Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Já osobně jdu asi do SYMa na velkých 16 kolech. Jako je nynější padesátka. Já mám taky jen béčko řidičák, tak ještě příští rok a v roce 2014 si ho koupím. Stojí necelých 50 000 a má kolem 145 kg. Abych si zvykl. A pak asi 125, ale v lepším provedení. Něco jako je Yamaha X-Max Bussines. Je už těžší kolem 180 km, maximálka kolem 120 km/hod. Ale je moc drahá, kolem 130 000.- Kč, ta ovšem vypadá jako silný stroj. Jsem zvyklý ale na Syma, protože i tato padesátka zkusïla dálnici (omylem) při 90 km/hod. Podle GPS. 35 000 km za neceůé tři sezóny s dobrým odborným servisem a kvalitními oleji a palivy, jako např. Verva 100 atd. Olej Shell aj. A podobné dálkové trasy, jako byla právě tato Itálie.
Teda Martine super,taky bych se vydala,moc mě to baví.Příští rok chci 125 větší skútr,ale líbí se mě Gilera DNA 125.Nemám na velkou papíry a tento modek vypadá jak silniční a je pěkná co jsem viděla.Jsou lidi,který řeknou kam s tím prskoletem by jsi chtěla??Ale jezdím hodně taky.Tak se drž pěkný den a hodně zdraví.Viky.
Nu, díky. Asi to má každý jinak. Ale je jisté, že hypoglykemie bývá natolik zákeřná, že ani dvě horalky nepomůžou. A mě osobně lékař rozšíření řidičáku nepovolí. Je lepší zastavit se stokilovým skútrem v sedmdesáti, než vícekilovou motorkou ve sto třiceti na dálnici.
ahoj, cestopis ti komentovat nebudem.
rovnako si vyberam ubytovanie hotel/penzion kvoli zdraviu, pritom kemp by som si vedel uzit...
nechapem iba tie narazky na cukrovku, litrovu motorku a rychlost nad 100 km...preco nie?
v rodine mam cukrovkarov prveho aj druheho typu, viem co je to pichat si inzulin...poznam osobne motorkarov cukrovkarov, jazdia na velkej motorke, inzulinove pero si prikladaju na brucho...a jazdia, cukrovka nie je prekazka
Díky. Ještě si to nechám projít hlavou. Možná ale spíš než autočkolu zvolím nějakýho suprovýho automatickýho skútra od Yamahy či Hondy ve 125 ccm. Třeba i spotřeba kolem 3l na sto. Ale to je otázka času. Navíc, kdosi v komentech mi tu napsal, že kdybych tu dal cestopis stejné trasy, který jsem razil na litru či více, nebyl by tak zajímavý. No, třeba chci být zajímavý. ))))))
ahoj chlape, ctu tvuj jiz druhy cestopis, je to perfektni. Moc me bavi to cist! Ale ze to ie super asi citis z prispevku tady dalsich motorkaru.
Jen jsem ti chtel rict k tvemu problemu - zdravi a RP na velkou masinu. Pokud ti to lekar nechce dovolit, najdi si jineho. Jsem dukazem ze mozne to je, nebot mam stejny zdravotni problem jako ty tozn. DM 1.typu zavisly na inz. Nikdy by me ani nenapadlo ze by toneslo, jestli jsi dostatecne zodpovedny a kdyz citis nejakou anomalii nnaznacujici hypo, zastavis, vezmes si cukrik, tak fakt nevim kde je problem. Hele ja se dokonce potapim. Zasel jsem za sportovnim lekarem a ten me jen moudre poucil co a jak pod vodou a razitko mi bezproblemu dal. A potapeni je mnohem nebezpecnejsi nez jezdeni na moto. Pod vodou se hypo hur analyzuje.
Drzim ti palce a verim, ze se nekde potkame na velkych masinach.
Díky za komenty. Jo, vždyť jo, byl to paroháč. ))
Jinak je tu nachystaný jeden severočeský cestopis. A pak jsem se o svátcích vydal na dvoudenní krušnohorskou, taky chystám cestopis. A pokud vyjdou prachy, chystám se na Polsko, Balt, ruskou hranici, a pokud to pojede tak Estonsko (Narva). Pokud se to povede. V září 2012.
