Alča 2012

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

WinstonSmith (0) napsal 30.05.2015 v 21:43

Jsem tu nový, tak jsem na tvůj cestopis narazil až teď, při přípravě na cestu do Dolomit, ale nedá mi to, abych i s takovýmhle odstupem nevyjádřil obdiv nejen nad skvěle napsaným příběhem, ale především nad stylem a upřímností s jakou je napsán. Vskutku otevřené hledí, ale i mysl. Bravo!

hAjPR (2) napsal 20.03.2014 v 16:36

Je super psát o pocitech, protože těch cestopisů o tom kde a kdy a kolik a za kolik je spoustu Taky se o to snažím, lidi zajímají příběhy jiných lidí PS: přesně stejně jsem ověřoval pevnost vztahu a vydržel to ...ale nepřežil to až pak

KubeNSR (1) napsal 07.03.2014 v 09:14

Kámo tuhle ženskou si vem, protože druhou co ti bude spát v Alpách ve stanu už asi nenajdeš My jedem letos a ta moje mě se stanem poslala rovnou ho háje
Jinak výměna názorů na dovolené, když seš s holkou dýl v kuse je asi fakt normál Byli sme spolu v Dubaji a v New Yorku a v obou případech se jednou stalo, že sem po výměně názorů bouchnul dveřma od pokoje hotelu a jel se uklidnit SÁM do centra k mrakodrapům
Jeden výlet na motorce už za sebou máme...loni sme byli v Bibione, ale asi přehodnotím těch naplánovanejch 300 km denně v Alpách
Jinak super cestopis Přeju další šťastný kilometry

Ladakada (0) napsal 02.02.2014 v 11:34

Mládeži,pěkný výlet!!!

kmetp (9) napsal 23.08.2013 v 13:33

Vo svojom cestopise si opísal všetko to , čo prežíva každý jeden na cestách či už ide sám, alebo ide s partnerkou. Tak to presne chodí. Len my ostatný sem , rozumej do cestopisov, nevkladáme svoje emócie. Ale je to v poriadku.

Shadix (0) napsal 10.04.2013 v 14:51

Super čtení

miluu (0) napsal 22.03.2013 v 01:20

Fakt super, určitě jsi splnil to, co jsi sliboval na začátku. Byl to "jinej" cestopis. Hlavně rozepsání se o emocích, napětí a subjektivnách nepříjemnostech na cestě není úplně běžné. A fotky máte taky pěkný!

Fazer-FZS (3) napsal 17.03.2013 v 19:04

Krásný a podařený výlet,gratulace,pěkné fotky. Radost si to přečíst Ahoj

Kegon (1) napsal 07.03.2013 v 23:12

Moc pěkný počtení Mapy s fotkami a informacemi!!Jasná 1!! Jako bych tam byl taky

Prachy (5) napsal 24.02.2013 v 17:44

Tak díky, tuhle sezónu je v plánu kousek Ukrajiny rozpočtově a dovolená v Černé Hoře. Teda když dobře vyjdou peníze Samozřejmě se můžete těšit i na reporty z cest, které se budu snažit psát stejně poutavě jako tento. Ikdyž, první díl filmu bývá vždycky nejlepší, znáte to...
BTW: ono to z toho cestopisu asi tak vyznělo, tohle nebyla úplně první cesta, první byla tuta:
//www.motorkari...nsko-2011-20772.html
Ale to bylo pohodlíčko v předem domluveným penzionu. Proto to byl pro nás nejspíš takový šok, který jsme prožili

RomanXX (14) napsal 24.02.2013 v 16:26+2

Kluci, super počtení. Při četbě jsem to s vámi prožíval. Jej kdyby mi bylo co vám a měl ty možnosti co máte vy, to bych jezdil až do roztrhání těla
Museli jste si to opravdu užívat.
A tomu videu s hudbou dávám taky

Marcelll (0) napsal 24.02.2013 v 16:16

Krásně napsáno moc děkuji za zážitek .

viace (0) napsal 24.02.2013 v 14:45

Naozaj pekne napísané, prečítané našupu a aj fajn komentáre.Máš na to písanie určite talent.

Mirlos (54) napsal 23.02.2013 v 18:07

Ahoj,
Opět jsem si hezky početl v pořádném cestopisu o známých místech. Ať vám to nadšení vydrží, vypadáte na dobrou partičku, takže se zas těším na příští vyjížďku.
Štastné návraty přeje Mirlos

6S310DR (14) napsal 23.02.2013 v 14:00

Jo znova jsem to omrkl,vršek Brennera jste nedali,tak odstavec o něm,v mém příspěvku je mimo. Sorry.

