Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Sranda jak to má každý jinak. Ty sis Stelvio podle toho co píšeš neužil a přeferuješ jezdit dálnice. Své o tom vypovídá ta pneu. Já to mám přesně obráceně - dálnice nuda největší a vyhnout se jim co jen to jde.
Asi je to dané volbou stroje.
Jinak dobrý žes jel i sám. Tak hlavně kolama dolů
Já si krásně početl a Stelvio na tomhle parníku je asi fakt oříšek i když mě předjel na jednom pasu místní borec na Gold. stylem že jsem ani nevěděl jakou měl barvu ale to jsou místní kluci a s těmi se nemůžeme rovnat ba tam nejezdíme denně já ti rozumím asi každý z nás když to jel prvně tak zíral akorát jsis vybral zrovna to náročnější zajeď si příště do Dolomit je tam krásně a passa jak na Glok a to jsi dal bez problému díky za článek a jen tak dál
Hodnotit cestopis nebudu poněvadž mě přijde takový slušně řečeno neurovnaný. Cesta domů- Trento na dálnici, vjede do Švajcu, Německo a do A směr Salzburg a Mikulov. Nějak mě to nedává smysl.
A já zase chápu ze Stelvio není s tímto strojem úplně brnkacka ! Hlavně tedy směrem z Rakouska je tam vždy k vidění nějaký ten od„padlik” . Za mě jedno z nejtechnictejsich pass v IT. Francii jsme dali jen po Briancon a tam se všude dalo docela tahat.... .
Často je to ale o směru kterým Passo projizdis.
No ale každá zkušenost je cená a Alpy jsou proste krasne a ve správný termín i ráj pro motorkare ...
Tož ať už jsme tam
Tak nevím,v Alpách jsem každý rok a jenom na Stelviu jsem už byl 3x.Jezdím na Suzuce Intruder C1800 což je taky čtyř metrákový parník a můžu říct že v pohodě a to jezdím i s batůžkem.A z vlastní zkušenosti ti můžu říct že jsou daleko horší passa,ale probůh proto se do Alp jezdí.Pokud chceš do Gruzie tak si určitě pořiď enduro.Nic ve zlém,ale přišlo mi to dost negativní,ahoj
Pěkně napsáno,
ale se Stelviem si mě překvapil. Vždyť je to "procházka parkem" oproti jiným kopcům. V Alpách je mnoho průsmyků o kterých se dá napsat, že jsou fakt drsné a to hlavně ve Francii. Nejde ani tak o výšku kam lze dojet, to roli nehraje, ale vyjíždět téměř kolmé stěny s bezpočtem vraceček a šířkou cesty 2,5 metru, to je adrenalin. Když je dobrej asfalt, Goldwing zvládne vše, jen se to musí nacvičit. Jsou i taková místa, že i endura si museli najíždět do vraceček na dvakrát. Všechny ty profláklé průsmyky mají jedno společné a to je to, že tam každej chce. Na ty skoro neznámé a v mnoha případech víc zážitkové téměř nikdo nejezdí a to je dobře. Ale to už bych se zase vrátil k Francii.
Takže dávej zatáčky a neboj se to klopit, Golďas umí hodně. Přeji suchej asfal, ahoj.
Napsals to krásně, ale...
s hodnocením Stelvia a Grosglockneru hrubě nesouhlasím. Proč? No protože pokud seš masochista (a to evidentně jsi), pojedeš se kochat na nejproflákleší passa v poledne. Když vím co chci, naplánuju si příjezd pod takovouhle Václavskou pouť na večer, přenocuju a odpočinu a ráno raníčko si vychutnám ty panensky čistý zatáčky okořeněný jen několika časnými pumpičkáři. A pak zažiješ nirvánu ala jen ty, stroj a zatáčky. Navíc jestlis jel na Stelvio a nevšimnul si notoricky známého zatáčkovitého severního úseku, tak to není co říct.
Ale přestože moje zkušenosti jsou diametrálně odlišné, klobouk dolů za cestopis i cestu, mohl bys bejt můj táta, takže pěknej výkon a i příště kolama dolů!.
Presne tak, vyhliadka na Edelweis- Spitze má presne 2571m nad morom. 3798 je vrchol Grossglocknera. Ale je tam aj tak krásne! A cesta je super. Bol som tam so ženou a plnými kuframi a bolo to úplne v pohodičke. Treba vyskúšať.
Ešte doplním "romahrnc": Ak sa z vyhliadky pozrieš smerom na ľadovec, cez jeho šírku, tak najvyššia hora Rakúska Grossglockner je oproti. Keď som tam bol - inač bol to super zážitok - tak som sa pozeral na GG s ďalekohľadom a akurát na vrchole boli nejakí ľudia. Dá sa tam ísť výlučne len s horským vodcom. Inak článok OK, trošku na mňa pôsobil depresívne. Počasie si nevyberieš a to že si včas sa vrátil, svedčí o rozvahe a skúsenostiach "starého psa".