Moc hezký cestopis. Já takto v 80. letech jezdíval na pionýru, jenže do NDR. Rakousko, Itálie byly holt imperialistické a nám zakázané... Skoro stejnou trasu jsem jel předloni taky, ale na 650. Můj cestopis tady taky někde je. Až pojedeš příště, zase piš.
Děkuji!Opravdu a upřímně!Dáváš mi možnost zažívat cesty alespoň takto,s tebou...Jinak tvrdím,po zkušenostech s velkýma mašinama,že malá,lehká a obratná je lepší,než těžká,limitující kráva...Čím pomaleji,tím víc toho uvidíš...Velké uznání taky za velmi rozumný přístup k svému zdraví(opatrně,ale daleko a hooodně dalších roků)...
Smekám před tebou, cestopis nemá chybu, máš můj veliký RESPEKT a moc se těším na další čtení od tebe je neskutečně působivé a krásně se to čte díky za vše co tu píšeš
Zdar chlape, zas pěknej cestopis. Hele i kdyby ti doktorka povolila a ty ses rozhod pro litra, tak ti říkám NEDĚLEJ TO. Tvoje cestopisy jsou jedinečný tím na čem a jak jezdíš, to je na nich to pěkný a zajímavý. Na silný motorce cestuje kde kdo.
Tak,tohle obdivuji.Když čtu cestopis co se dá zvládnout
na padesátkách,nemohu tomu ani uvěřit. Máš obrovskou odvahu
na tak dlouhou cestu. Přeji ti mnoho dalších hezkých
km.
Smekám-hodně dobrý cestování na 50cm³, těch 125cm³ přinese hodně, na tom už se člověk pohybuje i do kopce. Jen tak dál.
RESPECT
Poklona .
Já osobně jdu asi do SYMa na velkých 16 kolech. Jako je nynější padesátka. Já mám taky jen béčko řidičák, tak ještě příští rok a v roce 2014 si ho koupím. Stojí necelých 50 000 a má kolem 145 kg. Abych si zvykl. A pak asi 125, ale v lepším provedení. Něco jako je Yamaha X-Max Bussines. Je už těžší kolem 180 km, maximálka kolem 120 km/hod. Ale je moc drahá, kolem 130 000.- Kč, ta ovšem vypadá jako silný stroj. Jsem zvyklý ale na Syma, protože i tato padesátka zkusïla dálnici (omylem) při 90 km/hod. Podle GPS. 35 000 km za neceůé tři sezóny s dobrým odborným servisem a kvalitními oleji a palivy, jako např. Verva 100 atd. Olej Shell aj. A podobné dálkové trasy, jako byla právě tato Itálie.
Teda Martine super,taky bych se vydala,moc mě to baví.Příští rok chci 125 větší skútr,ale líbí se mě Gilera DNA 125.Nemám na velkou papíry a tento modek vypadá jak silniční a je pěkná co jsem viděla.Jsou lidi,který řeknou kam s tím prskoletem by jsi chtěla??Ale jezdím hodně taky.Tak se drž pěkný den a hodně zdraví.Viky.
Nu, díky. Asi to má každý jinak. Ale je jisté, že hypoglykemie bývá natolik zákeřná, že ani dvě horalky nepomůžou. A mě osobně lékař rozšíření řidičáku nepovolí. Je lepší zastavit se stokilovým skútrem v sedmdesáti, než vícekilovou motorkou ve sto třiceti na dálnici.
ahoj, cestopis ti komentovat nebudem.
rovnako si vyberam ubytovanie hotel/penzion kvoli zdraviu, pritom kemp by som si vedel uzit...
nechapem iba tie narazky na cukrovku, litrovu motorku a rychlost nad 100 km...preco nie?
v rodine mam cukrovkarov prveho aj druheho typu, viem co je to pichat si inzulin...poznam osobne motorkarov cukrovkarov, jazdia na velkej motorke, inzulinove pero si prikladaju na brucho...a jazdia, cukrovka nie je prekazka
ja len tolko, vela stastnych km na comkolvek...:)
Díky Motorsone.
Držím palce ať Ti to dál dobře jezdí a ještě líp píše.. Čteš se opravdu dobře.. Když něco člověk chce, tak není překážek! Dík za lidi jako seš Ty..
Zdarec T.M
No ty kravo tak tohle je frajer Ja dal 600km na K1300R a myslel jsem, ze umru.
Opět krásné počtení. Díky. Přeji ti pevné zdraví a další tisíce kilometrů v sedle.