6S310DR (14) napsal 23.02.2013 v 13:53

Servus.
Teda klobouk smekám. Na to že jste takový mlaďasové i věkem,super cesta a reportáž. Čtu knihy,tak mám rád i dlouhé články.
Píšete klady a zápory,své názory a i rozdílnost v nich. To se často nevidí. Teda nečte,alespoň tady né.
Je tam i dobrá poznámka o GG.
Takové ty chytré kecy o profláknosti,že tam jezdí každej blb,pche,to většinou takto okomentuje nějakej soudruh Mindráček. Protože to tam i v okolí je fakt paráda. Ale každej má svoje...,mě se tam líbilo. Tečka.
Popis Itálie nemá chybu,každej rok,je to má země zaslíbená se svými klady i zápory.
V Benátkách jsem schodou okolností taky poplet loďobusy,ale pak OK.
Měli jste hodit info,pokud jste jeli po staré Brennerské,jsou tam úchvatná údolí a dech beroucí pohledy,pro nás technické typy,na dálnici vedoucí na děsivých pilířích a zaseknuté do skal.
Celkově jedna z nejlepších reportáží za hoooodně dlouho zpátky. Jasná jitra,hodně štěstí.

banditt (77) napsal 23.02.2013 v 00:16+1

Parádní Tohle jsem musel dočíst i přes pokročilou hodinu Ty na to psaní máš fakt střevo.
Úplně jsem si vzpomněl na svůj první výlet do Alp.Umíš to pěkně podat a nic trgickýho v tom nevidíš narozdíl od některých "dobrodruhů"
Ty porce km se musí řídit nejslabším článkem skupiny a to je většinou batůžek,jak už tady bylo psáno.Je to pro většinu holek vzadu trochu nuda,ale zase když ji přesvědčíš na vlastní motorku,tak o to větší strach po cestě budeš mít a nebude to zdaleka jen o usnutí ...nic méně by to bylo pro oba záživnější.Interkom určitě vždycky se dá vypnout nebo "simulovat" vybitou baterku
Já osobně jídlo řeším podobně.S sebou mám jen nějaký nouzový zasoby konzervovaný stravy na den/dva pro případ spaní někde v lese atd.ale většinou se to dá podchytit předem a nakoupit a tak všechno často dovezu zase domů
K tomu pití:Kup si camelbag nebo něco podobnýho.Mám stejnej problém-jsem línej zastavit a napít se a co jsem zpozoroval,tak nejsem zdaleka jedinej.Tohle je ideální řešení.Napiješ se i za jízdy.Jinak čemu bych se osobně vyhnul,pokud to jde,tak nepít vodu z potoka,ikdyž si myslíš,že v Alpách je to čistý
Spaní taky nechávám na náhodě,ale snažím se hledat nejpozději už kolem 17.-18.h,protože ne vždycky to jde hladce,jak sám vidíš
Celkově si myslím,že jste to zvládli parádně Jen tak dál...a pak sem taky něco pro nás na dlouhý zimní večery,kdy už nás všechny nedočkavostí svrbí pr.del

jmmalda (0) napsal 22.02.2013 v 22:09

Opravdu zábavnou formou napsaný cestopis,jedním dechem od začátku do konce,jen tak dál!!

Palciak (27) napsal 22.02.2013 v 20:18

Tento cestopis je tak veeeeeeeeeelmi putavy, to sa neda prestat citat. SUPER.
Prave tie detaily ako vzajomne ludske nedorozumenia su korenim celeho cestovania. Velmi si vazim ze ste o tom pisali. Sme ludia, nie stroje...

Ste vyborna partia. Perfektne napisane a foto, ktore vystihuje celu dovcu tak realne.

jawasy (56) napsal 22.02.2013 v 18:43

Díky za pěkné čtení Když jsem pročítal tvé zážitky nemohl jsem si nevzpomenout na mé z minulé dovolené v Rumunsku.Musím se přiznat že to byla taky má první motodovolená v zahraničí.S jídlem jsem si moc hlavu nelámal-stravovali jsme se jak se dalo. Obědy většinou restauraci,snídaně a večeře konzervy a pečivo z marketů. Ubytko bylo pod stanem a částečně i v pensionech.Jak už tady někdo psal,jedu na dovolenou proto abych si užil a ne hladověl My starší sice zřejmě nemáme problém ušetřit nějakou tu kačku na dovolenou a tak nás tyhle problémy moc netíží.Smekám ale před vámi,protože mám potomky ve vašem věku a pochybuji že by našli dost odvahy na takovou cestu. Tento rok se zase někam vydám a doufám že nabyté zkušenosti mi k něčemu budou.Přeji další krásné zážitky a především méně stresu Na závěr:Někdy je dobré se vynadávat-uleví se ti a vše z tebe najednou spadne!!!

