačí . Osobně raději pojedu po poloprázdné tuctové silnici, ale v cizím,novém prostředí, kde je i tak na co koukat než na vyhlášených "přeplněných" úsecích.
Za mě hezky popsané a užitečné info. ohledně kempů.
Avšak od parťaka po nehodě bych odjel až by měl mašinu naloženou a vyrážel by zpět.

BikeRider11 (2) napsal 20.8.2019

K těm mapkám - nelítali, ale když mi docházela baterka v mobilu tak jsem vypnul data no a časová osa google udělala tohle. Fotka naležato - tu nikde nevidím. Jinak informací jsme měli dost, tady na motorkářích jsem četl každý cestopis týkající se Sardinie a google jsme taky prolezli, ale prostě na všechno čas nebyl.

Marge01 ->> Děkujeme

OndraF
OndraF (29) napsal 20.8.2019+1

Ahoj je super, že jste to zkusili, za mě skvělá volba trasy do Livorna po SS12 (pokud jde rozluštit z těch pamap), ale škoda té Sardošky - ty nejhezčí silnice, pláže a další místa jste fakt vcelku důsledně míjeli. Opravdu není blbej nápad podívat se třeba sem nebo jinam na zkušenosti. Když už se harcujete takovou dálku, tak těch pár hodin zkoumání stojí za to... SS125 je skvělá, ale te to tak 1 ze 100 "must see" Sardošky Co se cestopisu týče - kdybste příště věnovali maličko víc pozornost jednak mapkám tras (pokud jste teda fakt nelítali) a hlavně fotkám (fakt je zbytečný dávat sem 3 fotky jednoho místa, stojací fotku naležato, fotku, na které nic není (třeba ulička v muzeu?!) atd., mějte trochu úcty k času čtenářů, který vám věnují... Kvalita a zábavnost cesťáku se primárně neodvíjí od množství fotek, textu ani koneckonců ani ujetých kilometrů.

Marge01
Marge01 (30) napsal 20.8.2019+3

No jo kluci, máte smůlu, že nejste prsaté blondýnky, to by tu byla samá chvála Nic si z toho nedělejte, mě se váš cestopis líbil a musím říct, že máte moc krásný fotky! Jen tak dál a nenechte se odradit. Každej ať si jezdí tam, kam je mu libo

jets
jets (345) napsal 20.8.2019+1

takovéto diskuze mě baví

BikeRider11 (2) napsal 20.8.2019

john-mcclane ->> Díky za omluvu ;) byli jsme dost rozsekaný z té cesty, teda spíš já než kamarád, takže jsme volili co nejrychlejší přesun do dalšího kempu a druhý den jsme jezdili bez bagáže. Teď mě mrzí, že jsme nedali tuhle silnici, ale zase si vzpomínám jak mi trpěly záda, proto jiná cesta. Každopádně všechno tohle beru, jen kdyby jste to psali jako rady zkušenějších méně zkušeným a ne se do nás hned takhle navážet. Říkal jsem, že jsme jeli poprvé někam na moto dovolenou.
Jinak pokud by byla vůle radit tak já jsem srdcem zůstal v Alpách, kam bych chtěl jezdit každý rok zajezdit si, takže pokud tam o něčem víte :)

john-mcclane
john-mcclane (11) napsal 20.8.2019

OK, omlouvám se, o SS125 jsi věděl.
Prostě jsi jel raději po rychlostce.

Jandis-R6 (25) napsal 19.8.2019+4

No nezlob se na mne, ale jestli jsou tohle Tvé poznámky k Sardinii, tak nemůžeš čekat, že se Ti za něco omluví)))))
A sám si napsal, že jste to neměli nějak detailně naplánována ta mista.
To kolik plánuješ utratit za benal a kde budeš objednávat trajekt je asi něco jineho, než že pojedeš do Orgosola, na passo Genna Silana, Villago Asproni, Nebida nebo Alghero))) ...no hlavně že jste si to užili Vy. Každý má rád něco jineho. Za mne by to bylo hození úžasné lokality do koše, pro Vás to byl zážitek

HonzaSuchy
HonzaSuchy (4) napsal 19.8.2019

Nemusel jsi se hnát hladovej až do KFC do Plzně. Stravenky by vzali i Větve v první večerce hned za čárou.