Ahoj! Přidám pár dojmů Stelvio - mám úplně stejný dojem - nahoře tak 1000lidí, já si cestu zatáčkama neužil (mam HD Road King) ...GG je lepší - mnohem - ale 3700m.n.m. má samotná hora (nejvyšší v Rakousku - ta vyhlídka nahoře má myslím 2500 víc ne
Vyjet na GG nejni žádnej heroickej výkon a Stelvio chce si řádně najet a pohlídat si ,zda něco nejede zeshora.No a s tou Gruzií maji samozřejmě klucii pravdu, poslední dobou se tady dalo dost o tý destinacíi něco přečíst.Jinak samozřejmě přeju kolama dolů ...
Vydat se na dálničním parníku do utazenych serpentin uvedených passů, to chce mít velkou odvahu, značnou dávku trpělivost a v neposlední řadě i trochu té fyzicke zdatnosti navíc. Na jednu stranu obdivuji, že ses tam s tím tankem vydal, na druhou stranu si klepu na čelo, že tě mohlo rovnou napadnout, že to tam s tímhle strojem nebude žádná prdel. Ale jak vidno, neznalost prostředí a především odvaha ti nechybí, když na tom chceš jet i do Gruzie... Možná by sis měl nejdřív přečíst několik cestopisu lidi, co už tam byli. Ať nejsi zase prekvapenej a zbytečně zklamanej.
Moc často nepíšu, ale tady mi to nedá. Je to napsaný hezky, né, že né. Stejně ale nechápu, že tě překvapily v průsmykách zatáčky a jestli jsi byl na GG ve výšce přes 3km, jak máš uvedeno, tak to klobouk dolů. Nakonec snad jen: "Prosimtě, jestli máš problém v Alpách, nejezdi do Gruzie. Nevíš co tě tam čeká za cesty (Záměrně nepíšu silnice, i když už se tam dost buduje.)." Jinak pochopitelně držím palce do dalších cest, aby to nevyznělo negativisticky...
Hezké a pohodové čtení, pěkné fotky, snad kromě fotky č. 26 (proč otevřená paštika, pečivo a drobky)? Určitě jsi si cestu užil, nám to snad vyjde na tato místa letos...Tak hodně štěstí na dalších cestách.
Sranda jak to má každý jinak. Ty sis Stelvio podle toho co píšeš neužil a přeferuješ jezdit dálnice. Své o tom vypovídá ta pneu. Já to mám přesně obráceně - dálnice nuda největší a vyhnout se jim co jen to jde.
Asi je to dané volbou stroje.
Jinak dobrý žes jel i sám. Tak hlavně kolama dolů
Já si krásně početl a Stelvio na tomhle parníku je asi fakt oříšek i když mě předjel na jednom pasu místní borec na Gold. stylem že jsem ani nevěděl jakou měl barvu ale to jsou místní kluci a s těmi se nemůžeme rovnat ba tam nejezdíme denně já ti rozumím asi každý z nás když to jel prvně tak zíral akorát jsis vybral zrovna to náročnější zajeď si příště do Dolomit je tam krásně a passa jak na Glok a to jsi dal bez problému díky za článek a jen tak dál
2 reakce
Hodnotit cestopis nebudu poněvadž mě přijde takový slušně řečeno neurovnaný. Cesta domů- Trento na dálnici, vjede do Švajcu, Německo a do A směr Salzburg a Mikulov. Nějak mě to nedává smysl.
1 reakce
A já zase chápu ze Stelvio není s tímto strojem úplně brnkacka ! Hlavně tedy směrem z Rakouska je tam vždy k vidění nějaký ten od„padlik” . Za mě jedno z nejtechnictejsich pass v IT. Francii jsme dali jen po Briancon a tam se všude dalo docela tahat.... .
Často je to ale o směru kterým Passo projizdis.
No ale každá zkušenost je cená a Alpy jsou proste krasne a ve správný termín i ráj pro motorkare ...
Tož ať už jsme tam
1 reakce
Tak nevím,v Alpách jsem každý rok a jenom na Stelviu jsem už byl 3x.Jezdím na Suzuce Intruder C1800 což je taky čtyř metrákový parník a můžu říct že v pohodě a to jezdím i s batůžkem.A z vlastní zkušenosti ti můžu říct že jsou daleko horší passa,ale probůh proto se do Alp jezdí.Pokud chceš do Gruzie tak si určitě pořiď enduro.Nic ve zlém,ale přišlo mi to dost negativní,ahoj
1 reakce
Pěkně napsáno,
ale se Stelviem si mě překvapil. Vždyť je to "procházka parkem" oproti jiným kopcům. V Alpách je mnoho průsmyků o kterých se dá napsat, že jsou fakt drsné a to hlavně ve Francii. Nejde ani tak o výšku kam lze dojet, to roli nehraje, ale vyjíždět téměř kolmé stěny s bezpočtem vraceček a šířkou cesty 2,5 metru, to je adrenalin. Když je dobrej asfalt, Goldwing zvládne vše, jen se to musí nacvičit. Jsou i taková místa, že i endura si museli najíždět do vraceček na dvakrát. Všechny ty profláklé průsmyky mají jedno společné a to je to, že tam každej chce. Na ty skoro neznámé a v mnoha případech víc zážitkové téměř nikdo nejezdí a to je dobře. Ale to už bych se zase vrátil k Francii.