dannj (3) napsal 22.02.2013 v 18:41

pěkný!! přeji hodně takových pohodových výletů

kafab (1) napsal 22.02.2013 v 15:06+1

krásně napsanej cestopis dávám za 1 a hned bych jel taky

Prachy (5) napsal 22.02.2013 v 14:45

Cat600-> To já šetřim pořád a pořád A myslím, že přítelkyně taky časem povolí

Cat600 (4) napsal 22.02.2013 v 13:47+1

Ahoj Prachy. Přidávám také pochvalu za čtivě napsaný cestopis a dovolím si přidat pár poznatků z našecho cestování. Interkom není špatný, ale s kecáním se to nesmí přehánět. Když se jede kochačka kecání nevadí, ale když pojedeš kudlu, ruší to soustředění. Tím, že jsme starší, tak už více preferujeme pohodlí penzionů, většinou za cca 30,-Euro/os s bohatou snídaní. Chápu, že ve vašem věku nebývá peněz nazbyt, ale na dovolený jsem se nikdy nesnažil extrémně šetřit. Vždyť je to zážitek leckdy na celý život, tak proč si ho kazit tím, že nebudu mít peníze na jídlo, zmrzlinu, pivo atd. Jediné doporučení asi je šetřit pravidelně celý rok. Je dobré mít s sebou i "železnou" rezervu, protože i na mašině se může něco po..., nebo se cajti s radarem blbě vyspí a máš po dovolený.
A k tomu přesvědčování přítulky do vlastní motorky: Nech tomu volný průběh. Manželku jsem vozil 7 let jen jako baťůžka, občas jsem jen tak nadhodil, že by si mohla také udělat papíry až jednoho krásného dne přišla s přihláškou a že do toho jde, že sama chce.
Dneska lítáme "stereo", sice je to o dvojích nákladech (benál, gumy, poplatky),ale je to super.
...Sakra, už aby ty bílý sra... z těch silnic slezly a bylo teplo!!!
Mějte se fajn a přejeme krásné motozážitky a šťastné návraty domů.

Prachy (5) napsal 22.02.2013 v 12:47

faudy-> Dovolím si trochu oponovat. Už nějaký zkušenosti s interkomem mám (sice čínskej BT INTERPHONE, kterej se nám po jednej sezoně rozbil nejspíš kvůli tomu, že do něj natekla voda) a myslím, že u nás to problém neni, většina času se stejně promlčí, ale když vidíš něco hezkýho, řekneš o tom, a chvilku se třeba o tom bavíte, hodíš nějakej vtípek a oboum to zvedne náladu . To ale závisí nejspíš na každým páru zvlášť. To jídlo-> dobrej nápad my jsme si jednou v itošce koupili balený torteliny a byly moc dobrý. Jenže pak už jsme zase pozapomněly kupovat tyhle "hotovky". S tim pitím máš asi pravdu, to sme taky totiž moc nedodržovali.. to se pořád jede, pořád chceš vidět něco novýho a na pití a jídlo se pak zapomíná . A to s tou kudlou, určitě to stojí za pokus. Když jedeš piánko, tak vydržíš dýl Určitě to zvedne náladu, přijet do kempu míň unavenej

faudy (0) napsal 22.02.2013 v 12:37

Intercom je na prd, jsem rad, ze mam klid a nikdo nekeca (treba proti ceste autem), kdyztak na neco ukazu a zvedly palec staci... Spani vzadu je normalni, jde o zvyk Chce to s sebou v rezerve nejaky instantni jidlo (testoviny, ovesny kase apd.), kdyz se nepodari nakoupit (treba o vikendu) a zasobu susenek pro stavy hladu (vse bez cokolady, aby netaly na slunci - venecky a tak). Daji se koupit i treba hotovy jidla za 1-2E v konzerve - tortelini, fazole s parkem apd., kdyz setris prasule a neumis varit. I kdyz se nezda, ze je vedro, hodne pit, i kdyz clovek nechce. Kupuju treba levnou velkou kolu, na masine za chvili ztepla a vyprchaji bublinky, ale je jako kafe. A do Alp lepsi spacaky. Na ty presuny si clovek zvykne. Ale chce to nejezdit kudlu, to je clovek unavenej, cestovat se musi v klidu. Pomuzou i spunty do usi, poslouchat cely den randal taky nic moc.

Prachy (5) napsal 22.02.2013 v 10:15

Díky všem Všechny komentáře jsem poctivě přečetl a nad některýma z nich se pozastavil abych si z nich něco odnesl . Díky moc

Huto (1) napsal 21.02.2013 v 22:33+1

Klobuk dole . Mal som pocit ako keby som tam bol (uprimne napisane).
Vela stastnych Km .

krizik1 (62) napsal 21.02.2013 v 20:20

1. manželka za mnou spí klidně i hodinu a já jí kontroluju jenom zašmátráním rukou za sebe. Jak už někdo psal, tak je to jen takový polospánek dle mých zkušeností zcela bezpečný. Předchází tomu vždy tak tři až čtyři klepnutí helmou a je vymalováno
2. S tím interkomem bych to ještě důkladně zvážil. Teprve společné mlčení ukáže jak dobrý máte spolu vztah.

cedavera (3) napsal 21.02.2013 v 19:54

Výborný :D Jestli mi to letos vyjde tak se chystám na první cestu takže lehčí ponaučení Jinak super napsáno a ještě lépe se to četlo