BikeRider11 (2) napsal 19.8.2019+1

->> john-mcclane
Sardinie
- trajekt 1600,-
- benzín tam a zpět 4408,-
8914,- celkem cesta tam i zpět plus jednou hotel tam i zpět...
5000,- benzín na ježdění při dovolené (nádrž denně)
Sardinie
- trajekt 1600,- zpáteční s pojištěním
- aferry.cz
Ktm motohall - Rakousko
SR65 - silnice Itálie, Florencie - Filigare
Sardinie silnice ss125, začátek Siniscola
San Teodoro - vesnice kde je skvělá pláž spiaggia la cinta

Kempy
www.camping.it
www.campingitaly.net
www.campingcompass.com

Tohle jsou moje poznámky, které jsem si dělal při plánování Sardinie.
Omluvit se mi můžeš v dalším komentáři jestli jsi rovnej chlap!
Budiž ti to ponaučením do budoucna, že když ty víš HOVNO tak aspoň na nikoho neútoč. Že jsme to nejeli neznamená, že jsme o tom nevěděli.

john-mcclane
john-mcclane (11) napsal 19.8.2019+5

Kluci nezlobte se na mě, ale jeli jste na místo o kterém jste měli HOVNO nastudované. A omlouvám se, že to musím napsat takhle s caps lockem a vulgárně. Cestou ze San Teodoro do Arbataxu jste totiž úplně minuli silnici SS125, která patří k nej silnicím co Evropa nabízí. Zaprvé kvalitou silnice, zadruhé panoramaty, zatřetí profilem silnice, za čtvrté hustotou dopravy. Mrkněte alespoň na youtube o co jste přišli Opravdu veliká škoda.

Taz_3
Taz_3 (1) napsal 19.8.2019+1

Parádně napsané

Jandis-R6 (25) napsal 19.8.2019

Je tam otevřená brána a vevnitř vše zajímavé zůstalo zachované. Několik obrovských agregátů které by u nás byly už dávno rozkradené. Šílené misto

BikeRider11 (2) napsal 19.8.2019

Musím se přiznat, že jsme radary viděli, ale nevěděli, že je to přístupné. A to jsem tento výlet našel na netu.

Jandis-R6 (25) napsal 19.8.2019+1

Jasne, každému se líbí něco jineho, jen mi přišlo šílené, když najednou v prázdných horách na Tebe vykoukne 6 20ti metrových radaru s kompletním zázemím ale v opuštěné, ale přístupné základně ...něco, k čemu se jinde nedostaneš a v republice ani nemáme...a to vše s úžasným vyhledem. Vlastně...to proč se na Limbaru vlastně většinou jede

BikeRider11 (2) napsal 19.8.2019

já ho nikde nenechal ty brepto :) četl jsi to vůbec celý.

Sixxx
Sixxx napsal 19.8.2019

Nechals kámoše v nouzi protože si měl hlad? S tebou bych chtěl někam jet.

BikeRider11 (2) napsal 19.8.2019

Základna mě zajímavá moc nepřijde. Mnohem zajímavější byly výhledy do krajiny a hlavně svezení nahoru i dolů :) Byla to naše první dovolená, ani jsme neměli nějak detailněji naplánovaná místa kam se podívat, ale aspoň máme zkušenosti na příště.

Jandis-R6 (25) napsal 19.8.2019

Čekal jsem, že zminite na Limbare opuštěnou základnu. Ta se nedá minout. Něco zajímavého krom cesta od kempu je kempu by nebylo?