Takže dávej zatáčky a neboj se to klopit, Golďas umí hodně. Přeji suchej asfal, ahoj.
1 reakce
Napsals to krásně, ale...
s hodnocením Stelvia a Grosglockneru hrubě nesouhlasím. Proč? No protože pokud seš masochista (a to evidentně jsi), pojedeš se kochat na nejproflákleší passa v poledne. Když vím co chci, naplánuju si příjezd pod takovouhle Václavskou pouť na večer, přenocuju a odpočinu a ráno raníčko si vychutnám ty panensky čistý zatáčky okořeněný jen několika časnými pumpičkáři. A pak zažiješ nirvánu ala jen ty, stroj a zatáčky. Navíc jestlis jel na Stelvio a nevšimnul si notoricky známého zatáčkovitého severního úseku, tak to není co říct.
Ale přestože moje zkušenosti jsou diametrálně odlišné, klobouk dolů za cestopis i cestu, mohl bys bejt můj táta, takže pěknej výkon a i příště kolama dolů!.
2 reakce
Presne tak, vyhliadka na Edelweis- Spitze má presne 2571m nad morom. 3798 je vrchol Grossglocknera. Ale je tam aj tak krásne! A cesta je super. Bol som tam so ženou a plnými kuframi a bolo to úplne v pohodičke. Treba vyskúšať.
Ešte doplním "romahrnc": Ak sa z vyhliadky pozrieš smerom na ľadovec, cez jeho šírku, tak najvyššia hora Rakúska Grossglockner je oproti. Keď som tam bol - inač bol to super zážitok - tak som sa pozeral na GG s ďalekohľadom a akurát na vrchole boli nejakí ľudia. Dá sa tam ísť výlučne len s horským vodcom. Inak článok OK, trošku na mňa pôsobil depresívne. Počasie si nevyberieš a to že si včas sa vrátil, svedčí o rozvahe a skúsenostiach "starého psa".
1 reakce
Ahoj! Přidám pár dojmů Stelvio - mám úplně stejný dojem - nahoře tak 1000lidí, já si cestu zatáčkama neužil (mam HD Road King) ...GG je lepší - mnohem - ale 3700m.n.m. má samotná hora (nejvyšší v Rakousku - ta vyhlídka nahoře má myslím 2500 víc ne
1 reakce
Vyjet na GG nejni žádnej heroickej výkon a Stelvio chce si řádně najet a pohlídat si ,zda něco nejede zeshora.No a s tou Gruzií maji samozřejmě klucii pravdu, poslední dobou se tady dalo dost o tý destinacíi něco přečíst.Jinak samozřejmě přeju kolama dolů ...
1 reakce
Vydat se na dálničním parníku do utazenych serpentin uvedených passů, to chce mít velkou odvahu, značnou dávku trpělivost a v neposlední řadě i trochu té fyzicke zdatnosti navíc. Na jednu stranu obdivuji, že ses tam s tím tankem vydal, na druhou stranu si klepu na čelo, že tě mohlo rovnou napadnout, že to tam s tímhle strojem nebude žádná prdel. Ale jak vidno, neznalost prostředí a především odvaha ti nechybí, když na tom chceš jet i do Gruzie... Možná by sis měl nejdřív přečíst několik cestopisu lidi, co už tam byli. Ať nejsi zase prekvapenej a zbytečně zklamanej.
1 reakce
Moc často nepíšu, ale tady mi to nedá. Je to napsaný hezky, né, že né. Stejně ale nechápu, že tě překvapily v průsmykách zatáčky a jestli jsi byl na GG ve výšce přes 3km, jak máš uvedeno, tak to klobouk dolů. Nakonec snad jen: "Prosimtě, jestli máš problém v Alpách, nejezdi do Gruzie. Nevíš co tě tam čeká za cesty (Záměrně nepíšu silnice, i když už se tam dost buduje.)." Jinak pochopitelně držím palce do dalších cest, aby to nevyznělo negativisticky...
1 reakce
Na pohodu napsané fotky cajk, jen já (teda vlastně my) bych asi tolik nespěchal.
Hezké a pohodové čtení, pěkné fotky, snad kromě fotky č. 26 (proč otevřená paštika, pečivo a drobky)? Určitě jsi si cestu užil, nám to snad vyjde na tato místa letos...Tak hodně štěstí na dalších cestách.
1 reakce