Z Moravy do Irska přes Francii

Den 6. - neděle 19. června

Krásné ráno, spal jsem devět hodin. první půl hodinky jdu na Le Marteau zlehka, aby se zahřál (přece jen už je mu třiadvacet:D). Poté se ale v sedle napřímím, poposednu blíž k nádrži, srovnám přilbu a klikaté cestičky směrem ke Crozon si opravdu vychutnávám. Ani nevím jak, ale najednou jsem vjížděl do Roscoff, odkud mám trajekt do Irska. Mám pět hodin náskok, tak jsem se ještě sháněl po nějakém obchoďáku, že si koupím něco k jídlu, ale neděle a všechno bylo zavřené, tak jsem si aspoň v obchodě s vínem koupil láhev nějakého červeného. Možná budu na palubě hladnej, ale rozhodně nebudu střízlivej :D.
Pak jsem si sedl do jedné z kavárniček u pobřeží, sledoval kymácení loděk v přístavu a bylo mi fajn. Zevnitř z kavárny se ozývala trumpeta a dokreslovala celkovou atmosféru do linie dokonalosti.
Mam rád trumpetu...

Den 7. - pondělí 20. června

Čekání na trajekt, plavba, vyloďování, to byly nutné rutinní záležitosti. Irsko mě nezklamalo. Déšť, vítr, zima a mlha, že jsem neviděl auto deset metrů před sebou. Posledních 220 km z přístaviště v Rosslare do Corku bylo nejhorších za celou cestu. Dojel jsem promočený na kost a roztřesený zimou. Potom ale kamarádi, jídlo, slivovice... Zas bylo všechno v pohodě!

Celkově jsem ujel 3215km.
Cesta stála 400 eur = asi 10 000 Kč.