Fakt mazec! Na velké motorce, nebo autem to zvládne kdekdo.
hlavně nesedět doma.
Díky. Ještě si to nechám projít hlavou. Možná ale spíš než autočkolu zvolím nějakýho suprovýho automatickýho skútra od Yamahy či Hondy ve 125 ccm. Třeba i spotřeba kolem 3l na sto. Ale to je otázka času. Navíc, kdosi v komentech mi tu napsal, že kdybych tu dal cestopis stejné trasy, který jsem razil na litru či více, nebyl by tak zajímavý. No, třeba chci být zajímavý. ))))))
ahoj chlape, ctu tvuj jiz druhy cestopis, je to perfektni. Moc me bavi to cist! Ale ze to ie super asi citis z prispevku tady dalsich motorkaru.
Jen jsem ti chtel rict k tvemu problemu - zdravi a RP na velkou masinu. Pokud ti to lekar nechce dovolit, najdi si jineho. Jsem dukazem ze mozne to je, nebot mam stejny zdravotni problem jako ty tozn. DM 1.typu zavisly na inz. Nikdy by me ani nenapadlo ze by toneslo, jestli jsi dostatecne zodpovedny a kdyz citis nejakou anomalii nnaznacujici hypo, zastavis, vezmes si cukrik, tak fakt nevim kde je problem. Hele ja se dokonce potapim. Zasel jsem za sportovnim lekarem a ten me jen moudre poucil co a jak pod vodou a razitko mi bezproblemu dal. A potapeni je mnohem nebezpecnejsi nez jezdeni na moto. Pod vodou se hypo hur analyzuje.
Drzim ti palce a verim, ze se nekde potkame na velkych masinach.
Prima počteníčko...jako vždycky od tebe
Pekné ale ja by som sa sám asi nudil. Nech Ti zdravíčko slúži a my ostatní mali čo čítať..
Díky za komenty. Jo, vždyť jo, byl to paroháč. ))
Jinak je tu nachystaný jeden severočeský cestopis. A pak jsem se o svátcích vydal na dvoudenní krušnohorskou, taky chystám cestopis. A pokud vyjdou prachy, chystám se na Polsko, Balt, ruskou hranici, a pokud to pojede tak Estonsko (Narva). Pokud se to povede. V září 2012.
peknej cestak...slusna odvaha...-> jen pro info kornuto resp cornuto znamena parohac
Příjemné čtení Martine... už se těším na další.Přeju ti vždy suchou stopu a ještě spoustu zážitků z tvých cest. Díky.
Moc hezký cestopis. Já takto v 80. letech jezdíval na pionýru, jenže do NDR. Rakousko, Itálie byly holt imperialistické a nám zakázané... Skoro stejnou trasu jsem jel předloni taky, ale na 650. Můj cestopis tady taky někde je. Až pojedeš příště, zase piš.
opět super, klobouk dolů
Pardon.Cestopis opět super!Jedním dechem!
Děkuji!Opravdu a upřímně!Dáváš mi možnost zažívat cesty alespoň takto,s tebou...Jinak tvrdím,po zkušenostech s velkýma mašinama,že malá,lehká a obratná je lepší,než těžká,limitující kráva...Čím pomaleji,tím víc toho uvidíš...Velké uznání taky za velmi rozumný přístup k svému zdraví(opatrně,ale daleko a hooodně dalších roků)...
Smekám před tebou, cestopis nemá chybu, máš můj veliký RESPEKT a moc se těším na další čtení od tebe je neskutečně působivé a krásně se to čte díky za vše co tu píšeš
Tak jseš frajer, fakt jo. Jen tak dál, pojezdíš toho víc než spousta "motorkářů" co znám. Respekt .
Zdar chlape, zas pěknej cestopis. Hele i kdyby ti doktorka povolila a ty ses rozhod pro litra, tak ti říkám NEDĚLEJ TO. Tvoje cestopisy jsou jedinečný tím na čem a jak jezdíš, to je na nich to pěkný a zajímavý. Na silný motorce cestuje kde kdo.
Smekám máš velké motorkářské srdce moc ti fandím
Tak,tohle obdivuji.Když čtu cestopis co se dá zvládnout
na padesátkách,nemohu tomu ani uvěřit. Máš obrovskou odvahu
na tak dlouhou cestu. Přeji ti mnoho dalších hezkých
km.