europ_asistance_2024



Když přežiješ Indii, zvládneš všechno

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
valkyrieriders (0) napsal 01.06.2015 v 22:07

Nazdar
před 3 lety jsme navštívili přímo fabriku na Enfieldy - taky zajímavý - ruční práce. Indie to je naše
Roman www.valkyrieriders.cz

al555 (10) napsal 01.06.2015 v 11:02

Moc hezke...v Indii jsem byl 3 tydny, ale bez moto, v tom provozu, klobouk dolu !

Maeslo (9) napsal 31.05.2015 v 23:00

Znamenité

udinar (40) napsal 31.05.2015 v 08:07

Krásně se to čte a docela by mě to i lákalo, ale ten provoz by mě asi zabil! Ale jednou se tam určitě podívám

IvanDvoutakťák (5065) napsal 30.05.2015 v 12:20

Badaralo, díky že jsi tady uvedl podíl toho "pupku světa" ( Evropy a ČR )
na světovém odbytu motocyklů A toto neplatí to jen v ttéto oblasti !

Bohunka (13) napsal 30.05.2015 v 10:54

Na Tvé povídání z této destinace jsem se moc těšila! Fotky jsem už chválila a video je úžasný!!

fidlimydli (319) napsal 29.05.2015 v 10:50

Bimbo 750: Indové si v Ganze čistí zuby pár metrů od toho, kde sypou ten popel z mrtvých a nic jim to neudělá. Strčit do té vody z pračky prst běloch, tak si rovnou může jít koupit dřevo na spálení, protože do pár hodin je po něm. Jinak sračka po celou dobu pobytu je samozřejmostí.
Co se týče bordelu, bude ten Chánov asi opravdu podobný, ale co se týče pohostinnosti k bílým už to bude asi dost kulhat.

bimbo750 (0) napsal 29.05.2015 v 10:43

Moc pěknej cestopis.Fotky ještě lepší..
Jestli jsi se vykoupal v posvátné řece Ganze??? Ganga???
Jinak když kouknu u nás do Chánova... tak je to tam skoro jako v tej Indii. A blíž...

mkcz (18) napsal 28.05.2015 v 22:47

Perfektní

Badarala (13) napsal 28.05.2015 v 21:10+1

Jen malá vsuvka...Evropský trh tvoří CELÉ 1(slovy jedno) procento světového odbytu motocyklů. Nevím jaký zlomeček z toho tvoří český trh, možná půl promile z procenta? Předpokládám, že když k tomu přidáme USA nebude to o moc lepší... Jinak parádní zážitky a jiné pohledy, díky

ganmiki (1) napsal 28.05.2015 v 16:39

Pěkný, pobavilo, dík.

puffybodie (390) napsal 28.05.2015 v 13:32

fidlimydli: 125ccm neni az zase tolik. Maji to tam jinak s predpisy a tak je tam plno 150ccm. Poradne nove "delo" je tak kolem 200 - 210ccm. A pochopitelne, ze magori jsou i tam, youtube je jich taky plny. A ta zlata mladez je uplne stejne nepouzitelna jak ta nase

nitram640 (0) napsal 28.05.2015 v 12:37

Přečet jsem si i cestopis na stránkách a Prostě Indie...docela jsem se nasmál, moc pěkně napsaný!!

fidlimydli (319) napsal 28.05.2015 v 12:36

puffybodie: To nemůžeš takhle porovnávat. Jednak v Indii je 99%motorek 125ccm, které nejedou více jako70- 80 a v tom opravdu hustém provozu se nejede více jak 30 - 40km/hod. Blázni, které popisuješ se najdou i tam. Je to zpravidla zlatá mládež na Enfieldech. Borec klidně frčel dobrou 60km/hod v tržnici dvoumetrovou uličkou plnou lidí, kteří tak tak stíhali uskakovat. Blbci jsou na celém světě.

Jsou to dvě odlišné planety. V Indii je spoleh akorát na Indické dráhy a štěstí. Vše ostatní se řeší tak nějak na cit. U nás máme zákony i na to, kde se můžeš vyčůrat. Na druhou stranu máme nějaké důchody a lékařskou péči.

puffybodie (390) napsal 28.05.2015 v 12:20

Presne jak rika fidlimydli. Byl jsem tam, i jsem tam jezdil na motorce a zpocatku se to muze zdat silenost, ale lidi pocitaji se vsim a nepotrebuji k tomu papir nebo narizeni urednika. Jiste, ze se tam stanou nehody nebo i smrtelne, ale je dobre si vzit statistiky a porovnat to na pocet obyvatel vuci "vyspelemu" svetu.

Spousta lidi tady by nemela mit papiry ani na auto a stejne je ma a nikdo jim je nesebere a kdyz sebere, tak stejne jezdi dal. Nebo jsou tady nejake limity treba ohledne rychlosti, ale to pak konci tim stylem, ze prece nebudu jezdit s litrem podle predpisu nebo pohadkama o tom, ze idealni je jet tak o 30km/hod vice nez okolni provoz a podobne. Pak tu clovek vidi fotky z vyjizdek kde je maximalka dosazena ten den pres 230km/hod napr., ale pritom ten clovek v Nemecku ten den nebyl. Jiste, chce si uzit konicka, budiz mu prano, ale na tenhle styl tu je okruh ne obycejna silnice (ta jedine v pripade Isle of TT a podobnych).

fidlimydli (319) napsal 28.05.2015 v 10:38+1

Pro Evropana je tam po příletu opravdu problém přejít cestu, ale celý měsíc jsem žil s lidmi na ulici a opravdu jsem tam žádnou nehodu neviděl. Zásadní rozdíl je v přístupu. Jelikož tam nejsou žádná pravidla, počítají se vším. U nás jakmile někdo poruší pravidlo, je průser.

IvanDvoutakťák (5065) napsal 28.05.2015 v 09:56

Tomu říkám "jednostopá země" ! Mnoho dalších azijských zemí je na tom
podobně, např. Vietnam . Když jsem viděl "jakýsi" dokument o Vietnamu, ten
galimatyáš především jednostopého provozu ve městech i vesnicích byl neuvě-
řitelný O-: Pak se divíme, co že vlastně určuje modelovou strategii velkých
ÁZIJSKÝCH výrobců maloobjemových jednostopých mtotrových vozidel, které
tytto výrobce "živí" ...

Slávek-TDM (129) napsal 28.05.2015 v 09:28

No ja jsem byl v Pune a Aurangabadu. Na motorce bych se do jejich provozu pustil jedine s helmou a motorkrosovyma chranicema po celym tele. Bohuzel to, ze se v Indii neboura je povera, videl jsem nekolik nehod, jednu bohuzel i smrtelnou. A nedejboze, kdyby se do takovy pripletl beloch. Meho kamarada manzelka zpusobila drobnej karambol s cyklistkou a malem ji na miste zlyncovali.

puffybodie (390) napsal 28.05.2015 v 08:28

Pekne pocteni. Hlavne i takove zamysleni pro zapad jak to delaji, ze i v takovem silenem provozu maji minimum smrtaku a nejakych tezkych havarek, kdyz vetsina jezdi bez prileb a nejakych moto veci (stejne tak jako kdyz jsme jako deti jezdili na kolech bez helem - umeli jsme padat a ne primo na sisku ). Minimalne jeden z duvodu je ten, ze nemaji potrebu se nekam hnat 100 a vice

tencotancismoto (99) napsal 28.05.2015 v 08:11

Stručné, ale zábavné



TOPlist