Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Bimbo 750: Indové si v Ganze čistí zuby pár metrů od toho, kde sypou ten popel z mrtvých a nic jim to neudělá. Strčit do té vody z pračky prst běloch, tak si rovnou může jít koupit dřevo na spálení, protože do pár hodin je po něm. Jinak sračka po celou dobu pobytu je samozřejmostí.
Co se týče bordelu, bude ten Chánov asi opravdu podobný, ale co se týče pohostinnosti k bílým už to bude asi dost kulhat.
Moc pěknej cestopis.Fotky ještě lepší..
Jestli jsi se vykoupal v posvátné řece Ganze??? Ganga???
Jinak když kouknu u nás do Chánova... tak je to tam skoro jako v tej Indii. A blíž...
Jen malá vsuvka...Evropský trh tvoří CELÉ 1(slovy jedno) procento světového odbytu motocyklů. Nevím jaký zlomeček z toho tvoří český trh, možná půl promile z procenta? Předpokládám, že když k tomu přidáme USA nebude to o moc lepší... Jinak parádní zážitky a jiné pohledy, díky
fidlimydli: 125ccm neni az zase tolik. Maji to tam jinak s predpisy a tak je tam plno 150ccm. Poradne nove "delo" je tak kolem 200 - 210ccm. A pochopitelne, ze magori jsou i tam, youtube je jich taky plny. A ta zlata mladez je uplne stejne nepouzitelna jak ta nase
puffybodie: To nemůžeš takhle porovnávat. Jednak v Indii je 99%motorek 125ccm, které nejedou více jako70- 80 a v tom opravdu hustém provozu se nejede více jak 30 - 40km/hod. Blázni, které popisuješ se najdou i tam. Je to zpravidla zlatá mládež na Enfieldech. Borec klidně frčel dobrou 60km/hod v tržnici dvoumetrovou uličkou plnou lidí, kteří tak tak stíhali uskakovat. Blbci jsou na celém světě.
Jsou to dvě odlišné planety. V Indii je spoleh akorát na Indické dráhy a štěstí. Vše ostatní se řeší tak nějak na cit. U nás máme zákony i na to, kde se můžeš vyčůrat. Na druhou stranu máme nějaké důchody a lékařskou péči.
Presne jak rika fidlimydli. Byl jsem tam, i jsem tam jezdil na motorce a zpocatku se to muze zdat silenost, ale lidi pocitaji se vsim a nepotrebuji k tomu papir nebo narizeni urednika. Jiste, ze se tam stanou nehody nebo i smrtelne, ale je dobre si vzit statistiky a porovnat to na pocet obyvatel vuci "vyspelemu" svetu.
Spousta lidi tady by nemela mit papiry ani na auto a stejne je ma a nikdo jim je nesebere a kdyz sebere, tak stejne jezdi dal. Nebo jsou tady nejake limity treba ohledne rychlosti, ale to pak konci tim stylem, ze prece nebudu jezdit s litrem podle predpisu nebo pohadkama o tom, ze idealni je jet tak o 30km/hod vice nez okolni provoz a podobne. Pak tu clovek vidi fotky z vyjizdek kde je maximalka dosazena ten den pres 230km/hod napr., ale pritom ten clovek v Nemecku ten den nebyl. Jiste, chce si uzit konicka, budiz mu prano, ale na tenhle styl tu je okruh ne obycejna silnice (ta jedine v pripade Isle of TT a podobnych).
Pro Evropana je tam po příletu opravdu problém přejít cestu, ale celý měsíc jsem žil s lidmi na ulici a opravdu jsem tam žádnou nehodu neviděl. Zásadní rozdíl je v přístupu. Jelikož tam nejsou žádná pravidla, počítají se vším. U nás jakmile někdo poruší pravidlo, je průser.
Tomu říkám "jednostopá země" ! Mnoho dalších azijských zemí je na tom
podobně, např. Vietnam . Když jsem viděl "jakýsi" dokument o Vietnamu, ten
galimatyáš především jednostopého provozu ve městech i vesnicích byl neuvě-
řitelný O-: Pak se divíme, co že vlastně určuje modelovou strategii velkých
ÁZIJSKÝCH výrobců maloobjemových jednostopých mtotrových vozidel, které
tytto výrobce "živí" ...
No ja jsem byl v Pune a Aurangabadu. Na motorce bych se do jejich provozu pustil jedine s helmou a motorkrosovyma chranicema po celym tele. Bohuzel to, ze se v Indii neboura je povera, videl jsem nekolik nehod, jednu bohuzel i smrtelnou. A nedejboze, kdyby se do takovy pripletl beloch. Meho kamarada manzelka zpusobila drobnej karambol s cyklistkou a malem ji na miste zlyncovali.
Pekne pocteni. Hlavne i takove zamysleni pro zapad jak to delaji, ze i v takovem silenem provozu maji minimum smrtaku a nejakych tezkych havarek, kdyz vetsina jezdi bez prileb a nejakych moto veci (stejne tak jako kdyz jsme jako deti jezdili na kolech bez helem - umeli jsme padat a ne primo na sisku ). Minimalne jeden z duvodu je ten, ze nemaji potrebu se nekam hnat 100 a vice
Nazdar
před 3 lety jsme navštívili přímo fabriku na Enfieldy - taky zajímavý - ruční práce. Indie to je naše
Roman www.valkyrieriders.cz
Moc hezke...v Indii jsem byl 3 tydny, ale bez moto, v tom provozu, klobouk dolu !
Znamenité
Krásně se to čte a docela by mě to i lákalo, ale ten provoz by mě asi zabil! Ale jednou se tam určitě podívám
Badaralo, díky že jsi tady uvedl podíl toho "pupku světa" ( Evropy a ČR )
na světovém odbytu motocyklů A toto neplatí to jen v ttéto oblasti !
Na Tvé povídání z této destinace jsem se moc těšila! Fotky jsem už chválila a video je úžasný!!
Bimbo 750: Indové si v Ganze čistí zuby pár metrů od toho, kde sypou ten popel z mrtvých a nic jim to neudělá. Strčit do té vody z pračky prst běloch, tak si rovnou může jít koupit dřevo na spálení, protože do pár hodin je po něm. Jinak sračka po celou dobu pobytu je samozřejmostí.
Co se týče bordelu, bude ten Chánov asi opravdu podobný, ale co se týče pohostinnosti k bílým už to bude asi dost kulhat.
Moc pěknej cestopis.Fotky ještě lepší..
Jestli jsi se vykoupal v posvátné řece Ganze??? Ganga???
Jinak když kouknu u nás do Chánova... tak je to tam skoro jako v tej Indii. A blíž...
Perfektní
Jen malá vsuvka...Evropský trh tvoří CELÉ 1(slovy jedno) procento světového odbytu motocyklů. Nevím jaký zlomeček z toho tvoří český trh, možná půl promile z procenta? Předpokládám, že když k tomu přidáme USA nebude to o moc lepší... Jinak parádní zážitky a jiné pohledy, díky
Pěkný, pobavilo, dík.
fidlimydli: 125ccm neni az zase tolik. Maji to tam jinak s predpisy a tak je tam plno 150ccm. Poradne nove "delo" je tak kolem 200 - 210ccm. A pochopitelne, ze magori jsou i tam, youtube je jich taky plny. A ta zlata mladez je uplne stejne nepouzitelna jak ta nase
Přečet jsem si i cestopis na stránkách a Prostě Indie...docela jsem se nasmál, moc pěkně napsaný!!
puffybodie: To nemůžeš takhle porovnávat. Jednak v Indii je 99%motorek 125ccm, které nejedou více jako70- 80 a v tom opravdu hustém provozu se nejede více jak 30 - 40km/hod. Blázni, které popisuješ se najdou i tam. Je to zpravidla zlatá mládež na Enfieldech. Borec klidně frčel dobrou 60km/hod v tržnici dvoumetrovou uličkou plnou lidí, kteří tak tak stíhali uskakovat. Blbci jsou na celém světě.
Jsou to dvě odlišné planety. V Indii je spoleh akorát na Indické dráhy a štěstí. Vše ostatní se řeší tak nějak na cit. U nás máme zákony i na to, kde se můžeš vyčůrat. Na druhou stranu máme nějaké důchody a lékařskou péči.
Presne jak rika fidlimydli. Byl jsem tam, i jsem tam jezdil na motorce a zpocatku se to muze zdat silenost, ale lidi pocitaji se vsim a nepotrebuji k tomu papir nebo narizeni urednika. Jiste, ze se tam stanou nehody nebo i smrtelne, ale je dobre si vzit statistiky a porovnat to na pocet obyvatel vuci "vyspelemu" svetu.
Spousta lidi tady by nemela mit papiry ani na auto a stejne je ma a nikdo jim je nesebere a kdyz sebere, tak stejne jezdi dal. Nebo jsou tady nejake limity treba ohledne rychlosti, ale to pak konci tim stylem, ze prece nebudu jezdit s litrem podle predpisu nebo pohadkama o tom, ze idealni je jet tak o 30km/hod vice nez okolni provoz a podobne. Pak tu clovek vidi fotky z vyjizdek kde je maximalka dosazena ten den pres 230km/hod napr., ale pritom ten clovek v Nemecku ten den nebyl. Jiste, chce si uzit konicka, budiz mu prano, ale na tenhle styl tu je okruh ne obycejna silnice (ta jedine v pripade Isle of TT a podobnych).
Pro Evropana je tam po příletu opravdu problém přejít cestu, ale celý měsíc jsem žil s lidmi na ulici a opravdu jsem tam žádnou nehodu neviděl. Zásadní rozdíl je v přístupu. Jelikož tam nejsou žádná pravidla, počítají se vším. U nás jakmile někdo poruší pravidlo, je průser.
Tomu říkám "jednostopá země" ! Mnoho dalších azijských zemí je na tom
podobně, např. Vietnam . Když jsem viděl "jakýsi" dokument o Vietnamu, ten
galimatyáš především jednostopého provozu ve městech i vesnicích byl neuvě-
řitelný O-: Pak se divíme, co že vlastně určuje modelovou strategii velkých
ÁZIJSKÝCH výrobců maloobjemových jednostopých mtotrových vozidel, které
tytto výrobce "živí" ...
No ja jsem byl v Pune a Aurangabadu. Na motorce bych se do jejich provozu pustil jedine s helmou a motorkrosovyma chranicema po celym tele. Bohuzel to, ze se v Indii neboura je povera, videl jsem nekolik nehod, jednu bohuzel i smrtelnou. A nedejboze, kdyby se do takovy pripletl beloch. Meho kamarada manzelka zpusobila drobnej karambol s cyklistkou a malem ji na miste zlyncovali.
Pekne pocteni. Hlavne i takove zamysleni pro zapad jak to delaji, ze i v takovem silenem provozu maji minimum smrtaku a nejakych tezkych havarek, kdyz vetsina jezdi bez prileb a nejakych moto veci (stejne tak jako kdyz jsme jako deti jezdili na kolech bez helem - umeli jsme padat a ne primo na sisku ). Minimalne jeden z duvodu je ten, ze nemaji potrebu se nekam hnat 100 a vice
Stručné, ale zábavné